Народний, як його називають, автомобіль Шевроле Авео – це дітище всесвітньо відомої автомобільної імперії General Motors, штаб-квартира якої розташована в США.
В Україні широко відома модель Т250 цієї лінійки, яка по суті є другим поколінням Шевроле Авео. Початок випуску його прийшовся на 2005 рік.
В нашій країні цей автомобіль користується непоганим попитом завдяки оптимальному співвідношенню ціна/якість.
На українському авторинку сьогодні представлені в переважній кількості автомобілі, збірка яких здійснюється в китайському Шанхаї або в корейському Ичхоні.
У зв'язку з цим з кожним днем все більше зростають суперечки про те, яка ж збірка вважається кращою і чому.
Єдиної думки, як не дивно, до сьогоднішнього дня немає, оскільки в кожного своя думка і свої аргументи, але любителям автомобіля все ж цікаво дізнатися відповідь на це питання.
Тестуємо самостійно автомобілі корейського та шанхайського складання марки Chevrolet Aveo Т250.
У цій статті ми спробуємо самостійно протестувати автомобіль марки Шевроле Авео Т250, складання якого здійснювалося у Китаї, а для порівняння також в Кореї.

- Ми робимо це з тією метою, щоб ґрунтовно розібратися і знайти відповідь на питання: яке ж складання корейське чи шанхайське автомобіля Шевроле Авео другого покоління Т250 краще.
- Отже, автомобіль червоного кольору у нас – це машина в комплектації LS, зібрана в Кореї, а авто сріблястого кольору – модель у максимальній версії LT з Китаю.
- Різниця в комплектації викликана її вартістю. У Китаї вона обходиться дешевше, тому та комплектація більш повна або максимальна.
- В Кореї збірка дещо дорожча, тому її комплектація дещо бідніша китайської.
- А в принципі основною відмінністю цих двох версій складання є обладнання двигуном.
- На автомобілі корейської збірки в комплектації LS встановлюється чотирициліндровий рядний двигун, обсяг якого відповідає 86 л. с.

- Китайські версії LT, як правило, комплектуються шістнадцятиклапанними чотирициліндровими двигунами з об'ємом 106 к. с.


- А ось у двигуні комплектації LS – це MR 140.

- КПП в автомобілях Шевроле Авео також встановлені однакові, універсальні – F16.
- Чому універсальні, так тому, що їх можна зустріти на багатьох інших моделях авто, серед яких і Опель, Деу та ін
- Ці агрегати можуть відрізнятися хіба що, формою шестерень, з-за чого буде дещо інше передаточне число. І все.
- На автомобілі моделі Шевроле Авео LS зазвичай встановлюються двигуни об'ємом 1,2 л і 1,4.
- При цьому агрегат з об'ємом 1,4 літра – це такий же двигун, як на комплектації LT агрегат об'ємом 1,6 літра.

- Відрізняються вони тільки формою колінвала.
- Через це хід поршня дещо менше у двигуні об'ємом 1,4 літра, в наслідок чого, крім обсягу цей двигун втрачає і дещо в потужності.
- Якщо двигун 1,6 літра має потужність, що дорівнює 106 к. с., то в моторі 1,4 літра вона відповідно – 100 л. с.
- Ну, і крім того, комплектація LT передбачає наявність ABC, чого немає в LS.

- А також у ній встановлюється і кондиціонер, двигун же 1,4 цього не передбачає.

- Також цей варіант має і гідропідсилювач, чого немає в LS.

- Потрібно також зауважити, що в двигуні типу LS за радіатором, що дещо поступається за розмірами своєму візаві з LT, встановлений один вентилятор.

- Мало того, в Шевроле Авео комплектації LT їх там відразу два, чому і сам радіатор дещо ширший.

- І включаються обидва вони одночасно з включенням кондиціонера. У цьому випадку вони працюють на половину своєї потужності.
- Але, коли двигун нагрівається до відповідної температури, вони обидва в автоматичному режимі починають працювати на повну потужність.
- Недоліком системи в двигуні LS є те, що включення вентилятора на половину своєї потужності здійснюється через додатково встановлений резистор.
- В LT вентилятори резистора не потребують, так як підключені напряму і тому переходять на максимальні оберти в автоматичному режимі.
- Повна комплектація LT передбачає також наявність шумоізоляції капота, чого немає у корейському варіанті складання.

