Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Як зняти торпеду Джилі СК. Знімаємо панель приладів

На передній консолі автомобіля Джилі СК зосереджені всі прилади, багато індикаторів і сигнальні лампочки, а також органи управління обладнанням.

Саме тому ця консоль отримала назву панель приладів.

Першим виробником такого вузла автомобіля була компанія Torpedo, у зв'язку з чим панель приладів швидко отримала назву в середовищі автомобілістів – торпеда.

Основним завданням цієї панелі є інформування водія про стан автомобіля і його систем в конкретний період часу, про всі характеристики і параметри руху, якщо такий здійснюється.

Крім того, водій отримує інформацію з приладової панелі і про правильність виконання руху та загальної експлуатації автомобіля, а також ряд інших необхідних відомостей.

Всередині цієї консолі зібрано велику кількість проводів, діодів, мікросхем та інших механізмів.

Тому бувають випадки, коли для ремонту або заміни одного із приладів, виникає необхідність знімати всю панель.

Знімаємо в домашніх умовах торпеду на Geely CK

У цій статті ми вирішили розповісти про те, як можна самостійно зняти торпеду на автомобілі Джилі СК, а також про усунення основних несправностей пристроїв і приладів, розташованих під нею.

ми вирішили розповісти про те, як можна самостійно зняти торпеду

  • Отже, приблизно таким чином виглядає весь простір в салоні автомобіля під торпедою, яка вже знята.

таким чином виглядає весь простір в салоні автомобіля під торпедою,

  • Від його центру і праворуч по ходу автомобіля під торпедою розташовані опалювач салону, випарник кондиціонера і равлик-нагнітач повітря в обидва ці пристрої.

під торпедою розташовані опалювач салону, випарник кондиціонера і равлик-нагнітач повітря

  • Тепер розглянемо основні несправності, які трапляються з цими трьома агрегатами.
  • Насамперед, між випарником і нагнітачем встановлена муфта або хомут.

між випарником і нагнітачем встановлена муфта або хомут.

  • Він встановлений для того, щоб закрити щілину між равликом і випарником.
  • Але, зі своїм завданням він справляється погано і з-під нього досить пристойно сифонит повітря.
  • Для того, щоб усунути витік повітря можна проклеїти хомут зсередини ізолєнтою, а також крім цього поставити більш надійну прокладку.
  • До того ж, на равлику між корпусом і двигуном є така ж пристойна щілина, через яку також сильно дме повітря.
  • Тому довелося все це замазати герметиком.

Тому довелося все це замазати герметиком.

  • Треба відзначити, що другий хомут, встановлений з іншого боку випарника між ним і обігрівачем, жодних нарікань не викликає.
  • З-під нього повітря не дме.

З-під нього повітря не дме.

  • Якщо уважно придивитися, то можна побачити, що корпус кожного з цих трьох агрегатів на Джилі СК складається з двох частин.

корпус кожного з цих трьох агрегатів на Джилі СК складається з двох частин.

  • Цілком зрозуміло, що через шви у корпусі також сифонит повітря.
  • Тому, при нагоді, коли там проводився ремонт, ми промазали ці стики герметиком і повітря через них перестало сифонить.
  • Крім того, поролон, який наклеєний на опалювачі, від часу досить стерся, тому ми приклеїли новий.

поролон, який наклеєний на опалювачі від часу досить стерся,

  • Для тих, хто збирається демонтувати ці три агрегати, можемо повідомити, що для зняття равлика треба відкрутити дві гайки зверху.

 для демонтажу равлики відкрутити дві гайки зверху.

  • А також одну знизу і від'єднати проводку.
  • Що стосується печі або обігрівача, то тут також немає багато роботи.

Що стосується печі або обігрівача, то тут також немає багато роботи.

  • Від'єднуємо під капотом два патрубки, після чого відкрутили чотири болта, два з яких знизу, а два зверху і можна обережно виймати на себе.
  • Випарник також закріплений на двох або трьох болтах, але зняти його так просто не вдасться.
  • Справа в тому, що попередньо потрібно під капотом стравити з нього самому або на автосервісі краще, холодоагент. Це спеціальна речовина, на якій працює власне кажучи випарник.
  • Сам процес демонтажу приладової панелі Джилі СК починається зі зняття з центрального тунелю.

починається зі зняття з центрального тунелю.

  • Але, перш, ніж це робити, треба послабити ручне гальмо.
  • Для цього потрібен гнучкий перехідник, який одягаємо на пластиковий натягувач, розташований під ричагом гальма.

