Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна підшипника передньої ступиці Шевроле Авео

Для того, щоб можна було зафіксувати колесо автомобіля Шевроле Авео, а також для кріплення всіх інших супутніх деталей, таких як колісний диск гальма, підшипник та ін. призначена ступиця.

Вона вважається самою надійною деталлю підвіски автомобіля, оскільки виточена з однієї цільної болванки.

Саме тому вона витримує величезні динамічні навантаження.

Крім того, ступиця автомобіля забезпечує обертання колеса і в той же час ступиця переднього колеса в Шевроле Авео передає крутний момент від диференціала на колесо.

А обертання її забезпечує підшипник, який потребує постійної чистоти і хорошого мастила.

В іншому випадку він може швидко вийти з ладу і обертання колеса опиниться під питанням.

Міняємо своїми руками підшипник передньої ступиці на Chevrolet Aveo

У представленій статті ми розповімо про те, як можна самому в гаражі замінити підшипник передньої ступиці автомобіля Шевроле Авео.

як можна самому в гаражі замінити підшипник передньої маточини

  • Для того, щоб виконати такий вид ремонту потрібно, перш за все, зняти колесо і потім відкрутити ступичну гайку.

зняти колесо і потім відкрутити ступичную гайку.

  • Отже, колесо зняли і тепер за допомогою головки на 32 відкручуємо ступичну гайку.

тепер з допомогою головки на 32 відкручуємо ступичную гайку.

  • У нас робота виконувалася за допомогою пневматичного гайковерта.
  • Крім того, нам доведеться відкрутити механізм рульового наконечника.

Крім того, нам доведеться відкрутити механізм рульового наконечника.

А також, два болта, на яких кріпиться опора.

  • Цим ми позбавимо себе від зайвої її випресовки в подальшому.
  • Далі відкрутимо гальмівну систему і підвісимо її осторонь, щоб не заважала.

відкрутимо гальмівну систему і підвісимо її осторонь,

  • І після чого приступимо до демонтажу самого поворотного кулака або цапфи.

І після чого приступимо до демонтажу самого поворотного кулака або цапфи.

  • Отже, для того, щоб выпресувати рульовий наконечник ми використовували спеціальне пристосування, що значно полегшило роботу.

ми використовували спеціальне пристосування

  • Як вже видно, пильник тут абсолютно непридатний до подальшої експлуатації, тому доведеться його замінити потім.

пильовик тут абсолютно непридатний до подальшої експлуатації

  • Перевіримо також потім і стан самого наконечника.
  • Далі, з допомогою викрутки розводимо гальмівні колодки автомобіля Шевроле Авео.

 з допомогою викрутки розводимо гальмівні колодки

відкручуємо з допомогою головки на 19 два болти кріплення супорта.

  • Від'єднуємо від кулака гальмівні шланги.

Від'єднуємо від кулака гальмівні шланги.

  • Після чого на саморобному гачку підвішуємо супорт на стійці.
  • Тепер знімаємо гальмівний диск колеса, який тримається на двох саморізах.

Тепер знімаємо гальмівний диск колеса,

  • Однак диск грунтовно прикипів до ступиці, тому зняти його так просто не вийшло.
  • Не зліз він і після того, як ми його трохи по колу кріплення обстукали молотком.

трохи по колу кріплення обстучали молотком.

  • Тож довелося взяти спеціальну мідну наставку і, окропивши додатково місце кріплення засобом WD-40, кілька разів акуратно вдарити з тильного боку.

кілька разів акуратно вдарити з тильного боку.

  • В результаті вдалося-таки зірвати диск і зняти його.
  • Після цього відкрутили кріплення шарової опори, а також поворотний кулак від ступиці.

 відкрутити кріплення кульової опори, а також поворотний кулак

  • І тепер можна сміливо знімати саму ступицю.
  • При цьому, ще не приступаючи до розбирання, можна почути, як гуде підшипник, провернувши рукою ступицю.

можна почути, як гуде підшипник, провернувши рукою маточину.

  • Для того, щоб дістатися до підшипника, нам необхідно випресувати верхню частину ступиці спочатку.

нам необхідно выпрессовать верхню частину маточини спочатку.

  • І тепер нам нарешті відкрився сам підшипник передньої ступиці автомобіля Шевроле Авео.

 нам нарешті відкрився сам підшипник передньої маточини

  • За зовнішнім виглядом він начебто виглядає нормально і з мастилом, але ж шумить же все-таки.
  • Треба сказати, що випресовували ми верхню частину ступиці не особливо дотримуючись обережності.
  • Тож тепер доведеться збити внутрішню частину підшипника або обойму з неї, що залишилася.