- Це така ось теплошумоізоляція заводського типу.
- А ось це корейський варіант комплектації LS.

- Ну і тепер деякі відмінності в екстер'єрі авто.
- Значить, китайський варіант комплектації Chevrolet Aveo LT передбачає радіаторну решітку, забарвлену в колір кузова автомобіля.

- В той час, як у корейському варіанті LS ця сітка має обробку низькоякісним хромуванням.

- Потрібно також зазначити, що на корейському автозаводі протитуманні фари дуже рідко встановлюються, як у нашому випадку.
- А ось китайці в LT таку установку виконують завжди.

- Що стосується центральної стійки автомобілів.
- Корейці в цьому плані не стали сильно заморочуватися і просто пофарбували її в колір автомобіля зовні.

- Точно так вони вчинили з нею і з внутрішньої сторони.

- Китайські виробники покрили зовні цю стійку чорною матовою плівкою, що не тільки само по собі красиво, але і надає автомобілю і його кузову солідності.

- Всередині, під дверима також проклеїли стійку такою ж плівкою.

- Але, це ще не всі відмінності в екстер'єрі.
- На моделях Шевроле Авео, зібраних в Китаї дверні ручки і дзеркала заднього виду мають завжди колір авто.

- Корейські ж машинобудівники знову не захотіли бути дуже оригінальними і поставили звичайні пластмасові ручки чорного кольору.

- В такий же колір пофарбували і дзеркала заднього виду.
- У нас, правда, виявилися пофарбованими в колір машини.

- Але, це вже швидше виняток, ніж правило.
- В одній і іншій комплектації ви знайдете на стику задніх колісних арок і порогів своєрідні арки, фарбу яких дуже швидко оббиває пісок, що вилітає з-під передніх коліс під час руху.

- І при тій, і при іншій збірці кузов автомобіля непогано оцинкований, за винятком тільки кришки багажника.
- Поки лакофарбове покриття на них цілісне, то проблем не виникає ніяких.
- Але от в даному випадку навколо замка ми вже виявили на автомобілі китайського збирання невеликі сліди іржі.

- Крім вже перерахованих особливостей, розрізнити комплектацію за зовнішнім виглядом можна по напису на кришці багажника, де поруч з написом марки автомобіля нанесена і назва комплектації.
- А також, подібно передній решітці радіатора, на кришці багажника Шевроле Авео китайської комплектації LT встановлена також хромована смуга.

- На корейських авто цієї моделі смуга така пофарбована в колір автомобіля.
- Тепер подивимося на інтер'єр салону автомобілів.
- Салон корейських виробників комплектації LS повністю витриманий в чорних тонах.

- При цьому матеріалом внутрішньої обшивки переважно є жорсткий пластик, на якому завжди залишаються сліди від найменших подряпин. І нічого зайвого абсолютно.
- Що стосується представника шанхайської складання LT, то тут зовсім інша картина.
- Салон витриманий переважно у світлих тонах.

- Є пластмасові вставки темного кольору, але пластик набагато м'якший і швидше нагадує прогумовану поверхню.

- На внутрішній стороні дверей є світла тканинна наклейка, а також встановлена хромована ручка відкривання.

- Ручки ці насправді пластикові, але металізовані і хромовані.
- Крім того, на передніх дверях є й оригінальні пластикові вставки під дерево.

- Також на цих дверях встановлені два стіклопідйомника передніх дверей автомобіля Шевроле Авео Т250.

- В "хорошій" корейській комплектації LS нічого цього немає.
- Двері повністю обшиті жорстким однотонним пластиком чорного кольору.

- За винятком однієї хромованою ручки, покриття якої швидко облізло. Але це хвороба обох комплектацій.
- Ще є відмінності в регулюванні передніх сидінь.
- В корейських LS комплектаціях сидіння мають регулювання нахилу спинки і пересування всього сидіння по полозах вперед-назад з допомогою спеціальної скоби, що розташована спереду під сидінням.

- В китайській версії, крім вже названих регулювань є ще і регулювання сидіння по висоті.
- Робиться це за допомогою спеціальної ручки, що обертається.

- Також китайці встановили всередині салону електрорегулювання дзеркал заднього виду.

