Як замінити підшипник передньої ступиці Деу Матіз

Центральною частиною будь-якого колеса автомобіля Деу Матіз є ступиця. Цей вузол є самим надійним пристроєм підвіски.

На нього припадає вага всього автомобіля.

Крім того, він витримує ще й додаткові динамічні, до того ж чималі зусилля під час розгону авто, виконання поворотів або гальмування.

Ступиця кріпиться на вісь і через різні пристрої має зв'язок з ведучим мостом або Шрусом.

Обертання на осі здійснюється завдяки наявності у внутрішньому ободі підшипника.

А тому суцільнолита безшовна болванка, виточена в певну форму в комплекті з підшипником і називається зазвичай ступичним вузлом.

Міняємо своїми руками підшипник ступиці переднього колеса Daewoo Matiz

У цій статті ми вирішили розповісти про те, як можна в умовах гаража самостійно замінити підшипник ступиці переднього колеса Деу Матіз.

 в умовах гаража самостійно замінити на підшипник маточини

  • Отже, сьогодні вирішили замінити підшипник ступиці переднього колеса на майданчику біля майстерні свого друга.
  • Приступаючи до цього ремонту, ми розуміли, що найперше, що потрібно в цьому випадку зробити – це зірвати ступичну гайку.
  • Для цього, поставивши автомобіль на гальмо, а також встановивши під колеса упор, выковирюєм декоративний ковпачок.

 выковыриваем декоративний ковпачок.

  • Потім викруткою або будь-яким іншим інструментом з плоским кінцем і ударних хвостовиком, випрямляти загнутий хобот ступичної гайки.

випрямляємо загнутий хобот ступичной гайки.

  • Після цього беремо голівку на 30 з воротком і зриваємо ступичну гайку.
  • Однак, потрібно мати на увазі, що вона затягнута досить сильно, тому потрібно зробити хороше плече у вигляді труби чи чогось іншого, щоб її зірвати.

 зриваємо ступичную гайку.

  • Коли це вийшло зробити, відкручуємо і знімаємо колесо.
  • Тепер, якщо у вас є помічник, то відправте його у салон автомобіля і попросіть добряче натиснути на педаль гальма.
  • А самі тим часом з допомогою головки на 14 спробуйте зірвати чотири болта, за допомогою яких гальмівний диск кріпиться до ступиці.

 спробуйте зірвати чотири болта

  • Далі, з допомогою головки на 17 послаблюємо кріплення гальмівного механізму (супорта) до поворотного кулака автомобіля Деу Матіз.

послаблюємо кріплення гальмівного механізму (супорта) до поворотного кулака

  • Він кріпиться з допомогою двох болтів, один з яких розташований знизу, а другий угорі.

Він кріпиться з допомогою двох болтів

зриваємо кріплення пальця кульової опори.

Тепер головкою на 17 послаблюємо гайку рульового наконечника.

  • Якщо вона зашплинтована, то попередньо виймаємо шплінт, а потім при складанні встановлюємо сюди новий.
  • Далі у нас поворотний кулак амортизаторної стійки.
  • Обидві гайки його кріплення зриваємо за допомогою головки на 17.

Обидві гайки його кріплення зриваємо за допомогою головки на 17.

  • Якщо при цьому буде провертатися і болт з гайкою, то з іншого боку притримайте його таким же ключем.
  • Отже, всі кріплення у нас ослаблені, тепер можна приступати до розбирання.
  • Для того, щоб випресувати палець рульового наконечника потрібен спеціальний знімач. Але якщо у вас його немає - це не біда.
  • Потрібно відкрутити майже повністю гайку його, а потім взяти монтировку, монтажну лопатку або велику викрутку і уперти її в нижній кінець амортизаторної стійки автомобіля Деу Матіз.
  • Другим кінцем натискаємо на гайку і наносимо удар молотком по торцю ричага поворотного кулака.

наносимо удар молотком по торцю важеля поворотного кулака.

  • Наносимо удари доти, поки палець не вийде зі свого гнізда чи втулки.
  • Якщо ж у вас є спеціальний знімач, то ця процедура виконується дуже швидко і просто.
  • Откручуєте повністю гайку з пальця рульового наконечника, потім акуратно, щоб не пошкодити його пильник, заводимо знімач під ричаг поворотного кулака і ключем закручуємо гайку на стиск.

