• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна патрубка повітряного фільтра Джилі СК

Як відомо, горюча суміш в двигуні внутрішнього згоряння автомобіля Джилі СК, готується з бензину і повітря.

Така суміш потрапляє в камеру згоряння ДВЗ, де спалахує від іскри.

Від якості такої суміші безпосередньо залежить потужність двигуна і його нормальна робота.

А тому, що для утворення якісної горючої суміші потрібно високоякісне рідке паливо і чисте повітря.

За його очищення в автомобілі і подачу чистого в колектор двигуна «відповідає" повітряний фільтр. А його несправність або забруднення, а також порушення цілісності воздуховода веде за собою потраплянню пилу та інших домішок в повітряні маси, які фільтр направляє в колектор.

Тому своєчасна заміна фільтруючого елемента, а також постійний контроль за станом воздуховода – це дуже важливий обов'язок кожного власника автомобіля.

Міняємо самостійно патрубок повітряного фільтра автомобіля Geely CK

У цій статті ми розповімо про те, як самостійно можна виконати заміну патрубка, ща лопнув повітряного фільтра автомобіля Джилі СК.

як самостійно можна виконати заміну лопнув патрубок повітряного фільтра автомобіля Ділі СК.

  • Отже, у нас лопнув патрубок воздуховода, що йде від повітряного фільтра. Його заклеїли скотчем, але всі ми прекрасно розуміємо, що це тимчасова міра.

у нас лопнув патрубок воздуховода, що йде від повітряного фільтра.

  • Скотч не в змозі повністю утримати попадання пилу в воздуховод.
  • А тому ми вирішили цей патрубок замінити.
  • Для цієї мети придбали новий патрубок або кожух, як його ще називають.

Для цієї мети придбали новий патрубок або кожух,

  • Він реалізується в комплекті зі шлангочкою.
  • Єдине, чого там бракує, так це хомутів, які нам доведеться знімати зі старої шлангочки і встановлювати на нову.

Єдність, чого там бракує, так це хомутів,

  • Отже, для початку нам потрібно зняти сам повітряний фільтр.

Отже, для початку нам потрібно зняти сам повітряний фільтр.

  • Для цього ми послабили хомут на патрубку.

Для цього ми послабили хомут на патрубку.

  • Потім відпускаємо і другий хомут на протилежному кінці патрубка.
  • І після цього просто руками стягаємо патрубок з воздуховода.

І після цього просто руками стягаємо патрубок з воздуховода.

  • Далі послаблюємо невеликий хомутик на шлангочці патрубка і від'єднуємо його від головки блока циліндрів двигуна Джилі СК.

 послаблюємо невеликий хомутик на шлангочке патрубка і від'єднуємо його від кришки клапанів

  • А раз вже ми опинилися тут, то вирішили заодно перевірити і почистити дросельну заслонку двигуна Джилі СК.
  • Для цього нам буде потрібно відкрутити чотири болти, щоб зняти її зовсім.

Для цього нам потрібно відкрутити чотири болта, щоб зняти її зовсім.

  • Після того, як знімемо дросельну заслонку з'являється доступ до датчика холостого ходу.

з'являється доступ до датчика холостого ходу.

  • Його теж є сенс зняти. Там же встановлений і датчик положення дросельної заслонки.
  • Після того, як відкрутили заслонку, потрібно від'єднати її тросик.

Після того, як відкрутили заслінку, потрібно від'єднати її трос.

  • Після зняття заслонки виявилося, що там стоїть якась паперова спресована і металева прокладки.
  • До того ж є вже солідний нагар, який доведеться прибирати.

До того ж є вже солідний нагар, який доведеться прибирати.

  • Тепер, на корпусі заслонки збоку знаходиться датчик фіксації її положення.
  • Він тримається на защіпці, яку ми просто втоплюєм всередину і одночасно стягуємо сам датчик.

ми просто утапливаем всередину і одночасно стягуємо сам датчик.

