Шевроле Авео Т250 корейське або шанхайське складання - що краще?

Народний, як його називають, автомобіль Шевроле Авео – це дітище всесвітньо відомої автомобільної імперії General Motors, штаб-квартира якої розташована в США. 

В Україні широко відома модель Т250 цієї лінійки, яка по суті є другим поколінням Шевроле Авео. Початок випуску його прийшовся на 2005 рік.

В нашій країні цей автомобіль користується непоганим попитом завдяки оптимальному співвідношенню ціна/якість.

На українському авторинку сьогодні представлені в переважній кількості автомобілі, збірка яких здійснюється в китайському Шанхаї або в корейському Ичхоні.

У зв'язку з цим з кожним днем все більше зростають суперечки про те, яка ж збірка вважається кращою і чому.

Єдиної думки, як не дивно, до сьогоднішнього дня немає, оскільки в кожного своя думка і свої аргументи, але любителям автомобіля все ж цікаво дізнатися відповідь на це питання.

Тестуємо самостійно автомобілі корейського та шанхайського складання марки Chevrolet Aveo Т250.

У цій статті ми спробуємо самостійно протестувати автомобіль марки Шевроле Авео Т250, складання якого здійснювалося у Китаї, а для порівняння також в Кореї.

ми спробуємо самостійно протестувати два автомобіля марки Шевроле Авео,

  • Ми робимо це з тією метою, щоб ґрунтовно розібратися і знайти відповідь на питання: яке ж складання корейське чи шанхайське автомобіля Шевроле Авео другого покоління Т250 краще.
  • Отже, автомобіль червоного кольору у нас – це машина в комплектації LS, зібрана в Кореї, а авто сріблястого кольору – модель у максимальній версії LT з Китаю.
  • Різниця в комплектації викликана її вартістю. У Китаї вона обходиться дешевше, тому та комплектація більш повна або максимальна.
  • В Кореї збірка дещо дорожча, тому її комплектація дещо бідніша китайської.
  • А в принципі основною відмінністю цих двох версій складання є обладнання двигуном.
  • На автомобілі корейської збірки в комплектації LS встановлюється чотирициліндровий рядний двигун, обсяг якого відповідає 86 л. с.

в комплектації LS встановлюється чотирициліндровий рядний двигун

  • Китайські версії LT, як правило, комплектуються шістнадцятиклапанними чотирициліндровими двигунами з об'ємом 106 к. с.

версії LT, як правило, комплектуються шестнадцатиклапанными чотирициліндровими двигунами

У комплектації LT – це блок Bosch M 7971.

  • А ось у двигуні комплектації LS – це MR 140.

А ось у двигуні комплектації LS – це MR 140.

  • КПП в автомобілях Шевроле Авео також встановлені однакові, універсальні – F16.
  • Чому універсальні, так тому, що їх можна зустріти на багатьох інших моделях авто, серед яких і Опель, Деу та ін
  • Ці агрегати можуть відрізнятися хіба що, формою шестерень, з-за чого буде дещо інше передаточне число. І все.
  • На автомобілі моделі Шевроле Авео LS зазвичай встановлюються двигуни об'ємом 1,2 л і 1,4.
  • При цьому агрегат з об'ємом 1,4 літра – це такий же двигун, як на комплектації LT агрегат об'ємом 1,6 літра.

 агрегат з об'ємом 1,4 літра – це такий же двигун, як на комплектації LT агрегат об'ємом 1,6 літра.

  • Відрізняються вони тільки формою колінвала.
  • Через це хід поршня дещо менше у двигуні об'ємом 1,4 літра, в наслідок чого, крім обсягу цей двигун втрачає і дещо в потужності.
  • Якщо двигун 1,6 літра має потужність, що дорівнює 106 к. с., то в моторі 1,4 літра вона відповідно – 100 л. с.
  • Ну, і крім того, комплектація LT передбачає наявність ABC, чого немає в LS.

 комплектація LT передбачає наявність ABC, чого немає в LS.

  • А також у ній встановлюється і кондиціонер, двигун же 1,4 цього не передбачає.

у ній встановлюється і кондиціонер, двигун 1,4 цього не передбачає.

  • Також цей варіант має і гідропідсилювач, чого немає в LS.

Також цей варіант має і гідропідсилювач, чого немає в LS.

