Всім добре відомо скептичне ставлення багатьох автолюбителів до автомашин китайського виробництва. Точно такі ж відгуки часто можна чути і про автомобілі Джилі СК.
Треба сказати, що такі відгуки почасти мають під собою підстави.
Але, в той же час вони пов'язані здебільшого із застарілим уявленням про перші моделі автомобільних справ майстрів з Піднебесної.
Сьогодні китайський автопром успішно конкурує в багатьох галузях промисловості і сільського господарства, в тому числі і в автомобілебудуванні.
З конвеєрів сучасних автозаводів сходять автомобілі, які вже ні в чому не поступаються багатьом європейським і американським маркам, а деяких навіть і перевершують.
І перш за все, по такому найбільш близькому будь-якому пересічному автолюбителю співвідношенню, як ціна/якість.
Особисті враження від експлуатації автомобіля Geely CK
У цій статті ми вирішили спростувати чутки про те, що китайські автомобілі ненадійні і зокрема Джилі СК.

- Отже, судячи з деяких відгуків власників китайських автомобілів, за два-три роки експлуатації в машині було замінено майже все.
- Наш автомобіль Джилі СК 2009 року випуску, на спідометрі якого на сьогоднішній день 59 тис. км.

- Машина мало чим відрізняється від тієї, яка була при покупці в автосалоні.

- За цей час на ній були повністю замінені гальмівні колодки, задні стійки амортизаторів і встановлювалися проставки для збільшення кліренсу, спочатку ззаду, а зовсім недавно і спереду.
- І все.
- Секрет такого стану автомобіля гранично простий – власник їздить в основному по міських дорогах, змінює вчасно розхідники, ну і експлуатує авто в межах розумного.
- Тому сьогодні на Джилі СК 2009 року випуску все працює, немає ніяких зайвих звуків: скрипу, гуркоту та ін
- Крім усього іншого, за цей час була повністю замінена гума. Ну, це і зрозуміло, нам здається.
- Також варто відзначити, що цей автомобіль збирався на автозаводі в нашому Кременчуці.
- А це означає, що в Україну він був доставлений в розібраному вигляді і тільки тут його зібрали.
- Тому сайлентблоки і ряд інших дрібних деталей цілком можуть бути українськими.
- До речі, жоден сайлентблок або пильник до сьогоднішнього дня нами ще не замінювався.
- Фарбування автомобіля також виконувалася на автозаводі в Україні, а тому всі розмови про неякісне китайське лакофарбове покриття не відповідають дійсності.
- Що стосується корозії, то три роки тому з'явилися плями на арках задніх коліс.

- Ми їх підфарбували, але вони з'явилися знову.
- Крім того, є невеликі плями внизу «ляди» або кришки багажника, під держ. номером.

- Але це характерно для таких автомобілів, оскільки в цьому місці завжди збирається волога.
- В будь-якому випадку, претензії по якості фарбування потрібно пред'являти Кременчуцького автозаводу, а не китайським виробникам.
- Думається, що при фарбуванні і складанні в Китаї такого б не сталося.
- На порогах пластикові накладки, тому на них слідів корозії немає.
- Кілька слів про ГБО.
- Балон встановлювали вже б/у, об'ємом 42 літри, але до сьогоднішнього дня жодних нарікань на установку у нас немає.

- Редуктор газобалонної установки новий, італійського виробництва.

- Весь цей час працює, як годинник.
- Антикорозійна обробка кузова додатково проводилася при покупці в автосалоні за додаткову плату.
- Можливо тому досі під капотом в автомобілі ніде немає і натяку на іржу.
- На закінчення хочеться сказати, що пора змінювати уявлення про китайські автомобілі.
- Якщо правильно експлуатувати такий автомобіль і вчасно проводить необхідні заміни та обслуговування, то така машина буде справно служити вам багато років.
- Це в повному обсязі стосується і автомобіля Джилі СК.