Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна опори переднього амортизатора Джилі МК

Підвіска кожного автомобіля, а легкового особливо, має в своєму складі ряд демпфуючих деталей і пристроїв.

Їх основним призначенням є гасіння коливань, одержуваних кузовом або рамою автотраспортного засобу від контакту коліс з дорожнім покриттям.

Основну роль в групі таких пристроїв грають амортизатори.

В силу свого призначення і конструкції амортизатора для його кріплення в підвісці автотомобільної моделі Джилі МК потрібні, як мінімум, дві точки опори.

Якщо з нижньою такою точкою більш-менш все зрозуміло, оскільки це можуть бути будь-які деталі підвіски (цапфи, балки, ричаги, поворотні кулаки та ін.).

То з верхньою точкою питання більш складне. Справа в тому, що можна, звичайно, амортизатор жорстко прикрутити до рами або кузова.

Але в цьому випадку його демпфуючі властивості просто зійдуть нанівець і ніякого ефекту в результаті його установка не принесе.

Тому, була придумана прогумована деталь, що володіє також певними демпфуючими властивостями, через яку і закріплюють сьогодні всі амортизатори.

І такою деталлю є верхня опора амортизатора.

А її застосування дало прекрасну можливість розв'язати кузов або раму авто з його підвіскою.

Міняємо самостійно опору переднього амортизатора на Geely MK

Не секрет, що в цьому автомобілі верхні опори передніх амортизаторів є одним із слабких місць.

Тому їх досить часто доводиться міняти, щоб зберегти нормальну роботу амортизаторів, а разом з нею і належний рівень комфортності пересування на авто.

У зв'язку з цим в нашій статті ми і хочемо розповісти про те, яким чином замінити самостійно верхню опору переднього амортизатора на Джилі МК.

. яким чином замінити самостійно верхню опору переднього амортизатора на Джилі МК.

  • Для того, щоб замінити опору амортизатора, нам, перш за все, необхідно отримати до нього вільний доступ.
  • А це можна зробити тільки в тому випадку, якщо зняти відповідне переднє колесо.

зняти відповідне переднє колесо

  • Після цього за допомогою головки на 13 викручуємо болт, що утримує кріплення проводу датчика АБС і гальмівного шланга.

викручуємо болт, що утримує кріплення проводу датчика АБС і гальмівного шланга.

  • І потім знімаємо, звільняємо і відводимо в сторону провід і шланг.
  • Ми це робимо для того, щоб максимально звільнити стійку амортизатора, тому, що нам надалі потрібно буде її знімати.
  • Далі нам знадобиться також відкрутити дві гайки на болтах, що утримують амортизаторну стійку на поворотному кулаці машини

також відкрутити дві гайки на болтах, що утримують амортизаторну стійку на поворотному кулаці

  • Для цього використовуємо головку на 21.
  • Так, як ці болти постійно знаходяться в агресивному середовищі (бруд, пил, вода, сіль та ін.) і можуть серйозно прикипати або покриватися іржею, то бажано попередньо скропити ці сполуки аерозольною рідиною WD-40.
  • І тільки після того, як вони постоять трохи, починати відкручувати гайки.
  • А відкрутивши гайки, виймаємо з отворів болти кріплення.

виймаємо з отворів болти кріплення

  • Потрібно відзначити, що болти також можуть серйозно прикипати в своїх отворах, тому їх часто доводиться вибивати.
  • А для того, щоб не зіпсувати при цьому різьблення на такому болоті, необхідно попередньо накрутити на нього гайку.
  • Причому, зробити це необхідно таким чином, щоб край гайки був урівень з торцем болта.
  • І тільки після цього можна наносити удари по болті.
  • Вибивши болти, можна роз'єднувати стійку з поворотним кулаком.

Вибивши болти, можна роз'єднувати стійку з поворотним кулаком

  • При цьому кулак зі ступицею необхідно відводити в сторону акуратно, спостерігаючи за тим, щоб не вискочив Шрус або його стопор і не пошкодити інші деталі або з'єднання.
  • В результаті стійка амортизатора у нас стає повністю вільною і її більше тут нічого не тримає, крім кріплення вгорі.

