Як відомо, вузол ступиці в автомобілі Чері Тіго передбачений для кріплення колеса, гальмового диска та інших елементів гальмівної системи, а також кріплення деяких інших пристроїв, що забезпечують нормальне і безпечне пересування.
Сама ступиця обертається на півосі за допомогою підшипників. Фактично підшипник фіксує на підвісці автомобіля всю конструкцію ступичного вузла.
А у зв'язку з гальмуванням, прискоренням і поворотами автомобіля під час руху підшипнику разом з вузлом ступиці доводиться витримувати величезні навантаження, крім навантаження від ваги самого автомобіля.
Цілком зрозуміло, що до якості підшипників ступичного вузла пред'являються особливі вимоги, оскільки від їх стану залежить можливість і безпека руху на автомобілі.
Звідси і пильна увага, що постійно приділяється цього елементу ступичного вузла власниками автомобілів.
Самостійно міняємо підшипник передньої ступиці автомобіля Chery Tiggo
У пропонованій статті ми вирішили розповісти про те, як можна заощадити власні кошти і замінити самому підшипник передньої ступиці на автомобілі Чері Тіго.

- Отже, для початку піднімаємо автомобіль на домкраті або підйомнику і знімаємо колесо.
- Після цього нам потрібно в першу чергу зірвати ступичну гайку.

- У тому випадку, якщо ви збираєтеся робити це вручну, то потрібно буде взяти собі помічника і посадити за кермо.
- Там він повинен буде натиснути на педаль гальма. Вам же потрібно буде взяти хорошу трубу і з її допомогою спробувати зірвати цю гайку.
- Ми ж, в даному випадку, будемо виконувати цю операцію за допомогою електричного гайковерта, тому помічник нам не потрібний і нічого тиснути в салоні не потрібно.

- Після цього, нам потрібно буде зняти супорт, для чого буде потрібно відкрутити два направляючих болта.

- І потім супорт прив'язуємо на пружину за допомогою дроту.

- Це робиться для того, щоб не обірвати гальмівний шланг, і щоб супорт просто нам не заважав.
- Далі відкручуємо два болта скоби супорта і вийнявши гальмівні колодки, прибираємо її в бік.

- Наступним кроком у нас буде відкручування датчика АВС від поворотного кулака.



- І за допомогою молотка вибиваємо акуратно, щоб не пошкодити різьблення, палець наконечника з втулки.

- Для того, щоб після проведення такого ремонту не регулювати розвал/сходження коліс, ми ставимо мітки на стійці.
- Щоб потім встановити її точно в таке ж положення, зберігши в результаті наявний на даний момент розвал.

- Для тих, хто завжди намагається заощадити, спеціально хочемо підкреслити, що не так давно ми поставили на Шрус новий пильник, але не оригінальний, а від автомобіля Москвич-2141.
- На сьогоднішній день він вже зовсім не годиться для подальшої експлуатації.

- Це видно з того, що він вже потріскався і якщо його не замінити зараз, то доведеться це зробити найближчим часом.
- А тим часом ми відкручуємо шарову опору.

- Так вийшло, що нам довелося відкручувати її за допомогою розвідного ключа.
- Після цього, також, як і у випадку з наконечником, вибиваємо опору молотком.

- Далі відкручуємо стійку вже з допомогою гайковерта.

- І тепер можемо знімати ступичний вузол, і переходити працювати на слюсарний стіл або в інше зручне для цього місце.

- Після цього знімаємо гальмівний диск.

- Звичайно, гальмівний диск зручніше було б зняти там на місці, але ми вирішили зробити трохи інакше.
- При цьому диск досить сильно прикипів до ступиці, а тому за допомогою молотка ми його все ж таки збили.
- Після цього, встановлюємо ступічний вузол під прес і випресовуєм саму ступицю переднього колеса автомобіля Чері Тіго.

- Далі з допомогою болгарки ми акуратно робимо надріз на внутрішній втулкі підшипника, що залишилася на хвостовику ступиці.

- А після цього затискаємо ступицю в лещата і за допомогою молотка і зубила збиваємо цю втулку остаточно.

- І потім нам знадобилося виколупати стопорне кільце підшипника в поворотному кулаці.
- Для цього нам довелося його нагрівати, лити на нього WD-40 і потім з допомогою молотка і викрутки все ж вдалося це кільце витягнути.

- Тепер ми беремо новий підшипник і за допомогою викрутки спробуємо вийняти його внутрішню втулку.

- А після того, як нам це вдалося, додаємо в підшипник трохи мастила.

- Ну і тепер за допомогою наставки і кувалди ми вибиваємо підшипник з поворотного кулака.

- Після цього, як все вибили з поворотного кулака, приступаємо до запресовування нового підшипника в поворотний кулак.

- Спочатку акуратно робимо це за допомогою одного молотка.
- А потім ставимо наставку і кувалдою забиваємо підшипник на його посадочне місце.

- Зверху підшипника встановлюємо стопорне кільце.

- А далі, з допомогою спеціально підібраної наставки і оправки ми будуємо споруда для запресовування ступиці в поворотний кулак.

- І за допомогою кувалди далі запресовуєм ступицю переднього колеса Чері Тіго на своє місце.
- Після того, як у нас це вийшло, ми прикручуємо на своє місце гальмівний диск.

- І потім, встановлюємо поворотний кулак зі ступицею на стійку амортизатора.

- При цьому звертаємо увагу на раніше зроблені позначки.
- Після того, як виставили кулак по мітках, затягуємо гайки на болтах.

- Далі прикручуємо шарову опору і ставимо на місце скобу.

- Тепер вставляємо гальмівні колодки.

- І одягаємо на своє місце супорт.

- Далі вставляємо і затягуємо його напрямні болти.

- Слідом за цим прикручуємо датчик АВС.

- Далі вставляємо палець рульового наконечника під втулку і закручуємо на нього гайку.

- Ну і на останок закручуємо ступичну гайку.

- Тепер можна одягати колесо і експлуатувати автомашину далі.
- На цьому нашу розповідь про заміну підшипника передньої ступиці автомобіля Чері Тіго можна вважати закінченою.