Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна ременя ГРМ Грейт Вол Ховер двигун 2.4 4G64. Міняємо сальник колінвала

Найпопулярнішим автомобілем китайської автомобільної  компанії Грейт Вол є позашляховик Ховер.

Причому таким його вважають, як у нашій країні, так і в самому Китаї.

У 2010 році цей автомобіль пройшов рестайлінг і до його назви додали після цього ще приставку H3.

Для будь-якого автомобіля, а для позашляховика тим більше, ГРМ відіграє величезну роль, а тому цей механізм повинен працювати завжди безвідмовно.

Одним з уразливих місць є зубчастий ремінь ГРМ. За ним потрібно постійно наглядати і при проходженні, зазначеного в керівництві по ремонту, кілометражу обов'язково проводити заміну.

Якщо ж буде відмічено пошкодження або вироблення раніше, то також необхідно негайно виконувати його заміну.

Міняємо самостійно ремінь ГРМ на Great Wall Hover, а також сальник колінвала на двигуні 2,4 4G64

У цій статті ми розповімо про те, як можна без допомоги майстрів автосервісу замінити ремінь ГРМ на двигуні 4G64 автомобиля Грейт Вол Ховер, обсягом 2,4 л, а також сальник його колінвала.

як можна без допомоги майстрів автосервісу замінити ремінь ГРМ на двигуні 4G64,

  • Отже, перш ніж почати такий ремонт, знімаємо клему з акумулятора і від'єднуємо штекер модуля запалювання.

знімаємо клему з акумулятора і від'єднуємо штекер модуля запалювання.

  • Після цього, нам потрібно познімати ремені.
  • Для того, щоб зняти ремінь насоса гідропідсилювача потрібно відкрутити болт на 12, що розташований за шківом.

потрібно відкрутити болт на 12, що розташований за шківом.

  • В результаті насос стане повністю вільним і можна буде послабити ремінь.
  • Що стосується генератора, то для зняття його ременя потрібно послабити ось один болт на натягувачі.

для зняття його ременя потрібно послабити ось один болт на натяжителе.

  • А після цього відпускати інший болт до того моменту, коли можна буде зняти ремінь генератора.

І після цього відпускати інший болт

  • А для того, щоб легше було все це виконувати, можна попередньо відпустити нижній болт кріплення генератора.

можна попередньо відпустити нижній болт кріплення генератора.

  • Таким чином знімаємо два ременя. Крім того, є ще й ремінь кондиціонера. В нашій машині його просто немає.
  • Але, у кого стоїть на автомобілі, то також послаблюємо один болт, а другим регулюємо натяг і знімаємо зі шківа ремінь.

, у кого стоїть на автомобілі, то також послаблюємо один болт,

  • Отже, ремені ми всі познімали і тепер відкручуємо модуль запалювання, який кріпиться на трьох болтах.

тепер відкручуємо модуль запалювання

  • Відкидаємо його в бік після цього, щоб він і високовольтні дроти нам не заважали.
  • Далі нам належить зняти шків помпи водяної автомобіля Грейт Вол Ховер.

нам належить зняти шків помпи автомобіля

  • А також шків колінвала двигуна, який кріпиться чотирма болтами на 12.

шків коленвала двигуна, який кріпиться чотирма болтами на 12.

  • Ну, і також потрібно буде зняти ролик кондиціонера з тим, щоб він не заважав нам відкручувати передню кришку потім.

також потрібно буде зняти ролик кондиціонера

  • Після цього, знімаємо верхню кришку, відкрутивши два болта, на яких вона кріпиться.

 знімаємо верхню кришку, відкрутивши два болта,

  • Далі відкручуємо п'ять болтів кріплення передньої кришки.

Далі відкручуємо п'ять болтів кріплення передньої кришки.

  • І прибираємо її, щоб нам не заважала.

Далі відкручуємо п'ять болтів кріплення передньої кришки.

  • Після цього відкручуємо усі болти, що тримають у нас нижню кришку ГРМ.

Після цього відкручуємо усі болти,

  • А вже після цього знімаємо цю кришку.

А вже після цього знімаємо цю саму кришку.

