Двигун будь-якого автомобіля вимагає надійної фіксації на рамі, оскільки в іншому випадку при роботі він буде бовтатися в різні боки.
Мало того, що це небезпечно і для рами, і для самого двигуна, так ще й звуки, створювані при цьому, будуть ґрунтовно перевіряти вашу нервову систему на витримку.
Для такої фіксації двигуна і служать його подушки або опори.
Крім того, подушки двигуна пом'якшують удари його об раму під час їзди, особливо по нерівній дорозі. Тим самим вони значною мірою продовжують термін служби агрегату.
Саме тому, якщо ви хочете, щоб двигун вашого авто працював, як можна довше, слідкуйте за станом його подушок або опор і міняйте їх завжди вчасно.
Міняємо самостійно задню подушку(опору) двигуна автомобіля Geely MK Cross
Отже, у цій статті ми розповімо про те, як можна самому поміняти задню подушку або опору двигуна автомобіля Джилі МК Крос.

- Сама деталь має цікаву форму з двома шпильками.

- На автомобілі вона встановлена над підрамником.

- Тому, для того, щоб зняти стару подушку, перш за все, потрібно відкрутити і підняти рульову рейку.
- А після цього, відкрутити і опустити нижче підрамник.
- В іншому випадку, якщо цього не зробити, то просто не вдасться вивести стару подушку з отворів, а також не вставимо шпильки нової туди.

- Але, насамперед, знімаємо захист двигуна.
- Після цього відкручуємо два болта, які утримують подушку в станині КПП і в підрамнику.
- А також відкручуємо дві гайки шпильок, розташованих знизу на підрамнику.

- Шпильки відкрутили, болти також, але вивести опору не вдається, оскільки вона впирається в рульову рейку.

- Відкручуємо два болта, один на правій стороні, а інший на лівій, рульової рейки і піднімаємо її.

- Після того, як відкрутили і підняли трохи рульову рейку, вивести подушку все одно не вдалося.
- Тому послаблюємо чотири болта підрамника і приспускаем його трохи вниз.

- По ходу роботи виявилося що потрібно відкручувати і стабілізатор.
- І ось тільки після цього нарешті вдалося витягнути саму опору.

- Після цього вставляємо на це місце вже нову опору двигуна автомобіля Джилі МК Крос.

- Тепер опускаємо її до кінця і вставляємо болт її кріплення.
- Після цього ставимо на місце стабілізатор і потім закручуємо повністю болти подушки і гайки на шпильках.
- Далі піднімаємо підрамник і прикручуємо його на місце.
- Потім прикручуємо рульову рейку.
- Подальшу збірку здійснюємо, орієнтуючись на місці: де потрібно більше підняти, де менше, в якому місці більше підтягнути болт, а де кілька відпустити.

- Таким чином, ви виконали заміну задньої опори двигуна автомобіля Джилі МК Крос.