Ходова частина Джилі СК. Діагностика підвіски і недоліки в процесі експлуатації

Однією з основних складових автомобіля Джилі СК є його ходова частина.

До її складу входить велика кількість вузлів і деталей, які дають можливість автомобілю пересуватися. Звідси і сама назва.

У свою чергу основними складовими ходової частини автомобіля є передня і задня підвіски. Далі вже йдуть колеса і мости.

А всі ці вузли і деталі мають можливість кріпитися разом завдяки наявності рами. Це ще одна складова деталь ходової частини.

Цілком зрозуміло, що ходова частина, у всякому разі більшість її складових, безпосередньо контактує з дорожнім покриттям.

І від його якості залежить їх стан і довговічність.

А так, як наші дороги знаходяться далеко у не найкращому стані, то і ходову частину автомобіля доводиться ремонтувати частіше за інших.

Ремонтуємо самостійно ходову частину, та її підвіску зокрема, автомобіля Geely CK

У цій статті ми розповімо про несправності, що найчастіше виникають в ходовій частині автомобіля Джилі СК, і способи їх усунення.

 ми розповімо про несправності, що найчастіше виникають у ходової частини

  • Але почнемо ми, можна сказати, трохи навіть не з ходової.
  • А розповімо, як можна самому замінити лампи габаритних вогнів в фарах автомобіля.
  • Перш за все, хочеться зауважити, що для цього нічого від'єднувати попутно не потрібно.
  • Просто знаходимо на задній частині фари ось таку пробку.

Просто знаходимо на задній частині фари ось таку пробку.

  • Це дальнє світло фар автомобіля.
  • Ми ж рукою шукаємо під нею або трохи нижче її, оскільки сама лампочка габаритного вогню розташована трохи нижче основної, точно таку ж пробку.
  • Намацавши, прокручуємо її і легко знімаємо.

Намацавши, проворачиваем її і легко знімаємо.

  • Після цього намацуємо в отворі, що з'явився, лампочку з застібкою.
  • Відстібаєте застібку і витягуєте лампочку з фари автомобіля.
  • Наступною, що дуже часто зустрічається, проблемою може бути несправність ходової частини – це характерний стукіт.
  • Почнемо з задньої підвіски Джилі СК.
  • Найчастіше такий стукіт створюють стійки стабілізатора.

Найчастіше такий стукіт створюють стійки стабілізатора.

  • Тому, насамперед перевіряємо стан всіх гумок в цій частині і сайлентблоків.
  • Оскільки найчастіше причина може критися саме в зв'язку з їх спрацюванням.
  • Що стосується підшипника в ступиці колеса, то він при зносі зазвичай стуку не створює, а просто виє під час руху або гуде.

 підшипника в маточині колеса, то він при зносі зазвичай стуку не створює

  • Якщо хочете перевірити в якому стані знаходяться самі стійки стабілізатора, то існує найпростіший і надійний спосіб для цього.
  • Розганяєте автомобіль на дорозі до швидкості близько 80 км/год і різко натисніть на педаль гальма.
  • Якщо при цьому зад автомобіля заносить з боку в бік, значить стійки вимагають заміни.
  • У тому випадку, якщо характерний стукіт створюється десь усередині салону автомобіля Джилі СК, то однією з причин цього може бути задня верхня опора амортизатора.

 однією з причин цього може бути задня верхня опора.

  • Вона кріпиться на трьох болтах за спинкою сидіння.
  • Так от, при складанні на верхню задню опору між гайкою і кузовом в обов'язковому порядку ставиться прогумований упор.

між гайкою і кузовом в обов'язковому порядку ставиться прогумований упор.

  • Особливо це актуально в тому випадку, якщо ви ставили на опори проставки на збільшення кліренсу.
  • У цих випадках рідні упори вже поставить не вдасться, тому варто в обов'язковому порядку виточити або підібрати інші.
  • Оскільки їх відсутність чи вихід з ладу також можуть викликати стук в салоні.
  • Але, найчастіше такий стукіт виникає з причини зносу самої верхньої опори.

такий стукіт виникає з причини зносу самої верхньої опори.

  • Тому, якщо ви виявили, що вона пошкоджена, то без всякого сумніву міняйте.
  • Так само варто перевірити дві гумки поперечної тяги автомобіля Джилі СК.

варто перевірити дві гумки на поперечної тяги

  • Оскільки їх знос також може викликати стукіт ззаду.
  • Сюди, до речі, цілком підходить тяга від автомобіля ВАЗ - 2109. У нас саме така і встановлена, варто, до речі сказати.
  • Ну, на цьому і все, що стосується задньої підвіски авто. Більше, в принципі, тут немає таких вузлів, з причини зносу яких може виникати стукіт.
  • Тому всі ці названі вище вузли повинні постійно контролюватися власником автомобіля.
  • Існує ще один спосіб, як можна перевірити стан підшипника в ступиці, так і сайлентблоків, теж.
  • Піднімаємо на домкраті одну сторону автомобіля і потім від руки сильно розкручуємо колесо.