  • Коли ми порахували, то виявилося, що ця кришка ГРМ утримується за допомогою 9 болтів.

 ця кришка РЕМІНЬ утримується за допомогою 9 болтів.

  • Отже, тепер ремінь механізму весь звільнений, і ми маємо повний доступ до нього.
  • А для того, щоб можна було його зняти, нам потрібно відкрутити його натягувач, що кріпиться двома болтами.

ам потрібно відкрутити його натягувач,

  • Після цього зможемо послабити натяжний ролик, а з ним і сам ремінь. Це дозволить вільно його зняти.
  • Ось ми зняли натягувач і вирішили продемонструвати його.

Ось ми зняли натягувач і вирішили продемонструвати його.

  • Як бачимо, на торці натягувач має круглий шток. Так ось цей шток тисне на лапку натяжного ролика.

Так ось цей шток тисне на лапку натяжного ролика.

  • Лапка опускається, а ролик піднімається і натягує в результаті ремінь ГГМ. Ось такий нехитрий механізм натягувача в двигуні позашляховика Грейт Вол Ховер.
  • Знявши ремінь ГРМ, ми проводимо його візуальний огляд.
  • Написи на ньому збереглися, а при вигині він абсолютно не має тріщин.
  • Зазвичай, коли ремінь ГРМ повністю виробив свій ресурс, то під час згинання на ньому між зубцями з'являються тріщини.
  • Наш ремінь пройшов вже майже 75 тис. км і, як бачимо, перебуває у відмінному стані.

Наш ремінь пройшов вже майже 75 тис. км

  • Ну, раз ми затіяли такий ремонт, то попутно потрібно зняти і шків колінвала двигуна 4G64 для того, щоб поміняти його сальник.

попутно потрібно зняти і шків коленвала

  • Те, що це потрібно робити – очевидно, оскільки видно сліди підтікання мастила навколо шківа.
  • Але, перш ніж це зробити, нам доведеться зняти ремінь балансуючого вала двигуна.

доведеться зняти ремінь балансування вала двигуна.

  • Цей вал приводиться в дію за допомогою короткого ременя, який через натяжний ролик з'єднує цей вал з колінвалом двигуна.
  • У зв'язку з цим, нам потрібно відкрутити натяжний ролик цього валу.

У зв'язку з цим, нам потрібно відкрутити натяжний ролик цього валу.

  • Відкрутити його, послабивши тим самим ролик і сам ремінь, а потім зняти його.

Відкрутити його, послабивши тим самим ролик і сам ремінь і потім зняти його.

  • При цьому не забуваємо відкрутити і невелику пластинку-покажчик, яка не дасть повністю зняти ремінь.

 не забуваємо відкрутити і невелику пластинку-покажчик,

  • Після цього приступаємо до зняття вже шківа колінвала.
  • Для цього включаємо п'яту передачу на КПП, а також ставимо на ручне гальмо.
  • Потім беремо головку на 19 і з допомогою воротка, труби і підсилювача зриваємо шестигранник, що виступає над шківом колінвала.

зриваємо шестигранник, що виступає над шківом коленвала.

  • Потім просто рукою відкручуємо його і видаляємо разом з шайбою.

Потім просто рукою відкручуємо його і видаляємо разом з шайбою.

  • Далі знімаємо один шків з колінчастого вала двигуна автомобіля Great Wall Hover.

знімаємо один шків з колінчастого вала двигуна

  • За ним також знімаємо шайбу.

За нею також знімаємо шайбу.

  • Після цього, потихеньку знімаємо і другий шків з валу.

Після цього, потихеньку знімаємо і другий шків з валу.

  • І тільки тепер отримуємо доступ до сальнику колінвала.

І тільки тепер отримуємо доступ до сальнику коленвала.

  • Для його заміни ми придбали новий і оригінальний сальник.

Для його заміни ми придбали новий і оригінальний сальник.

  • Після цього виковирюєм старий сальник колінвала.

Після цього выковыриваем старий сальник коленвала.

  • Далі протираємо його посадочне місце і встановлюємо туди новий сальник.

