Промивка форсунок Чері Біт

Одним з основних пристроїв інжекторної системи автомобіля є форсунки або ж інжектори. Призначені вони в першу чергу для подачі дозованими порціями палива з наступним розпиленням його в камері згоряння або впускному колекторі двигуна.

Крім того, ці пристрої готують спеціальну суміш палива з повітряними масами, що є оптимальною для спалаху в камері згоряння.

У зв'язку з тим, що ці пристрої постійно контактують з паливом, не завжди якісним, а також знаходяться в безпосередній близькості від камери згоряння двигуна, у процесі експлуатації вони поступово забруднюються і вимагають періодичного чищення та промивання.

Виконуємо самостійно промивку форсунок на Chery Beat

У цій статті ми розповімо, яким чином можна самому зняти форсунки і промити їх на автомобілі Чері Біт.

ми розповімо, яким чином можна самому зняти форсунки і промити їх

  • Отже, для початку знімаємо повітряний фільтр.

Отже, для початку знімаємо повітряний фільтр.

  • Від'єднується він зовсім просто.
  • Далі роз'єднується роз'єм форсунок.

Далі роз'єднується роз'єм форсунок.

  • І знімається кронштейн, який кріпиться за цим роз'ємом форсунок.

І знімається кронштейн, який кріпиться за цим роз'ємом форсунок.

  • Це потрібно тому, що рампа в іншому випадку просто не вилізе.
  • Після цього відкручуємо два болти на 8 з допомогою карданного ключа та відповідного головки.

Після цього відкручуємо два болта на 8

  • Встановлені вони дещо нижче, під рампою.
  • Один з них захований за щупом масляним, а інший трохи далі по тій же лінії.

 Один з них захований за щупом

  • Потім знімаємо швидкоз'єм, натисканням на засувки з двох сторін.

Потім знімаємо швидкознімання, натисканням на засувки з двох сторін.

  • Потім дістаємо рампу з форсунками.

Потім дістаємо рампу з форсунками.

  • При цьому фіксатор швидкоз'єму залишається на рампі.
  • Відкручувати його відразу не потрібно при знятті швидкоз'єму.

Відкручувати його відразу не потрібно при знятті швидкознімання.

  • Знімаємо його після того, як витягли рампу.
  • Потрібно зазначити, що причиною промивки форсунок стала поява на панелі приладів помилки «Збіднена суміш». Особливо це помітно під час обгону на підвищеній швидкості під час руху по трасі.
  • В спокійному режимі двигуна, як правило, помилка зникає.
  • В результаті було прийнято рішення поміняти паливний фільтр, що розташований біля паливного бака. При знятті старого фільтру виявили, що фільтруючий елемент в ньому відірваний. А це означає, що весь бруд з паливом потрапив вже на форсунки.
  • Мабуть це і стало причиною періодичної появи помилки.

Мабуть це і стало причиною періодичної появи помилки.

  • Одним з найбільш простих способів промивання форсунок в домашніх умовах є використання ацетону.
  • Для цього отмываете від бруду форсунку в бензині.

Для цього отмываете від бруду форсунку в бензині.

  • Після цього ставите її в ацетон, періодично збовтуючи, щоб ацетон потрапив всередину добре.
  • В деяких видах форсунок всередині може бути встановлена сіточка. Откисает вона там приблизно одну годину.
  • Після цього до акумуляторної батареї приєднується звичайна жигулівська фішка.

Після цього до акумуляторної батареї приєднується звичайна жигулівська фішка.

  • Форсунку збовтали в ацетоні добре і одягли на неї цю фішку.

 Форсунку збовтали в ацетоні добре і одягли на неї цю фішку.

  • Потім за допомогою пістолета компресора, який щільно приставляєте до форсунки, продуваете її.

з допомогою пістолета компресора, який щільно приставляєте до форсунки, продуваете її.

  • З іншого боку форсунки можете бачити факел, в якому видно або не видно сліди бруду.
  • Таким чином поступаємо секунд 30.
  • Після цього від'єднуємо форсунку від фішки. Довго тримати її підключеної до акумулятора не можна, оскільки вона нагрівається і може просто згоріти.
  • Після цього знову занурили форсунку в ацетон, трохи там знову збовтали і знову підключаємо до фішці і тепер з допомогою компресора продуваємо таким же чином, тільки з іншого боку.

тепер з допомогою компресора продуваємо таким же чином, тільки з іншого боку.

  • Таку процедуру повторюємо п'ять-шість разів до тих пір, поки з форсунки не почне вилітати факел чистого ацетону.
  • Головне, не тримайте довго фішку в підключеному стані.
  • Після такої процедури ставимо форсунку назад на місце.
  • Головне, перед установкою на роз'єм трохи бризнути аерозоль WD-40 і продути компресором, домагаючись появи жирної плівки там.
  • При цьому, не забувайте приділити увагу фіксаторів.
  • Вони обов'язково повинні стопоритися в правильному порядку.

При цьому, не забувайте приділити увагу фіксаторів.

  • В іншому випадку форсунки можуть просто повылетать з рампи.
  • Крім того, потрібно добре промити в бензині і саму рампу.
  • Після цього залити всередину також ацетону і гарненько збовтати. Потім злити все це і залити знову ацетон.
  • Можна встановлювати її навіть з ацетоном, який роз'їсть всю грязь. Якщо вона там ще залишилася.

Можна встановлювати її навіть з ацетоном

  • Тепер виконуємо установку в зворотній послідовності.

Тепер виконуємо установку в зворотній послідовності.

  • Тут немає нічого складного, тому впоратися з цим може будь-який автоаматор.
  • Правда потрібно також мати на увазі, що такий спосіб промивання придатний тільки для тих форсунок, які не сильно ще забиті.
  • Якщо ж форсунка забилася зовсім, то навряд чи її вдасться таким способом промити. Її просто потрібно замінити і все.
  • Вся процедура промивки форсунок на Чері Біт на цьому закінчена і займає вона приблизно за одну годину часу.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Промивка форсунок Чері Біт"

Відгуки: 0




Форсунка для ремонту Чері Біт:

Колектор для ремонту Чері Біт:

Фільтр для ремонту Чері Біт:

Кронштейн для ремонту Чері Біт:

Болти для ремонту Чері Біт:

Щуп масляний для ремонту Чері Біт:

Фіксатор для ремонту Чері Біт:

Панель приладів для ремонту Чері Біт:

Бак паливний для ремонту Чері Біт:

.