Кузов Джилі МК зроблений не з БОЧКИ! Вся правда в статті!

Про автомобілі китайського виробництва ходило раніше і продовжують ходити до цих пір багато різних чуток, тверджень і «перевіреної» інформації.

Все це торкнулося і автомобіля Джилі МК. Не секрет, що більшість з цих чуток містять негатив.

Тут і розмови про те, що в китайських автомашинах використовують неякісні деталі і що складання самих авто виконується на дуже низькому рівні, а також і те, що для виготовлення кузова і його деталей практично не використовують метал.

Потрібно зазначити, що частка правди в таких твердженнях все-таки присутня, але, в той же час багато тверджень сильно перебільшені, а деякі і зовсім не відповідають дійсності.

Крім того, китайський автопром з кожним роком все більше приділяє увагу якості власної продукції і завдяки цьому впевнено поступово наздоганяє і навіть випереджає деяких європейських виробників.

Але сьогодні мова піде виключно про кузов.

Розвінчуємо міф про низьку якість кузова автомобіля Geely MK

Отже, в цій статті ми спробуємо спростувати ряд тверджень про те, що кузов автомобіля Джилі МК виготовлений з старих бочок з-під масла.

 ми спробуємо спростувати ряд тверджень

  • А як доказ у нас буде автомобіль Джилі МК, в задню частину кузова якого врізався інший автомобіль.

А як доказ у нас буде автомобіль Джилі МК

  • Тепер нам належить привести «задок» автомобіля в належний порядок і підготувати для фарбування.
  • Однак, утворений виступ не дає нам нормально робити отвори у днищі автомобіля.

утворився виступ не дає нам нормально робити отвори у днищі автомобіля.

  • Саме тому було вирішено розрізати знівечену задню частину по фрагментах і таким чином прибрати і цей бугор.
  • Після цього можна буде свердлити днище і виконувати зварювання.
  • Так от, якби тут була пластмаса, а не метал, то ми це зробити просто не змогли б.
  • Тому для тих читачів, хто сумнівається в цих словах ми спеціально завдали удар палицею по задній балці і з нею нічого не сталося.

ми спеціально завдали удар палицею по задній балці

  • Пластмаса б вже лопнула від такого удару.
  • Ще одним підтвердженням того, що кузов автомобіля Джилі МК зроблений на совість і для його каркаса використовувався метал, а не інші матеріали, свідчить підсилювач.

підтвердженням того, що кузов автомобіля Джилі МК зроблений на совість

  • Він тягнеться по днищу автомобіля з задньої його частини, під паливного бака і до самого початку днища кузова.

Він тягнеться по днищу автомобіля з задньої його частини, під бензобаком

  • Для тих, хто поширює чутки про те, що сам кузов виготовлений з бочок з-під масла і якщо зняти обшивку всередині, то прямо в салоні на металевих частинах можна виявити написи «Liqui Molly» чи «Mobil», спеціально демонструємо металевий каркас кузова зсередини.

спеціально демонструємо металевий каркас кузова зсередини.

  • Як можна помітити ніяких написів тут немає, і ми їх ніде не виявили.
  • Тобто метал застосовувався виключно новий і добре пофарбований для виготовлення кузовів автомобілів.
  • У цьому металі видно отвори, призначені для кріплення пластикових осередків.

видно отвори, призначених для кріплення пластикових осередків.

  • Для особливо допитливих можемо зробити фото цих осередків і вислати.
  • А так, весь кузов всередині без обшивки виглядає цілком пристойно.

А так, весь кузов всередині без обшивки виглядає цілком пристойно.

  • І така ситуація не тільки в Джилі МК, але і в інших моделях лінійки китайських виробників Джилі.
  • Крім того, для тих, хто стверджує, що кузов цього автомобіля виготовлений з олійних бочок, ми спеціально на торці порогу для порівняння поруч з його металом каркаса поклали сірник.

для порівняння поруч з його металом каркаса поклали сірник.

  • При цьому, вона не обточена, а просто звичайна. Тому добре видно, що для виготовлення кузова і його елементів використовується по-справжньому досить товстий метал
  • Також ми поклали для порівняння сірник і на короб, що розташований по центру днища кузова.

Також ми доклали для порівняння сірник і на короб,

  • В результаті добре видно, що у виготовленні коробів і каркаса дійсно використовується досить товстий метал.
  • Та ж ситуація і на стійках автомобіля.

Та ж ситуація і на стійках автомобіля.

  • Таким чином видно добре, що скрізь застосовувалося хороше і не тонке залізо.
  • А не жерсть з бочок для масла як стверджують багато.
  • Тому не варто приділяти увагу тим, хто поширює відверто неправдиву інформацію про китайські автомобілі і, зокрема, про Джилі МК.
  • Усі їхні твердження не відповідають дійсності, а значить це звичайна брехня.
  • Також два слова для тих, хто стверджує, що кузова автомобіля Джилі МК взагалі не мають жорсткості, особливо це помітно при піднятті його домкратом.
  • Так, ось поспішаємо заперечити на це, оскільки кузов і не повинен бути жорстким. Якщо ж він буде таким, то при попаданні колеса в ямку або при піднятті однієї частини автомобіля кузов просто дасть тріщину.
  • Підбиваючи підсумки, можемо з упевненістю сказати, що для виготовлення каркасу і самого кузова автомобіля Джилі МК китайські автомобілісти використовують новий добротний метал.
  • А ніяк не жесть з-під бочок, в які заливається олія.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Кузов Джилі МК зроблений не з БОЧКИ! Вся правда в статті!"

Відгуки: 0




Балка для ремонту Джилі МК:

Бак паливний для ремонту Джилі МК:

Обшивка для ремонту Джилі МК:

Кріплення для ремонту Джилі МК:

.