протираємо його посадочне місце і встановлюємо туди новий сальник.

  • Після цього можемо приступати до складання в зворотному порядку.
  • Накидаємо ремінь на колінвал без натягування.
  • Тому, що перед цим потрібно виставити всі мітки, які ми повинні були проставити на колінвалі, распредвалу і балансувальному валу ще до початку розбирання.
  • Для того щоб вони зійшлися, потрібно просто прокручувати колінвал.

Для того, щоб вони зійшлися, потрібно просто прокручувати колінвал.

  • Насамперед, дивимося, щоб зійшлися мітки на колінвалі двигуна.
  • Після цього перевіряємо, щоб зійшлися мітки і на балансувальному валу. Якщо не зійшлися, регулюємо за допомогою колінвала.
  • Далі, таким же самим чином прокручуємо распредвал двигуна, домагаючись збігу міток і там.

таким же самим чином прокручуємо распредвал двигуна,

  • Після цього накидаємо ремені і все уважно перевіряємо знову.

Після цього накидаем ремені і все уважно перевіряємо знову.

  • Однак, попередньо потрібно «зарядити» натягувач.
  • Для цього встановлюємо його в лещата і затискаємо до тих пір, поки отвір на штоку не співпаде з таким же отвором на корпусі натягувача.
  • Потім вставляємо в цей отвір дріт або, як у нас, шило.

Потім вставляємо в цей отвір дріт або, як у нас, шило

  • Відкручуємо лещата і в такому вигляді встановлюємо натягувач на своє місце.
  • А після цього витягуємо шило з отвору.

Потім вставляємо в цей отвір дріт або, як у нас, шило

  • Натягувач при цьому спрацює і натягне нам ремінь ГРМ.
  • Після цього прокручуємо пару обертів колінвал і знову встановлюємо все по мітках.
  • Якщо мітки скрізь зійшлися, то встановлюємо натяжний ролик і затягуємо його добротно.

 встановлюємо натяжний ролик і затягуємо його грунтовно.

  • При цьому за допомогою викрутки трохи піджимаємо ролик вгору і в такому положенні закручуємо його болт.
  • Після цього біля натягувача перевіряємо рукою прогин ременя ГРМ автомобіля Грейт Вол Ховер.
  • Він повинен становити 5-7мм.

 біля натяжителя перевіряємо рукою прогин ременя ГРМ

  • Отже, якщо все нормально, то тепер встановлюємо на свої місця і кришки ГРМ.
  • Далі потрібно натягнути ремінь гідропідсилювача.
  • Для цього беремо монтировку, вставляємо її між блоком і гідропідсилювачем, віджимаємо його і рукою перевіряємо натяг ременя.

беремо монтировку, вставляємо її між блоком і гідропідсилювачем,

  • Коли він буде мати допустимий натяг, утримуємо в такому положенні гідропідсилювач, а іншою рукою затягуємо болт біля його шківа.

, утримуємо в такому положенні гідропідсилювач,

  • Після цього виймаємо монтировку і ще раз перевіряємо натяг ременя.
  • Якщо все добре, тоді ще прикручуємо на своє місце модуль запалювання, вставляємо штекер і одягаємо клему на акумулятор.
  • Далі перевіряємо свою роботу, запустивши при цьому двигун.
  • Даємо йому трохи прогрітися і перевіряємо, чи немає підтікання з-під шківа коленвала. Якщо такого немає, значить проблема раніше була саме в сальнику, який ми замінили.
  • Крім того, записуємо тепер пробіг на спідометрі, оскільки від цієї цифри буде йти відлік до подальшої заміни ременя ГРМ і всього його комплекту.
  • На цьому ремонт по заміні ременя ГРМ двигуна 4G64 на автомобілі Грейт Вол Ховер можна вважати успішно виконаним.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна ременя ГРМ Грейт Вол Ховер двигун 2.4 4G64. Міняємо сальник колінвала"

Відгуки: 1


фадей

отлично




ГРМ для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Ремінь ГРМ для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Сальник для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Колінвал для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Болти для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Шків для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Генератор для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Ремінь Генератора для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Кріплення для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

.