заводимо знімач під важіль поворотного кулака і ключем закручуємо гайку

  • Знімач таким чином поступово видавлює палець зі своєї втулки.
  • Тепер попутно перевіряємо стан пильника, а також самого пальця.
  • Якщо все в нормальному стані, то відводимо рульовий наконечник разом з тягою в бік.

 попутно перевіряємо стан пильовика, а також самого пальця.

  • Далі відкручуємо повністю болти кріплення гальмівного механізму.
  • При цьому виводимо фіксуючу втулку гальмівного шланга з зачеплення на стійці амортизатора.
  • А після цього весь гальмівний механізм разом з гальмівними колодками знімаємо.
  • Відводимо в сторону і десь закріплюємо за допомогою мотузки або будь дроту, щоб нам не заважав.

весь гальмівний механізм разом з гальмівними колодками знімаємо.

  • Найзручніше зробити це на пружині амортизаторної стійки автомобіля Деу Матіз.
  • Після виконання цієї операції відкручуємо повністю обидві гайки кріплення кулака до амортизаторної стійки.
  • При цьому один болт виймаємо, а інший поки залишаємо.

 При цьому один болт виймаємо, а інший поки залишаємо.

  • А тим часом відкручуємо болт кріплення кулака до пальця шарової опори.

відкручуємо болт кріплення кулака до пальця кульової опори

  • І тепер знімаємо повністю ступичну гайку, а також виймаємо другий болт кріплення кулака до стійки.
  • При цьому обережно виводимо кулак з кріплення амортизаторной стійки.

обережно виводимо кулак з кріплення амортизаторной стійки.

  • Але при цьому будьте уважні, щоб приводний вал не вискочив з корпусу внутрішнього шарніра.
  • І потім, однією рукою притримуючи приводний вал, виводимо зовнішній Шрус зі ступиці колеса.

 виводимо зовнішній Шрус з маточини колеса

  • Після цього саму піввісь підв'язуємо до пружини стійки амортизатора, де вже прив'язаний супорт.

саму піввісь підв'язуємо до пружині стійки амортизатора

  • Далі знімаємо кулак з пальця шарової опори.

Далі знімаємо кулак з пальця кульової опори.

  • Отже, поворотний кулак у нас в руках і тепер можна сміливо вирушати в майстерню.
  • Далі для розбирання нам знадобиться оправка, розмір якої повинен збігатися з розміром зовнішнього діаметра внутрішнього торця ступиці.
  • Ми ж як таку оправку використовуємо звичайну торцеву голівку.

Ми ж як такий оправки використовуємо звичайну торцеву голівку.

  • Розташовуємо її на ступиці з внутрішньої сторони і притримуючи кулак на вазі, вдаряє по оправці. молотком.

притримуючи кулак на вазі, вдаряє по оправці молотком.

  • Оправка може бути і трохи менше діаметром, але не більше, тому, що тоді толку не буде ніякого від того, що ви стукаєте по внутрішньому кільцю підшипника, що встановлений всередині ступиці.
  • Остання выпресовується дуже туго, але все ж виходить потихеньку.
  • Отже, після того, як ступиця злетіла з поворотного кулака, відставляємо його на час в сторону.
  • В самій ступиці тим часом знімаємо розпірну втулку.

притримуючи кулак на вазі, вдаряє по оправці молотком.

  • Потім, відкрутивши чотири болта, від'єднуємо ступицю від гальмівного диска.

Потім, відкрутивши чотири болта, від'єднуємо маточину від гальмівного диска.

  • Тепер можемо бачити скільки бруду зібралося на підшипнику передньої ступиці автомобіля Деу Матіз.

скільки бруду зібралося на підшипник передньої маточини

  • Швидше за все тут раніше порвався зовнішній сальник, а тому і не виконував свої функції.
  • Тепер гальмівний диск поки відкладаємо в сторону.
  • А для того, щоб зняти внутрішнє кільце зовнішнього підшипника ступиці нам буде потрібно спеціальний знімач.
  • По іншому, ми вважаємо, виконати цю операцію дуже важко.

нам потрібно спеціальний знімач.

  • Після того, як ми зняли підшипник, підковирюєм викруткою і знімаємо також зовнішній сальник.

подковыриваем викруткою і знімаємо також зовнішній сальник

  • І тепер наше завдання чисто і насухо витерти ступицю.
  • Робиться це для того, щоб можна було добре розглянути чи є на ній подряпини або інші дефекти.
  • По завершенню огляду приймаємо рішення, чи можна використовувати цю ступицю далі чи замінити на нову.

 чи можна використовувати цю маточину далі або замінити на нову.

