• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна підшипника передньої ступиці Чері Тіго

Як відомо, вузол ступиці в автомобілі Чері Тіго передбачений для кріплення колеса, гальмового диска та інших елементів гальмівної системи, а також кріплення деяких інших пристроїв, що забезпечують нормальне і безпечне пересування.

Сама ступиця обертається  на півосі за допомогою підшипників. Фактично підшипник фіксує на підвісці автомобіля всю конструкцію ступичного вузла.

А у зв'язку з гальмуванням, прискоренням і поворотами автомобіля під час руху підшипнику разом з вузлом ступиці доводиться витримувати величезні навантаження, крім навантаження від ваги самого автомобіля.

Цілком зрозуміло, що до якості підшипників ступичного вузла пред'являються особливі вимоги, оскільки від їх стану залежить можливість і безпека руху на автомобілі.

Звідси і пильна увага, що постійно приділяється цього елементу ступичного вузла власниками автомобілів.

Самостійно міняємо підшипник передньої ступиці автомобіля Chery Tiggo

У пропонованій статті ми вирішили розповісти про те, як можна заощадити власні кошти і замінити самому підшипник передньої ступиці на автомобілі Чері Тіго.

замінити самому підшипник передньої маточини на автомобілі Чері Тіго.

  • Отже, для початку піднімаємо автомобіль на домкраті або підйомнику і знімаємо колесо.
  • Після цього нам потрібно в першу чергу зірвати ступичну гайку.

 нам потрібно в першу чергу зірвати ступичную гайку.

  • У тому випадку, якщо ви збираєтеся робити це вручну, то потрібно буде взяти собі помічника і посадити за кермо.
  • Там він повинен буде натиснути на педаль гальма. Вам же потрібно буде взяти хорошу трубу і з її допомогою спробувати зірвати цю гайку.
  • Ми ж, в даному випадку, будемо виконувати цю операцію за допомогою електричного гайковерта, тому помічник нам не потрібний і нічого тиснути в салоні не потрібно.

будемо виконувати цю операцію за допомогою електричного гайковерта

  • Після цього, нам потрібно буде зняти супорт, для чого буде потрібно відкрутити два направляючих болта.

зняти супорт, для чого буде потрібно відкрутити два направляючих болта.

  • І потім супорт прив'язуємо на пружину за допомогою дроту.

І потім супорт прив'язуємо на пружину з допомогою дроту.

  • Це робиться для того, щоб не обірвати гальмівний шланг, і щоб супорт просто нам не заважав.
  • Далі відкручуємо два болта скоби супорта і вийнявши гальмівні колодки, прибираємо її в бік.

Далі відкручуємо два болта скоби супорта

  • Наступним кроком у нас буде відкручування датчика АВС від поворотного кулака.

Наступним кроком у нас буде відкручування датчика АВС

знімаємо кронштейн кріплення дроту датчика АВС

А тепер відкручуємо гайку рульового наконечника.

  • І за допомогою молотка вибиваємо акуратно, щоб не пошкодити різьблення, палець наконечника з втулки.

вибиваємо акуратно, щоб не пошкодити різьблення, палець наконечника з втулки

  • Для того, щоб після проведення такого ремонту не регулювати розвал/сходження коліс, ми ставимо мітки на стійці. 
  • Щоб потім встановити її точно в таке ж положення, зберігши в результаті наявний на даний момент розвал.

ми ставимо мітки на стійці.

  • Для тих, хто завжди намагається заощадити, спеціально хочемо підкреслити, що не так давно ми поставили на Шрус новий пильник, але не оригінальний, а від автомобіля Москвич-2141.
  • На сьогоднішній день він вже зовсім не годиться для подальшої експлуатації.

він вже зовсім не годиться для подальшої експлуатації.

  • Це видно з того, що він вже потріскався і якщо його не замінити зараз, то доведеться це зробити найближчим часом.
  • А тим часом ми відкручуємо шарову опору.

А тим часом ми відкручуємо кульову опору.

  • Так вийшло, що нам довелося відкручувати її за допомогою розвідного ключа.
  • Після цього, також, як і у випадку з наконечником, вибиваємо опору молотком.

 вибиваємо опору молотком.

  • Далі відкручуємо стійку вже з допомогою гайковерта.

Далі відкручуємо стійку вже з допомогою гайковерта.

  • І тепер можемо знімати ступичний вузол, і переходити працювати на слюсарний стіл або в інше зручне для цього місце.

І тепер можемо знімати ступичный вузол,

  • Після цього знімаємо гальмівний диск.

Після цього знімаємо гальмівний диск.

  • Звичайно, гальмівний диск зручніше було б зняти там на місці, але ми вирішили зробити трохи інакше.
  • При цьому диск досить сильно прикипів до ступиці, а тому за допомогою молотка ми його все ж таки збили.
  • Після цього, встановлюємо ступічний вузол під прес і випресовуєм саму ступицю переднього колеса автомобіля Чері Тіго.

встановлюємо ступичный сайт під прес і выпрессовываем саму маточини переднього колеса

  • