Заміна Шруса зовнішнього Джилі СК, міняємо пильник гранати

Як правило, більшість передньопривідних легкових автомобілів не мають на передній осі моста, подібно задній.

Немає його і в автомобілі китайського виробництва Джилі СК. Його функцію успішно виконує спеціальний пристрій, іменований, як шарнір рівних кутових швидкостей (Шрус).

Це пристрій не тільки передає крутний момент від двигуна і КПП на ведучі колеса, але і забезпечує їх поворот на кут до 70 градусів. За зовнішнім виглядом Шрус нагадує бойову гранату і тому в побуті цей пристрій отримало таку ж назву.

Самостійно міняємо Шрус на автомобілі Geely CK

У цій статті ми розповімо про те, як можна самостійно замінити Шрус на автомобілі Джилі СК, а також його пильник.

ак можна самостійно замінити Шрус на автомобілі Джилі СК, а також його пильовик.

  • Отже, такий вид ремонту зазвичай починається зі зняття колеса і відкручування гайки ступиці.

такий вид ремонту зазвичай починається зі зняття колеса і відкручування гайки маточини.

  • Сама гайка тут під ключ на 30, а болти кріплення колеса – на 21.
  • Гайка на ступиціі зашплінтована, тому попередньо відгинаємо і витягуємо шплінт з півосі автомобіля.

Гайка на маточині зашплинтована, тому попередньо відгинаємо і витягуємо шплінт

Після того, як відкрутити гайку і зняли колесо, приступаємо до розкручування рульового наконечника за допомогою головки на 14.

приступаємо до розкручування рульового наконечник

  • Відкрутивши гайку, підтискаємо тягу з допомогою монтажки і наносимо кілька різких ударів молотком по торцю, для того, щоб наконечник міг вискочити зі свого посадкового місця.

підтискаємо тягу з допомогою монтування і наносимо кілька різких ударів молотком по торцю,

  • Тут головне потрібно дивитися, щоб при цьому не поцілити молотком по пильнику наконечника.
  • Далі відкручуємо гайку на 18, з допомогою якої кріпиться шарова опора автомобіля Джилі СК.

 відкручуємо гайку на 18, з допомогою якої кріпиться кульова

  • Якщо ця гайка почне провертатися, то можна з іншого боку притримати головку болта.
  • Після цього, бажано відкрутити і стійку стабілізатора, для того, щоб можна було відвести її в сторону і отримати простір для витягування гранати вперед. Правда, це не обов'язково.

Після цього, бажано відкрутити і стійку стабілізатора

  • Сама гайка, що тримає стійку стабілізатора розрахована під ключ на 17. Але, торець болта, на який вона закручена виконаний таким чином, що всередині має правильний шестигранник на 5, при наявності якого зручніше відкрутити цю гайку.
  • Отже, стабілізатор откручен і витягли з настановного отвору.

Отже, стабілізатор откручен і витягли з настановного отвору.

  • Відводимо його в сторону, а кульову опору опускаємо вниз монтуванням.
  • Тепер відводимо стійку трохи вперед і вивертаємо максимально до упору вправо.

відводимо стійку трохи вперед і вивертаємо максимально до упору вправо.

  • І тепер витягуємо з маточини гранату.

І тепер витягуємо з маточини гранату.

  • Далі нам треба його збити з валу. Оскільки ця процедура іноді буває досить трудомісткою, ми вирішили використовувати зворотний молоток.
  • Для цього, на наконечник Шруса закручуємо спеціальну гайку з саморобною невеликий конструкцією.
  • Але, перш, ніж приступати до збивання, треба зняти пильник з гранати.
  • Для цього відгинаємо викруткою або ножем хомут.

Для цього відгинаємо викруткою або ножем хомут.

  • Далі закручуємо гайку з перехідником і притримуючи з іншого боку привід, щоб він не вилетів з КПП автомобіля, різкими ударами намагаємося збити гранату.

різкими ударами намагаємося збити гранату.

  • Але, як це часто буває, збити гранату з валу таким чином, нам не вдалося.
  • Тому, було прийнято рішення витягувати привід з КПП.
  • Так, як хомут пильовика попередньо ми вже зняли, то тепер Шрус без особливих проблем вдалося витягнути з КПП автомобіля Джилі СК.

Шрус без особливих проблем вдалося витягнути з КПП

  • Далі затискаємо привід в лещата і зрізаємо частину пильовика гранати.

Далі затискаємо привід в лещата і зрізаємо частина пильовика гранати.

  • Після цього, наставляємо молоток на каленную нижню частину сепаратора і потім з допомогою кувалди наносимо удари по ньому.

