Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт кузова Чері Біт ч. 3

Розбитий на друзки передок автомобіля Чері Біт доводиться буквально по крупинках відновлювати. Крім того, є і деякі інші пошкодження кузова, тож доводиться грунтовно попітніти.

Гаражний кузовний ремонт Chery Beat своїми силами

Отже, ми продовжуємо далі кузовний ремонт автомобіля Чері Біт.

Отже, ми продовжуємо далі кузовний ремонт автомобіля Чері Біт.

  • У попередній частині ми доклали чимало зусиль для того, щоб правильно витягнути і відцентрувати лонжерони.
  • Тепер беремо бампер передній, прикладаємо його до торців лонжеронів і бачимо, що отвори у них збігаються.
  • Це говорить про те, що все зроблено у нас правильно.

Це говорить про те, що все зроблено у нас правильно.

  • Після цього ми взялися зробити ще два вузли на підсилювач бампера.

Після цього ми взялися зробити ще два вузли на підсилювач бампера.

  • Додатково заміряли відстань від болта на склянці і до передньої панелі, причому з правого і з лівого боку. Вони збігаються.
  • Але, при спробі зібрати «телевізор», виявилося, що отвору не збігаються буквально на 1 див.

 виявилося, що отвору не збігаються буквально на 1 див.

  • Зробили заміри по діагоналі і визначили який кут менше, а який більше.
  • Там, де діагональ менше вирішили потягнути на бракуючий сантиметр.

Там, де діагональ менше вирішили потягнути на бракуючий сантиметр.

  • Попутно перевірили рівень обох точок по горизонталі – все збігається.
  • Отже, завершили рихтувальні та зварювальні роботи на одній точці.
  • Після цього приміряли верхню планку і отвори скрізь зійшлися.
  • Але, при проведенні вимірювань виявилося, що діагоналі на 5мм не збігаються.
  • Тому потрібно планку подати на 5 мм вправо.

Тому потрібно планку подати на 5 мм вправо.

  • Що стосується бічної частини, то тут після двох буквально ударів молотком відвалилася внутрішня гайка.
  • А приварити її на місце немає можливості.

А приварити її на місце немає можливості.

  • Тому ми взяли пластину, приварили до неї гайку і вставили цю пластину знизу.
  • Зверху закрутили болт.
  • Після цього приварим ще й зверху пластину для жорсткості.

Після цього приварим ще й зверху пластину для жорсткості.

  • Крім того, довелося приварити шматок куточка до лонжерону для того, щоб можна було витягнути наявну там складку.

довелося приварити шматок куточка до лонжерону

  • Після того, як перетягнули трохи верхню планку, тепер приміряли радіатор.

Після того, як перетягнули трохи верхню планку, тепер приміряли радіатор.

  • Правда, кріплення його там відбиті, але посадочні місця все одно збігаються.
  • Далі ми прибрали ще одну складку.
  • Для цього довелося спочатку нагрівати метал, оскільки він дуже твердий у цьому місці і досить товстий.
  • Після нагрівання потроху витягували метал назовні за допомогою споттери і пулера.

Після нагрівання потроху витягували метал назовні за допомогою споттери і пулера.

  • В результаті складку вдалося прибрати.
  • Після цього, абсолютно випадково помітили, що петля капота занадто розсунута і крім того, чіпляє пластмасу.

 петля капота занадто розсунута і крім того, чіпляє пластмасу.

  • Тому потрібно зняти і привести в порядок.
  • Благо, що вона закріплена на болтах, а не приварена, як є в деяких моделях.

Тому потрібно зняти і привести в порядок

  • Ну, це потім, а поки що треба робити підсилювач переднього бампера автомобіля Чері Біт.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт кузова Чері Біт ч. 3"

Відгуки: 0




Бампер для ремонту Чері Біт:

Болти для ремонту Чері Біт:

Гайка для ремонту Чері Біт:

Радіатор для ремонту Чері Біт:

Кріплення для ремонту Чері Біт:

Петля для ремонту Чері Біт:

Капот для ремонту Чері Біт:

.