  • У нас і ступиця, і шпильки до неї виявилися цілком придатними для подальшої експлуатації.
  • У тому випадку, якщо ви вирішили все ж замінити ступицю і поставити нову, то не забудьте запастися і чотирма новими шпильками для неї.
  • Далі, дістаємо назад поворотний кулак і витираємо всередині його трохи мастило, щоб воно не бризкало.
  • Після цього дістаємо внутрішню частину внутрішнього підшипника, для чого потрібно всього лише викруткою дістати внутрішній сальник. Слідом за цим обойма сама випаде.
  • Але ми вирішили спробувати вибити її молотком.
  • У нас це вийшло, але після цього вдаряючи молотком хрест на хрест по викрутці або іншій виколотці, вибиваємо і зовнішнє кільце зовнішнього підшипника автомобіля Деу Матіз.

вибиваємо і зовнішнє кільце зовнішнього підшипника

  • Після цього вибиваємо і внутрішнє кільце таким же способом.
  • Далі ретельно витираємо внутрішню частину кулака, точно так, як раніше це виконували вже зі ступицею.

Далі ретельно витираємо внутрішню частину кулака

  • Це робиться для того, щоб можна було виявити можливі дефекти на кулаці.
  • У нас і тут ніяких нарікань на поворотний кулак не виникло.
  • Якщо ж у вас виявляться дефекти і ви вирішите придбати новий поворотний кулак, то не забудьте купити заодно і новий зазистний щиток для гальмівного диска.
  • Його вартість не така вже й велика, але зате це дозволить вам зекономити купу часу і нервів при перестановці старого захисного щитка на новий поворотний кулак.

Його вартість не така вже й велика,

  • Отже, приступаємо нарешті до складання.
  • Насамперед, посадкове місце в поворотному кулаці під зовнішнє кільце підшипника не погано було б змастити рідким мастилом.

не погано було б змастити рідким мастилом.

  • Його можна взяти на кінчику шупа масляного.
  • Дістаємо новий підшипник з упаковки. Але, нам поки потрібно тільки його зовнішнє кільце.

Але, нам поки потрібно тільки його зовнішнє кільце.

  • Отже, беремо кільце і встановлюємо його на поворотний кулак Деу Матіз.

 беремо кільце і встановлюємо його на поворотний кулак Деу Матіз.

  • Решта ж поки укладаємо назад в коробку.
  • Для того, щоб запресувати це кільце нам необхідна відповідна оправка.
  • Для цього ми взяли, нічого не вигадуючи, кільце зі старого підшипника.
  • А щоб воно вільно входило в отвір поворотного кулака, ми його попередньо трохи обточили на наждаку.
  • Отже, встановлюємо оправку на кільце нового підшипника.

Отже, встановлюємо оправку на кільце нового підшипник

  • Після цього, не поспішаючи, акуратно запресовуєм його на своє місце.

Після цього, не поспішаючи, акуратно запрессовываем його на своє місце.

  • Запресовуєм його до того, поки воно не упреться.
  • Після цього, таку ж процедуру проводимо і з зворотного боку кулака.

Після цього, таку ж процедуру проводимо і з зворотного боку кулака.

  • Тепер розповімо про один нюанс, не враховуючи який можна звести на нівець всю нашу роботу.
  • Мається на увазі розпірна втулка.
  • З нового комплекту, який ми придбали, втулка має ширину рівну 11,12 мм.

який ми придбали, втулка має ширину рівну 11,12 мм.

  • Втулка, яку ми витягли при розборі кулака має розмір 10,33 мм.

Втулка, яку ми витягли при розборі кулака має розмір 10,33 мм.

  • При цьому, ми замірили ще дві втулки, що залишилися після двох попередніх замін: їх розміри виявилися абсолютно різними і не збігалися ні з одним.
  • Чому так, напрошується питання. А вся справа, виявляється в конструкції самого вузла.
  • Як виявилося, між посадочними місцями в поворотному кулаці на зовнішньому зрізі є виступ. Він не дає можливості кільцям сходиться ближче один до одного, ніж це передбачено конструкцією.
  • Розпірна втулка, в свою чергу, перешкоджає надмірному сходженню внутрішніх кілець.
  • З цього випливає, що якщо розпірна втулка має потрібний розмір, то ролики підшипника при затягуванні ступичної гайки сходяться також на потрібну або оптимальну для даної конструкції відстань.
  • А ступична гайка зазвичай затягується дуже сильно і в такому стані перебуває весь час.

