Підвіска кожного автомобіля, а легкового особливо, має в своєму складі ряд демпфуючих деталей і пристроїв.
Їх основним призначенням є гасіння коливань, одержуваних кузовом або рамою автотраспортного засобу від контакту коліс з дорожнім покриттям.
Основну роль в групі таких пристроїв грають амортизатори.
В силу свого призначення і конструкції амортизатора для його кріплення в підвісці автотомобільної моделі Джилі МК потрібні, як мінімум, дві точки опори.
Якщо з нижньою такою точкою більш-менш все зрозуміло, оскільки це можуть бути будь-які деталі підвіски (цапфи, балки, ричаги, поворотні кулаки та ін.).
То з верхньою точкою питання більш складне. Справа в тому, що можна, звичайно, амортизатор жорстко прикрутити до рами або кузова.
Але в цьому випадку його демпфуючі властивості просто зійдуть нанівець і ніякого ефекту в результаті його установка не принесе.
Тому, була придумана прогумована деталь, що володіє також певними демпфуючими властивостями, через яку і закріплюють сьогодні всі амортизатори.
І такою деталлю є верхня опора амортизатора.
А її застосування дало прекрасну можливість розв'язати кузов або раму авто з його підвіскою.
Міняємо самостійно опору переднього амортизатора на Geely MK
Не секрет, що в цьому автомобілі верхні опори передніх амортизаторів є одним із слабких місць.
Тому їх досить часто доводиться міняти, щоб зберегти нормальну роботу амортизаторів, а разом з нею і належний рівень комфортності пересування на авто.
У зв'язку з цим в нашій статті ми і хочемо розповісти про те, яким чином замінити самостійно верхню опору переднього амортизатора на Джилі МК.

- Для того, щоб замінити опору амортизатора, нам, перш за все, необхідно отримати до нього вільний доступ.
- А це можна зробити тільки в тому випадку, якщо зняти відповідне переднє колесо.

- Після цього за допомогою головки на 13 викручуємо болт, що утримує кріплення проводу датчика АБС і гальмівного шланга.

- І потім знімаємо, звільняємо і відводимо в сторону провід і шланг.
- Ми це робимо для того, щоб максимально звільнити стійку амортизатора, тому, що нам надалі потрібно буде її знімати.
- Далі нам знадобиться також відкрутити дві гайки на болтах, що утримують амортизаторну стійку на поворотному кулаці машини

- Для цього використовуємо головку на 21.
- Так, як ці болти постійно знаходяться в агресивному середовищі (бруд, пил, вода, сіль та ін.) і можуть серйозно прикипати або покриватися іржею, то бажано попередньо скропити ці сполуки аерозольною рідиною WD-40.
- І тільки після того, як вони постоять трохи, починати відкручувати гайки.
- А відкрутивши гайки, виймаємо з отворів болти кріплення.

- Потрібно відзначити, що болти також можуть серйозно прикипати в своїх отворах, тому їх часто доводиться вибивати.
- А для того, щоб не зіпсувати при цьому різьблення на такому болоті, необхідно попередньо накрутити на нього гайку.
- Причому, зробити це необхідно таким чином, щоб край гайки був урівень з торцем болта.
- І тільки після цього можна наносити удари по болті.
- Вибивши болти, можна роз'єднувати стійку з поворотним кулаком.

- При цьому кулак зі ступицею необхідно відводити в сторону акуратно, спостерігаючи за тим, щоб не вискочив Шрус або його стопор і не пошкодити інші деталі або з'єднання.
- В результаті стійка амортизатора у нас стає повністю вільною і її більше тут нічого не тримає, крім кріплення вгорі.

- У зв'язку з цим переходимо в моторний відсік автомобіля Джилі МК для виконання подальших операцій по ремонту.
- Тут, для того, щоб зняти верхню опору стійки, нам буде потрібно відкрутити три гайки.

- І якщо одну гайку можна відкрутити без особливих труднощів, в крайньому випадку дві.
- То третю гайку так просто взагалі не представляється можливим відкрутити.
- Для того, щоб відкрутити третю гайку опори, необхідно повністю розібрати пластик під двірником і, найголовніше, зняти металеву планку або накладку.

- А ця планка в даному випадку тягнеться від одного крила до протилежного.

- Але для цього буде потрібно занадто багато сил і часу.
- Тому доведеться намагатися по трохи відкручувати цю гайку, використовуючи ріжкові ключі та інші пристосування, аби вдалося це зробити.
- В результаті відкрутили ми все ж ці три гайки і через низ витягли всю стійку амортизатора в зборі.

- Далі затискаємо нижній кінець опори в лещата і приступаємо до демонтажу верхньої її опори.
- А для того, щоб можна було зняти цю опору, перш за все, нам буде потрібно стиснути пружину.
- Зробити це можна за допомогою спеціальних стяжок.

- Одягаємо ці стяжки на пружину з двох сторін, після чого будемо закручувати і стискати пружину до тих пір, поки верхня опора не стане повністю вільною.

- І тільки після цього ми зможемо її зняти.
- Стиснувши пружину і домігшись, що вона перестала створювати тиск на фланець, який під верхньою опорою, відкручуємо в середині її на штоку амортизатора гайку.

- Після того, як гайку відкрутили, опора стає вільною, і ми можемо її тепер зняти.

- У тому випадку, якщо нам більше нічого в стійці робити не потрібно і нічого тут нас більше не турбувало, то можна більше нічого не чіпати.
- А так, як ми знімали її саме з тією метою, щоб замінити верхню опору, то замість старої, яку ми зняли, на її місце одягаємо точно таку ж, але вже нову опору.

- Зверху неї знову ж закручуємо гайку, яка раніше тут була.

- Затягуємо грунтовно цю гайку, після чого послаблюємо стяжки. Пружина при цьому розправляється і стяжки ми можемо прибрати.
- Після цього заводимо стійку назад на своє місце через низ і закручуємо назад зверху три гайки.
- Потім внизу знову вставляємо два болта в отвори кріплення стійки з поворотним кулаком.
- Накручуємо і затягуємо на них гайки.
- Далі заводимо на свої місця гальмівний шланг і провід датчика АБС, а потім закручуємо болт їх кріплення.
- І на цьому всі роботи по заміні верхньої опори вважаються повністю виконаними.
- Тому і нашу розповідь про самостійну заміну верхньої опори переднього амортизатора Джилі МК на цьому закінчено.