  • Приблизно таким же чином від'єднується і датчик холостого ходу, який розташований тут же, але трохи нижче.

Приблизно таким же чином від'єднується і датчик холостого ходу

  • Тепер, тут до заслонки приєднані два патрубки, по яких надходить антифриз.

Тепер, тут до заслінці приєднані два патрубки, по яких надходить антифриз.

  • Так от, для того, щоб їх також від'єднати, потрібно здавити ось такого типу затискачі.

 для того, щоб їх також від'єднати, потрібно здавити ось такого типу затискачі.

  • Відсуваємо їх потім вздовж по патрубку і просто його стягаємо зі штуцера.
  • До речі, тепер можна подивитися і як лопнув патрубок повітроочисника автомобіля Джилі СК.

тепер можна подивитися і як лопнув патрубок повітроочисника автомобіля Джилі СК.

  • Ну, і сама дросельна заслонка.
  • Вона виявилася сильно забрудненою і вимагає хорошого чищення.

Вона виявилася сильно забрудненої і вимагає хорошої чищення.

  • А також датчик холостого ходу, який виробник рекомендує чистити одночасно з заслонкою.

А також датчик холостого ходу,

  • При перевірці далі в трубопроводі виявилося величезна кількість бруду і масла.

При перевірці далі в трубопроводі виявилося величезна кількість бруду і масла.

  • А раз так, то треба знімати зворотній клапан, що на ГБЦ двигуна Джилі СК.

А раз так, то треба знімати зворотний клапан, що на ГБЦ двигуна Джилі СК.

  • Зняти його можна досить просто.
  • Там стоїть засувка, яку ми послаблюємо і просто стягаємо шланг зі штуцера.

Там стоїть засувка, яку ми послаблюємо і просто стягаємо шланг зі штуцера.

  • Потім з кінця шланга також витягуємо сам клапан.

Потім з кінця шланга також витягуємо сам клапан.

  • Насамперед перевіряємо його працездатність.
  • Для цього просто спробуйте ним покалакати. Якщо чути, що там, щось бовтається всередині, значить він в робочому стані.
  • Крім того, якщо подути в нього з того кінця, який вставляється в ГБЦ, то через нього повинно проходити повітря. Якщо дути зі зворотного боку, то повітря не повинно проходити.
  • Тому, якщо все нормально, протираємо його і ставимо цей клапан на місце.

якщо все нормально, протираємо його і ставимо цей клапан на місце.

  • Потім одягаємо на нього шлангочку і затискаємо хомутиком.
  • Тепер приступаємо до чищення заслонки.
  • Першим ділом відкручуємо два болти і знімаємо датчик холостого ходу Він також весь у сажі й бруду.

Першим ділом відкручуємо два болта і знімаємо датчик холостого ходу

  • Природно, що багато бруду і в його шахті, що в корпусі заслонки.
  • Такий стан після 78 тис. кілометрів пробігу автомобіля Джилі СК.
  • Отже, почистили і вимили ми повністю дросельну заслонку.

Отже, почистили і вимили ми повністю дросельну заслінку.

  • Крім того, помили і почистили датчик холостого ходу і його посадочне місце.

Крім того, помили і почистили датчик холостого ходу і його посадочне місце.

  • На новий патрубок воздуховода одягли всі необхідні хомути.

На новий патрубок воздуховода одягли всі необхідні хомути.

  • Почистили і прокладки на заслонці.
  • Після цього ставимо все на місце в зворотному порядку і встановлюємо повітряний фільтр.

ставимо все на місце в зворотному порядку і встановлюємо повітряний фільтр.

  • Запускаємо двигун і перевіряємо його роботу, а також можливий витік повітря, вірніше підсос повітря на повітроводі.
  • Якщо нічого не виявлено, значить заміна патрубка і чистка дросельний заслонки на двигуні Джилі СК проведені успішно.   
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна патрубка повітряного фільтра Джилі СК"

Відгуки: 0




.