Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна помпи Джилі СК (Насос водяний)

Як відомо, для охолодження двигуна внутрішнього згорання автомобіля Джилі СК під час його роботи передбачена спеціальна система охолодження.

Основним елементом для повноцінної роботи цієї системи є охолоджуюча рідина (тосол), якою заповнюють всю систему. Але, якщо ця рідина буде просто знаходиться в трубках, патрубках, бачках та в радіаторі системи, то вона швидко нагріється і не зможе охолоджувати двигун.

Щоб цього не сталося, потрібно змусити цю рідину постійно циркулювати по всій системі. Саме таке завдання і покликаний вирішити спеціальний насос – помпа водяна, що прокачує охолоджуючу рідину по всьому колу системи.

Тож, цілком зрозуміло, що при неналежній роботі цього пристрою двигун автомобіля може перегрітися.

Міняємо самостійно помпу на двигуні Geely CK

У цій статті ми розповімо про те, як можна самому у себе в гаражі замінити помпу на Джилі СК.

У цій статті ми розповімо про те, як можна самому у себе в гаражі замінити помпу на Джилі СК.

  • Ідеально, звичайно, коли для цього виду ремонту є оглядова яма в гаражі або ще краще, підйомник.
  • Але в нашому випадку ні того, ні іншого не виявилося, тому довелося наїхати на спеціально обладнане підвищення, щоб можна було залізти під машину.
  • Таким підвищенням є шлакоблоки.

В якості такої височини є шлакоблоки.

  • При цьому, в обов'язковому порядку ставимо під задні колеса підставки, щоб уникнути самовільного скочування автомобіля з підвищення.

При цьому, в обов'язковому порядку ставимо під задні колеса підставки,

  • В автомобілі Джилі СК помпа розташована з боку повітряного фільтра.
  • Тож, для отримання доступу до неї знімаємо цей фільтр.

Тому, для отримання доступу до неї знімаємо цей фільтр.

  • Повністю фільтр можна не знімати, а просто відкласти його в бік на двигун, щоб не заважав нам виконувати ремонт.

Повністю фільтр можна не знімати, а просто відкласти його в бік на двигун

  • Це, що стосується верхньої частини його корпусу.
  • А нижню частину, відкрутивши три болти, ми повністю прибираємо.

А нижню частину, відкрутивши три болти, ми повністю прибираємо.

  • Тепер ми вже можемо бачити помпу, яку доведеться нам змінити.

Тепер ми вже можемо бачити помпу, яку треба поміняти.

  • Тут добре видно, що шківи в цьому автомобілі розташовані дуже близько до кузова.
  • До речі, хочеться поділитися тим, як нам вдалося з'ясувати, що потрібно замінити саме помпу.
  • В один день з'явився характерний стукіт, після запуску двигуна. Коли він прогрівався, стукіт зникав.
  • Але такий стукіт характерний не тільки для помпи, а і для інших пристроїв також. Тому було вирішено перевірити це методом виключення.
  • Спочатку відпустили привідний ремінь ГУР і перевірили роботу двигуна. Стукіт при цьому не зникав.
  • Після цього, відпустили ремінь генератора – стукіт припинився.  
  • Далі вставили монтажку між кузовом та шківом і спробували надійність його кріплення.
  • Під дією монтажки на шківі відчувався люфт.

При впливі монтуванням на шків в ньому відчувався люфт

  • Ось тому і створювався стукіт. Значить, потрібно замінити саме помпу.
  • Але, перш ніж приступити до демонтажу помпи, необхідно злити з системи антифриз.
  • Для зливу охолоджувальної рідини є зливна пробка внизу радіатора автомобіля Джилі СК.

Для зливу охолоджувальної рідини є зливна пробка внизу радіатора автомобіля Джилі СК.

  • А, перш ніж відкрити цю пробку, потрібно зняти захист.

А, перш ніж відкрити цю пробку, потрібно зняти захист.

  • Оскільки в іншому випадку антифриз розіллється по всій підлозі.
  • Після цього, ми можемо спокійно злити тосол в приготовлену ємність.

Після цього, ми можемо спокійно злити тосол в приготовлену ємність.

  • При цьому потихеньку відкручуємо пробку заливної горловини радіатора, щоб випустити звідти повітря.

