Сучасні технології дають можливість з використанням спеціальних програм виконувати діагностику всього автомобіля або окремих його систем, вузлів і агрегатів.
Вони дозволяють з високою точністю виявляти практично будь-які порушення в роботі того чи іншого пристрою.
Сьогодні автосервіси оснащені новітніми приладами і комп'ютерними програмами, які дозволяють у найкоротший термін виявити ту чи іншу проблему. Правда, такі послуги коштують чималих грошей, та й потрапити іноді на діагностику буває не так просто.
Діагностуємо двигун автомобіля Chery M11 у своєму гаражі
У цій статті ми спробуємо розповісти про те, яким чином ми виконали діагностику двигуна автомобіля Чері М11 власними силами і усунули виявлені несправності.

- Проблема в нашому випадку полягала в тому, що при запуску двигуна останній трохи троїв.
- А варто було набрати обертів і трохи прогрітися – проблема ця начебто як зникала сама собою.
- Тому ми вирішили перевірити двигун за допомогою комп'ютерної програми.
- Для цього підключили ноутбук зі встановленою відповідною програмою і останній нам видав таку помилку.

- Хочеться відзначити, що пропуски займання паливної суміші в циліндрах можуть бути через пробитий високовольтний дріт зі свічкою запалювання, котушку запалювання, що вийшла з ладу.
- Ну і в самому гіршому випадку причиною можуть бути ключі управління в електронному блоці управління.
- Свічки не так давно були замінені з тієї причини, що прогорів центральний електрод.
- Для більшої переконливості вирішили за допомогою комп'ютерної приставки просканувати високовольтні дроти всіх циліндрів.

- Як виявилася, на автомобілі встановлена котушка запалювання, одна частина якої подає висока напруга на свічки першого і четвертого циліндрів.
- А друга частина – на свічки другого і третього.

- В результаті виходить, що, якщо б відмовила одна з частин котушки і не подавала б напругу на другій і третій циліндр.
- Отже, пропуски запалювання були б на другому і на третьому. Але, другий працює нормально, тому причина не в котушці.
- В зв'язку з цим знімаємо високовольтний провід тільки третього циліндра зі свічкою і проводимо їх діагностику.
- Прилад показав гарний опір дроту.
- А на свічці запалювання ми побачили дві доріжки, що ведуть від ізолятора до масі.
- В той час, як у новій свічці така доріжка лише одна.

- Це говорить про те, що свічку пробивало напруга через її корпус.
- Підтвердженням тому є і пробита вугільна доріжка на ковпачку дроти.

- Просто пристрій не зміг визначити, що провід фактично пробитий. Це можна зробити тільки візуально.
- Тому потрібно замінити цей провід.
- Цілком природно, що краще замінити свічку одночасно.
- Нову свічку для перестраховки ми перевірили також на приладі.
- Після цього встановили її на місце і підключили новий тимчасовий провід
- Потім знову перевірили роботу двигуна і зокрема його третього циліндра на осцилограмі.

- Помилка, що з'явилася раніше, з екрану ноутбука зникла, і сигнальна лампа на панелі приладів також згасла.
- У зв'язку з цим ми можемо бути впевненими, що двигун працює нормально.
- Для тих, хто також, як і ми, вирішить робити діагностику автомобіля Чері М11 самостійно підказуємо, де знаходиться діагностичний роз'єм.


- Вона утримується на двох петлях і прикручується двома саморізами.

- Хочемо також нагадати, що в таких випадках в обов'язковому порядку потрібно проводити комплексну заміну: дроти і свічка одночасно.
- Якщо ж ви замініть один провід, а свічку залишите колишню або навпаки – замініть тільки свічку, а дріт залишите старий, то однозначно циліндр і далі не буде нормально працювати.
- А в нашому випадку помилка на третьому циліндрі двигуна автомобіля Чері М11 успішно виправлена в умовах гаража.