  • Потрібно також зауважити, що в двигуні типу LS за радіатором, що дещо поступається за розмірами своєму візаві з LT, встановлений один вентилятор.

у двигуні типу LS за радіатором встановлений один вентилятор, що поступається за розмірами своєму візаві в LT.

  • Мало того, в Шевроле Авео комплектації LT їх там відразу два, чому і сам радіатор дещо ширший.

Шевроле Авео комплектації LT їх там відразу два,

  • І включаються обидва вони одночасно з включенням кондиціонера. У цьому випадку вони працюють на половину своєї потужності.
  • Але, коли двигун нагрівається до відповідної температури, вони обидва в автоматичному режимі починають працювати на повну потужність.
  • Недоліком системи в двигуні LS є те, що включення вентилятора на половину своєї потужності здійснюється через додатково встановлений резистор.
  • В LT вентилятори резистора не потребують, так як підключені напряму і тому переходять на максимальні оберти в автоматичному режимі.
  • Повна комплектація LT передбачає також наявність шумоізоляції капота, чого немає у корейському варіанті складання.

Повна комплектація LT передбачає також наявність шумоізоляції капота,

  • Це така ось теплошумоізоляція заводського типу.
  • А ось це корейський варіант комплектації LS.

А ось це корейський варіант комплектації LS.

  • Ну і тепер деякі відмінності в екстер'єрі авто.
  • Значить, китайський варіант комплектації Chevrolet Aveo LT передбачає радіаторну решітку, забарвлену в колір кузова автомобіля.

 передбачає радіаторну решітку, забарвлену в колір кузова автомобіля.

  • В той час, як у корейському варіанті LS ця сітка має обробку низькоякісним хромуванням.

у корейському варіанті LS ця сітка має обробку низькоякісним хромуванням

  • Потрібно також зазначити, що на корейському автозаводі протитуманні фари дуже рідко встановлюються, як у нашому випадку.
  • А ось китайці в LT таку установку виконують завжди.

А ось китайці LT таку установку виконують завжди.

  • Що стосується центральної стійки автомобілів.
  • Корейці в цьому плані не стали сильно заморочуватися і просто пофарбували її в колір автомобіля зовні.

і просто пофарбували її в колір автомобіля зовні.

  • Точно так вони вчинили з нею і з внутрішньої сторони.

Точно так вони вчинили з нею і з внутрішньої сторони.

  • Китайські виробники покрили зовні цю стійку чорною матовою плівкою, що не тільки само по собі красиво, але і надає автомобілю і його кузову солідності.

покрили зовні цю стійку чорною матовою плівкою,

  • Всередині, під дверима також проклеїли стійку такою ж плівкою.

Всередині, під дверима також проклеїли стійку такий же плівкою.

  • Але, це ще не всі відмінності в екстер'єрі.
  • На моделях Шевроле Авео, зібраних в Китаї дверні ручки і дзеркала заднього виду мають завжди колір авто.

 дверні ручки і дзеркала заднього виду мають завжди в колір авто.

  • Корейські ж машинобудівники знову не захотіли бути дуже оригінальними і поставили звичайні пластмасові ручки чорного кольору.

поставили звичайні пластмасові ручки чорного кольору.

  • В такий же колір пофарбували і дзеркала заднього виду.
  • У нас, правда, виявилися пофарбованими в колір машини.

У нас, правда, виявилися пофарбованими в колір машини.

  • Але, це вже швидше виняток, ніж правило.
  • В одній і іншій комплектації ви знайдете на стику задніх колісних арок і порогів своєрідні арки, фарбу яких дуже швидко оббиває пісок, що вилітає з-під передніх коліс під час руху.

 своєрідні арки, фарбу яких дуже швидко оббиває пісок,

  • І при тій, і при іншій збірці кузов автомобіля непогано оцинкований, за винятком тільки кришки багажника.
  • Поки лакофарбове покриття на них цілісне, то проблем не виникає ніяких.
  • Але от в даному випадку навколо замка ми вже виявили на автомобілі китайського збирання невеликі сліди іржі.

навколо замку ми вже виявили на автомобілі китайської зборки невеликі сліди іржі.

  • Крім вже перерахованих особливостей, розрізнити комплектацію за зовнішнім виглядом можна по напису на кришці багажника, де поруч з написом марки автомобіля нанесена і назва комплектації.
  • А також, подібно передній решітці радіатора, на кришці багажника Шевроле Авео китайської комплектації LT встановлена також хромована смуга.

