Як відомо, горюча суміш в двигуні внутрішнього згоряння автомобіля Джилі СК, готується з бензину і повітря.
Така суміш потрапляє в камеру згоряння ДВЗ, де спалахує від іскри.
Від якості такої суміші безпосередньо залежить потужність двигуна і його нормальна робота.
А тому, що для утворення якісної горючої суміші потрібно високоякісне рідке паливо і чисте повітря.
За його очищення в автомобілі і подачу чистого в колектор двигуна «відповідає" повітряний фільтр. А його несправність або забруднення, а також порушення цілісності воздуховода веде за собою потраплянню пилу та інших домішок в повітряні маси, які фільтр направляє в колектор.
Тому своєчасна заміна фільтруючого елемента, а також постійний контроль за станом воздуховода – це дуже важливий обов'язок кожного власника автомобіля.
Міняємо самостійно патрубок повітряного фільтра автомобіля Geely CK
У цій статті ми розповімо про те, як самостійно можна виконати заміну патрубка, ща лопнув повітряного фільтра автомобіля Джилі СК.

- Отже, у нас лопнув патрубок воздуховода, що йде від повітряного фільтра. Його заклеїли скотчем, але всі ми прекрасно розуміємо, що це тимчасова міра.

- Скотч не в змозі повністю утримати попадання пилу в воздуховод.
- А тому ми вирішили цей патрубок замінити.
- Для цієї мети придбали новий патрубок або кожух, як його ще називають.

- Він реалізується в комплекті зі шлангочкою.
- Єдине, чого там бракує, так це хомутів, які нам доведеться знімати зі старої шлангочки і встановлювати на нову.

- Отже, для початку нам потрібно зняти сам повітряний фільтр.

- Для цього ми послабили хомут на патрубку.

- Потім відпускаємо і другий хомут на протилежному кінці патрубка.
- І після цього просто руками стягаємо патрубок з воздуховода.

- Далі послаблюємо невеликий хомутик на шлангочці патрубка і від'єднуємо його від головки блока циліндрів двигуна Джилі СК.

- А раз вже ми опинилися тут, то вирішили заодно перевірити і почистити дросельну заслонку двигуна Джилі СК.
- Для цього нам буде потрібно відкрутити чотири болти, щоб зняти її зовсім.

- Після того, як знімемо дросельну заслонку з'являється доступ до датчика холостого ходу.

- Його теж є сенс зняти. Там же встановлений і датчик положення дросельної заслонки.
- Після того, як відкрутили заслонку, потрібно від'єднати її тросик.

- Після зняття заслонки виявилося, що там стоїть якась паперова спресована і металева прокладки.
- До того ж є вже солідний нагар, який доведеться прибирати.

- Тепер, на корпусі заслонки збоку знаходиться датчик фіксації її положення.
- Він тримається на защіпці, яку ми просто втоплюєм всередину і одночасно стягуємо сам датчик.

- Приблизно таким же чином від'єднується і датчик холостого ходу, який розташований тут же, але трохи нижче.

- Тепер, тут до заслонки приєднані два патрубки, по яких надходить антифриз.

- Так от, для того, щоб їх також від'єднати, потрібно здавити ось такого типу затискачі.

- Відсуваємо їх потім вздовж по патрубку і просто його стягаємо зі штуцера.
- До речі, тепер можна подивитися і як лопнув патрубок повітроочисника автомобіля Джилі СК.

- Ну, і сама дросельна заслонка.
- Вона виявилася сильно забрудненою і вимагає хорошого чищення.

- А також датчик холостого ходу, який виробник рекомендує чистити одночасно з заслонкою.

- При перевірці далі в трубопроводі виявилося величезна кількість бруду і масла.

- А раз так, то треба знімати зворотній клапан, що на ГБЦ двигуна Джилі СК.

- Зняти його можна досить просто.
- Там стоїть засувка, яку ми послаблюємо і просто стягаємо шланг зі штуцера.

- Потім з кінця шланга також витягуємо сам клапан.

- Насамперед перевіряємо його працездатність.
- Для цього просто спробуйте ним покалакати. Якщо чути, що там, щось бовтається всередині, значить він в робочому стані.
- Крім того, якщо подути в нього з того кінця, який вставляється в ГБЦ, то через нього повинно проходити повітря. Якщо дути зі зворотного боку, то повітря не повинно проходити.
- Тому, якщо все нормально, протираємо його і ставимо цей клапан на місце.

- Потім одягаємо на нього шлангочку і затискаємо хомутиком.
- Тепер приступаємо до чищення заслонки.
- Першим ділом відкручуємо два болти і знімаємо датчик холостого ходу Він також весь у сажі й бруду.

- Природно, що багато бруду і в його шахті, що в корпусі заслонки.
- Такий стан після 78 тис. кілометрів пробігу автомобіля Джилі СК.
- Отже, почистили і вимили ми повністю дросельну заслонку.

- Крім того, помили і почистили датчик холостого ходу і його посадочне місце.

- На новий патрубок воздуховода одягли всі необхідні хомути.

- Почистили і прокладки на заслонці.
- Після цього ставимо все на місце в зворотному порядку і встановлюємо повітряний фільтр.

- Запускаємо двигун і перевіряємо його роботу, а також можливий витік повітря, вірніше підсос повітря на повітроводі.
- Якщо нічого не виявлено, значить заміна патрубка і чистка дросельний заслонки на двигуні Джилі СК проведені успішно.