ступичная гайка зазвичай затягується дуже сильно

  • А якщо розпірна втулка буде за розміром трохи більша, ніж потрібно, то в такому випадку ролики підшипника не зможуть в достатній мірі увійти в зовнішні кільця.
  • В результаті після затягування ступичної гайки в поворотному кулаці буде спостерігатися відчутний люфт.

в поворотному кулаці буде спостерігатися відчутний люфт

  • У тому випадку, коли втулка буде дещо менше оптимального розміру, то ролики підшипника при затягуванні ступичної гайки можуть до такої міри утиснутися в кільця, що не зможуть навіть обертатися.

можуть до такої міри утиснутися в кільця, що не зможуть навіть обертатися.

  • Все це говорить про те, що втулки, як і підшипники від різних виробників можуть мати різні розміри.
  • А тому ми дуже радимо при купівлі підшипників віддавайте перевагу тим, в комплектації яких передбачена і розпірна втулка. Це дасть можливість вам уникнути багатьох проблем.
  • Раніше ми вже зіткнулися з такою проблемою, коли замінили поворотний кулак Деу Матіз, встановлений на автозаводі, на новий, який був куплений на ринку.
  • Так от, після його установки ми виявили люфт.
  • Пізніше виявилося, що вся причина в тому, що посадочні місця зовнішніх кілець розташовані трохи ближче один до одного, ніж це було в заводському кулаці.
  • В результаті в усьому колесі утворився люфт, рівний приблизно 0,5 див.
  • Для його усунення нам довелося кілька разів розбирати поворотний кулак, підточувати розпірну втулку на око, так як заміряти тоді не було чим, і знову збирати.
  • До речі, зовнішній сальник також завчасно вийшов з ладу з цієї ж причини.
  • А з того боку, де поворотний кулак не змінювався, збірка його пройшла нормально і ніяких проблем або претензій у процесі подальшої експлуатації не виникало.
  • Для того, щоб правильно підібрати розпірну втулку в кожному конкретному випадку, ми придумали одне нехитре пристосування.
  • В якості довгого болта ми використали шматок шпильки, яку придбали в будівельному магазині.
  • Крім того, нам знадобилося пару гайок, бажано довгих, щоб важче було на них зірвати різьбу.

нам знадобилося пару гайок, бажано довгих,

  • Ну і кілька шайб різних розмірів.
  • Тепер на наш кусок шпильки накручуємо довгу гайку, яку контрим звичайною гайкою.

накручуємо довгу гайку, яку контрим звичайної гайкою.

  • Далі нанизуємо на шпильку парочку шайб, тих, що поменше розміром.
  • Крім того, одягаємо і пару шайб побільше.
  • Потім одягаємо також внутрішню обойму підшипника, всередину якої вставляємо голівку, щоб обойма не грала.
  • І тепер зверху всього цього одягаємо поворотний кулак.

І тепер зверху всього цього одягаємо поворотний кулак

  • В нього вставляємо розпірну втулку і внутрішню обойму внутрішнього підшипника.

У нього вставляємо розпірну втулку і внутрішню обойму внутрішнього підшипника.

  • На них одягаємо дві великі шайби і дві розміром поменше.
  • Далі для зручності нанизуємо ще одну головку, зверху ще одну шайбу і все це закручуємо довгою гайкою.

 зверху ще одну шайбу і все це закручуємо довгою гайкою

  • Тепер притримуємо одну гайку ключем, а іншу затискаємо іншим ключем.

Тепер притримуємо одну гайку ключем, а іншу затискаємо іншим ключем.

  • При цьому затягуємо до тих пір, скільки вистачить сил.
  • Після цього перевіряємо на наявність люфту.

Після цього перевіряємо на наявність люфту.

  • Якщо люфт є, значить дана розпірна втулка не підходить.
  • Розбираємо всю конструкцію і ставимо втулку, яку ми раніше витягли при розбиранні.
  • Закрутивши гайки тільки від руки, ми побачили, що люфту вже немає.

Закрутивши гайки тільки від руки, ми побачили, що люфту вже немає.

  • Значить ця втулка також не підходить. Розбираємо все знову.
  • Тепер перевіряємо, що ж у нас в підсумку виходить.
  • Значить втулка стара, яку ми витягли під час розборки, має ширину 10,34 мм.
  • А в новій, яку ми придбали, розмір становить 11,7 мм
  • Перша з них занадто маленька виявилася на перевірку, а друга – дуже велика.
  • Можна перевірити розмір інших втулок, якщо у вас такі є.
  • В підсумку вибираємо втулку з найбільшим розміром ширини і починаємо потихеньку підточувати її, щоб зменшити розмір.
  • Для цього ми використовували звичайний дрібнозернистий наждачний круг.

