Заміна цепки ГРМ Джилі Емгранд ЕС двигун 1.5, 1.8

Автовиробники вже давно не можуть однозначно відповісти на питання: що краще для ГРМ цепа чи ремінь.

І там і там є свої плюси, а також мінуси, але очевидної переваги в ту або іншу сторону по сьогоднішній день не спостерігається.

Тому, при, здавалося б, очевидних плюсах на користь ременя, все ж по сьогоднішній день ряд автомобілів комплектуються двигунами, у яких в якості приводу роспредвала використовується ланцюг.

Серед таких автомобілів і Джилі Емгранд ЕС7 з об'ємом двигуна 1,5 літра, а також і 1,8 літра.

Не секрет, що заміна цепа ГРМ має ряд своїх особливостей, порівняно з процедурою заміни ременя. Двигун об'ємом 1,8 літра зовні мало чим відрізняється від такого ж агрегату об'ємом 1,5 літра, тому процедура заміни цепа привода розподільного вала, що в тому, що в іншому агрегаті ідентична.

Самостійно міняємо цеп ГРМ на Geely Emgrand EC7

У цій статті ми розповімо про те, яким чином у себе вдома можна виконати заміну цепа ГРМ на автомобілі Джилі Емгранд ЕС7.

яким чином у себе вдома можна виконати заміну ланцюга ГРМ

  • Потрібно відразу сказати, що цеп ГРМ ми буквально кілька днів перед цим, як поміняли.
  • Але, вийшло при цьому під час розкриття натягувача перекидання цепа на один зуб і тому ми змушені знову виконувати установку цепа.
  • Ні ями, ні естакади у нас немає, а тому автомобіль Джилі Емгранд ЕС7 ми встановили у дворі будинку.
  • При цьому зняли передні колеса для зручності роботи, встановивши при цьому автомобіль на колодки.

 зняли передні колеса для зручності роботи,

  • Отже, для того, щоб поміняти цеп ГРМ нам необхідно буде зняти клапанну кришку двигуна.

щоб поміняти ланцюг ГРМ нам необхідно буде зняти клапанну кришку

Після цього, відкрутити також генератор.

  • Також потрібно буде зняти помпу водяну, що встановлена за генератором.

Також потрібно буде зняти помпу водяну, що встановлена за генератором.

А також зняти подушку двигуна.

  • Крім того, потрібно зняти кріплення натягувача приводного ременя і його самого, а також  ГУР.
  • Для того, щоб зняти клапанну кришку нам необхідно послабити хомут на трубці сапуна і зняти її.

, щоб зняти клапанну кришку нам необхідно послабити хомут на трубці сапуна і зняти її.

  • Таким же чином зняти інші шланги і трубки.

Таким же чином зняти інші шланги і трубки.

  • Після чого вийняти всі свічкові ковпачки.

Після чого вийняти всі свічкові ковпачки.

  • Потім по колу відкручуємо усі наявні болти, а також два в середині.
  • І після цього знімаємо клапанну кришку двигуна Джилі Емгранд ЕС7.

І після цього знімаємо клапанну кришку двигуна

  • Далі знімаємо захист картера двигуна.

Далі знімаємо захист картера двигуна.

  • Тепер нам потрібно злити антифриз з блоку циліндрів двигуна, оскільки ми будемо знімати помпу.
  • І тому, щоб антифриз через неї не витік на землю, краще його злити через зливну пробку в певну ємність.
  • Але, щоб дістатися до зливної горловини ми відкрутимо правий привід колеса.
  • До того ж там з правого боку КПП на приводі став непридатним сальник, оскільки підтікає масло, тому заодно ми його і поміняємо.
  • А так, взагалі-то знімати сам привід у цьому виді ремонту необов'язково.
  • Зняття приводу починається з відкручування ступичної гайки.

Зняття приводу починається з відкручування ступичной гайки.

  • Але, для того, щоб її зірвати, нам потрібно заклинити піввісь.
  • Для цього, оскільки я працюю сам, то викруткою через супорт розклинюєм гальмівний диск, вставивши її в одне з вентиляційних отворів диска.

викруткою через супорт расклиниваем гальмівний диск

  • А після цього беремо головку 32, вороток, перехідник і хороший ричаг, утворений від труби, зриваємо саму ступичну гайку.
  • Далі відкручуємо кріплення скоби супорта і знімаємо сам супорт, відвівши його вбік.
  • При цьому обов'язково треба підвісити його, щоб не обірвати.

