Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна зчеплення Джилі МК

Щоб забезпечити плавне підключення маховика двигуна автомобіля до первинного валу його КПП в момент початку руху, а також для подальшого перемикання передач придумано спеціальний пристрій під назвою зчеплення.

Без наявності цього пристрою неможливо було б плавно почати рух на автомобілі і тим більше переключити потім передачі. Тому важливість зчеплення всім цілком зрозуміла.

Однак, як і багато вузлів автомашини, зчеплення також вимагає відповідного догляду, регулювання і періодичної заміни, як всього в зборі, так і окремих його елементів.

Виконуємо заміну зчеплення на Geely MK своїми руками

У даній статті ми хочемо розповісти про порядок заміни зчеплення на автомобілі Джилі МК.

розповісти про порядок заміни зчеплення на автомобілі Джилі МК.

  • Отже, для того, щоб забезпечити доступ до майбутнього місця робіт, від'єднуємо клеми з акумулятора, відкручуємо його кріплення і знімаємо з автомобіля.

від'єднуємо клеми з акумулятора, відкручуємо його кріплення

  • Спочатку від'єднуємо все, що необхідно вгорі, а потім вже будемо працювати внизу.
  • І тому наступним етапом буде від'єднання тросів перемикання куліси.
  • Для цього расшплинтовуєм і знімаємо шайби.

Для цього расшплинтовываем і знімаємо шайби.

  • Після цього витягуємо стопори.

Після цього витягуємо стопори.

  • Далі роз'єднуємо роз'єм датчика задньої швидкості.

Далі роз'єднуємо роз'єм датчика задньої швидкості

  • При цьому перевіряємо стан проводів на ньому.
  • Слідом за цим від'єднуємо трубку зчеплення.

Слідом за цим від'єднуємо трубку зчеплення.

  • При цьому зробити це можна двома способами: з подальшою прокачуванням зчеплення і без прокачування.
  • Спеціальне кріплення дозволяє вийняти трубку і, від'єднавши циліндр зчеплення, відвести його з трубкою в сторону, щоб не заважав.

вийняти трубку і, від'єднавши циліндр зчеплення, відвести його з трубкою в бік

  • У цьому випадку прокачувати зчеплення потім не доведеться, оскільки система не була разгерметизирована.
  • Далі відкручуємо болти кріплення кожуха КПП Джилі МК.

Далі відкручуємо болти кріплення кожуха КПП Джилі МК.

І попутно знімаємо також датчик коленвала.

  • При цьому, ми рекомендуємо відкрутити його відразу і з кожуха КПП, щоб потім не пошкодити ненавмисно.
  • Кожух коробки кріпиться на двох болтах на 18 і одному на 16.
  • Крім того, потрібно від'єднати також і датчик швидкості.

Крім того, потрібно від'єднати також і датчик швидкості.

  • Хоча, в принципі, його можна відкручувати і знизу.
  • Після цього встановлюємо траверсу, на якій за допомогою кронштейна закріплюємо двигун.

встановлюємо траверсу, на якій з допомогою кронштейна закріплюємо двигун.

  • Тепер переходимо в оглядову яму для виконання подальших робіт.
  • Спочатку знімаємо колесо.

Спочатку знімаємо колесо.

  • Потім, так як нам доведеться витягувати Шрус з коробки, то зливаємо з неї масло.
  • Після цього відкручуємо три болти на стійці амортизатора, щоб потім можна було витягнути піввісь.

 відкручуємо три болти на стійки амортизатора

  • Тепер з допомогою ударного знімача і саморобного зашморгу з дроту висмикуємо піввісь.

 висмикуємо піввісь.

  • Після цього виймаємо її з коробки, а потім і інший кінець зі ступиці автомобіля Джилі МК.

 виймаємо її з коробки, а потім і інший кінець з маточини

Далі відкручуємо подушку двигуна і масу.

  • Після цього відкручуємо захисний щиток.

Після цього відкручуємо захисний щиток.

  • Тепер відкручуємо задню опору двигуна.

Тепер відкручуємо задню опору двигуна.

  • Але зняти цю подушку так просто не вийшло, тому довелося відпустити болти підрамника.
  • Тепер, коли у нас з'явився доступ до кріплення коробки, відкручуємо його нижній болт.

з'явився доступ до кріплення коробки, відкручуємо його нижній болт.

  • Однак, для того, щоб витягти другий болт кріплення, довелося зняти ще й стартер двигуна Джилі МК.
  • Після цього, вставляємо монтажку під коробку і зриваємо її з направляючих.

вставляємо монтування під коробку і сдергиваем її з направляючих.

  • Коли вона зіскочить з них, обережно знімаємо її.

Коли вона зіскочить з них, обережно знімаємо її.

  • Тепер ми можемо оцінити стан зчеплення.

Тепер ми можемо оцінити стан зчеплення.

Заодно перевіряємо і вижимний підшипник.

  • Він зовсім сухий, тому однозначно підлягає заміні.
  • Після огляду знімаємо повністю кошик зчеплення, так як доведеться все змінювати.

 диск Kimiko повністю виробив свій ресурс.

  • Тепер маємо можливість побачити, що диск Kimiko повністю виробив свій ресурс.

Отже, нову корзину зчеплення ми знежирити

  • Отже, нову корзину зчеплення ми знежирити, що настійно рекомендуємо робити всім.

виконуємо центрування кошика.

  • Тепер беремо спеціальний універсальний набір і з його допомогою виконуємо центрування кошика.

виконуємо центрування кошика.

  • А вірніше центруемо диск відносно кошика.
  • Збираємо всю конструкцію і встановлюємо кошик на місце.

Потім встановлюємо новий вижимний підшипник.

  • Після цього знімаємо старий вижимний, все протираємо і змащуємо вал та вилку літієвим мастилом.
  • Потім встановлюємо новий вижимний підшипник.

Потім встановлюємо новий вижимний підшипник.

  • Далі встановлюємо на своє місце і КПП.
  • Після цього вся зборка виконується у зворотному порядку.
  • При цьому попутно усуваємо дрібні неполадки, які виникнуть на роз'ємах або датчиках.
  • На цьому заміна зчеплення автомобіля Джилі КМ вважається виконаною.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна зчеплення Джилі МК"

Відгуки: 0




Маховик для ремонту Джилі МК:

Клема для ремонту Джилі МК:

Кріплення для ремонту Джилі МК:

Трос для ремонту Джилі МК:

Шайба для ремонту Джилі МК:

Датчики для ремонту Джилі МК:

Трубка для ремонту Джилі МК:

Циліндр для ремонту Джилі МК:

Болти для ремонту Джилі МК:

КПП для ремонту Джилі МК:

.