Для цього ми використовували звичайний дрібнозернистий наждачний круг.

  • Можна, звичайно, використовувати і інші методи сточування.
  • Для нормального функціонування підшипника поворотного кулака нам потрібна втулка розміром приблизно 10,86 мм.
  • Тому з втулки розміром в 11,7 досить зняти хоча б 1 мм. Цим ми і зайнялися на наждачному колі.
  • У підсумку ми добилися розміру 10,75 мм. Ставимо її в свою конструкцію і збираємо. Закрутили і перевірили.
  • Люфт став значно менше, але все ж є.
  • Знову розбираємо і знімаємо ще з втулки 0,1 мм. Отримуємо в результаті 10,65 мм.
  • Ставимо її в пристрій і збираємо знову.
  • Перевіряємо. Люфт ще зменшився, але все ще відчувається.
  • Тому приймаємо рішення зняти ще 0,1 мм і потім будемо пробувати знімати буквально по пару сотих міліметра.
  • Отримуємо 10,55 мм і збираємо. Люфту практично немає. Намагаємося підтягти гайки ще скільки це можливо.
  • В результаті люфт практично не відчувається.
  • Але при зусиллях, які будуть прикладені при затягуванні ступичної гайки думаємо цього люфту зовсім не буде
  • Тому приступаємо до подальшого складання поворотного кулака на Деу Матіз.
  • Для початку наносимо пластичне мастило на зовнішнє кільце і внутрішню обойму зовнішнього підшипника.

Для початку наносимо пластичну мастило на зовнішнє кільце

  • Тепер вставляємо підшипник в зовнішнє кільце.
  • Після цього вибираємо з двох нових сальников залізний.

Після цього вибираємо з двох нових сальников залізний.

  • І далі з допомогою тієї ж самої оправки, яку ми використовували при розбиранні, запресовуєм його.

запрессовываем його

  • Хочеться акцентувати увагу на тому, що складання поворотного кулака треба виконувати саме таким чином і в такій же послідовності.
  • Ні в якому разі не намагайтеся робити це прямо на ступиці колеса, оскільки в такому випадку зовнішній сальник ніколи не стане на своє місце.
  • Закінчивши цю операцію, затискаємо нашу шпильку в лещата і нанизуємо на неї поворотний кулак, а також гальмівний диск.
  • При цьому не забудьте нанести на неї попередньо мастило.

 При цьому не забудьте нанести на неї попередньо мастило.

  • Зверху одягаємо ще пару шайб, головку, ще одну шайбу і все це закручуємо довгою гайкою.
  • Поправивши всі елементи конструкції, затягуємо гайку.

Поправивши всі елементи конструкції, затягуємо гайку.

  • Може трапиться так, що з першого разу у вас це не вийде.
  • Але не варто засмучуватися, поправте все і не поспішайте.
  • В результаті ступиця повинна стати на своє місце.

У підсумку маточина повинна стати на своє місце.

  • Після того, як ступиця стала на своє місце, притягуємо до неї гальмівний диск.

Після того, як маточина встала на своє місце, притягуємо до неї гальмівний диск.

  • Це може бути старий, що стояв до цього, або купіть новий.
  • До речі, для нового диска не забудьте придбати нові гальмівні колодки.
  • Тепер розкручуємо гайки на шпильці і повертаємо поворотний кулак зі ступицею і гальмівним диском на стіл.
  • Тут між підшипниками наносимо пластичне мастило.

Тут між підшипниками наносимо пластичну мастило.

  • Потім вставляємо туди розпірну втулку.

Потім вставляємо туди розпірну втулку.

  • Після цього наносимо мастило на зовнішнє кільце і ролики внутрішнього підшипника, а потім також вставляємо його в кулак.

наносимо мастило на зовнішнє кільце і ролики внутрішнього підшипника,

  • Додаємо туди ж пару шайб і знову збираємо знайому вже піраміду.

Додаємо туди ж пару шайб і знову збираємо знайому вже піраміду.

  • Після чого знову все затискаємо.

Після чого знову все затискаємо.