- В корейському складанні такого немає.
- Якщо подивитися в салоні на центральну консоль автомобіля шанхайської збірки, то можна побачити світлі «крутилки», де крім стандартних є і ручка включення рециркуляції повітря.

- Це на той випадок, якщо вам доведеться рухатися по дорозі за іншим транспортним засобом і у зв'язку з цим повітря з вулиці в салон брати не можна.
- Тоді кондиціонер змушує циркулювати повітря, який вже є в салоні.
- З підігрівом заднього скла з'єднана функція підігріву дзеркал заднього виду.
- Також, зверху на передній панелі є додатковий бардачок.

- На панелі автомобіля корейської збірки є тільки кришка цього бардачка без кнопки.

- Самого бардачка тут немає.
- Ну і, як вже говорилося, вся передня панель, центральна її консоль і ручки регулювання виготовлені тут у однотонному чорному кольорі.

- Ще одним розходженням є пластмасові накладки, що приховують механізм сидіння, встановлені в автомобілі Chevrolet Aveo T250 шанхайського складання LT.

- Також на центральному тунелі тут є додаткова розетка.

- Ні того, ні іншого в корейській збірці LS немає і в помині.
- Там всі болти і кріплення видно і не прикриті ніякими кришками.

- Справедливості заради треба сказати, що в нашому автомобілі корейської збірки є, як виявилося, регулювання дзеркал і навіть коректор освітлення фар.

- Хоча, звичайно, нічого цього в моделях такої збірки немає.
- В обох комплектаціях в центральній консолі внизу є попільничка, що виймається і висувні підстаканники.

- Ходова частина в обох версіях практично однакова.
- Різниця лише у формі поперечного розрізу і діаметрі рульової рейки та рульових тяг.
- У комплектації LT вони дещо більші.
- І там, і там багажник і кришка паливного бака відкриваються з салону за допомогою невеликих ричагів, встановлених внизу біля сидіння водія.

- По багажнику ніяких відмінностей немає.
- Єдине, що в багажнику китайської комплектації є фосфорна ручка.
- Завдяки цьому її добре видно в темряві.

- Вона призначена для відкривання багажника зсередини, якщо вас раптом ненавмисно там закрили.
- І в корейській і шанхайської версіях Шевроле Авео Т250 на дверях є блокування відкривання, що дуже актуально при перевезенні в салоні малолітніх дітей.

- Відкрити такі двері можна тільки за допомогою ручки з зовні.
- На форумах власники говорили, що під ущільнювачем дверей часто з'являється іржа.
- Ми перевірили це, спеціально відтягнувши гумку на дверях автомобіля шанхайського складання.
- Проте, ніякої іржі під гумкою не виявили.

- Все там чисто і красиво.
- Той же самий результат виявився і при перевірці моделі в збірці LS.

- Швидше за все, у того, хто це писав на автомобілі була зачищена оцинковка під ущільнювачем дверей після ДТП або іншого пошкодження.
- І якщо вже говорити про іржу, то ми самі встигли помітити, що така з'являється в моделях Шевроле Авео Т250 корейської збірки LS під капотом у районі склянок переднього амортизатора.

- Що стосується шанхайської комплектації, то там такого при перевірці не виявилося.

- Приємним сюрпризом в автомобілі шанхайського складання виявилася наявність на його кришці бензобака спеціального кріплення, на якому дуже зручно закріпити кришку бака при відкритті на заправці.

- Це дійсно дуже зручно і тепер втрата кришки на заправках виключається.
- Та й кузов автомобіля не забрудниться і не подряпається.
- Крім того, поруч із заливною горловиною бензобака на цьому автомобілі встановлюється заправочний клапан для задувки газом.
- Це також дуже розумно продумано, тому, що дуже зручно і не треба псувати для його установки бампер або іншу частину кузова.
- Та й самому власнику немає потреби шукати клапан під днищем авто, особливо під час негоди.
- Що стосується задніх сидінь автомобілів, то вони практично ідентичні, єдиним є лише те, що підголівники на корейській збірці LS краще трохи по формі і зручніші. Але це вже справа смаку, як говориться.
- Ось таке порівняння двох комплектацій шанхайського і корейського збирання автомобіля моделі Шевроле Авео Т250. А яку з них вибирати і якій віддавати перевагу – це вже особиста справа кожного автолюбителя.