В результаті стійка амортизатора у нас стає повністю вільною

  • У зв'язку з цим переходимо в моторний відсік автомобіля Джилі МК для виконання подальших операцій по ремонту.
  • Тут, для того, щоб зняти верхню опору стійки, нам буде потрібно відкрутити три гайки.

потрібно відкрутити три гайки

  • І якщо одну гайку можна відкрутити без особливих труднощів, в крайньому випадку дві.
  • То третю гайку так просто взагалі не представляється можливим відкрутити.
  • Для того, щоб відкрутити третю гайку опори, необхідно повністю розібрати пластик під двірником і, найголовніше, зняти металеву планку або накладку.

необхідно повністю розібрати пластик під двірником і, найголовніше, зняти металеву планку або накладку.

  • А ця планка в даному випадку тягнеться від одного крила до протилежного.

ця планка в даному випадку тягнеться від одного крила до протилежного

  • Але для цього буде потрібно занадто багато сил і часу.
  • Тому доведеться намагатися по трохи відкручувати цю гайку, використовуючи ріжкові ключі та інші пристосування, аби вдалося це зробити.
  • В результаті відкрутили ми все ж ці три гайки і через низ витягли всю стійку амортизатора в зборі.

через низ витягли всю стійку амортизатора в зборі

  • Далі затискаємо нижній кінець опори в лещата і приступаємо до демонтажу верхньої її опори.
  • А для того, щоб можна було зняти цю опору, перш за все, нам буде потрібно стиснути пружину.
  • Зробити це можна за допомогою спеціальних стяжок.

стиснути пружину можна за допомогою спеціальних стяжок

  • Одягаємо ці стяжки на пружину з двох сторін, після чого будемо закручувати і стискати пружину до тих пір, поки верхня опора не стане повністю вільною.

закручуємо і стискаємо пружину до тих пір, поки верхня опора не стане повністю вільною.

  • І тільки після цього ми зможемо її зняти.
  • Стиснувши пружину і домігшись, що вона перестала створювати тиск на фланець, який під верхньою опорою, відкручуємо в середині її на штоку амортизатора гайку.

 відкручуємо в середині опори на штоку амортизатора гайку.

  • Після того, як гайку відкрутили, опора стає вільною, і ми можемо її тепер зняти.

опора стає вільною, і ми можемо її тепер зняти

  • У тому випадку, якщо нам більше нічого в стійці робити не потрібно і нічого тут нас більше не турбувало, то можна більше нічого не чіпати.
  • А так, як ми знімали її саме з тією метою, щоб замінити верхню опору, то замість старої, яку ми зняли, на її місце одягаємо точно таку ж, але вже нову опору.

 одягаємо точно таку ж, але вже нову опору.

  • Зверху неї знову ж закручуємо гайку, яка раніше тут була.

закручуємо гайку, яка раніше тут була

  • Затягуємо грунтовно цю гайку, після чого послаблюємо стяжки. Пружина при цьому розправляється і стяжки ми можемо прибрати.
  • Після цього заводимо стійку назад на своє місце через низ і закручуємо назад зверху три гайки.
  • Потім внизу знову вставляємо два болта в отвори кріплення стійки з поворотним кулаком.
  • Накручуємо і затягуємо на них гайки.
  • Далі заводимо на свої місця гальмівний шланг і провід датчика АБС, а потім закручуємо болт їх кріплення.
  • І на цьому всі роботи по заміні верхньої опори вважаються повністю виконаними.
  • Тому і нашу розповідь про самостійну заміну верхньої опори переднього амортизатора Джилі МК на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна опори переднього амортизатора Джилі МК"

Відгуки: 0




Амортизатори для ремонту Джилі МК:

Балка для ремонту Джилі МК:

Ричаг для ремонту Джилі МК:

Кулак для ремонту Джилі МК:

Опора амортизатора для ремонту Джилі МК:

Кріплення для ремонту Джилі МК:

Датчики для ремонту Джилі МК:

Шланг для ремонту Джилі МК:

Гайка для ремонту Джилі МК:

.