Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Рульові тяги і наконечники Джилі МК Крос

Рульове керування будь-якого автомобіля є дуже важливим вузлом, несправність якого безпосередньо несе загрозу здоров'ю та життю, як його водієві, так і пасажирам.

Проте, незважаючи на це, діагностика цього вузла здійснюється досить рідко.

Пов'язано це, швидше за все з тим, що якщо трапиться тут якась несправність, водій відразу відчує її через рульове колесо автомобіля.

Одним з елементів рульового механізму автомобіля Джилі МК Крос або рульової трапеції його є рульові тяги.

Вони забезпечують поворот коліс під час руху і перешкоджають їх бічному ковзанню через ричаги. Самі по собі тяги рульового механізму рідко виходять з ладу.

Але ось їх окремі частини, які іменуються наконечниками рульовими, часто можуть ламатися. Ремонту вони не підлягають, тому в разі поломки їх просто міняють.

Міняємо рульові тяги і наконечники автомобіля Джилі МК Кросс самостійно

 У цій статті ми вирішили розповісти про те, що іноді варто перевіряти стан рульових тяг, благо зробити це не так важко, і вчасно їх замінювати.

Робити це ми будемо на прикладі автомобіля Джилі МК Кросс.

Робити це ми будемо на прикладі автомобіля Джилі МК Крос.

  • Отже, довелося зняти рульові тяги автомобіля.
  • Після того, як затиснули в лещата і перевірили, то виявилося, що кожна з них має досить пристойний люфт.

виявилося, що кожна з них має досить пристойний люфт.

  • При цьому права дещо краще, ніж ліва, але все одно має відчутний люфт.
  • Цікавий факт виявився при цьому.
  • Якщо тягу трошки провернути навколо своєї осі, то люфт стає трохи менше.

Якщо тягу трошки провернути навколо своєї осі, то люфт стає дещо менше.

  • Це говорить тільки про одне, що в шарнірі є нерівномірне вироблення.
  • Крім того, потрібно відзначити, що при знятті виявилося, що мастила там теж не так вже й багато.

що при знятті виявилося, що мастила там теж не так вже й багато.

  • Трохи мастила мав і пильник тяги.
  • Тепер, що стосується наконечників тяги.
  • Лівий з них, який стоїть з боку водія автомобіля Джилі МК Крос також має хороший люфт.

 що стоїть з боку водія автомобіля Джилі МК Крос також має хороший люфт.

  • Правий наконечник знаходиться ще у відносно нормальному стані.
  • Але за неписаним правилом при заміні потрібно міняти обидва наконечника, оскільки потім буде потрібно виконання розвал-сходження коліс.
  • Для заміни нами були придбані тяги від виробника СТР.

Для заміни нами були придбані тяги від виробника СТОР.

  • Вони повністю збігаються за формою і розміром з рідними.
  • Єдиною відмінністю є тільки діаметр шарніра.

Єдиною відмінністю є тільки діаметр шарніра.

  • Він трохи більше, ніж у рідних тяг, але це ні на що не впливає.
  • Тому такі тяги можна сміливо встановлювати на автомобіль Джилі МК Крос.
  • А те, що в нашому випадку їх потрібно поміняти – так це, без всякого сумніву.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Рульові тяги і наконечники Джилі МК Крос"

Відгуки: 0




Тяга для ремонту Джилі МК КРОСС:

Наконечник рульовий для ремонту Джилі МК КРОСС:

.