Регулювання клапанів БІД Ф3. Двигун 1.5 16 клапанів

Принцип роботи двигуна внутрішнього згорання автомобіля китайського виробництва BYD F3 полягає в згорянні повітряно-паливної суміші в камері згоряння і руху поршня внаслідок розширення газів, що утворюються при цьому.

Регулювання подачі паливної суміші в двигун і вивід відпрацьованих газів в атмосферу здійснює ГРМ разом з впускною і паливною системами.

Основними складовими частинами ГРМ є впускні і випускні клапани, що спрацьовують в залежності від розпочатого робочого циклу.

Саме тому від роботи клапанів залежить правильна робота будь-якого поршневого двигуна внутрішнього згоряння.

Крім того, від їх злагодженої роботи залежить і потужність ДВЗ, його тяглові можливості.

З цієї причини клапанам потрібна постійна увага і регулювання при необхідності їх зазорів.

Регулюємо самостійно клапана 16-клапанного двигуна автомобіля BYD F3

У цій статті ми розповімо про те, як можна самому відрегулювати клапана на 16-клапанному двигуні об'ємом 1,5 літра на автомобілі БІД Ф3.

як можна самому відрегулювати клапана на 16-клапанному двигуні

  • Як виявилося, на цьому автомобілі, незважаючи на те, що це представник китайського автопрому, встановлений двигун марки Мітсубісі 4G15S об'ємом 1,5 літра на 16 клапанів.
  • Саме такий стоїть на ряді моделей виробництва компанії Дженерал Моторс.

Саме такий стоїть на ряді моделей виробництва компанії Дженерал Моторс.

  • Тому регулювання клапанів на ньому буде мати низку своїх нюансів.
  • Отже, насамперед для двигунів серії 4G1, до яких належить і наш агрегат, на клапанах зазори при гарячому агрегаті повинні відповідати наступним показникам:

 зазор на клапанах при гарячому агрегаті повинні відповідати наступним показникам

  • В холодному двигуні ці зазори відповідно повинні бути наступними:

В холодному двигуні ці зазори відповідно повинні бути наступними:

  • Для того, щоб виконати такий вид ремонту, слід зняти кришку на двигуні.

 потрібно зняти кришку на двигуні

від'єднуємо всі дроти і датчики на кришці головки блоку циліндрів

  • Після цього відкручуємо і знімаємо саму кришку головки блоку циліндрів.

відкручуємо і знімаємо саму кришку головки блоку циліндрів.

  • Судячи по кольору масла, можна визначити, що стан двигуна в межах досить пристойного.

стан двигуна в межах досить пристойне

  • Теж саме підтверджує і стан самої головки.

Теж саме підтверджує і стан самої головки.

  • Правда, тут з'ясувалася деяка неув'язка.
  • Справа в тому, що і в керівництві, і на таблиці під капотом автомобіля БІД Ф3 значиться, що цей двигун має 12 клапанів.

цей двигун має 12 клапанів.

  • І у відповідній таблиці по регулюванню клапанів також зазначено, що такий тип двигунів, як 4G15 також 12-клапанний.

 такий тип двигунів, як 4G15 також 12-клапанний.

  • Проте, на перевірку наш двигун виявився 16-клапанним.
  • Можливо секрет криється в букві S, що стоїть в кінці його назви. Але у своїх мануалах ми такого типу двигуна все одно не виявили.
  • Отже, наш двигун охолов до 30 градусів Цельсія.

Отже, наш двигун охолов до 30 градусів Цельсія.

  • Тому можна приступати до роботи.
  • Ставимо поршень першого циліндра в положення верхньої мертвої точки і перевіряємо зазори на клапанах.
  • Як виявилося, вони тут дуже великі, що на впускному, що на випускному клапані.

Як виявилося, вони тут дуже великі,

  • Тому приступаємо до їх регулювання.
  • Для цього відпускаємо трохи гайку на клапані, вставляємо під клапан необхідної товщини щуп і тепер за допомогою викрутки підводимо клапан до того моменту, поки він не затисне щуп між головкою і штовхачем на распредвалі.

Тому приступаємо до їх регулюванні.

  • Після цього закручуємо гайку назад.
  • Далі прокручуєм вал на 180 градусів і продовжуємо регулювання за схемою 1-3-4-2.
  • У всякому разі ми дотримуємося такої схеми, хоча в різних довідниках написано по-різному.
  • Коли витирали кришку головки клапанів, то виявилося, гумки в ній явно пересохли і розсипаються.

гумки в ній явно пересохли і розсипаються.

  • Шахти під свічки запалення ми обробили спеціальним герметиком, щоб щільно посадити ці гумки і не дати їм остаточно розсипатися.

Тому шахти під свічки ми обробили спеціальним герметиком

  • Після цього ставимо кришку на своє місце.

Після цього ставимо кришку на своє місце.

  • І потім остаточно закручуємо всі болти на кришці головки блоку циліндрів БІД Ф3.

 остаточно закручуємо всі болти на кришці головки блоку циліндрів

  • Далі під'єднуємо в зворотному порядку всі дроти, датчики та інші елементи до кришки ГБЦ.
  • По закінченню запускаємо двигун автомобіля та перевіряємо його роботу по характерному звуку і шуму.
  • Двигун повинен працювати рівно й монотонно, без зайвого цокота, стуку та інших неприємних звуків.
  • Якщо цього не виявлено і двигун працює нормально, значить регулювання клапанів на двигуні автомобіля БІД Ф3 проведене успішно.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Регулювання клапанів БІД Ф3. Двигун 1.5 16 клапанів"

Відгуки: 0




Поршень для ремонту Бід Ф3:

ГРМ для ремонту Бід Ф3:

Клапана для ремонту Бід Ф3:

Кришка для ремонту Бід Ф3:

Датчики для ремонту Бід Ф3:

Головка блоку циліндрів для ремонту Бід Ф3:

Капот для ремонту Бід Ф3:

Циліндр для ремонту Бід Ф3:

Гайка для ремонту Бід Ф3:

Распредвал для ремонту Бід Ф3:

.