наставляємо молоток на каленную нижню частину сепаратора і потім з допомогою кувалди наносимо удари

  • Однак і ця операція не принесла нам успіху, так як, швидше за все, закусило стопорне кільце гранати.
  • Звичайно, якщо б нам сильно було потрібно зняти гранату Джилі СК, то ми б її зняли в будь-якому випадку.
  • Просто для цього використовуємо дещо більшу кувалду і наносимо різкіше і сильніше удари. В крайньому випадку, болгаркою розрізається корпус гранати на кілька частин і таким чином вона все одно буде знята.  
  • Але, нам немає великої потреби це робити, оскільки граната знаходиться ще в нормальному стані і спокійно може експлуатуватися і далі.
  • Нам потрібно тільки поміняти на ній пильовик. А для цього ми можемо зняти внутрішній Шрус.
  • Для цього переставляємо привід в лещатах і знову затискаємо.
  • Перше, що нам потрібно зробити, так це зняти стопорне кільце з внутрішнього Шруса.

наставляємо молоток на каленную нижню частину сепаратора і потім з допомогою кувалди наносимо удари

  • Після цього, легким постукуванням молотка по сепаратору, тільки між кульками, збиваємо його з валу.

легким постукуванням молотка за сепаратору, тільки між кульками, збиваємо його з валу

  • При цьому потрібно пам'ятати, що складання проводити точно таким же чином. Але, якщо так сталося, що не знаєте якою стороною всередину, а який назовні встановлювати сепаратор на вал, то варто запам'ятати одну особливість.
  • З внутрішньої сторони сепаратор має характерні зазубринки усередині отвору.

З внутрішньої сторони сепаратор має характерні зазубринки усередині отвору.

  • З зовнішньої сторони їх просто немає.
  • Ну і тепер знімаємо внутрішній пильник і зовнішній.

Ну і тепер знімаємо внутрішній пильник і зовнішній.

  • Далі в зворотному порядку надягаєте зовнішній і внутрішній нові пильовики.
  • Але, коли ми вже зняли гранату, то можна заодно бензином промити її від бруду всередині і потім знову набити гарненько спеціальним мастилом.
  • Після цього, змащуємо вал маслом для того, щоб по ньому легше просувався пильовик.
  • Потім, коли обидва вони встановлені на місце, одягаємо на них хомути.

Потім, коли обидва вони встановлені на місце, одягаємо на них хомути.

  • Спочатку одягається хомут з боку валу (розміром менше).

Спочатку одягається хомут з боку валу (меншого розміру).

  • А далі набиваємо повністю гранату Джилі СК мастилом і після цього одягаємо великий хомут.
  • Точно так робимо і з іншими пильником – внутрішнім.
  • Тільки замість того, щоб набивати його мастилом, спочатку встановлюємо на своє місце сепаратор.

, спочатку встановлюємо на своє місце сепаратор.

  • Для цього підбиваємо його молотком, а також для зручності можна наставити головку ключа.
  • Коли сепаратор став на своє місце, одягаємо на нього стопорне кільце.

 одягаємо на нього стопорне кільце.

  • Тепер заводимо привід в отвір КПП, поправляємо при цьому пильник внутрішній і ставимо на нього хомут.
  • Зовнішній Шрус Джилі СК також заводимо на своє місце в ступиці колеса.

Зовнішній Шрус Джилі СК також заводимо на своє місце в маточині колеса.

  • Після цього вставляємо болт кульової опори, злегка піднявши Шрус і постукуючи молотком.

Після цього вставляємо болт кульової опори

  • Потім затягуємо його гайкою, закріпивши таким чином шарову опору Джилі СК.
  • Далі виконуємо всю збірку в зворотному порядку.
  • Потім рульової наконечник закручуємо і потім встановлюємо на місце і затягуємо ступічну гайку.

станавливаем на місце і затягуємо ступичную гайку

  • При цьому треба не забути спочатку встановити шайбу
  • Далі, коли наживили гайку, береться вороток з трубою довжиною близько одного метра і гарненько затягується вона.
  • Після цього ставиться шплінт на гайку і одягається колесо.
  • На цьому заміна Шруса зовнішнього і пиляків на Джилі СК вважається закінченою.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна Шруса зовнішнього Джилі СК, міняємо пильник гранати"

Відгуки: 0




Шрус для ремонту Джилі СК:

КПП для ремонту Джилі СК:

Пильники для ремонту Джилі СК:

Гайка для ремонту Джилі СК:

Болти для ремонту Джилі СК:

Кріплення для ремонту Джилі СК:

Піввісь для ремонту Джилі СК:

Наконечник рульовий для ремонту Джилі СК:

Тяга для ремонту Джилі СК:

.