• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна підшипника передньої ступиці Джилі МК

Існують різні види підвісок автомобілів, але в кожній з них неодмінною складовою є ступиця.

Це виточена з високоміцного металу монолітна болванка певної форми, яка встановлюється на кінцях осі кожної пари коліс автомобіля Джилі МК.

Але, це не просто болванка, а спеціальний вузол , на якому кріпиться колесо, гальмівний диск або барабан гальмівний, а також інші елементи і датчики. Крім того, ступиця передніх провідних коліс забезпечує передачу крутного моменту від трансмісії автомобіля до його коліс.

Для нормального обертання у внутрішньому просторі встановлений підшипник ступиці.

Цілком природно, що такий ступичний вузол вимагає постійного нормального змащування і періодичного догляду.

У разі виходу з ладу підшипник підлягає негайній заміні, оскільки від нормального обертання залежить безпека їзди на автомобілі.

Міняємо власними силами підшипник передньої ступиці Geely MK

У цій статті ми вирішили розповісти про те, яким чином можна самостійно змінити у себе в гаражі підшипник передньої ступиці автомобіля Джилі МК.

поміняти у себе в гаражі підшипник передньої маточини

  • Отже, після того, як ми зняли переднє колесо автомобіля, відкрутили всі датчики і шлангочки, а також зняли супорт, у нас в руках повинен виявитися наступний вузол.

у нас в руках повинен виявитися наступний вузол

  • До його складу входить сама ступиця з підшипником, кожух і поворотний кулак.Все це разом утворює ступичний вузол.
  • Проте нам, для того, щоб поміняти підшипник необхідно роз'єднати цей вузол і випрессувати окремо саму ступицю.
  • Для цього потрібно весь вузол на щось уперти, щоб потім за допомогою наставки або пресом видавити ступицю.
  • Але, кожух досить м'який, а тому уперти сильно нема в що.

кожух досить м'який, а тому уперти сильно не в що.

  • Але, ми придумали просте рішення.
  • Відкрутили кожух і повернути його таким чином, щоб можна було взятися рукою за поворотний кулак.

Відкрутили кожух і провернули його

  • Тепер перевертаємо весь вузол і впираємо його відкритою тепер частиною кулака на шматок труби.
  • Зверху підбираємо наставку по діаметру підшипника в ступиці і вибиваємо її.

 підбираємо наставку по діаметру підшипника в маточині і вибиваємо її.

  • Тепер нам потрібно розібрати цю ступицю.
  • Але тут виникає складність, яка полягає в тому, що при спробі вибити підшипник ступиці, він, як правило, розсипається.
  • Його внутрішня обойма залишається на хвостовику ступиці.

Його внутрішня обойма залишається на хвостовику маточини

  • Для того, щоб зняти її, потрібно пасатижами розірвати бляшане колечко, яке є знизу обойми підшипника.
  • При цьому звільняються два паза, спеціально призначені для установки знімача.

При цьому звільняються два паза

  • Під встановлений знімач на хвостовик або вал підставляємо болт М16.

Під встановлений знімач на хвостовик або вал підставляємо болт М16.

  • І після цього легко знімаємо обойму підшипника. Ступиця в результаті повністю розібрана.
  • Однак це лише половина завдання.
  • Тепер же потрібно ще вибити підшипник, який залишився в самому поворотному кулаці.
  • Вірніше, це тільки зовнішня його обойма.

Вірніше, це тільки зовнішня його обойма.

  • Там зверху встановлено стопорне кільце, яке нам потрібно зняти.

Там зверху встановлено стопорне кільце, яке нам потрібно зняти.

  • Після цього, вставляємо внутрішню обойму, яку раніше ми зняли з ступиці, всередину підшипника і на нього підбираємо по діаметру трубу або наставку.
  • У нас виявився відрізок труби.

У нас виявився відрізок труби.

  • Спираємо кулак на цей шматок труби, а зверху знаходимо металеву наставку.
  • І далі всю цю конструкцію ставимо під прес.
  • В результаті в цю трубу випадає весь підшипник.

У результаті в цю трубу випадає весь підшипник.

  • На цьому процедура розбирання ступичного вузла автомобіля Джилі МК закінчена.
  • Тепер починаємо складання його.
  • Тут все відбувається у зворотному порядку, правда при цьому є деякі особливості.
  • Головне завдання – це не розбити при складанні новий підшипник.
  • Щоб цього не сталося, підбираємо спеціально шматок труби, діаметр якої дозволяє одягнути її на конус кулака.

