• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Встановлення ГБО Чері Істар Б11 2.0 16v

Використання газобалонного обладнання на автомобілі з метою переведдення його двигуна на використання скрапленого газу - дуже популярне рішення. І це не дивно, оскільки установка ГБО дає можливість економити кошти при купівлі палива. Крім того, це дозволяє дещо збільшити плавність ходу і значно продовжити термін служби ДВС. А головне, установка ГБО дає можливість значно збільшити запас ходу, оскільки двигун може працювати і на бензині також.

Встановлюємо ГБО на Chery Eastar в домашніх умовах

Отже, в цій статті ми вирішили розповісти, яким чином ми встановлювали деталі ГБО на автомобілі Чері Істар.

яким чином ми встановлювали деталі ГБО на автомобілі Чері Істар.

  • Насамперед, на колекторі врізали штуцер, призначений для відбору вакууму на програмне забезпечення.

Перш за все, на колекторі врізали штуцер,

  • З іншого боку колектора встановили жиклери

З іншого боку колектора встановили жиклери

  • На нашу думку – це найоптимальніше місце для них.

На нашу думку – це найоптимальніше місце для них.

  • Але це ще не все.
  • Тут же ми встановили симетрично ще по одному жикльору.

Тут же ми встановили симетрично ще по одному жикльору.

  • Вся ця конструкція в результаті стала виглядати таким ось чином.

Вся ця конструкція в результаті стала виглядати таким ось чином

А зробити так довелося тому, що в блоці йдуть два канали.

  • А якщо буде тільки один жиклер, то газ буде надходити тільки на один клапан, а на інший його просто не буде.
  • Ми виготовили спеціальний кронштейн з трубки діаметром 20 мм і кутника на 25мм.

ми Виготовили спеціальний кронштейн з трубки діаметром 20 мм і куточка на 25мм.

  • І він відмінно стає на блок циліндрів автомобіля Чері Істар.

І він відмінно стає на блок циліндрів автомобіля Чері Істар.

  • Тепер в обидва высверленных збоку отвори вставляються невеликі болти і прикручується кронштейн.

Тепер в обидва высверленных збоку отвори вставляються невеликі болти

  • А зверху встановлюється рампа.

А зверху встановлюється рампа.

  • Отже, ми зібрали всю конструкцію повністю.
  • Це колектор, зверху рамка і шлангочки на всі жиклери.

 Це колектор, зверху рамка і шлангочки на всі жиклери.

  • Крім того, на розгалуженнях встановлені пластикові трійники.

Крім того, на розгалуженнях встановлені пластикові трійники.

  • А зверху шланги на ньому утримуються хомутами.

А зверху шланги на ньому утримуються хомутами.

  • При цьому шланги підбиралися за потрібного діаметру трійників і жиклерів.
  • Також встановлюємо редуктор.

Також встановлюємо редуктор.

  • Підігрів планується отримувати з паровіводного шлангу.

 Підігрів планується отримувати з пароотводящего шланга.

  • Встановлюємо шланг на вхід редуктора і назад на злив в розширювальний бачок.
  • Під розширювальним бачком прикріплюємо датчик.

Під розширювальним бачком прикріплюємо датчик.

  • Редуктор, датчик і всі інші деталі збираємо за схемою, підключаємо все, зібравши проводи в косу акуратно вздовж передньої стінки.
  • Під'єднуємо до форсунок різнокольорові дроти, щоб можна було розрізняти їх.

Під'єднуємо до форсунок різнокольорові дроти

  • Також на передній стінці встановили і блок, трохи удосконаливши його.

 встановили і блок, трохи совершенствовав його. 19

  • Після цього, робимо врізку для форсунок і підключаємо живлення від акумулятора.

 робимо врізку для форсунок і підключаємо живлення від акумулятора. 20

  • В багажнику встановлюємо у відсік для запаски балон з газом.

У багажнику встановлюємо у відсік для запаски балон з газом.

  • Обсяг його 52 літра, розміри 225х630. Тому він ліг в акурат врівень з підлогою кузова Чері Істар.
  • Всередині кола балона розміщуємо новий мультиклапан з датчиком рівня.

Всередині кола балона розміщуємо новий мультиклапан з датчиком рівня.

  • Трубки від балона пустили під днищем автомобіля. Там є стандартний отвір.
  • Ми його тільки трохи підігнули монтажкою і просунули через нього трубки.

Трубки від балона пустили під днищем автомобіля.

  • Далі вони пішли вздовж лонжерона автомобіля Чері Істар, акуратно прикріплені хомутами.

Далі вони пішли вздовж лонжерона

  • І потім підв'язали їх до штатного бензопроводу і гальмівної магістралі.

І потім підв'язали їх до штатного бензопроводу і гальмівної магістралі.

  • Також внизу на штатний кронштейн причепили заправник, який йде в комплекті всього обладнання.

Також внизу на штатний кронштейн причепили заправник,

  • При налаштуванні обладнання виявилося, що діаметр жиклерів на рампі замалий для цього двигуна і машина «давиться».
  • Тому було прийнято рішення розсвердлити отвори жиклерів свердлом більшого діаметра.

 Тому було прийнято рішення розсвердлити отвори жиклерів

  • У нашому випадку ми взяли свердло діаметром 2мм.
  • І потім, після автокорректування виявилося, що ми майже вгадали з отворами.

 після автокорректировки виявилося, що ми майже вгадали з отворами.

  • Як видно з графіка, крива впала до значення 1,8, а в інструкції пишуть, що повинно бути 1,6.
  • Тому ми вважаємо, що практично впоралися зі своїм завданням.

Как видно из графика, кривая упала до значения 1,8

  • Попутно перевіряємо калібрування рампи, щоб більше не розсвердлювати штуцера.

Попутно перевіряємо калібрування рампи,

  • Тут є регулювальний болт, один поворот якого на 90 гардусів відповідає 10 сотим на шкалі.
  • В результаті нам довелося все ж розсвердлити отвори жиклерів до розміру 2,3 мм

 довелося все ж розсвердлити отвори жиклерів до розміру 2,3 мм.

  • Тільки після цього всі показники були практично в нормі. Точно так, як вимагають в інструкціях.
  • Після цього ми спробували проїхати і знову зробили невелике коригування.
  • Тепер газове обладнання на автомобілі Чері Істар працює в оптимальному режимі.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Встановлення ГБО Чері Істар Б11 2.0 16v"

Відгуки: 0




.