Для того, щоб з допомогою ричага можна було керувати КПП автомобіля, розташованої на деякій відстані від нього, використовується спеціальний трос.
Його основним завданням є передача поздовжнійх та поперечних переміщень ричага на КПП у вигляді зворотно-поступальних рухів.
Звідси і важливість утримування такої деталі авто в постійній справності.
Виконуємо ремонт троса на Chery Eastar власними руками
В черговій статті ми вирішили розповісти про те, як ми виконали самотужки ремонт троса КПП на Чері Істар.
- Отже, у нас трапилася наступна проблема: при впливі на важіль відвалився кріплення сорочки троса.
- При спробі перемкнути передачу трос піднімався і йшов сорочкою вперед.
- При цьому друга, четверта і задня передачі просто не включалися.
- Перше, що ми зробили, так це зафіксували за допомогою дроту сорочку троса.
- Однак цього вистачило рівно на 6 місяців.
- Після цього направляюча, на якій раніше лопнуло кріплення сорочки, дещо зносилася.
- І трос на ній, при перемиканні передач, почав загинатися вгору.
- В результаті, частина, яка була зафіксована раніше дротом, почала опускатися вниз.
- Після такого повороту довелося зробити скобу, кінець якої загнути і заховати за основу кріплення механізму перемикання передач.
- Це дало можливість не допускати підйому сорочки троса вгору.
- Крім того, на другу направляючу ми зробили додатковий захист.
- Для цього з простого медичного шприца ємністю 2мл вирізали корпус і розрізали вздовж.
- Після цього наділи таку заготовку на саму направляючу.
- Кінець її при цьому запхали всередину кріплення сорочки.
- Другий кінець закріпимо на направляючої з допомогою хомутика.
- В результаті конструкція отримала додаткову жорсткість і тепер направляла трос прямо в сорочку.
- Звичайно, можна придбати новий трос і поміняти, але він занадто дорогий. Тому доводиться застосовувати свої методи ремонту старого троса.
- У даним момент частина його на одній з направляючих майже відірвалася від сорочки, тому є задумка направляючу приклеїти термоклеєм до сорочки, вставивши її туди. Ну і всю конструкцію проклеїти на скільки це буде можливим.
- В результаті вийшла ось така конструкція.
- Спробували перемикати передачі – виходить все поки добре.
- Після цього вирішили спробувати все в роботі, у зв'язку з чим поки облицювання не встановлюємо.
- Отже, після випробувань з'ясувалося, що всі наші нововведення виявилися неспроможними. Те, що ми приклеїли – відвалилося. А тому прийдлося приймати більш радикальні методи.
- Взяли трубку діаметром 10 мм і довжиною сантиметрів 8. Розпиляли її вздовж.
- Трохи розтиснули і одягли на трос.
- Після цього знову стиснули її до початкового положення і вставили приблизно на 1см в тіло сорочки.
- Знизу підкріпили все це хомутиком, кінець якого закріпили саморізом.
- Після цього перевірили нову конструкцію – все працює відмінно.
- Таким чином ми заощадили чимало коштів, але зате усунули проблему з тросом КПП Чері Істар.