Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Двигун Чері Істар 2.0

Серцем автомобіля справедливо вважається двигун. Від його технічних характеристик багато в чому залежить успіх кожної нової моделі авто. Конструктори не втомлюються ламати голову над тим, яким чином максимально удосконалити ДВС, щоб він був безпечним, екологічно чистим, зручним в обслуговуванні і в той же час не втрачав своєї потужності.

Як відомо, автоконструктори з Піднебесної завжди запрошували для розробки власних моделей найкращих фахівців з усього світу. Не стала винятком і розробка власного двигуна для автомобілів лінійки Чері.

Проводимо власний аналіз двигуна Chery Eastar 2,0

У цій статті ми хочемо розповісти для тих, хто не знає, про найбільш вдалу, на наш погляд, розробку китайського автопрому – двигун, що встановлюється на автомобіль Чері Істар.

розробці китайського автопрому – двигун, що встановлюється на автомобіль Чері Істар.

  • Отже, мова піде про двигун Asteco 2,0 літра.

Отже, мова піде про двигуні Asteco 2,0 літра.

  • Цей двигун, точніше його блок циліндрів, виготовлений з алюмінієвого сплаву.
  • Але, гільзи в ньому чавунні.
  • Виготовлений блок таким чином, що гільзи в ньому не мають контакту з корпусом. Вони занурені в сорочку охолодження і омиваються охолодною рідиною. На перший погляд між гільзами немає повноцінних протоків, але зате в них є перехресні тонкі канали. Вони дозволяють зняти нерівномірний прогрів циліндрів.
  • Товщина стінок циліндрів становить понад 10 мм, що говорить про гарний запас міцності.
  • Крім того, у блоці передбачені отвори для кріплення головки блоку циліндрів. Це болти на 10, причому різьблення в цих отворах нарізане не з самого початку, а десь з середини. Це дуже розумно, оскільки таке кріплення головки дозволить уникнути деформації привалочної поверхні блоку при нагріванні.
  • Вердикт наш такий, що система охолодження цього двигуна цілком прийнятна для такого типу блоку циліндрів.
  • Що стосується бугелів, то сама привалочна плита утримується на спеціальних штифтах.

сама привалочна плита утримується на спеціальних штифтах.

  • Причому, якщо добре придивитися, то всі вони мають різну висоту.
  • Цікавим є той факт, що крім основних корінних болтів і обжимаючих, плита має додаткові канали навпроти кожного, крім першого і останнього, корінного болта.

плита має додаткові канали

  • Навпроти першого і останнього болта є глухі шахти. Зроблено це з тією метою, щоб забезпечити жорсткість кріплення і в той же час уникнути небажаної деформації.
  • Ще однією особливістю даного двигуна є те, що тут через всі пастелі коленвала в блоці циліндрів просвердлено наскрізний канал. Але, зроблено воно не з початку і до кінця, а навпаки.
  • При цьому в кінці, від куди починали свердлити, стоїть заглушка. А через першу пастель канал не проходить.

через все пастелі коленвала в блоці циліндрів просвердлено наскрізний канал

  • Для чого це зроблено – важко сказати.
  • Ще однією особливістю цього блоку двигуна є наявність направляючих втулок для з'єднання з КПП. Одна така направляюча є на самому блоці, а друга на пастелі і коли її встановити на блок, то напрямна ця виявиться на протилежній стороні від першої.
  • Передня частина двигуна особливо нічим не відрізняється, крім як великими масивними проточками.

Передня частина двигуна особливо нічим не відрізняється

  • Це може говорити лише про те, що сюди раніше ставили масивний масляний насос, схожий на той, що встановлюється на автомобілі Volvo.
  • Наявність сітки-решітки говорить про те, що блок укріплений на відмінно, оскільки виробник не пошкодував для цього алюмінію, на відміну від японських і європейських двигунів.

Наявність сітки-решітки говорить про те, що блок упрочнен на відмінно

  • Поршнева двигуна має поршня, діаметр яких становить 83,5 мм. Палець діаметром 21 мм

Поршнева двигуна має поршня, діаметр яких становить 83,5 мм

  • Особливість конструкції поршня полягає у відсутності отворів для відбору масла з циліндра, а також для змащування пальця. На поршень встановлюються набірні масляні кільця.
  • Зате, всередині отворів для установки пальця зроблені з двох боків виїмки для змащування пальця.

всередині отворів для установки пальця зроблені з двох боків виїмки

  • Не впевнені, що це потрібно і взагалі, що це добре.
  • Шатуни в даному двигуні встановлені колотого типу і недоліком їх є те, що вони не підлягають ніякому ремонту.
  • Єдиним плюсом в шатуні є установка втулок в місці контакту з пальцем. Крім того, в цьому отворі зроблені два канали для змащування таких втулок.
  • Колінвал нічим особливим не відрізняється від інших, за винятком хіба, що маркуванням позначкою Чері.

