Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт АБС Джилі СК. Помилка ABS на панелі приладів

Незважаючи на те, що основним призначенням системи ABS є забезпечення стійкості автомобіля і його керованості під час гальмування, в останні роки вона стає все більш складною і більш насиченою електронікою.

Це пов'язано в першу чергу з тим, що ця система з кожним разом виконує все більше і більше додаткових функцій.

Сьогодні практично на всіх автомобілях китайського автопрому, включаючи і Джилі СК, встановлюються системи антиблокування гальм.

Але, у зв'язку з їх постійною «электронизацією», обслуговування АБС стає все більш складним.

Тому їх виробники все частіше рекомендують довіряти такий вид ремонту тільки фахівцям.

Але, відвідувати автосервіс з нагоди виникнення будь-якої несправності або збою в програмному забезпеченні ABS не завжди є час, так і економічно це просто невигідно.

Тому іноді доводиться вирішувати деякі проблеми своїми руками.

Виконуємо самостійно ремонт ABS на Geely CK

Отже, у цій статті розмова піде про те, як ми самостійно розібралися в причини нестабільної роботи системи ABS автомобіля Джилі СК.

як ми самостійно розібралися в причини нестабільної роботи системи ABS

  • Так вийшло, що у нас при включенні запалення на панелі приладів спалахувала червона лампочка, сигналізуючи про те, що відбувається нібито занадто велике скидання гальмівної рідини авто.

у нас при включенні запалення на панелі приладів спалахувала червона лампочка

  • Але, крім цього, горить і лампочка «ABS».

Але, окрім цього, і лампочка горить «ABS».

  • При цьому, ніяких маніпуляцій додатково не проводилося.
  • Перш за все, ми хочемо заявити, що у всіх власників Джилі СК в 90 випадків з 100 виникає така ж проблема, хто встановив на кузов додаткові пластмасові підкрилки.

у 90 випадків з 100 виникає така ж проблема.

  • Це тому, що провід, що йде від датчика ABS і до роз'єму в салоні, в обов'язковому порядку буде цим підкрилком перебитий.
  • Особливо це стосується задніх датчиків.
  • У салоні роз'єми роз'єм задніх датчиків розташовані під сидінням.
  • З правої сторони по ходу руху знаходиться червоний роз'єм.

З правої сторони по ходу руху знаходиться червоний роз'єм.

  • Зліва розташований такий же, тільки жовтого кольору.

Зліва розташований такий же, тільки жовтого кольору.

  • Для того, щоб перевірити чи цілі у нас ці дроти, беремо прилад.

Для того, щоб виявити цілі у нас ці дроти, беремо прилад.

  • Знаходимо ці роз'єми, роз'єднуємо один спочатку – червоний

Знаходимо ці роз'єми, роз'єднуємо спочатку один – червоний

  • Після цього включаємо прилад на режим прозвонки і з'єднуємо провід, що йде до датчика АБС, з приладом.

включаємо прилад на режим прозвонки і з'єднуємо провід, що йде до датчика АБС

  • Як бачимо, опір є.
  • Тепер під'єднуємо провід, який йде до бортового комп'ютера Джилі СК.
  • Прилад показує також, що опір є. Якщо прибрати його, то на приладі – нуль.
  • Під'єднуємо знову – опір є.
  • Тепер переходимо до другого роз'єму і знову таким же чином перевіряємо один провід і другий.
  • Тут на проводі, який йде до датчика ABS опір відсутній.
  • Це говорить про те, що провід цей пошкоджений.
  • Для того, щоб перевірити передні датчики, роз'єднуємо з'єднання прямо на колесі.

щоб перевірити передні датчики, роз'єднуємо з'єднання прямо на колесі

  • Тут в роз'ємі також по два дроти. Перевіряємо кожен з них по черзі.

Перевіряємо кожен з них по черзі.

