Заміна підшипника передньої ступиці Джилі Емгранд ЕС7

Як і на багатьох інших моделях автомобілів, колеса на Джилі Емгранд ЕС7 утримуються і фіксуються на ступицях.

Це найбільш надійна деталь підвіски будь-якого автомобіля.

Передні ступиці одягаються на півосі і обертаються завдяки наявності всередині підшипника.

Однак цей підшипник, з тієї причини, що ступиці доводиться витримувати великі навантаження, часто може виходити з ладу.

В таких випадках він починає видавати під час обертання ступиці сторонні звуки. Автолюбителі зазвичай кажуть, що підшипник «гуде».

Якщо таке сталося, то він невідкладно підлягає заміні, оскільки може в один прекрасний момент навіть заклинити.

Міняємо своїми силами підшипник передньої ступиці на Geely Emgrand EC7

У даній статті ми розповімо про випадок, коли потрібно їхати на автосервіс, але немає ні часу, ні фінансових коштів для цього.

Мається на увазі необхідність заміни підшипника передньої ступиці на автомобілі Джилі Емгранд ЕС7.

необхідність заміни підшипника передньої маточини на автомобілі

  • Отже, у нас «загув» підшипник передньої ступиці автомобіля Джилі Емгранд ЕС7, але ми вирішили замінити його своїми силами і з допомогою наявних можливостей.
  • Тому, ставимо домкрат і знімаємо колесо переднє ліве.

Тому, ставимо домкрат і знімаємо колесо переднє ліве.

  • Після цього з допомогою головки на 32, хорошого воротка і бажано помічника відкручуємо ступичну гайку.

відкручуємо ступичную гайку.

  • Помічник нам знадобився для того, щоб під час відкручування ступичної гайки він міг би в салоні включити п'яту передачу і натиснути на педаль гальма.
  • Але, так як ремонт доводиться виконувати самому, то було вирішено заклинити за допомогою викрутки гальмівний диск.

заклинити з допомогою викрутки гальмівний диск.

  • Звичайно, це робити небажано, оскільки можна пошкодити сам диск, але іншого виходу немає. Так і є впевненість, що гайку вийде зірвати швидко.
  • Але, незважаючи на це, перш ніж приступати до такого виду ремонту, бажано запастися новою ступичною гайкою, оскільки вона при відкручуванні може пошкодитися і стати непридатною для подальшого використання.
  • Саме таке сталося і в цьому конкретному випадку.

при відкручування може пошкодитися і стати непридатною для подальшого використання.

  • Після цього знімаємо супорт в зборі і відводимо його в бік.

Після цього знімаємо супорт в зборі і відводимо його в бік.

  • А за ним і знімаємо гальмівний диск.

А за ним і знімаємо гальмівний диск.

  • Тепер нам потрібно від'єднати АБС автомобіля Джилі Емгранд ЕС7.
  • Можна, звичайно, спробувати відкрутити датчики на поворотному кулаці, але ми це робити не рекомендуємо.
  • Справа в тому, що ці датчики, як правило, дуже сильно прикипають до кулака, а тому при відкручуванні їх дуже легко можна пошкодити.
  • А тому ми пропонуємо відкрутити підкрилок на колесі, під яким розташований роз'єм кабелю АБС, де нам можна буде легко роз'єднати його.

відкрутити підкрилок на колесі, під яким розташований роз'єм кабелю АБС

Далі відкручуємо і знімаємо рульової наконечник.

  • Закінчивши з рульовим наконечником, відкручуємо поворотний кулак.

Закінчивши з рульовим наконечником, відкручуємо поворотний кулак.

  • Але, найскладніше в цій історії – відкрутити гайку, яка розташована з тильного боку під самим кулаком.

відкрутити гайку, яка розташована з тильного боку колісного диска

  • Проблема полягає в тому, що її треба спочатку розшплінтувати, потім витягнути сам шплінт і лише потім відкрутити.
  • Але зробити це досить складно, оскільки ні головка, ні накидний ключ туди не підлізе, а тому доведеться відкручувати рожковим.
  • Але., незважаючи ні на що, вдалося-таки відкрутити цю гайку, але болт вибивати поки не варто поспішати
  • Раніше потрібно вибити болти кріплення поворотного кулака.

Раніше потрібно вибити болти кріплення поворотного кулака.

  • І після цього вибиваємо поворотний кулак зі стійки.

І після цього вибиваємо поворотний кулак зі стійки.

  • А також виймаємо з усієї цієї конструкції Шрус.

А також виймаємо з усієї цієї конструкції Шрус.

  • І тільки тепер можна вибивати болт, який тримає шарову опору автомобіля Джилі Емгранд ЕС7.

допомогою пасатижів знімаємо стопорне кільце на підшипник маточини.

