Про китайськІ двигуни ходять багато різних розмов. Одні стверджують, що це добротні, зроблені у кращих європейських традиціях, агрегати. Інші говорять протилежне, що китайський двигун – це мотлох, ні на що не придатний. Є й такі, хто стверджують, що сам по собі двигун китайського виробництва непоганий, але от культура його виробництва або якість залишають бажати кращого.
Одним словом, скільки людей, стільки і думок.
Збираємо самостійно двигун 2,0 на Chery Cross Eastar
У даній статті ми вирішили зробити короткий огляд двигуна, який був знятий з Чері Крос Істар.

- Хочеться відразу відзначити, що зняли ми його без коробки перемикання передач.

- КПП залишилася на своєму місці.
- Крім того, ми і не виймали приводи, і вся підвіска залишилася на місці.

- Представлений агрегат універсальний з об'ємом 2,0 літра.

- Потрібно також звернути увагу на те, що блок циліндрів даного двигуна має пошкодження, яке, правда, надійно заклеєне.

- Ми гарненько відмили двигун і тепер навіть стало видно його номера та інше маркування.

- Китайські виробники люблять робити скрізь відповідні маркувальні значки або написи, оскільки деталі дуже часто у них змінюються.
- Гільзи в моторі перебувають у брудному, природно, стані.

- Але це не смертельно, оскільки вони будуть оброблені потім пилососом.
- Маховик і зчеплення ще можуть послужити, незважаючи на те, що автомобіль пройшов вже близько 200 тис. кілометрів.

- А загалом двигун непоганий і надійний, виготовлений з дотриманням всіх європейських критеріїв.
- Правда, було б краще, якщо б у нього блок чавунним, а не відлитих з алюмінієвого сплаву.
- Але, це справа виробника, так що задовольняємося тим, що є.