Одним з елементів підвіски автомобіля Джилі МК є ричаг. Це спеціальний пристрій, що забезпечує рух колеса автомобіля у вертикальній площині вздовж пружини.
По суті, важіль – це єднальна ланка між колесом автомобіля і його кузовом. Тому і кріпиться він одним кінцем до колеса, а іншим до кузова.
Кріплення переднього важеля передбачає наявність сайлентблоків, які найчастіше потребують заміни, тому час від часу доводиться знімати ричаг для виконання такої заміни. Також його потрібно знімати при демонтажі шарової опори.
Сама процедура досить трудомістка, тому, як правило, виконують її досвідчені фахівці на автосервісі. Проте це можна зробити і самому у власному гаражі.
Міняємо передній важіль Geely MK самостійно
У цій статті ми розповімо про те, як можна в умовах власного гаража замінити передній ричаг підвіски або шасі автомобіля Джилі МК.

- Отже, піднімаємо автомобіль підйомником або домкратом і знімаємо колесо.
- Після цього починаємо відкручувати два болти, якими кріпиться ричаг.

- Проблематично лише відкрутити болт – щарову опору, який, як правило, практично прикипає до поворотного кулака. Однак ми несподівано знайшли легке вирішення і цього питання.
- Насамперед, вставили плоску монтировку між болтом і Шрусом.

- Потім став відкручувати ріжковим ключем гайку.

- В результаті таких дій вона почала виштовхувати по мірі відкручування шарову вниз.
- Тому нам довелося в кінці, відкрутивши повністю гайку, лише пару разів ударити по поворотному кулаці і шарова сама з нього вискочила разом з ричагом.
- Залишилося тільки зняти ричаг, що і зробили після декількох невеликих зусиль.

- Необхідність у заміні ричага була викликана тим, що раніше автомашина отримала невеликий удар в ліву сторону спереду, в результаті чого погіршився розвал коліс. Підозри впали на ричаг, який міг дещо деформуватися в результаті удару.
- Отже, беремо новий ричаг і заводимо його на посадкове місце в Джилі МК.

- Після цього, обробивши болти мідною аерозолью, вставили їх і наживили.

- Для того, щоб вставити шарову на своє місце, направляємо її в отвір на поворотному кулаці.
- При цьому трохи піднімаємо домкратом автомобіль.
- Після цього, підставляємо під сам болт дерев'яну підпору і потихенько опускаємо автомобіль.

- При цьому кульова повільно запресовується в свій отвір.
- Перед цим не забудьте поставити шайби і гумки на шпильку, що вставляється у втулку стабілізатора, і також вставити її в отвір ричага.
- У будь-якому випадку останнім ставиться болт в сайлентблок ричага.

- І тільки після того, як вставили всі болти на свої місця, затягуємо їх практично до кінця.

- Остаточно затягувати будемо після того, як поставимо колесо і опустимо машину, тобто під навантаженням. Або ж можна опустити автомобіль на підставки.
- Після цього ставимо колесо на місце і заміна ричага передньої підвіски на автомобілі Джилі МК на цьому вважається успішно завершеною.