Коленвал нічим особливим не відрізняється від інших

  • Єдиною відмінністю є те, що отвори в корінних шийках зроблені під кутом.

 отвори в корінних шийках зроблені під кутом.

  • Це цікаве конструкторське рішення для тих двигунів, в яких встановлений легкий маховик. Таке розташування отворів дасть можливість краще змащувати шатунні шийки при положенні коленвала у верхній мертвій точці.
  • Тепер розглянемо головку блоку циліндрів.

Тепер розглянемо головку блоку циліндрів.

  • Дуже цікаво тут виглядають распредвали.
  • Перш за все, у них зроблений широкий профіль кулачка.

Перш за все, у них зроблений широкий профіль кулачка.

  • Це говорить про те, що його фази повинні складати 270-280 градусів. А це вже досить добре для двигуна під час руху по трасі.
  • Крім того, як видно біля кожного кулачка, на валу є характерні западини. Вони дозволяють знімати і встановлювати кришку при зібраному ГРМ.
  • Ще одним плюсом конструкції розподільних валів є наявність на них шестигранників. Це дозволяє утримувати вал ключем для того, щоб затягнути або навпаки відкрутити шків.
  • Потрібно відзначити також, що бугеля розподільних валів, подібно японським двигунам, всі марковані.

 бугелі розподільних валів, подібно японським двигунів, всі марковані.

  • Крім того, у цьому двигуні використовується гидрокомпенсатори і приводи з роликовими рокерами. Це полегшує процес закріплення распредвалів, але в той же час дещо збільшує шум двигуна.
  • Що стосується пружин клапанів, то на перший погляд вони здадуться слабкими.
  • Але це зовсім не так, оскільки вони мають досить товстий виток розміром 3,1 мм і в засухареному стані вони здатні видати зусилля в 27 кг. А в порівнянні з іншими двигунами це досить пристойне зусилля.
  • Конструкція впуску відрізняється тим, що має проточки на незалежних один від одного каналах.
  • Більше того, якщо подивитися на кожну пару каналів, то можна помітити, що їх форма всередині істотно відрізняється.

що їх форма всередині істотно різниться.

  • Багато питань виникають і по механічній обробці цих каналів. Така манера виконання каналів обрана для того, щоб збільшити наповнення на малих і середніх оборотах двигуна.
  • Проте, як показує практика, все це негативно позначається на споживанні палива двигуном. В той час, як поліпшення роботи двигуна маємо досить незначні.
  • Дуже наочно це видно, якщо подивитися на ці канали із зворотного боку.

Дуже наочно це видно, якщо подивитися на ці канали із зворотного боку.

  • На нашу думку, якщо розточити зменшений канал, а місця в голівці вистачить, то можна домогтися збільшення потоку газів, а звідси і збільшення потужності двигуна.
  • А також і економія витрати палива.
  • Ну і само собою зрозуміло, виправити недоліки механічної обробки каналів, що також уповільнюють процес проходження газів.
  • Випуск цього двигуна відрізняється тим, що вже на стадії головки він переходить у круглий канал.

 цього двигуна відрізняється тим, що вже на стадії головки він переходить у круглий канал

  • Це дуже суттєво, оскільки дозволяє поліпшити характеристику двигуна по відтоку випускних газів. Але тут знову ж таки є великі огріхи механічної обробки каналів.
  • Клапана тут встановлені звичайні, щоправда з досить широкими фасками.
  • І з пружинами, що видають зусилля в 27 кг прилягання буде нормальне. Правда, якщо б фаски були тонше, то вся система працювала б значно краще.
  • На закінчення хочеться сказати, що головка двигуна Asteco об'ємом 2,0 літра на Чері Істар сконструйована дуже грамотно.
  • Але ось виготовлення її просто жахливе, а тому за своїми показниками вона насилу дотягує до середніх.
  • Що стосується блоку, то отвори в його бугелях кріплення мають діаметр значно більший ніж на блоці, а тому для болтів потрібні якісь направляючі.

 отвори в його бугелях кріплення мають діаметр отворів значно більше ніж на блоці

  • Але їх тут немає.
  • Та й саме використання болтів – це вже неправильно, оскільки ускладнює процес розбирання-збирання ГРМ.
  • Ось такий вийшов короткий огляд двигуна китайського виробництва на Чері Істар – Asteco 2.0.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Двигун Чері Істар 2.0"

Відгуки: 0




Блок циліндрів для ремонту Чері Істар:

Циліндр для ремонту Чері Істар:

Головка блоку циліндрів для ремонту Чері Істар:

Болти для ремонту Чері Істар:

Кріплення для ремонту Чері Істар:

Колінвал для ремонту Чері Істар:

Заглушки для ремонту Чері Істар:

Втулка для ремонту Чері Істар:

КПП для ремонту Чері Істар:

Направляюча для ремонту Чері Істар:

.