Однією із головних частин загальної будови автомобіля є кузов.
У ньому розміщується водій, пасажири і вантаж. Від того, яким чином виготовляється кузов, яка його конструкція, які матеріали були використані для виготовлення, залежить форма автомобіля.
Проте, кузов – це одна з найбільш вразливих частин автомобіля, яка отримує більше всіх механічних впливів.
Будь-яке пошкодження кузова тягне за собою трудомісткий і дорогий ремонт.
Виконуємо самостійно ремонт кузова Chery Beat
У цій статті ми розповімо про те, як виконали в гаражі кузовні роботи автомобіля Чері Біт.

- Отже, в автомобілі практично повністю був розбитий передок.

- Капот був окремо і ось в якому стані.

- Далеко не в кращому стані було і крило.

- Пошкоджені грунтовно і інші деталі кузова автомобіля.
- Мало того, підрамник викрутило також грунтовно. Так, що стан був жахливий.
- Крім таких жахливих наслідків ДТП ще й добряче пошкоджені корозією двері.

- А також і кришка багажника близька до цього.

- Незрозумілий стан і заднього стікла автомобіля Чері Біт.

- На додачу ще й збільшений зазор на передньої правої двері.

- Все це є наслідком ушкодження цій двері.

- Ось у такому стані опинилася ця машина.
- Розпочали свою роботу з того, що помили машину, щоб краще було видно всі пошкодження.
- Після цього розпочали розбирання передньої частини, щоб визначити стан підрамника

- Але на цьому всі проблеми цієї автомашини не закінчилися.
- Незважаючи на те, що в експлуатації вона не так вже багато часу, поріг у неї практично зовсім згнив.

- Але, китайські виробники передбачили можливість появи такої проблеми, а тому придумали встановлювати зверху спеціальні затиски для кузовного ремонту з пластмасовими накладками.

- Крім того, передбачено ще й спеціальний кишеню. Це з одного і з іншого боку.
- Тому ми без проблем встановили затискачі і закріпили авто.

- При цьому одночасно виставили її і за рівнем.
- Однаковий рівень мають і лонжерони.

- А нижня частина підрамника автомобіля Чері Біт за рівнем не може бути виставлена, оскільки кілька перекошена в результаті удару.

- Тому ми, як завжди, вирішили витягати одночасно з декількох точок і у різні напрямки.
- Першою закріпили петлю, за яку будемо витягати верхню частину бризговика.

- Це саме в тому місці, де кріпиться крило автомобіля.
- Другу петлю ми встановили там, де встановлюється фара.

- За неї буде витягатися рама вперед.
- Ще за одну петлю, яку ґрунтовно закріпили за допомогою куточка, будемо витягати по черзі рамку для радіатора або т. зв. телевізор.

- Крім того, до цієї скобі приварили шматки труб з тією метою, щоб при витягуванні можна було міняти трохи кут витяжки.
- Також ми встановили затискач, за який будемо витягати посадочні місця посилення бампера, оскільки вони виявилися увігнутими всередину.

- Іншими словами, лонжерони обидва зійшлися разом. Але, лівий виявився зігнутим більше правого.
- Про те, що відстань між лонжеронами зменшилася красномовно говорить наочний факт.
- Дуже добре видно наскільки шпилька пішла далеко від її отвору.

- В нижній частині автомобіля встановили домкрат, який вперли в поддомкратник з одного боку.

- А з іншого боку встановили стяжку, за допомогою якої через ланцюг закріпили всю цю нижню праву частину підрамника.

- Крім того, допомогу в цьому надає ще й домкрат, який підтримує всю цю конструкцію в правильному стані.

- За допомогою цього домкрата ми зможемо регулювати висоту кута підрамника, піднімаючи його до потрібного рівня.
- І, нарешті, встановили ще й бічний домкрат.

- Потрібно це для того, щоб можна було утримувати кузов в зафіксованому положенні при витягуванні лонжерона. Справа в тому, що останній, як уже говорилося, зійшовся з правим.
- Але він зігнувся не весь, а на відрізку від подушки двигуна і до початку.
- А так, як подушка не пошкоджена і стоїть на своєму місці, то ми встановили домкрат саме в місці розташування подушки.

- Таким чином ми зможемо вирівняти пластину, щоб зійшлося отвір зі шпилькою, про яких згадувалося вище.

- І вже пізніше доведеться розводити лонжерони в різні боки.
- Бічній домкрат потім переставимо на протилежну сторону.
- Його основна роль буде перешкоджати при витяжці деформації подушки двигуна автомобіля Чері Біт.
- Це головні напрями, які нам потрібно буде витягнути деталі і частини кузова, досягнувши необхідного розміру. Після цього будемо вже дотягувати дрібні складки і інші пошкодження.
- Ну, от начебто все розтяжки.
- Тепер приступаємо безпосередньо до процесу витягування.

- Отже, підрамник у нас вже готовий.
- Витягли його і подровняли за рівнем.

- Правда в зв'язку з тим, що його досить добре зіпсувала іржа, довелося трохи поварити.
- Крім того, приварили кріплення для пластмасового захисту Чері Біт.