Підтяжка рейки Джилі МК

Рульове управління є одним з основних систем, що забезпечують безпеку руху на автомобілі. Воно дозволяє керувати напрямом руху автомобіля, змінювати його при необхідності, а також в цілях безпеки, як самого водія і його пасажирів, так і всіх інших, оточуючих автомобіль учасників дорожнього руху.

Одним з основних механізмів рульового управління є рульова рейка. Вона дає можливість через рульове колесо управляти колесами автомобіля, повертаючи їх під потрібним кутом в потрібному напрямку.

В процесі експлуатації на валу рейки та ряді інших деталях можуть виникати вироблення. Це неминуче призводить до появи люфтів і, як правило, супроводжується сторонніми стуками.

У цьому випадку вдаються до підтяжки рейки, яка здійснюється за допомогою регулювальної гайки.

Регулюємо рульову рейку автомобіля Geely MK самостійно

Отже, у нас сьогодні на порядку денному рульова рейка Джилі МК, про регулювання якої ми й вирішили розповісти в цій статті.

на порядку денному рульова рейка Джилі МК, про регулюванні якої ми й вирішили розповісти

  • Так вийшло, що рейка у нас знято з автомобіля, тому буде сьогодні служити наочним посібником.

 рейка у нас знято з автомобіля, тому буде сьогодні служити наочним посібником.

  • Але, в принципі, підтягнути рейку можна, не знімаючи її з автомобіля.
  • Правда, не зовсім зручно це буде зробити, оскільки регулювальна гайка розташована за стабілізатором. А він не дає накинути на неї головку ключа.
  • У зв'язку з цим ми придумали власний ключ для цього.
  • Взяли звичайний накидний ключ і шугнули його трохи, щоб зручніше було підсовувати його під стабілізатор.

Взяли звичайний накидний ключ і шугнули його трохи,

  • Тепер проводимо безпосередньо саму регулювання.
  • Одягаємо ключ на регулювальну гайку.

Одягаємо ключ на регулювальну гайку.

  • Вона ж є фактично контргайкою. Так от ми відпускаємо її на три-чотири оберти.
  • Після цього, болт, розташований всередині її, і який має заглиблення на голівці у вигляді шестикутника, повинен вільно крутитися.

який має заглиблення на голівці у вигляді шестикутника, повинен вільно крутитися.

  • Але, для того, щоб можна було його трохи підкрутити потрібно певне зусилля.
  • Тоді ми взяли довгий болт з головкою на 17 і вставили її в шестигранник болта на рейці.
  • Тепер з допомогою пасатижів або іншого інструменту підтягнули болт на рейці, прокручуючи за вставлений болт на 17.
  • Після цього, утримуючи далі цей болт, з допомогою накидного ключа затягуємо грунтовно контргайку.
  • Ось і вся премудрість.
  • Правда треба таку підтяжку робити акуратно, щоб не перетягнути.
  • Оскільки потім кермо взагалі важко буде повертати.
  • При підтяжці потрібно виконувати це поступово. При цьому, підтягнувши трохи, перевірте, рульове колесо при його повороті мимоволі повертається у своє початкове положення чи ні.
  • Якщо цього не відбулося, значить ви перетягнули.
  • Якщо кермо повертається вільно, то можна потягувати ще трохи і знову перевірити.
  • Крім того, перш, ніж починати виконувати підтяжку рульової рейки, переконайтеся в тому, що в рульових наконечниках, рульовій тягі і в рульовій хрестовині відсутні люфти.
  • Тільки в цьому випадку приступаємо до регулювання рейки на Джилі МК.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Підтяжка рейки Джилі МК"

Відгуки: 0




Рейка Рульова для ремонту Джилі МК:

Вал для ремонту Джилі МК:

Гайка для ремонту Джилі МК:

Стабілізатор для ремонту Джилі МК:

Болти для ремонту Джилі МК:

Наконечник рульовий для ремонту Джилі МК:

Тяга для ремонту Джилі МК:

.