  • Той провід, що йде до бортового комп'ютера повинен показати опір на приладі більше, а той, що йде до датчика – дещо менше.
  • Але, головне, щоб опір прилад показав.
  • Отже, перевірили всі чотири датчика і визначили, що у нас перебитий провід, який йде до заднього лівого датчика АБС.

у нас перебитий провід, який йде до заднього лівого датчика АБС.

  • Тут варто відзначити, що у нас така ситуація вже зустрічалася раніше неодноразово.
  • Незважаючи на те, що тут мідний провід, і перетин у нього цілком нормальна (0,75), тим не менш обидва дроти перетирає в результаті торкання до пластикового підкрилка.
  • Особливістю задніх датчиків є те, що роз'єм, як вже говорилося раніше, знаходиться в салоні під сидінням.
  • Біля колеса від'єднати нічого неможливо.

Біля колеса від'єднати нічого неможливо.

  • На передніх же датчиках, роз'єм знаходиться біля самого колеса.
  • Тому перевіряємо біля колеса і під капотом автомобіля Джилі СК.
  • Але тут ще є один нюанс.
  • Коли ми взяли прилад і перевірили дроти від самого заднього колеса, то виявилося, що на проводі, який йде на роз'єм і через нього на бортовий комп'ютер опір прилад показує.
  • А якщо взяти провід, який звідси йде до датчика, то прилад фіксує … нуль.

А якщо взяти провід, який звідси йде до датчика, то прилад фіксує ... нуль.

  • Виходить, що у нас несправний сам датчик ABS.
  • Але це нонсенс, оскільки конструкція датчика така, що там просто нема чому ламатися.
  • Така ситуація стала можлива за механічного електромагнітного клапана, який спрацьовує за рахунок оборотів, посічених на колесо.
  • Іншими словами, ця проста помилка – іншого варіанту тут бути не може.
  • Розрив у нас відбувається в основному на з'єднанні, яке ми вже тут робили близько восьми років тому.
  • Сам автомобіль Джилі СК 2008 року випуску.

Розрив у нас відбувається в основному на з'єднанні,

  • В дійсності кабель перетерся трохи далі того з'єднання, що ми раніше робили.
  • Хоча з'єднання і надійно було зроблено, але все одно, в результаті тертя об підкрилок провід перетирається.

 в результаті тертя об підкрилок провід перетирається.

  • Тому ми вважаємо, що в подібних випадках можна просто самому перевіряти візуально цілісність кабелю на датчиках ABS.
  • В крайньому випадку, можна нанести візит на автосервіс, де фахівці з допомогою своїх приладів визначать, який саме датчик у вас не працює.
  • Після цього їдете додому і приступаєте до ремонту цього датчика. Шукайте розрив кабелю або навіть можна замінити датчик.
  • У будь-якому випадку такий ремонт обійдеться вам дешевше, ніж зробити те ж на СТО.
  • Отже, ми усунули обрив проводу, зібрали все, як має бути і включили запалювання.

зібрали все, як має бути і включили запалювання.

  • Виявилося, що червона лампочка згасла, жовта лампочка «ABS» горить далі.
  • Однак не варто з-за цього панікувати.
  • Просто запустіть двигун Джилі СК, тепер виїжджайте з гаража і разгоните автомобіль десь на дорозі до швидкості 30 км/год.
  • Після цього рубежу лампочка повинна згаснути.

Після цього рубежу лампочка повинна згаснути.

  • Просто бортовий комп'ютер автомобіля спрацьовує при швидкості 30 км/год і в результаті, якщо інший помилки немає, лампочка антиблокувальної системи просто вимкнеться.
  • Ось таким способом ми самостійно усунули несправність АБС на автомобілі Джилі СК.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт АБС Джилі СК. Помилка ABS на панелі приладів"

Відгуки: 0




Панель приладів для ремонту Джилі СК:

Підкрилки для ремонту Джилі СК:

Датчики для ремонту Джилі СК:

Сидіння для ремонту Джилі СК:

Капот для ремонту Джилі СК:

.