  • Далі знімаємо поворотний кулак з ступицею і тепер приступаємо до його розбирання.
  • Насамперед з допомогою пасатижів знімаємо стопорне кільце на підшипнику ступиці.

 ставимо таким чином, щоб маточина проходила між брусками,

  • Після цього беремо два досить товстих або широких дерев'яних бруска і встановлюємо на них поворотний кулак.
  • При цьому ставимо таким чином, щоб ступиця проходила між брусками, а кріплення, якими кулак кріпиться до стійки і шарової опори потрапляли саме на бруски.

беремо хороший молоток, такий, щоб не провалювався всередину підшипника

  • Далі беремо хороший молоток, такий, щоб не провалювався всередину підшипника ступиці і якщо немає наставки підходящої, то ставимо його на підшипник.

молоток, такий, щоб не провалювався всередину підшипника маточини

  • А іншим, бажано більш важким, молотком, наносимо по ньому удари.
  • У нас же знайшлася в гаражі чудова виколотка або наставка з різним розміром діаметра.

У нас же знайшлася в гаражі чудова выколотка або наставка

  • Вона прекрасно стає на підшипник, а хвостовик її точно входить всередину його.
  • Діаметр зворотньої сторони її точно збігається з діаметр внутрішньої обойми підшипника.

Діаметр звороті точно збігається з діаметр внутрішньої обойми

  • Тому встановлюємо цю виколотку на підшипник і наносимо удари молотком.
  • Буквально після першого ж удару ступиця вилетіла з кулака.
  • Але на ній залишилася внутрішня обойма підшипника.

Але на ній залишилася внутрішня обойма підшипника.

  • Далі знову ставимо свою виколотку на підшипник в кулаці і вибивати його звідти.

знову ставимо свою выколотку на підшипник в кулаці і вибиваємо

  • В результаті підшипник все-таки вдалося вибити.

У підсумку підшипник все-таки вдалося вибити.

  • А його внутрішню обойму збили зі ступиці за допомогою звичайного зубила.
  • Деякі роблять це за допомогою болгарки. Але, зубилом краще, так як нам доведеться потім підшипник знову зібрати, щоб використовувати для запресовування нового.
  • Отже, беремо тепер новий підшипник передньої ступиці автомобіля Джилі Емгранд ЕС7.

Отже, беремо тепер новий підшипник передньої маточини автомобіля Джилі Емгранд ЕС7.

  • Далі внутрішню поверхню поворотного кулака очищаємо від бруду і пилу, після чого змащуємо невеликою кількістю змазки. Краще всього для цього підійде масло.

 внутрішню поверхню поворотного кулака очищаємо від бруду і пилу

  • Трохи змащуємо і поверхню нового підшипника.
  • Точно таким же чином вчиняємо з ступицею і внутрішньою поверхнею підшипника.
  • Після цього ставимо ступицю на брусок.

Після цього ставимо маточину на брусок.

  • А зверху на неї ставимо поворотний кулак, на який в свою чергу встановлюємо і новий підшипник.

ставимо поворотний кулак, на який в свою чергу встановлюємо і новий підшипник

  • У такому вигляді ми і будемо насаджувати все це на ступицю.
  • Робиться це з тією метою, щоб уникнути пошкоджень підшипника при запресовуванні.
  • І тепер на новий підшипник встановлюємо старий, а зверху нього ставимо також наставку.

на новий підшипник встановлюємо старий, а зверху нього ставимо також наставку.

  • Після декількох ударів знімаємо виколотку зі старим підшипником і перевіряємо чи рівно пішов новий підшипник і правильно насаджується кулак на ступицю.

Після кількох ударів знімаємо выколотку зі старим підшипником і перевіряємо

  • Якщо все нормально, знову встановлюємо старий підшипник з виколоткою і продовжуємо свою роботу.

знову встановлюємо старий підшипник з выколоткой і продовжуємо

  • Завдяки тому, що ми змастили поверхні підшипника і кулака, підшипник заходить досить легко.
  • І ось, не минуло багато часу і підшипник встановлений на своє місце.

І ось, не минуло багато часу і підшипник встановлений на своє місце.

  • Тепер залишилося тільки встановити стопорне кільце і приступати до складання в зворотньому порядку.
  • Таким чином, ми продемонстрували, як можна самому в гаражі без наявності особливих інструментів та пристроїв виконати заміну підшипника передньої ступиці Джилі Емгранд ЕС7.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна підшипника передньої ступиці Джилі Емгранд ЕС7"

Відгуки: 0




Ступиця для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Піввісь для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Підшипник для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Гайка для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Педалі для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Диски тормозні для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Супорт для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Датчики для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Кулак для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Підкрилки для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

.