відкручуємо кріплення скоби супорта і знімаємо сам супорт,

  • Потім відкручуємо гайки на болтах стійки, а також рульовий наконечник.
  • Після цього, молотком наносимо різкі і сильні удари, вибиваємо його із втулки.

 молотком наносимо різкі і сильні удари, вибиваємо його з втулки.

  • Після цього розвертаємо ступицю у зворотний бік і тепер виймаємо болти з кріплення стійки.

тепер виймаємо болти з кріплення стійки.

  • Ну і тепер відтягуємо ступицю на себе, стежачи при цьому за тим, щоб виходив з неї Шрус.

Ну і тепер відтягаємо маточину на себе,

  • В результаті роз'єднуємо їх і виймаємо Шрус автомобіля Джилі Емгранд ЕС7.

В результаті роз'єднуємо їх і виймаємо Шрус автомобіля Джилі Емгранд ЕС7.

  • При цьому не потрібно забувати і про провода ABC, які кріпляться на стійці.
  • Їх потрібно від'єднати і відвести в сторону, щоб не порвати.
  • Далі, перш ніж вийняти Шрус з коробки, необхідно злити з неї масло через зливну пробку.

В результаті роз'єднуємо їх і виймаємо Шрус автомобіля Джилі Емгранд ЕС7.

  • Ну, і тепер через дерев'яну наставку вибиваємо трипоід або внутрішній Шрус.

Ну, і тепер через дерев'яну наставку вибиваємо трипоид або внутрішній Шрус.

  • Робиться це для того, щоб не пошкодити ні сам трипоід, ні КПП, а вийняти все-таки трипоід.

щоб не пошкодити ні сам трипоид, ні КПП, а вийняти все-таки трипоид.

  • Ця операція при заміні цепа ГРМ зазвичай не виконується, але у нас довелося це робити, для того, щоб поміняти ось цей сальник.

 у нас довелося це робити, для того, щоб поміняти ось цей сальник.

  • Але, в той же час ми отримали доступ до зливної пробки блоку циліндрів, через яку тепер можемо злити антифріз.

водночас ми отримали доступ до зливної пробці блоку циліндрів

  • Тепер нам потрібно зірвати гайку шківа колінвала.
  • Зазвичай це робиться з включенням п'ятої передачі і розклинюванням гальмівного диска.
  • Але у нас це зробити не вийде, оскільки привід знято. Тому ми одягаємо на гайку шківа головку на 19.

Тому ми одягаємо голівку на 19 на гайку шківа.

  • Далі одягаємо вороток, перехідник і гарну довгу трубу.
  • В результаті виводимо ричаг з-під машини.

В результаті виводимо важіль з-під машини.

  • Впираємось створеним нами ж ричагом в землю.
  • І тепер будемо намагатися зірвати цю гайку за допомогою стартера, який буде прокручувати вал зі шківом за годинниковою стрілкою. А упор не дасть крутитися в цьому напрямку гайці і таким чином ми її зірвемо.
  • Отже, включаємо буквально на пару секунд запалювання. Стартер прокрутив колінвал буквально трохи і відразу вимикаємо його.
  • Після цього видаляємо трубу, знімаємо головку і перевіряємо гайку на шківі.
  • Вона вже вільно прокручується рукою.

видаляємо трубу, знімаємо голівку і перевіряємо гайку на шківі.

  • Після цього нам потрібна тріскачка на тринадцять і в обов'язковому порядку рожковий ключ на 15 для того, щоб відкрутити гайку на болту насоса ГУР автомобіля Джилі Емгранд ЕС7.

потрібна тріскачка на тринадцять і в обов'язковому порядку ріжковий ключ на 15

  • Просто іншим способом ми цього не зможемо ніяк зробити. А сам насос кріпиться на двох довгих болтах.
  • Дві їх гайки знаходяться в дуже незручному місці за шківом.

Дві гайки знаходяться в дуже незручному місці за шківом.

  • Тому доводилося застосовувати різні хитрощі, щоб їх відкрутити, а ще гірше – закрутити назад.
  • Тепер, перш, ніж нам зняти насос ГУР, необхідно зняти приводний ремінь.
  • Для цього беремо рожковий ключ на 17 і одягаємо його на верхній шестигранник на самому насосі.
  • Нижче нього знаходиться болт кріплення насоса.