гнучкий перехідник, який одягаємо на пластиковий натягувач

  • Після цього його відкрутили і ручне гальмо послабиться.
  • Захисний чохол на ричагі перемикання передач фіксується на пластиковому тунелі з допомогою зубчиків, які розташовані по дві штуки з двох сторін його.

захисний Чохол на важелі перемикання передач фіксується

  • Легко пальцем стиснули з одного боку і зубчики вискочили з зачепа, потім виконали теж з іншого боку.
  • Після цього чохол піднімається вгору.
  • Сама торпеда кріпиться до кузова автомобіля Джилі СК в трьох місцях.
  • З одного кінця прикручується на три болти на 8.

З одного кінця прикручується на три болти на 8.

  • Аналогічно і з іншого кінця.
  • Крім того, в районі центрального тунелю також є два болти з одного боку.

в районі центрального тунелю також є два болта з одного боку.

  • І точно такі ж два болта і з іншого боку.
  • Це все, що стосується так званого жорсткого кріплення торпеди.
  • Але, крім цього на торпеді є багато різних кнопок і перемикачів, які доведеться відключати і знімати, перш, ніж демонтувати саму торпеду.
  • Це аварійка, блок управління роботою отопітеля і ін
  • Також потрібно буде від'єднувати і троси або дроти, що можуть бути на роз'ємах або засувках.
  • Акуратненько потрібно буде роз'єднати роз'єм прикурювача на центральному тунелі.

 потрібно буде роз'єднати роз'єм прикурювача на центральному тунелі.

  • Тепер потрібно зняти ще й кермо.
  • Центральна кнопка клаксона знімається просто рукою.

Центральна кнопка клаксона знімається просто рукою.

  • Там всередині за допомогою головки на 15 і подовжувача зриваємо гайку на рульовій колонці.

з допомогою головки на 15 і подовжувача зриваємо гайку на рульовій колонці

  • Після цього, посмикуванням рульового колеса вгору і вниз знімаємо його з пазів.
  • Слідом за цим знімаємо захисні кожухи з пластику на рульовій колонці.
  • Далі розбираємо ричаги управління поворотами і двірниками.
  • Там відкручуємо за три самореза і від'єднуємо проводку. Після цього просто їх знімаємо.
  • Тепер дивимося з лівої сторони торпеди, до її металевої частини прикручена на два вуха спеціальна конструкція, в якій знаходяться кріплення центрального замка і одного з реле.

з лівої сторони торпеди, до її металевої частини прикручене на два вуха спеціальна конструкція,

  • Приблизно такий же пристрій прикручується на одному саморізі праворуч від рульової колонки Джилі СК.

таке ж пристрій прикручується на одному саморіз

  • Тут кріпиться блок управління двигуном.
  • Також внизу там є ще подрульовий захист з пластику, але він знімається досить просто.
  • Дуже просто знімається і блок включення і перемикання освітлення.

Дуже просто знімається і блок включення і перемикання освітлення.

  • Він пластмасовий і тримається на специфічних засувках – зубчиках.
  • Тому знизу рукою відтягаємо спочатку одну його сторону, а потім другу.
  • Проводка від нього відключається також простим роз'єднанням двох роз'ємів.
  • Тепер у нас залишився один щиток приладів.
  • Навколо нього є пластиковий захист, який пальцями дуже легко зняти, вдавлюючи по колу.
  • Після цього відкрутили чотири саморіза, на яких він кріпиться, і подали його трохи на себе.
  • Тепер від'єднуємо два роз'єми проводів, розташованих ззаду, засунувши туди руку.

Тепер від'єднуємо два роз'єми проводів,

  • І після цього просто його витягуємо, але тільки акуратно, тому, що пластик, який є попереду цього вузла дуже чутливий до механічних впливів.
  • Ну і тепер можна потихеньку подавати торпеду автомобіля Джилі СК на себе.
  • Чому потихеньку, та тому, що потрібно контролювати, чи не забули ви чого-небудь від'єднати або зняти.
  • Консоль має три направляючих з пластику, розташованих уздовж лобового стікла.

Консоль має три напрямних з пластику,

  • А також металеві напраляючі чи штирі з боків по одному з кожної сторони.
  • Важить торпеда приблизно 15 кілограм, тому знімати її вигідніше всього удвох.
  • Однак, за уявною легкістю демонтажу торпеди на Джилі СК криються і деякі доволі неприємні, якщо не сказати запаморочливі, моменти.
  • Одним з таких є демонтаж бічних декоративних накладок, встановлених уздовж передніх стійок.
  • На них нанесені два прямокутні отвори, в які вставляються металеві кліпси.
  • У них вставляються кріплення накладок.