При цьому потихеньку відкручуємо пробку заливної горловини радіатора

  • Ні в якому разі не можна її відкривати відразу і повністю, оскільки від створеного тиску через горловину може вдарити струмінь тосола.
  • Під кінець цього процесу можна запустити на кілька секунд двигун, щоб весь тосол вигнало з помпи.
  • Тепер нам потрібно буде зняти подушку двигуна, щоб можна було ним маневрувати, тобто піднімати вгору або трохи опускати вниз.
  • Але, перш, ніж це робити, треба під двигун знизу підставити домкрат, щоб можна було його піднімати.

Але перш, ніж це робити, треба під двигун знизу підставити домкрат,

  • Ставимо домкрат під піддон картера двигуна.
  • Для того, щоб нічого не продавити, підставляємо досить товстий шматок гуми.

 щоб нічого не продавити, підставляємо досить товстий шматок гуми.

  • До того ж, двигун повністю не буде відрученим – його будуть утримувати ще дві подушки.
  • Все це потрібно нам тільки для балансування або, якщо хочете, для підтримки мотора автомобіля Джилі СК.
  • Після цього, відкручуємо три гайки і два болти подушки двигуна і знімаємо її.

Після цього, відкручуємо три гайки і два болта подушки двигуна і знімаємо її.

  • Взагалі, весь цей процес приблизно такий же, як при заміні ременя ГРМ.
  •  відкручуємо кріплення для натяжки ременя гідронасоса.

Після цього відкручуємо кріплення для натяжки ременя гідронасоса.

  • Це потрібно тому, що сама помпа розташована під ним.
  • Цим ми звільняємо собі доступ до помпи.

Цим ми звільняємо собі доступ до помпи.

  • Після цього залишається зняти ремінь з гідронасоса і з генератора.
  • Для цього, в першу чергу потрібно відпустити болт на 12 натяжки ременя генератора.

Для цього в першу чергу потрібно відпустити болт на 12 натяжки ременя генератора.

  • Отже, ремені ослабили, але не поспішайте їх знімати. Для початку потрібно поставити мітки напрямку, в якому вони були встановлені.
  • У нашому випадку ми з допомогою маркера нанесли на ремінь стрілку.

У нашому випадку ми з допомогою маркера нанесли на ремінь стрілку.

  • Точно так робимо і з ременем гідронасоса.

Точно також робимо і з ременем гідронасоса.

  • Це просто робиться для себе, щоб потім при складанні також їх і встановити.
  • Після цього вже нарешті знімати ремені зі шківів.

Після цього вже можна знімати ремені зі шківів.

  • Ремінь тепер залишився тільки на помпі. При перевірці від руки також відчувається люфт шківа.
  • Далі підіймаємо трохи двигун за допомогою домкрата.
  • І тепер шків і сама помпа виявилася у нас зверху

Далі підіймаємо трохи двигун за допомогою домкрата. І тепер шків і сама помпа виявилася у нас нагорі.

  • Тепер з допомогою монтування або іншого підручного інструменту фіксуємо шків, щоб він не прокручувався.
  • Беремо накидний ключ на 8 з довгим ричагом у вигляді труби і ривком зриваємо гайку, яка утримує цей шків.

Беремо накидний ключ на 8 з довгим важелем у вигляді труби і ривком зриваємо гайку,

  • І таким чином зриваємо всі гайки по черзі.
  • Відкрутивши гайки знімаємо шків.
  • Після цього відкручуємо захисні чохли ременя ГРМ.

Після цього відкручуємо захисні чохли ременя ГРМ.

  • Після цього відкручуємо болт кріплення генератора Джилі СК.
  • Одним з найбільш складних, тому, що незручний, моментів при виконанні цієї операції є відкручування болтика, що утримує пильник на середньому чохлі ременя ГРМ.

незручний, моментів при виконанні цієї операції є відкручування болтика,

  • Там встановлений натяжний ролик кондиціонера і в цьому місці якраз його кріплення, а за ним розташований цей болтик.
  • Нам потрібно послабити цей натяжний ролик кондиціонера, зняти з нього ремінь і після цього сам ролик також.

Нам потрібно послабити цей натяжний ролик кондиціонера,

  • І тільки після цього ми зможемо зняти середню кришку захисного кожуха ременя ГРМ.

І тільки після цього ми зможемо зняти середню кришку захисного кожуха ременя ГРМ.

Далі, зняття помпи нам заважає тепер щуп.