Нижче нього знаходиться болт кріплення насоса.

  • На другий кінець ключа на 17 одягаємо накидний ключ на 19.
  • В результаті отримуємо своєрідний ричаг.

У результаті отримуємо своєрідний важіль.

  • Тепер однією рукою натискаємо цим ричагом з двох ключів на себе і тим самим послаблюємо ремінь ГУР на його насосі.
  • А другою рукою в цей час знімаємо цей ремінь.

А другою рукою в цей час знімаємо цей ремінь.

  • Не забувайте перед цим змалювати розташування цього ременя, щоб знати потім, як поставити назад.
  • Отже, ремінь ГУР ми зняли і тепер нам можна знімати і сам насос ГУР.
  • Але він знаходиться дуже щільно в контакті з передньою кришкою блоку.
  • Тому беремо монтіровку, вставляємо її між блоком і насосом і акуратно, щоб не пошкодити кришку, починаємо відривати насос від блоку.

обережно, щоб не пошкодити кришку, починаємо відривати насос від блоку

  • Після цього, знімаємо генератор. І відкидаємо провода вбік, щоб не заважали.
  • Далі, трохи піднімаємо двигун за допомогою домкрата і відкручуємо його кріплення до кузова.
  • Потім знову піднімаємо двигун приблизно на 5-7 см і тепер отримуємо доступ до болта кріплення натягувача.

тепер отримуємо доступ до болта кріплення натяжителя.

  • По іншому ми цей болт вийняти ніяк не зможемо, тому, що він занадто довгий.
  • Отже, відкручуємо натягувач: спочатку верхній болт, а потім нижній.

відкручуємо натягувач: спочатку верхній болт, а потім нижній.

  • При цьому шпильку кріплення насоса ГУР доведеться витягувати повністю, оскільки вона потім не дасть зняти кришку двигуна.
  • А знімати її доведеться в обов'язковому порядку, оскільки вона перед установкою буде покриватися пристойним шаром герметика.
  • В результаті зняли ми натягувач з роликом і відкладаємо вбік.

В результаті зняли ми натягувач з роликом і відкладаємо вбік.

  • Ну і тепер знімаємо помпу автомобіля Джилі Емгранд ЕС7.

Ну і тепер знімаємо помпу автомобіля Джилі Емгранд ЕС7.

  • І при цьому не забудьте зауважити, де який болт був на ній встановлений.
  • Справа в тому, що шість цих болтів мають різну довжину і тому, коли ви будете ставити помпу на місце і переплутаєте болти, то можете в підсумку просто зламати кришку двигуна.
  • Отже, відкрутили всі болти і знімаємо тепер помпу, не забуваючи при цьому підставити якусь посудину для можливого витікання антифрізу.

Отже, відкрутити всі болти і знімаємо тепер помпу,

  • Знімаємо помпу і відкладаємо її поки в сторону, щоб не заважала і нічого не пошкодити при цьому.

Знімаємо помпу і відкладаємо її поки в сторону,

  • Далі відкручуємо три болти подушки двигуна, один з яких знаходиться внизу, а два вгорі один біля іншого.
  • І потім просто знімаємо цю подушку.

І потім просто знімаємо цю подушку.

  • І після цього у нас з'являється можливість нарешті зняти передню кришку двигуна.
  • Але, перед цим потрібно виставити на нульову точку мітки на шківі колінчастого вала.

перед цим потрібно виставити на нульову точку мітки на шківі колінчастого.

  • Там на шківі потрібно знайти позначку, яку потрібно поєднати з нуликом, що на приливі.
  • А для цього потрібно викрутити свічки запалювання і потім вручну прокрутити колінвал.
  • При цьому, свічки залишаємо в колодязях, оскільки в них можуть потрапити сторонні предмети або сміття.
  • Ну, а для прокручування шківа ми використовуємо його ж приводний ремінь і стежимо у цей час за міткою.
  • ля прокручивания шкива мы используем его же приводной ремень и следим в это время за меткой.
  • І коли мітка співпаде з нулем, то й на валах мітки будуть вгорі і строго посередині.

І коли мітка співпаде з нулем, то й на валах мітки будуть вгорі і строго посередині.

  • Після цього потрібно відкрутити натягувач цепа.
  • Він, звичайно, вистрілює при його звільненні, але цього боятися не варто, так як його потім можна легко зібрати.

