• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт датчика АБС Джилі СК 2

Система гальмування автомобіля Джилі СК 2 входить в число елементів, що забезпечують безпеку пересування.

Проте в певних випадках, під час гальмування може виникнути ефект блокування всіх коліс авто. А це незмінно приведе до втрати керування автомобілем, а також його стійкості на дорожньому полотні.

Щоб виключити таку дуже небезпечну ситуацію на автомобілі Джилі СК 2 встановлена електронна система запобігання блокуванню коліс під час гальмування (АБС).

Вона запобігає пробуксовку коліс під час гальмування, здійснює контроль за станом стійкості автомобіля на дорозі, а також надає допомогу у разі екстреного гальмування.

Одним з органів контролю та управління системою є датчики, які встановлюються на ступиці коліс.

При виникненні нештатної ситуації вони передають сигнал на блок керування, який тут же повідомляє про проблему водієві шляхом ввімкнення сигнальної лампи на панелі приладів.

Самостійно ремонтуємо датчик АБС на Geely CK 2

Як вже говорилося, АБС – це електронна система, а тому і регулювання її, а при необхідності – ремонт повинні виконувати спеціально навчені працівники на автосервісі. Але не завжди є час для відвідування СТО, та й нерідко такий вид ремонту коштує чималих грошей.

У цій статті ми вирішили розповісти про те, як ми самостійно вирішили виправити датчик АБС на Джилі СК 2.

як ми самостійно вирішили виправити датчик АБС на Джилі СК 2.

  • Так вийшло, що на панелі приладів автомобіля у нас спалахнула сигнальна лампа датчика АБС і горіла постійно.

на панелі приладів автомобіля у нас спалахнула сигнальна лампочка датчика АБС

  • Сама антиблокувальна система не функціонувала при цьому.
  • Але, коли одного разу було знято заднє праве колесо Джилі СК 2, то виявили перетертими дроти підключення датчика АБС.

виявили перетертими дроти підключення датчика АБС.

  • Тому ми і вирішили, що вся проблема полягає саме в цьому.
  • А раз так, то і було прийнято рішення самостійно запаяти ці дроти, тим самим спробувати усунути наявну несправність в АБС.
  • Отже, запаяли ми обидва дроти до датчика АБС, кабель заізолювовали, акуратно поклали його й закріпили, щоб не бовтався вільно і не терся об колесо.

 запаяли ми обидва дроти до датчика АБС, кабель заизолировали, акуратно поклали його й закріпили,

  • Після цього запустили двигун і подивилися на приладову панель. Всі лампочки, включаючи сигнальну про несправності згасли при цьому.
  • Але лампочка датчика АБС так і залишалася включеною.

Але лампочка датчика АБС так і залишалася включеної.

  • З інших джерел і розмов колег ми не одноразово чули, що після усунення причин несправності практично будь-якої з систем автомобіля Джилі СК 2, для того, щоб домогтися виключення сигнальних лампочок на приладовій дошці, потрібно на кілька секунд відключати акумуляторну батарею.
  • Вирішили спробувати виконати таку маніпуляцію і ми.
  • Правда, деякі власники також стверджували, що для того, щоб згасла лампочка датчика АБС, необхідно розігнатися на автомобілі до швидкості не менше 40 км/год і різко натиснути на педаль гальма.
  • Ми ж, для початку вирішили піти шляхом меншого опору і відключили просто акумулятор.

 відключили просто акумулятор

  • Проте, після повторного підключення ситуація не змінилася: лампочка датчика АБС раніше була включена.
  • Тому ми вирішили випробувати і другий метод.
  • Поставили на місце колесо і виїхали з гаража.
  • Після розгону і різкого гальмування лампочка датчика АБС справді згасла.

Після розгону і різкого гальмування лампочка датчика АБС справді згасла.

  • Тепер горить тільки ручне гальмо і все.
  • Крім того, запрацювала система АБС і навіть здалося, що і гальма стали працювати краще.
  • Таким ось чином нам вдалося самостійно відремонтувати систему АБС автомобіля Джилі СК 2.   
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт датчика АБС Джилі СК 2"

Відгуки: 1


Алексей

Здравствуйте, у меня вопрос, греются передние диски тормозные, пальцы почистил направляющие, цилиндры отходят нормально до конца, проблема такая же с абс горят лампы абс и (!) , может ли это быть из за несправности системы?




.