У них вставляються кріплення накладок.

  • Але, витягнути їх з цих кліпс практично неможливо. Тому, як правило, такі кріплення просто ламаються.
  • Але можна знайти заміну для них у вигляді засувок або кліпс від інших авто.
  • Ми радимо демонтаж торпеди починати саме зі зняття цих декоративних накладок, тому, що якщо це зробити не вдасться, то і вся подальша робота буде марною.
  • Сама торпеда виглядає наступним чином.

Сама торпеда виглядає наступним чином.

  • Бічні вставки її мають зсередини зубчики по периметру і два виступи.
  • При демонтажі їх підриваємо спочатку один кінець боковушки, потім подаємо її трохи на себе і після цього витягуємо.

 підриваємо спочатку один кінець боковушки, потім подаємо її трохи на себе

  • Накладка на центральній консолі виконана з досить міцного пластику, тому при її знятті можна особливо не переживати, що вона лопне.
  • За допомогою широкої викрутки або іншого інструменту відтягаємо її в одному місці і потім поступово по всьому периметру підриваємо всі кліпси.

піддягаємо її в одному місці і потім поступово по всьому периметру

  • При цьому варто відривати через низ, з тим, щоб верх знімався в останню чергу.
  • Справа в тому, що там крім кліпс є ще один зубець.
  • Після демонтажу цієї накладки з'являється можливість через центральний отвір від'єднати проводку від двох кнопок внизу і від аварійки вгорі.

можливість через центральний отвір від'єднати проведення

  • Далі панель приладів має з боків кріплення кліпсами у вигляді прищіпок.

панель приладів має з боків кріплення кліпсами у вигляді прищіпок.

  • Зверху і знизу там розташовані по три зубчики. Тому при демонтажі її відтягаємо одну із сторін і потім йдемо по периметру.
  • Нижня частина торпеди також тримається на одних кліпсах, тому, як зазначалося вже, знімається дуже легко.

Нижня частина торпеди також тримається на одних кліпсах

  • Потрібно відзначити, що при проведенні такого роду ремонту, ви неодмінно зіпсуєте деяку кількість кліпс типу прищіпка.
  • Тому, перш ніж приступати до такого ремонту, не забудьте запастися одним або двома десятками таких кліпс.
  • Ну і на закінчення декілька слів про центральний тунель торпеди автомобіля Джилі СК.

 на закінчення кілька слів про центральному тунелі

  • Тут на ручці стояночного гальма є шкіряний кожух, який закріплений декоративною накладкою.
  • А її можна звільнити тільки за допомогою набору шестигранників.

А її можна звільнити тільки за допомогою набору шестигранників.

  • Верхня декоративна вставка також кріпиться за допомогою шести прищіпок.

Верхня декоративна вставка також кріпиться за допомогою шести прищіпок.

  • Звільняють Її спочатку по центру, а потім по всьому периметру.
  • Після зняття цієї накладки також можна засунути всередину руку і відключити проводку від прикурювача і інших пристроїв автомобіля Джилі СК.
  • Кріпиться весь центральний тунель трьома саморізами внизу, з одного боку.

Кріпиться весь центральний тунель трьома саморізами внизу

І точно такими же трьома – з іншого боку.

  • Крім того, в деяких моделях може бути ще один саморіз по центру в поглибленні.
  • При демонтажі відкручуємо саморізи і потім відвигаєм його трохи вперед до торпеди і потім, відключивши проводку, подали трохи на себе тунель і витягли його.
  • На закінчення хотілося б відзначити, що при демонтажі торпеди головне не поспішати і уважно стежити за всім процесом, щоб нічого не пропустити.
  • Добре, якщо у вас буде ліхтарик, щоб можна було в будь-якому місці підсвітити і побачити проводку, кріплення та іншу річ.
  • На цьому наша розповідь про демонтаж торпеди на автомобілі Джилі СК закінчена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як зняти торпеду Джилі СК. Знімаємо панель приладів"

Відгуки: 0




Панель приладів для ремонту Джилі СК:

Торпеда для ремонту Джилі СК:

Муфта для ремонту Джилі СК:

Прокладки для ремонту Джилі СК:

Корпус для ремонту Джилі СК:

Гайка для ремонту Джилі СК:

Проводка для ремонту Джилі СК:

Капот для ремонту Джилі СК:

Патрубки для ремонту Джилі СК:

Болти для ремонту Джилі СК:

.