Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Як зняти бампер ЗАЗ Форза? Ремонт заднього бампера

Новий автомобіль ЗАЗ Форза – це модель китайського виробництва Чері А13, збірка якого здійснювалася, починаючи з 2011 року на Запорізькому автомобільному заводі.

Нову назву Forza авто отримало спеціально для українського авторинку. Якість нової моделі та її технічні характеристики цілком відповідали її вартості.Тому Форза досить швидко набула своїх шанувальників в Україні.

 

Передній бампер або обвіс автомобіля виглядає на перший погляд цілком оригінально, але в експлуатації це не дуже добре, так як він знаходиться дуже низько і чіпляє всі перешкоди.

Але, ось задній бампер, здавалося б, ніяк питань не повинен викликати. Проте це помилкова думка, оскільки він занадто «боїться» механічних впливів.

Крім того, його лакофарбове покриття бажає бути трохи краще, так як від практично будь-яких ударів камінчиками по бамперу, відразу з'являються відколи й тріщини. Фарба при цьому повністю вибивається.

Знімаємо і ремонтуємо самостійно задній бампер ZAZ Forza

У цій статті ми розповімо про те, яким чином можна зняти самому задній бампер автомобіля ЗАЗ Форза і виконати його ремонт.

 зняти самому задній бампер автомобіля ЗАЗ Форза

  • Так вийшло, що до нас потрапив автомобіль ЗАЗ Форза у якого конкретно пошкоджений задній бампер і його тепер якимсь чином доведеться ремонтувати.

до нас потрапив автомобіль ЗАЗ Форза у якого ґрунтовно пошкоджений задній бампер

  • А для цього потрібно зняти весь бампер. Але проблема полягає в тому, що сам бампер кріпиться чотирма болтами до кузова автомобіля (по два з кожної сторони). Ніби нічого страшного.
  • А ось третій болт розташований під боковинками обшивки в багажнику автомобіля, де зазвичай повинні бути полиці з обох боків

В багажнику вашого автомобіля повинні бути з боків полиці.

  • Кріпиться кожна така полка до кузова чотирма болтами.

Кріпиться кожна така полку до кузова чотирма болтами.

  • Тому відкрутити її не являється великою проблемою.
  • За допомогою засувки від'єднуємо і динамік.

З допомогою засувки від'єднуємо і динамік.

  • Після того, як все це зняли, відвертаємо край обшивки і відкручуємо там шуканий нами болт.

відвертаємо край обшивки і відкручуємо там шуканий нами болт.

  • Отже, нам вдалося в кінцевому підсумку повністю зняти задній бампер з автомобіля ЗАЗ Форза.

нам вдалося в кінцевому підсумку повністю зняти задній бампер

  • Для цього спочатку довелося зняти фонарі, кожен з яких тримається на двох болтах і третьому зсередини, а також на одній кліпсі.

Для цього спочатку довелося зняти ліхтарі,

  • Сам же бампер по краях кріпиться двома шурупами, далі йдуть засувки і під багажником також тримають чотири кліпси.

Сам бампер по краях кріпиться двома шурупами,

  • Крім того, під кожним крилом є кріплення у вигляді шурупа і по три одноразові кліпси.

під кожним крилом є кріплення у вигляді шурупа і по три одноразових кліпси

  • Їх можна просто зривати або зрізати, оскільки цілими витягнути все одно не вдасться. Тому вони і одноразові.
  • В нашому випадку на автомобілі був встановлений ще і фаркоп або причіпний пристрій, а тому додатково бампер внизу кріпився ще й чотирма болтами.

додатково бампер внизу кріпився ще й чотирма болтами.

  • Після того, як ми зняли і бризковики, то побачили, що під крилом у кріпленні бампера є ще й четверта одноразова кліпса.

під крилом у кріпленні бампера є ще й четверта одноразова кліпса.

  • Демонтувавши бампер, ми його ретельно помили і тепер добре видно всі наявні на ньому пошкодження.

 тепер добре видно всі наявні на ньому пошкодження.

  • Далі за допомогою паяльника для збереження правильної форми ми трохи прихоплюємо кожну з наявних тріщин зсередини виробу.

 ми трохи прихоплюємо кожну з наявних тріщин зсередини

  • Ну, і тепер за допомогою спеціальних електродів і паяльника ППТ-40 будемо обварювати всі пошкодження зовні бампера.

будемо обварювати всі пошкодження зовні бампера.