комплектації LT встановлена також хромована смуга.

  • На корейських авто цієї моделі смуга така пофарбована в колір автомобіля.
  • Тепер подивимося на інтер'єр салону автомобілів.
  • Салон корейських виробників комплектації LS повністю витриманий в чорних тонах.

комплектації LS повністю витриманий в чорних тонах.

  • При цьому матеріалом внутрішньої обшивки переважно є жорсткий пластик, на якому завжди залишаються сліди від найменших подряпин. І  нічого зайвого абсолютно.
  • Що стосується представника шанхайської складання LT, то тут зовсім інша картина.
  • Салон витриманий переважно у світлих тонах.

Салон витриманий переважно у світлих тонах.

  • Є пластмасові вставки темного кольору, але пластик набагато м'якший і швидше нагадує прогумовану поверхню.

пластик набагато м'якше і швидше нагадує прогумовану поверхню.

  • На внутрішній стороні дверей є світла тканинна наклейка, а також встановлена хромована ручка відкривання.

також встановлено хромована ручка відкривання.

  • Ручки ці насправді пластикові, але металізовані і хромовані.
  • Крім того, на передніх дверях є й оригінальні пластикові вставки під дерево.

на передніх дверях є й оригінальні пластикові вставки під дерево.

  • Також на цих дверях встановлені два стіклопідйомника передніх дверей автомобіля Шевроле Авео Т250.

на цих дверях встановлені два стеклопод'емника передніх дверей

  • В "хорошій" корейській комплектації LS нічого цього немає.
  • Двері повністю обшиті жорстким однотонним пластиком чорного кольору.

Двері повністю обшита жорстким однотонним пластиком чорного кольору.

  • За винятком однієї хромованою ручки, покриття якої швидко облізло. Але це хвороба обох комплектацій.
  • Ще є відмінності в регулюванні передніх сидінь.
  • В корейських LS комплектаціях сидіння мають регулювання нахилу спинки і пересування всього сидіння по полозах вперед-назад з допомогою спеціальної скоби, що розташована спереду під сидінням.

 по полозах вперед-назад з допомогою спеціальної скоби, що розташоване спереду під сидінням.

  • В китайській версії, крім вже названих регулювань є ще і регулювання сидіння по висоті.
  • Робиться це за допомогою спеціальної ручки, що обертається.

Робиться це за допомогою спеціальної ручки, що обертається.

  • Також китайці встановили всередині салону електрорегулювання дзеркал заднього виду.

 китайці встановили всередині салону електрорегулювання дзеркал заднього виду

  • В корейському складанні такого немає.
  • Якщо подивитися в салоні на центральну консоль автомобіля шанхайської збірки, то можна побачити світлі «крутилки», де крім стандартних є і ручка включення рециркуляції повітря.

 то можна побачити світлі «крутилки»,

  • Це на той випадок, якщо вам доведеться рухатися по дорозі за іншим транспортним засобом і у зв'язку з цим повітря з вулиці в салон брати не можна.
  • Тоді кондиціонер змушує циркулювати повітря, який вже є в салоні.
  • З підігрівом заднього скла з'єднана функція підігріву дзеркал заднього виду.
  • Також, зверху на передній панелі є додатковий бардачок.

зверху на передній панелі є додатковий бардачок.

  • На панелі автомобіля корейської збірки є тільки кришка цього бардачка без кнопки.

 корейської збірки є тільки кришка цього бардачка без кнопки.

  • Самого бардачка тут немає.
  • Ну і, як вже говорилося, вся передня панель, центральна її консоль і ручки регулювання виготовлені тут у однотонному чорному кольорі.

 ручки регулювання виготовлені тут у однотонному чорному кольорі.

  • Ще одним розходженням є пластмасові накладки, що приховують механізм сидіння, встановлені в автомобілі Chevrolet Aveo T250 шанхайського складання LT.

Ще одним розходженням є пластмасові накладки,

  • Також на центральному тунелі тут є додаткова розетка.

Також на центральному тунелі тут є додаткова розетка.

  • Ні того, ні іншого в корейській збірці LS немає і в помині.
  • Там всі болти і кріплення видно і не прикриті ніякими кришками.

всі болти і кріплення видно і не прикриті ніякими кришками.

  • Справедливості заради треба сказати, що в нашому автомобілі корейської збірки є, як виявилося, регулювання дзеркал і навіть коректор освітлення фар.