Після цього потрібно відкрутити натягувач ланцюга.

  • Там є тріскачка і фіксатор.
  • Трохи натискаємо на фіксатор і натягувач збирається, закрившись на скобу.

Трохи натискаємо на фіксатор і натяжитель збирається, защелкнувшись на скобу.

  • А ось і ця шпилька натягувача, яка не дає нам зняти кришку двигуна Джилі Емгранд ЕС7.

А ось і ця шпилька натяжителя, яка не дає нам зняти кришку двигуна

  • Її потрібно повністю викрутити, для чого ми на неї закрутили дві гайки і потім потихеньку разом з гайками вивернемо.
  • Після цього викручуємо всі болти по колу, які є на передній кришці двигуна і потім знімаємо її.
  • Вона найкраще знімається через низ, але, правда, якщо трохи помучитися, то можна і через верх.

викручуємо всі болти по колу, які є на передній кришці

  • Тепер треба мати на увазі, що при заміні цепа ГРМ, сальник, який є на кришці, краще замінити.

сальник, який є на кришці, краще замінити.

  • Після цього відкручуємо ще один натягувач цепа, який встановлений внизу і тримається з допомогою одного болта з втулкою.

Після цього відкручуємо ще один натягувач ланцюга

  • Знімаємо цей натягувач повністю і звільняємо таким чином натяг цепа.

звільняємо таким чином натяг ланцюга.

  • Далі, на колінвалі знімаємо шайбу і витягуємо трохи зірочку на ньому.

Далі, на коленвале знімаємо шайбу і витягуємо трохи зірочку на ньому.

  • Це дасть нам можливість зняти повністю цеп ГРМ.

Це дасть нам можливість зняти повністю ланцюг ГРМ.

  • При поверхневому огляді цепа можна помітити, що на ньому є три чорні мітки.

При побіжному огляді ланцюга можна помітити, що на ній є три чорні мітки.

  • Дві ці мітки, що розташовані на невеликій відстані одна від іншої, ставляться при установці на распредвали, а третя мітка, що внизу, встановлюється на колінвал двигуна Джилі Емгранд ЕС7.
  • Точно так повинні бути мітки і на розподілвалах. А також і на зірочці колінвала.

Точно також повинні бути мітки і на розподілвалами

  • Вони потім повинні збігатися з мітками на цепу.
  • Отже, встановлюємо цкп на місце і перевіряємо збіг позначок на ньому з мітками на валах.

встановлюємо ланцюг на місце і перевіряємо збіг позначок на ній з мітками на валах

  • Це при тому, що цеп біля заспокоювачів натягнутий повністю, а розслаблений він повинен бути тільки в місці, де буде встановлюватися натягувач.

ослаблена вона повинна бути тільки в місці, де буде встановлюватися натягувач.

  • Для власного заспокоєння можемо перерахувати кількість ланок між мітками на розподілвалах двигуна.
  • Тепер збираємо натягувач.
  • Для цього злегка натискаємо на нього і даємо можливість замкнутись засувці.

Тепер збираємо натягувач.

  • Потім, коли ми його вставляємо в кришку двигуна, за інструкцією, ми повинні провернути трохи колінвал у зворотний бік.
  • При цьому цеп повинен наьягнутися і натягувач також має розпрямитися або розрядитися при натисканні на нього. Це, швидше за все, і стало моєю помилкою в минулий раз, що призвело до перекидки цепа на одну ланку.
  • Отже, кришку двигуна ми очистили від старого герметика і наносимо новий.

Отже, кришку двигуна ми очистили від старого герметика і наносимо новий.

  • А перед цим встановлюємо натягувач і замість провертання колінчастого вала викруткою відразу на нього натискаємо, щоб він розкрився.
  • Це ми зрозуміємо по характерному клацанню.
  • І після цього можемо ставити кришку на своє місце та приступати до складання в зворотному порядку.
  • На цьому наша розповідь про заміну ланцюга ГРМ на автомобілі Джилі Емгранд ЕС7 закінчена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна цепки ГРМ Джилі Емгранд ЕС двигун 1.5, 1.8"

Відгуки: 0




ГРМ для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

цепь для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Распредвал для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Кришка для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Генератор для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Помпа водяна насос для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Подушка двигуна для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Кріплення для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Трубка для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Шланг для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

.