  • Ми згодні, що наша конструкція жодним чином не претендує на роль найкращої і далеко не відповідає всім вимогам досконалості.
  • Але, якщо немає в наявності гідравлічного преса, то це набагато краще, ніж вибивати молотком підшипники, а потім знову мучитися і всі забивати.
  • Отже, стискаємо всю конструкцію до чутливого упору і розбираємо її.
  • Наша ступиця тепер майже готова за винятком внутрішнього сальника.
  • Вставляємо його в ступицю і запресовуємо все тієї ж оправкою.

Вставляємо його в маточину і запрессовываем все тієї ж оправкою.

  • Тут потрібно тільки пам'ятати, що сальник цей встановлюється своїм, так званим, хвостиком назовні, у бік приводного валу.
  • На цьому все, поворотний кулак автомобіля Деу Матіз в зборі і готовий до установки.
  • Повертаємося тепер до самого автомобіля.
  • Насамперед, одягаємо поворотний кулак на палець шарової опори.

Перш за все, одягаємо поворотний кулак на палець кульовий опори.

  • Після цього вставляємо болт в цей вузол.
  • В обов'язковому порядку він повинен вільно ввійти в цей отвір, де є виїмка на пальці шарової опори.

В обов'язковому порядку він повинен вільно ввійти в цей отвір,

  • Саме в такому разі він стає на своє місце, оскільки, якщо ви його будете провертати з силою і шукати потрібне місце, то при закручуванні ви просто зіпсуєте болт.
  • Далі, відвязуєм приводний вал і його шліцами потрапляємо у відповідні шліци на ступиці колеса.

отвязываем приводний вал і його шліцами потрапляємо у відповідь шліци

  • Потім вводимо кріплення поворотного кулака в кріплення на амортизаторній стійці. 
  • При цьому відразу зафіксуйте його одним з двох болтів.

вводимо кріплення поворотного кулака в кріплення на амортизаторной стійки.

  • Після цього можете вже спокійно вставляти другий болт і наживлять на них гайки.
  • Потім зручніше було б встановити на своє місце гальмівний механізм, але ми замість цього встановили рульової наконечник.

ми замість цього встановили рульової наконечник.

  • Потім, коли будете все ж встановлювати гальмівний механізм, то не забудьте поставити на місце фіксуючу втулку гальмівного шланга.
  • Вона розташовується на спеціальному кронштейні на корпусі амортизаторної стійки Деу Матіз.
  • Так, як в той час на вулиці вже стемніло, то весь процес закінчення збірки ми дозняти вже на наступний день.
  • Отже, гайку рульового наконечника затягували з зусиллям приблизно 40 н/м.

Отже, гайку рульового наконечника затягували з зусиллям приблизно 40 н/м.

  • Після цього встановлюємо новий шплінт або ж встановлюємо контргайку.
  • Підтискаємо і болти кріплення гальмівного диска на ступиці.
  • В цьому випадку ідеально, якщо друга людина буде сидіти в салоні і тиснути на педаль гальма.
  • Але якщо такої людини немає, то можна закрутити дві гайки кріплення колеса на протилежні шпильки.
  • Після цього, між ними встановлюємо будь-ломик і, утримуючи його рукою, затягуємо болти кріплення.

 встановлюємо будь-ломик і, утримуючи його рукою, затягуємо болти

  • Таким же чином можна і зривати ці болти.
  • Після цього одягаємо колесо, наживляємо гайки і опускаємо автомашину на землю. І тепер остаточно затягуємо колісні гайки.
  • Тепер, вивернувши кермо трохи ліворуч затягуємо ступичну гайку.
  • Після цього, знову піднімаємо автомобіль і пробуємо хитати колесо в різні боки.
  • Якщо присутній при цьому люфт, значить, ви не дуже якісно виконали роботу і в наступний раз потрібно робити це набагато краще.
  • Опускаємо машину, накерняем ступичну гайку і ставимо на місце декоративний ковпачок.
  • Все, на цьому заміну підшипника передньої ступиці автомобіля Деу Матіз можна вважати закінченою.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як замінити підшипник передньої ступиці Деу Матіз"

Відгуки: 0




Ступиця для ремонту Деу Матіз:

Шрус для ремонту Деу Матіз:

Підшипник для ремонту Деу Матіз:

Гайка для ремонту Деу Матіз:

Педалі для ремонту Деу Матіз:

Болти для ремонту Деу Матіз:

Диски тормозні для ремонту Деу Матіз:

Кріплення для ремонту Деу Матіз:

Кулак для ремонту Деу Матіз:

.