тепер доведеться збити внутрішню частину підшипника

  • І ось такий вигляд має сама верхня частина ступиці.

І ось такий вигляд має сама верхня частина маточини.

  • При поверхневому огляді видно, що на ній є сліди іржі або надмірного нагрівання металу.
  • Далі знімаємо стопорне кільце з підшипника ступиці.

Далі знімаємо стопорне кільце з підшипника маточини.

  • Тепер перевертаємо кулак, наставляємо оправку і з допомогою преса видавлюємо підшипник з нього.

наставляємо оправку і з допомогою преса видавлюємо підшипник

  • Після цього, коли підшипник вилетів зі свого гнізда

Після цього, коли підшипник вилетів зі свого гнізда

  • Знову перевертаємо кулак і встановлюємо його на наставку більшого діаметру, що повинен бути не менше діаметра самого підшипника.

перевертаємо кулак і встановлюємо його на наставку більшого діаметра

  • Зверху встановлюємо новий підшипник.

Зверху встановлюємо новий підшипник.

  • При цьому, сам підшипник має з одного боку дещо більш зняту фаску, ніж з іншого.
  • Тому цією стороною, де знята побільше фаска встановлюємо його всередину кулака Шевроле Авео.

цією стороною, де знята побільше фаска встановлюємо його всередину кулака

  • Потім в якості наставки беремо старий підшипник, в якому до того ж немає внутрішньої обойми.

Потім як наставки беремо старий підшипник,

  • Він не буде при тиску пресом впливати на внутрішню обойму нового підшипника.
  • І в такому стані запресовуєм, стежачи за тим, щоб не запресувати заодно і старий підшипник.

І в такому стані запрессовываем

  • Після того, як підшипник уперся, а це відчувається, значить він вже на своєму місці.

 як підшипник уперся, а це відчувається, значить він вже на своєму місці.

  • Тепер беремо стопорне кільце і встановлюємо на місце.
  • Далі беремо ще одну металеву втулку.
  • Вона по діаметру відповідає розміру внутрішньої обойми нового підшипника.

Далі беремо ще одну металеву втулку.

  • Її ми встановлюємо на внутрішню частину запресованого підшипника і знову перевертаємо кулак.

Її ми встановлюємо на внутрішню частину запресованого підшипника

  • Тепер вона буде тиснути на внутрішню обойму підшипника.
  • А зверху встановлюємо ступицю Шевроле Авео і приступаємо до її запресовування.

А зверху встановлюємо маточину Шевроле Авео і приступаємо до її запресовуванні.

  • У такому вигляді ми не пошкодимо новий підшипник при запресовуванні.

У такому вигляді ми не пошкодимо новий підшипник при запресовуванні.

  • При цьому намагаємося осадити ступицю до упору.
  • Навіть якщо це з якихось причин не вдасться зробити, то потім при складанні ступичною гайкою можна буде дотягнути її на своє місце.
  • У нас же все вийшло відмінно, рівно і без ніяких пошкоджень.

У нас же все вийшло відмінно, рівно і без ніяких пошкоджень.

  • І тепер приступаємо до встановлення ступиці назад на своє місце і до зворотнього збирання.
  • Для цього надіваємо ступицю на піввісь.

Для цього одягаємо маточину на вал.

  • Далі вставляємо болти знизу на шарову і зверху на механізм поворотного кулака.

 вставляємо болти знизу на кульовий і зверху на механізм поворотного кулака.

  • Потім затягуємо всі гайки на шаровій опорі і поворотному кулаці.

Потім затягуємо всі гайки на кульовій опорі і поворотному кулаці.

  • Після цього ставимо на місце гальмівний диск автомобіля Шевроле Авео.

Після цього ставимо на місце гальмівний диск автомобіля Шевроле Авео.

  • А слідом за ним і супорт встановлюємо на своє місце.
  • При цьому пильник на рульовому наконечнику замінити не вдалося, а тому довелося залишити той, що й був.

 пильовик на рульовому наконечнику замінити не вдалося

  • Ну і на цьому складання в принципі вважається закінченим.
  • Ставимо на місце колесо, ще раз обтягуємо і перевіряємо всі з'єднання і можна починати рух.
  • На цьому ремонт по заміні підшипника передньої ступиці автомобіля Шевроле Авео вважається закінченим. 
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна підшипника передньої ступиці Шевроле Авео"

Відгуки: 0




Диск колісний для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Підшипник для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Ступиця для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Диференціал для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Гайка для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Наконечник рульовий для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Болти для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Шарова опора для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Кулак для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Цапфа для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

.