• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна задніх амортизаторів Джилі МК

Для того, щоб гасити коливання автомобіля під час руху, а також поглинати поштовхи і удари коліс, підвіски і самого корпусу призначено спеціальний пристрій під назвою амортизатор.

На задніх колесах автомобіля Джилі МК встановлені амортизатори, які разом з пружинами перетворюють механічну енергію, одержувану від цих коливань, в теплову.

В процесі експлуатації, а особливо нашими автошляхами, амортизатори швидко виходять з ладу і не виконують вже свої функції.

Тому доводиться їх повністю замінювати.

Самостійно міняємо задні амортизатори на Джилі МК

У цій статті ми вирішили розповісти про те, як можна самому поміняти задні амортизатори на автомобілі Джилі МК.

як можна самому поміняти задні амортизатори на автомобілі Джилі МК.

  • Для того, щоб виконати цей вид ремонту нам буде потрібно запастися таким нехитрим набором:

щоб виконати цей вид ремонту нам буде потрібно запастися таким нехитрим набором:

  • Насамперед, це спеціальний набір для зняття обшивки автомобіля.

Насамперед, це спеціальний набір для зняття обшивки автомобіля.

  • Дві головки ключів на 17 і 18.

Дві головки ключів на 17 і 18.

  • Нижня гайка там на 18.
  • Крім того, спеціальний ключ для утримання штока амортизатора.

Крім того, спеціальний ключ для утримання штока амортизатора.

  • Це на той випадок, якщо амортизатор не вдасться відкрутити пневматичним гайковертом, у кого він є.

Це на той випадок, якщо амортизатор не вдасться відкрутити пневматичним гайковертом

  • В цьому випадку потрібен буде і який-небудь вороток.
  • У нас, в даному випадку ось такий:

У цьому випадку потрібен буде і який-небудь комірець.

  • Ну і, звичайно, потрібні будуть самі амортизатори задні.

Ну і, звичайно, потрібні будуть самі амортизатори задні.

  • В даному випадку встановлювати на Джилі МК ми будемо газові амортизатори.
  • Але, незалежно від виду, амортизатори надходять від виробника в прокачанном стані і одягнені в спеціальну бандажну стрічку.

 амортизатори надходять від виробника в прокачанном стані

  • Така упаковка виключає попадання повітря всередину при транспортуванні вироби.
  • Проте, незважаючи на це, в будь-якому випадку перед установкою завжди амортизатори потрібно прокачати самому. Але робити це потрібно правильно.
  • Зазвичай ми використовуємо наступну методику прокачування:
  • Для початку знімаємо бандажну стрічку і даємо можливість штоку повністю вийти вгору.

знімаємо бандажну стрічку і даємо можливість штоку повністю вийти вгору.

  • Після цього стискаємо його знову.

Після цього стискаємо його знову.

  • Якщо шток цей йде плавно, без ривків і провалів – значить повітря усередині амортизатора точно немає.
  • Далі знову даємо можливість штоку повністю вийти вгору.

Далі знову даємо можливість штоку повністю вийти вгору.

  • В газовому амортизаторі шток вийде сам, ну, а в масляному доведеться витягнути його рукою.
  • Після цього, перевертаєте його догори ногами.

Після цього, перевертаєте його догори ногами.

  • Потім, в такому положенні починаєте стискати і в процесі цього перевертаєте його назад в нормальне положення.

у такому положенні починаєте стискати і в процесі цього перевертаєте його назад в нормальне положення.

  • І дожимаєте до кінця. Все. Більше його качати не треба буде.
  • Для більшої впевненості можна ще пару раз здавити його в нормальному положенні.
  • І останній раз, коли шток повністю піднявся або, коли ви його повністю витягняте, ні в якому разі не перевертайте амортизатор і не кладіть.
  • У такому ж вертикальному положенні поставте його десь у кут чекати своєї години.
  • Для того, щоб зняти старі амортизатори з автомобіля Джилі МК, необхідно повністю звільнити його багажник.
  • А після цього зняти обшивку.
  • У нашому випадку один амортизатор вже пробив обшивку, так, що роботи тут буде трохи менше.

У нашому випадку один амортизатор вже пробив обшивку,

  • Сама обшивка тримається за допомогою кліпс, які доведеться все витягнути.

Сама обшивка тримається за допомогою кліпс, які доведеться все витягнути.

  • Але, попередньо потрібно зняти декоративну пластикову накладку.

