Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна масла ГУР Джилі МК (зливаємо масло гідропідсилювача керма)

Для того, щоб полегшити зміна напрямку руху автомобіля Джилі МК в його пристрої передбачена спеціальна гідравлічна система під назвою гідропідсилювач керма (ГУР).

Полегшуючи управління, вона забезпечує стійкість автомобіля заданої траєкторії руху, зберігаючи при цьому функцію «зворотного зв'язку».

Наявність такого механізму особливо актуально для повороту керма у автомобіля, що стоїть або рухається на невеликій швидкості.

Як і будь-яка гідравлічна система ГУР Джилі МК вимагає застосування якісного мастила для всіх його деталей. Тому потрібно стежити за станом масла в цій системі і періодично здійснювати його заміну.

Самостійно міняємо масло в ГУР автомобіля Geely MK

У даній статті ми розповімо про те, як злити масло з гідропідсилювача керма на Джилі МК з метою подальшої його заміни.

як злити масло з гідропідсилювача керма на Джилі МК

  • Перш за все, для того, щоб полегшити собі доступ до шланга гідропідсилювача і не залити олією приводні паси треба зняти повітряний фільтр.
  • Він кріпиться на трьох болтах, розташованих в днищі корпуса, які і потрібно відкрутити.

Він кріпиться на трьох болтах, розташованих в днищі корпуса,

  • Далі на патрубку від'єднуємо хомут і фільтр можна вільно знімати.

Далі на патрубку від'єднуємо хомут і фільтр можна вільно знімати.

  • Після цього ми отримуємо вільний доступ до розширювального бачка ГУР.
  • Беремо звичайний шприц і шланг від крапельниці. З'єднуємо їх з допомогою гумки.

Беремо звичайний шприц і шланг від крапельниці.

  • Після чого один кінець опускаємо в розширювальний бачок і цим шприцом осушуємо весь бачок.
  • Потім від'єднуємо шланг зворотного виходу олії.

Потім від'єднуємо шланг зворотного виходу масла.

  • З цього шлангу масло з гідропідсилювача надходить у його розширювальний бачок.
  • Кріпиться він за допомогою хомута.
  • Так от, роз'єднуємо цей хомут, від'єднуємо шланг і звільнене отвір закривають пальцем, щоб не витікало масло з бачка.
  • А внизу ставимо ємність. Там, як раз є вільне місце для цього.

А внизу ставимо ємність.

  • В цю ємність і зливаємо масло з обратки.
  • Попередньо ми підняли домкратом ліве і праве переднє колесо Джилі МК, підставивши упори.

Попередньо ми підняли домкратом ліве і праве переднє колесо

  • Зроблено це спеціально з тією метою, щоб мати можливість вільно повертати вліво і вправо рульове колесо.
  • Таким чином ми вільно проворачиваем кермо в одну сторону до кінця, потім в іншу, щоб масло швидше і повністю стікало з розширювального бачка.
  • При цьому контролюємо, щоб бачок повністю не став порожнім. Інакше в систему Джилі МК потрапить повітря.
  • Щоб це запобігти, періодично доливаємо в бачок рідину і знову проворачиваем кермо в одну сторону, потім в іншу.
  • Двигун при цьому запускати не можна, оскільки мотор підсилювача при цьому також запуститься і вмить під тиском вижене всі масло з розширювального бачка.
  • Таку процедуру проробляємо до тих пір, поки з обратки не почне витікати чиста рідина.
  • Після цього доливаємо ще раз рідина в бік до повного і проворачиваем кермо назад в одну й іншу сторону.
  • Потрібно також зазначити, що для заміни ми придбали звичайне напівсинтетичне масло фірми Mobil ATF-320.

 для заміни ми придбали звичайне напівсинтетичне масло фірми Mobil ATF-320. 8

  • Після цього збираємо все в зворотному порядку.
  • потім Запускаємо двигун і дивимося рівень масла в розширювальному бачку. Якщо потрібно, то доливаємо, а якщо його виявиться занадто багато, то з допомогою того ж шприца просто його відкачуємо до потрібного рівня.
  • на цьому зміна масла в ГУР автомобіля Джилі МК вважається успішно проведену.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна масла ГУР Джилі МК (зливаємо масло гідропідсилювача керма)"

Відгуки: 0




Шланг для ремонту Джилі МК:

Фільтр для ремонту Джилі МК:

Болти для ремонту Джилі МК:

Патрубки для ремонту Джилі МК:

Бачок для ремонту Джилі МК:

Мотор для ремонту Джилі МК:

.