 від руки сильно розкручуємо колесо

  • І в цей час сильно вдаряє ногою чи рукою по обертаючому колесі.
  • Якщо підшипник вийшов з ладу або потребує заміни який-небудь з сайлентблоків, то при цьому відразу буде чутний характерний стукіт або інший сторонній звук.
  • При бажанні сайлентблоки можна перевіряти і віджимаючи кожен з них монтуванням.
  • Для цього, закладаєте монтування під тягу або з'єднання, де встановлено сайлентблок і пробуєте на наявність люфту або стуку.
  • Тепер все, що стосується передньої підвіски.
  • Отже, перш за все, причиною характерного стуку в передній частині автомобіля Джилі СК можуть також бути стійки стабілізатора.

 від руки сильно розкручуємо колесо

  • На них потрібно, насамперед, стежити за цілісністю пильників.

На них потрібно, насамперед, стежити за цілісністю пиляків.

  • У разі порушення їх цілісності на з'єднання може потрапляти пил, бруд та інші частинки з дорожнього полотна.
  • У тому випадку, коли самі стійки виходять з ладу, то створюється стукіт з високою частотою, створюючи враження, що в автомобілі спереду немає взагалі ніякої амортизації і гумових сайлентблоків.
  • Наступною причиною виникнення стукоту в підвісці можуть бути шарові опори.

причиною виникнення стукіт в підвісці можуть бути кульові опори

  • Від них стукіт буде виникати зовсім з іншою частотою.
  • При виході з ладу шарової опори буде виникати характерний періодичний, але досить не частий стукіт.
  • Тут також потрібно приділяти увагу пыльникам.
  • Крім того, в кожній шарової є вибірка, яку ще називають яблуком.

у кожній кульової є вибірка, яку ще називають яблуком.

  • Вона може бути зроблена, як з однією сторони кулака, так і по всьому колу.

 зроблена, як з однією сторони кулака, так і по всьому колу.

  • Робиться вона для того, щоб сюди вставляти контрагаечний болт.
  • Сама шарова кріпиться на трьох болтах, а зверху вставляється ще ось такий болт в це яблуко.

 а зверху вставляється ще ось такий болт в це яблуко.

  • Так от, якщо цей болт при заміні шарової не закрутити до кінця і не затиснути з відповідним зусиллям, то при попаданні колеса на ямку, також буде виникати характерний стукіт металу об метал.
  • Виникає це з-за того, що ослаблений болт просто буде бігати по виробленню при русі автомобіля, створюючи характерний стукіт.

ослаблений болт просто буде бігати по виробленню при русі автомобіля

  • На торсіонної або реактивній тязі також спереду встановлені сайлентблоки.

реактивній тязі також спереду встановлені сайлентблоки.

  • Вони теж при виході з ладу, хоча це буває досить рідко, можуть створювати стукіт.
  • Тепер, що стосується, так званого «будиночка».

Тепер, що стосується, так званого «будиночка».

  • Тут потрібно звертати увагу на його тягу і болт.

Тут потрібно звертати увагу на його тягу і болт.

  • Однак, бувають випадки, коли тут все ціле і в нормі.
  • Але там далі в глибині є ще один болт на 22.

Але там далі в глибині є ще один болт на 22.

  • Він також може бути ослаблений, а під його головкою встановлена шайба.
  • І ось в результаті при русі може виникати стукіт або дзвін.
  • Є два сайлентблока ще і в самому низу підвіски.

Є два сайлентблока ще і в самому низу підвіски.

  • Дуже рідко, але вони також можуть вийти з ладу.
  • Однак після їх заміни в обов'язковому порядку потрібно буде відрегулювати розвал/сходження коліс.
  • Що стосується верхньої опори стійки стабілізатора, то тут встановлений підшипник.
  • Якщо він вийде з ладу, то стуку від нього не буде, звичайно.

Якщо він вийде з ладу, то стуку від нього не буде, звичайно.

  • Але він може створювати характерний хрускіт, немов щось перемелюється.
  • Взагалі ж, щоб переконатися в тому, що розбитий підшипник, або опора чи шарова, досить просто відкрити капот і прикласти пальці руки до самої опори.
  • При працюючому двигуні ви обов'язково відчуєте зайвий рух у вигляді вібрації.

ви обов'язково відчуєте зайвий рух у вигляді вібрації.

  • Про те, що є проблеми з підшипником може свідчити і такий факт.
  • При повороті керма в одну із сторін, після здійснення повороту ви намагаєтеся поставити кермо прямо, а воно буде прагнути повернутися в те ж положення, де тільки що було.
  • Ось це все, що стосується можливої появи стуку із-за несправностей в передній підвісці ходової частини автомобіля Джилі СК.
  • Взагалі, варто відзначити, що передня підвіска автомобіля досить проста всвоїй будові, але надійна. Крім того, вона і зручна в обслуговуванні.
  • Тому головне в процесі експлуатації постійно стежити за зносом вище перерахованих деталей і вчасно виконувати заміну.
  • І тоді ніякого стукоту, а також проблем з ходовою частиною автомобіля Джилі СК у вас не виникатиме.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ходова частина Джилі СК. Діагностика підвіски і недоліки в процесі експлуатації"

Відгуки: 0




Лампи для ремонту Джилі СК:

Фара для ремонту Джилі СК:

Пробка для ремонту Джилі СК:

Підшипник для ремонту Джилі СК:

Ступиця для ремонту Джилі СК:

Педалі для ремонту Джилі СК:

Болти для ремонту Джилі СК:

.