підбираємо спеціально шматок труби,

  • Після цього, перевертаємо кулак таким чином, щоб він опинився зверху на трубі.
  • В його отвір вставляємо новий підшипник.

В його отвір вставляємо новий підшипник.

  • Тепер, здавалося б, ставимо зверху на підшипник наставку і тиснемо пресом.
  • Проте, робити цього в жодному разі не можна, оскільки є ризик запросто видавити знову внутрішню обойму з підшипника.
  • Тому ставимо на новий підшипник старий, а на нього встановлюємо вже наставку.

ставимо на новий підшипник старий, а на нього встановлюємо вже наставку.

  • Тепер всю цю конструкцію можна вже встановлювати під прес і запресовувати новий підшипник.
  • Це все, що стосується теорії всієї цієї процедури.
  • На практиці ж ми спочатку наносимо небагато мастила в отвір на кулаці, куда буде вставлятися підшипник.
  • Далі ставимо його разом із раніше підготовленою трубою під прес.
  • Після цього, для того, щоб виключити небажані наслідки, ми можемо витягнути зі старого підшипника внутрішню обойму і тепер у такому вигляді будемо ставити його на новий.
  • В результаті при натисканні пресом всі зусилля його будуть направлені через зовнішню обойму старого підшипника на таку ж тільки вже нового.

всі зусилля його буде направлено через зовнішню обойму старого підшипника

  • Таким чином ми ніяк не зможемо впливати на внутрішню обойму нового підшипника ступиці Джилі МК.
  • Але, перш ніж встановлювати новий підшипник в установочний отвір, змастимо жирною пастою його зовнішню поверхню.

змастимо жирної пастою його зовнішню поверхню.

  • Це полегшить процес входження підшипника в його отвір.
  • Тепер зверху ставимо наставку ще на старий підшипник, а також маленьку центруючу наставку.
  • І потім все це задавлюєм пресом.

І потім все це задавливаем пресом.

  • Після характерного звуку, що свідчить про те, що підшипник встав на місце і уперся в корпус кулака, послаблюємо прес і перевіряємо якість роботи.

послаблюємо прес і перевіряємо якість роботи.

  • Підшипник встановлений на своє місце.
  • Після цього ставимо всередину на підшипник стопорне кільце і після характерного клацання приступаємо до запресовування внутрішньої частини ступиці колеса Джилі МК.
  • Спочатку ставимо кожух ступиці і наживлюємо болти, щоб він не бовтався при установці внутрішньої частини.

Спочатку ставимо кожух маточини і наживляємо болти

  • Тепер нам потрібно запресувати внутрішню ступицю в її отвір.

Тепер нам потрібно запресувати внутрішню маточину в її отвір.

  • Для цього підбираємо для цієї частини відповідну підставку.

Для цього підбираємо для цієї частини відповідну підставку.

  • Далі зверху ставимо поворотний кулак з кожухом.
  • А на підшипник, що запресований в ньому, знаходимо і ставимо наставку, діаметр якої повинен відповідати діаметру внутрішньої його обойми.

 на підшипник, що запресований в ньому, знаходимо і ставимо наставку,

  • Це дасть можливість при запресовуванні за допомогою гідравлічного преса впливати виключно на внутрішню обойму підшипника.
  • На шарики при цьому ніякого впливу не буде. Цим ми запобігаємо можливе пошкодження підшипника ще при його установці.
  • Отже, ставимо всю цю конструкцію під прес, доставляємо ще центруючу наставку і приступаємо до здавлення.

 ставимо всю цю конструкцію під прес, доставляємо ще центрующую наставку

  • По закінченню знімаємо і перевіряємо якість установки. Це видно по щілинах та положенню підшипника.

По закінченню знімаємо і перевіряємо якість установки.

  • В результаті ступичний вузол переднього колеса автомашини Джилі МК тепер повністю у зборі і готовий до установки.

ступичный вузол переднього колеса автомашини Джилі МК тепер повністю в зборі

  • Всю цю процедуру вдалося правильно і без ускладнень виконати лише завдяки наявності у нас пневматичного преса.
  • Взагалі ми вважаємо, що якісно виконати такий вид ремонту без пресу практично неможливо.
  • За допомогою кувалди і молотка можна це робити, звичайно, але існує дуже великий ризик зробити це неякісно або пошкодити новий підшипник.
  • Тому ми вважаємо, що краще довірити виконання такого виду ремонту фахівцям, у яких є прес.
  • На цьому робота по заміні підшипника ступиці переднього колеса автомашини Джилі МК успішно закінчена.  
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна підшипника передньої ступиці Джилі МК"

Відгуки: 0




.