Використання газобалонного обладнання на автомобілі з метою переведдення його двигуна на використання скрапленого газу - дуже популярне рішення. І це не дивно, оскільки установка ГБО дає можливість економити кошти при купівлі палива. Крім того, це дозволяє дещо збільшити плавність ходу і значно продовжити термін служби ДВС. А головне, установка ГБО дає можливість значно збільшити запас ходу, оскільки двигун може працювати і на бензині також.
Встановлюємо ГБО на Chery Eastar в домашніх умовах
Отже, в цій статті ми вирішили розповісти, яким чином ми встановлювали деталі ГБО на автомобілі Чері Істар.

- Насамперед, на колекторі врізали штуцер, призначений для відбору вакууму на програмне забезпечення.

- З іншого боку колектора встановили жиклери

- На нашу думку – це найоптимальніше місце для них.

- Але це ще не все.
- Тут же ми встановили симетрично ще по одному жикльору.

- Вся ця конструкція в результаті стала виглядати таким ось чином.


- А якщо буде тільки один жиклер, то газ буде надходити тільки на один клапан, а на інший його просто не буде.
- Ми виготовили спеціальний кронштейн з трубки діаметром 20 мм і кутника на 25мм.

- І він відмінно стає на блок циліндрів автомобіля Чері Істар.

- Тепер в обидва высверленных збоку отвори вставляються невеликі болти і прикручується кронштейн.

- А зверху встановлюється рампа.

- Отже, ми зібрали всю конструкцію повністю.
- Це колектор, зверху рамка і шлангочки на всі жиклери.

- Крім того, на розгалуженнях встановлені пластикові трійники.

- А зверху шланги на ньому утримуються хомутами.

- При цьому шланги підбиралися за потрібного діаметру трійників і жиклерів.
- Також встановлюємо редуктор.

- Підігрів планується отримувати з паровіводного шлангу.

- Встановлюємо шланг на вхід редуктора і назад на злив в розширювальний бачок.
- Під розширювальним бачком прикріплюємо датчик.

- Редуктор, датчик і всі інші деталі збираємо за схемою, підключаємо все, зібравши проводи в косу акуратно вздовж передньої стінки.
- Під'єднуємо до форсунок різнокольорові дроти, щоб можна було розрізняти їх.

- Також на передній стінці встановили і блок, трохи удосконаливши його.

- Після цього, робимо врізку для форсунок і підключаємо живлення від акумулятора.

- В багажнику встановлюємо у відсік для запаски балон з газом.

- Обсяг його 52 літра, розміри 225х630. Тому він ліг в акурат врівень з підлогою кузова Чері Істар.
- Всередині кола балона розміщуємо новий мультиклапан з датчиком рівня.

- Трубки від балона пустили під днищем автомобіля. Там є стандартний отвір.
- Ми його тільки трохи підігнули монтажкою і просунули через нього трубки.

- Далі вони пішли вздовж лонжерона автомобіля Чері Істар, акуратно прикріплені хомутами.

- І потім підв'язали їх до штатного бензопроводу і гальмівної магістралі.

- Також внизу на штатний кронштейн причепили заправник, який йде в комплекті всього обладнання.

- При налаштуванні обладнання виявилося, що діаметр жиклерів на рампі замалий для цього двигуна і машина «давиться».
- Тому було прийнято рішення розсвердлити отвори жиклерів свердлом більшого діаметра.

- У нашому випадку ми взяли свердло діаметром 2мм.
- І потім, після автокорректування виявилося, що ми майже вгадали з отворами.

- Як видно з графіка, крива впала до значення 1,8, а в інструкції пишуть, що повинно бути 1,6.
- Тому ми вважаємо, що практично впоралися зі своїм завданням.

- Попутно перевіряємо калібрування рампи, щоб більше не розсвердлювати штуцера.

- Тут є регулювальний болт, один поворот якого на 90 гардусів відповідає 10 сотим на шкалі.
- В результаті нам довелося все ж розсвердлити отвори жиклерів до розміру 2,3 мм

- Тільки після цього всі показники були практично в нормі. Точно так, як вимагають в інструкціях.
- Після цього ми спробували проїхати і знову зробили невелике коригування.
- Тепер газове обладнання на автомобілі Чері Істар працює в оптимальному режимі.