і є, як виявилося, регулювання дзеркал і навіть коректор освітлення фар.

  • Хоча, звичайно, нічого цього в моделях такої збірки немає.
  • В обох комплектаціях в центральній консолі внизу є попільничка, що виймається і висувні підстаканники.

 є вынимающаяся попільничка і висувні підстаканники.

  • Ходова частина в обох версіях практично однакова.
  • Різниця лише у формі поперечного розрізу і діаметрі рульової рейки та рульових тяг.
  • У комплектації LT вони дещо більші.
  • І там, і там багажник і кришка паливного бака відкриваються з салону за допомогою невеликих ричагів, встановлених внизу біля сидіння водія.

 багажник і кришка паливного бака відкриваються з салону за допомогою невеликих важелів

  • По багажнику ніяких відмінностей немає.
  • Єдине, що в багажнику китайської комплектації є фосфорна ручка.
  • Завдяки цьому її добре видно в темряві.

Завдяки цьому її добре видно в темряві.

  • Вона призначена для відкривання багажника зсередини, якщо вас раптом ненавмисно там закрили.
  • І в корейській і шанхайської версіях Шевроле Авео Т250 на дверях є блокування відкривання, що дуже актуально при перевезенні в салоні малолітніх дітей.

на дверях є блокування відкривання,

  • Відкрити такі двері можна тільки за допомогою ручки з зовні.
  • На форумах власники говорили, що під ущільнювачем дверей часто з'являється іржа.
  • Ми перевірили це, спеціально відтягнувши гумку на дверях автомобіля шанхайського складання.
  • Проте, ніякої іржі під гумкою не виявили.

Однак, ніякої іржі під гумкою не виявили.

  • Все там чисто і красиво.
  • Той же самий результат виявився і при перевірці моделі в збірці LS.

Той же самий результат виявився і при перевірці моделі в збірці LS.

  • Швидше за все, у того, хто це писав на автомобілі була зачищена оцинковка під ущільнювачем дверей після ДТП або іншого пошкодження.
  • І якщо вже говорити про іржу, то ми самі встигли помітити, що така з'являється в моделях Шевроле Авео Т250 корейської збірки LS під капотом у районі склянок переднього амортизатора.

корейської збірки LS під капотом у районі склянок переднього амортизатора

  • Що стосується шанхайської комплектації, то там такого при перевірці не виявилося.

Що стосується комплектації, то там такого при перевірці не виявилося.

  • Приємним сюрпризом в автомобілі шанхайського складання виявилася наявність на його кришці бензобака спеціального кріплення, на якому дуже зручно закріпити кришку бака при відкритті на заправці.

наявність на його кришці бензобака спеціального кріплення

  • Це дійсно дуже зручно і тепер втрата кришки на заправках виключається.
  • Та й кузов автомобіля не забрудниться і не подряпається.
  • Крім того, поруч із заливною горловиною бензобака на цьому автомобілі встановлюється заправочний клапан для задувки газом.

поруч із заливною горловиною бензобака на цьому автомобілі встановлюється заправочний клапан

  • Це також дуже розумно продумано, тому, що дуже зручно і не треба псувати для його установки бампер або іншу частину кузова.
  • Та й самому власнику немає потреби шукати клапан під днищем авто, особливо під час негоди.
  • Що стосується задніх сидінь автомобілів, то вони практично ідентичні, єдиним є лише те, що підголівники на корейській збірці LS краще трохи по формі і зручніші. Але це вже справа смаку, як говориться.
  • Ось таке порівняння двох комплектацій шанхайського і корейського збирання автомобіля моделі Шевроле Авео Т250. А яку з них вибирати і якій віддавати перевагу – це вже особиста справа кожного автолюбителя.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Шевроле Авео Т250 корейське або шанхайське складання - що краще?"

Відгуки: 5


Сергей

Спасибо!всё очень понятно.


олег

спасибо полезная статья.


Сергей

Очень хороший и граммотный обзор. Спасибо автору


Иван

описание с ютуб канала , где подробно об этом рассказывает человек https://www.youtube.com/watch?v=WesIHv4Ia-Q


Алексей

Спасибо за правильную инфу!




Головка блоку циліндрів для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Блок управління для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

КПП для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Шестерня для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Колінвал для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Поршень для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Вентилятор для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Капот для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Решітка для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Фара для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

.