Але, попередньо потрібно зняти декоративну пластикову накладку.

  • Вона також тримається на кліпсах, а потім просто виймається.
  • Після цього ми отримуємо вже доступ до бічної панелі багажника Джилі МК.
  • На його обшивці є кліпси, які потрібно або викрутити викруткою, якщо вони під різьбу.

На його обшивці є кліпси, які потрібно або викрутити викруткою, якщо вони під різьбу.

  • Або просто потрібно підколупнути і все.
  • По ходу виконання ремонту виявилося, що потрібно викрутити ще два болта на 10 в днищі багажника, щоб зняти металеву планку, що утримує обшивку.
  • Після цього, відвертаємо бічну панель в бік і можемо тепер виконувати роботу з демонтажу амортизатора.

Після цього, відвертаємо бічну панель у бік

  • Тепер, для того, щоб відкрутити гайку на амортизаторі, необхідно спеціальним ключем утримувати його шток, а іншим накидним ключем відкручувати саму гайку.

щоб відкрутити гайку на амортизаторі, необхідно спеціальним ключем утримувати його шток,

  • Ми ж виконуємо це з допомогою пневмогайковерта, головки і карданчика.
  • Хоча, зірвавши гайку, все одно довелося скористатися ключами, оскільки шток все-таки почав крутитися.
  • Несподівано у нас трапилася оказія.
  • Гайка виявилася занадто довгою і шток не дав її викрутити зовсім, оскільки прокручується разом з нею. Утримати його просто не виходило нічим.
  • Тож довелося з допомогою гайколома розчавити цю гайку амортизатора на Джилі МК.

Тому довелося з допомогою гайколома розчавити цю гайку амортизатора на Джилі МК.

  • Якщо у вас такого інструмента немає, то можна акуратно, щоб не попалить пластик і не забризкати вікна, зрізати гайку болгаркою.
  • Після цього, спускаємося під автомобіль і відкручуємо нижню гайку на 18, що на кронштейні амортизатора.

спускаємося під автомобіль і відкручуємо нижню гайку

  • При цьому, нам відразу відкрилася картина, яка красномовно пояснювала причину заміни задніх амортизаторів.

нам відразу відкрилася картина, яка красномовно пояснювала причину заміни задніх амортизаторів

  • Після того, як відкрутили нижню гайку, беремо новий амортизатор, який ми раніше поставили осторонь і також не перевертаючи, вставляємо його на місце, просунувши шток в отвір кузова.
  • Потім закручуємо на місце гайку.
  • Газові амортизатори зручно встановлювати без сторонньої допомоги, оскільки шток у них не опускається і ним не складно потрапити в отвір кузова, щоб встановити на місце.
  • При закручуванні гайки вгорі в багажнику автомобіля Джилі МК потрібно мати на увазі, що згідно інструкції, шток амортизатора повинен бути вище гайки на 15-18 мм після повного затягування.

шток амортизатора повинен бути вище гайки на 15-18 мм після повної затягування.

  • Затягування повинно виконуватися із зусиллям не більше 25н/м.
  • Нижня гайка при цьому повинна затягуватися із зусиллям в два рази більше.
  • І наостанок, хочеться акцентувати також вашу увагу на тому, що при установці амортизатора нового одягайте відразу і нові прогумовані вібійники.

 при установці амортизатора нового одягайте відразу і нові гумові відбійники.

  • Оскільки вони дуже швидко стають непридатнимидля використання. Тому їх краще відразу замінити на нові.
  • Отже, ми встановили новий амортизатор на своє місце і перевіряємо правильність своєї роботи.

Отже, ми встановили новий амортизатор на своє місце і перевіряємо правильність своєї роботи.

  • Як бачимо верхня гайка закручена до упора, а виступ штока в межах норми.
  • В нашому випадку це було 16,5 мм
  • Внизу гайку довелося затягувати з зусиллям 70 н/м.

Внизу гайки довелося затягувати з зусиллям 70 н/м.

  • На цьому заміна задніх амортизаторів на автомобілі Джилі МК вважається успішно виконаною.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна задніх амортизаторів Джилі МК"

Відгуки: 2


Михо

Ещё нужно засилеконить детали которые соприкасаются с кузовом ,во избежание попадания влаги и пыли.


Вячеслав

А на даному авто під задніми пружинами стояли проставки для збільшення кліренсу? Якщо стоять то пмортизатор теж потрібно ставити через проставку бо і газові швидко вийдуть з ладу.




.