  • А для того, щоб перевірити надійність шва від зазначених електродів, робимо в одному місці зсередини пробний зварювальний шов.

робимо в одному місці зсередини пробний зварювальний шов.

  • А тепер спробуємо його розірвати.

А тепер спробуємо його відірвати.

  • В результаті електрод, який ми приварили, відірвався, а зварювальний шов залишився цілим.
  • А це говорить про те, що зварювання буде виконуватися якісно таким чином.
  • Тому ми сміливо запаяли всі наявні шви зовні.

Тому ми сміливо запаяли всі наявні шви зовні.

  • І відразу всі їх прошліфували гарненько, щоб видалити бруд, зайву фарбу і ін

І відразу всі їх прошлифовали гарненько, щоб видалити бруд, зайву фарбу і пр.

  • В результаті, ми отримали «латаний» зсередини, але, незважаючи на це, досить міцний задній бампер автомобіля ЗАЗ Форза.

досить міцний задній бампер автомобіля ЗАЗ Форза.

  • Не менш ефектно виглядає він і зовні.

Не менш ефектно виглядає він і зовні.

  • Правда трохи ще подправится, прошпаклюється, прошліфується і все буде виглядати чудово.
  • Крім того, внизу бампера була виявлена ледве помітна грань, тому довелося з іншого неушкодженого краю зробити лекало і за його допомогою на протилежній стороні ми зробили таку ж грань.

неушкодженого краю зробити лекало і з його допомогою на протилежній стороні ми зробили таку ж грань.

  • У зв'язку з тим, що на бампері утворилося багато пор та інших пошкоджень, довелося повністю обдерти його лакофарбове покриття і трохи підправити наявні нерівності після цього.

довелося повністю обдерти його лакофарбове покриття

  • Край отвору під ліхтар був також пошкоджений, тому довелося напаяти його фаску, після чого все це також ретельно проточується і шліфується.

Край отвору під ліхтар був також пошкоджений, тому довелося напаяними його фаску,

І ось, при мінімальній кількості шпаклівки, ось такий вигляд отримав пошкоджений край бампера після його ґрунтовки зовні.

 ось такий вигляд отримав пошкоджений край бампера після його грунтовки

  • А ось так він виглядає зсередини.

А ось так він виглядає зсередини.

  • Все це пластик, тому запаявся він скрізь чудово.
  • Тепер дамо йому трохи обсохнути і після цього приступимо до фарбування.
  • Встановлюється готовий бампер у зворотному порядку.
  • Зверху, як і раніше говорили, встановлюються чотири кліпси.

Зверху, як і раніше говорили, встановлюються чотири кліпси.

  • Знизу чотири болта, з боків саморізи та болти під ліхтарями.
  • Також ставиться по дві кліпси на крило під арку колеса.

Також ставлять по дві кліпси на крило під арку колеса.

  • Потрібно відзначити, що рідних кліпсів ви навряд чи де знайдете, тому ми рекомендуємо використовувати кліпси, які застосовуються для обшивки багажника автомобіля Деу Ланос. Вони чудово підходять для цього.

рекомендуємо використовувати кліпси, які застосовуються для обшивки багажника автомобіля Деу Ланос

  • А у нас в результаті вийшов ось такий бампер.

В результаті вийшов у нас ось такий бампер.

  • Думаємо, що робота вийшла цілком пристойною.
  • Звичайно, ми прекрасно розуміємо, що наша стаття жодним чином не претендує на роль навчального посібника з ремонту автомобіля або по рихтуванню заднього бампера автомобіля ЗАЗ Форза.
  • Але, думається загальний напрямок при проведенні такого ремонту вона дасть, особливо тим, хто це буде робити вперше. Головне, не боятися і пробувати.
  • Спочатку може на невеликих ділянках, а потім і побільше.
  • І тоді вам не обов'язково потрібно буде купувати нові кузовні деталі для автомобіля або звертатися з приводу ремонту старих в автосервіс.​
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як зняти бампер ЗАЗ Форза? Ремонт заднього бампера"

Відгуки: 0




Бампер для ремонту Чері ЗАЗ Форза:

Болти для ремонту Чері ЗАЗ Форза:

Обшивка для ремонту Чері ЗАЗ Форза:

Фонарь для ремонту Чері ЗАЗ Форза:

Крило для ремонту Чері ЗАЗ Форза:

Кріплення для ремонту Чері ЗАЗ Форза:

Бризковики для ремонту Чері ЗАЗ Форза:

.