Щоб забезпечити плавне підключення маховика двигуна автомобіля до первинного валу його КПП в момент початку руху, а також для подальшого перемикання передач придумано спеціальний пристрій під назвою зчеплення.
Без наявності цього пристрою неможливо було б плавно почати рух на автомобілі і тим більше переключити потім передачі. Тому важливість зчеплення всім цілком зрозуміла.
Однак, як і багато вузлів автомашини, зчеплення також вимагає відповідного догляду, регулювання і періодичної заміни, як всього в зборі, так і окремих його елементів.
Виконуємо заміну зчеплення на Geely MK своїми руками
У даній статті ми хочемо розповісти про порядок заміни зчеплення на автомобілі Джилі МК.

- Отже, для того, щоб забезпечити доступ до майбутнього місця робіт, від'єднуємо клеми з акумулятора, відкручуємо його кріплення і знімаємо з автомобіля.

- Спочатку від'єднуємо все, що необхідно вгорі, а потім вже будемо працювати внизу.
- І тому наступним етапом буде від'єднання тросів перемикання куліси.
- Для цього расшплинтовуєм і знімаємо шайби.

- Після цього витягуємо стопори.

- Далі роз'єднуємо роз'єм датчика задньої швидкості.

- При цьому перевіряємо стан проводів на ньому.
- Слідом за цим від'єднуємо трубку зчеплення.

- При цьому зробити це можна двома способами: з подальшою прокачуванням зчеплення і без прокачування.
- Спеціальне кріплення дозволяє вийняти трубку і, від'єднавши циліндр зчеплення, відвести його з трубкою в сторону, щоб не заважав.

- У цьому випадку прокачувати зчеплення потім не доведеться, оскільки система не була разгерметизирована.
- Далі відкручуємо болти кріплення кожуха КПП Джилі МК.


- При цьому, ми рекомендуємо відкрутити його відразу і з кожуха КПП, щоб потім не пошкодити ненавмисно.
- Кожух коробки кріпиться на двох болтах на 18 і одному на 16.
- Крім того, потрібно від'єднати також і датчик швидкості.

- Хоча, в принципі, його можна відкручувати і знизу.
- Після цього встановлюємо траверсу, на якій за допомогою кронштейна закріплюємо двигун.

- Тепер переходимо в оглядову яму для виконання подальших робіт.
- Спочатку знімаємо колесо.

- Потім, так як нам доведеться витягувати Шрус з коробки, то зливаємо з неї масло.
- Після цього відкручуємо три болти на стійці амортизатора, щоб потім можна було витягнути піввісь.

- Тепер з допомогою ударного знімача і саморобного зашморгу з дроту висмикуємо піввісь.

- Після цього виймаємо її з коробки, а потім і інший кінець зі ступиці автомобіля Джилі МК.


- Після цього відкручуємо захисний щиток.

- Тепер відкручуємо задню опору двигуна.

- Але зняти цю подушку так просто не вийшло, тому довелося відпустити болти підрамника.
- Тепер, коли у нас з'явився доступ до кріплення коробки, відкручуємо його нижній болт.

- Однак, для того, щоб витягти другий болт кріплення, довелося зняти ще й стартер двигуна Джилі МК.
- Після цього, вставляємо монтажку під коробку і зриваємо її з направляючих.

- Коли вона зіскочить з них, обережно знімаємо її.

- Тепер ми можемо оцінити стан зчеплення.


- Він зовсім сухий, тому однозначно підлягає заміні.
- Після огляду знімаємо повністю кошик зчеплення, так як доведеться все змінювати.

- Тепер маємо можливість побачити, що диск Kimiko повністю виробив свій ресурс.

- Отже, нову корзину зчеплення ми знежирити, що настійно рекомендуємо робити всім.

- Тепер беремо спеціальний універсальний набір і з його допомогою виконуємо центрування кошика.

- А вірніше центруемо диск відносно кошика.
- Збираємо всю конструкцію і встановлюємо кошик на місце.

- Після цього знімаємо старий вижимний, все протираємо і змащуємо вал та вилку літієвим мастилом.
- Потім встановлюємо новий вижимний підшипник.

- Далі встановлюємо на своє місце і КПП.
- Після цього вся зборка виконується у зворотному порядку.
- При цьому попутно усуваємо дрібні неполадки, які виникнуть на роз'ємах або датчиках.
- На цьому заміна зчеплення автомобіля Джилі КМ вважається виконаною.