  • Для цього відпускаємо болт його кріплення і витягуємо вгору разом зі щупом.
  • Отвір, що утворився після цього в обов'язковому порядку чимось потрібно закрити, щоб туди випадково нічого не потрапило.
  • І ось тільки після цього вдалося відкрутити вісім болтів і зняти повністю помпу двигуна Джилі СК.

зняти повністю помпу двигуна Джилі СК.

  • Як виявилося, люфт на її валу дійсно є.
  • Тому ми зняли її правильно, причому вчасно, оскільки пізніше вона могла б і почати пропускати рідину.
  • Крім того, дістаємо там ще і равлика.

Крім того, дістаємо там ще і равлика.

  • За ним стоїть гумове кільце, яке потрібно буде замінити.
  • Після цього приступаємо до зворотнього складання.
  • Встановлюємо равлика і потім нову помпу на своє місце.

Встановлюємо равлика і потім нову помпу на своє місце.

  • При цьому всі деталі, що встановлюються назад, ми ретельно очищаємо від бруду.
  • Протираємо і очищаємо місця під прокладки.
  • Змащуємо з'єднання герметиком і тільки потім встановлюємо равлика і помпу.
  • Шків не ставимо, оскільки знизу потрібно спочатку закрутити всі болти помпи.
  • Після того, як все затягнули, одягаємо патрубок і заливаємо через заливну горловину радіатора Джилі СК тосол.

одягаємо патрубок і заливаємо через заливну горловину радіатора Джилі СК тосол.

  • Потім дивимося, чи немає де протікань рідини.
  • Якщо все скрізь нормально, то можна приступати до зворотнього складання.
  • Спочатку ставимо кожух ременя ГРМ.

Спочатку ставимо кожух ременя ГРМ.

  • Потім встановлюємо на місце шків помпи і так все в зворотній послідовності.
  • По ходу виконання робіт можна виконати і ряд інших операцій. Зокрема, ми вирішили промазати натяжний ролик.
  • Для цього вийняли пасатижами стопорне кільце з нього.

Для цього вийняли пасатижами стопорне кільце з нього.

  • Ножичком акуратно витягуємо пильовик.

Ножичком акуратно витягуємо пильовик.

І після цього набиваємо підшипник мастилом.

  • Потім все збираємо в зворотному порядку. І після цього ставимо натяжний ролик на своє місце.
  • Після цього з допомогою головки на 13 натягуємо ремінь гідронасоса.

Після цього з допомогою головки на 13 натягуємо ремінь гідронасоса.

  • Далі, поки у нас не прикручений шків помпи ставимо на місце ремінь ГУР Джилі СК.
  • Ну і тепер прикручуємо шків помпи. При цьому утримуємо його таким же чином, як і при знятті.
  • Далі ставимо на місце і натягуємо ремінь генератора. При цьому перевіряємо, щоб після його натяжки був невеликий прогин.

Далі ставимо на місце і натягуємо ремінь генератора.

  • Далі прикручуємо планку натяжки гідронасоса і натягуємо сам ремінь.
  • Після цього затягуємо повністю кріплення.
  • А потім ще раз перевіряємо натяжку всіх ременів і, якщо все нормально, встановлюємо подушку двигуна на місце.

 встановлюємо подушку двигуна на місце.

  • Тепер повторно ще раз перевіряємо чи все ми встановили і чи не забули чого-небудь. Та чи все встановлено правильно. І тільки після цього встановлюємо на місце повітряний фільтр.
  • А на завершення встановлюємо також захист двигуна.
  • Потім запускаємо двигун і при необхідності доливаємо ще антифриз через горловину радіатора.
  • У салоні перевірили, чи йде тепле повітря від печі опалення. Це є гарантією того, що вона не завоздушена.
  • Також перевіряємо ще раз чи немає де якихось потьоків.
  • Якщо все в нормі, значить заміна помпи на двигуні Джилі СК вважається закінченою.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна помпи Джилі СК (Насос водяний)"

Відгуки: 0




Трубка для ремонту Джилі СК:

Патрубки для ремонту Джилі СК:

Бачок для ремонту Джилі СК:

Помпа водяна насос для ремонту Джилі СК:

Фільтр для ремонту Джилі СК:

Болти для ремонту Джилі СК:

Шків для ремонту Джилі СК:

Ремінь ГУР для ремонту Джилі СК:

Генератор для ремонту Джилі СК:

.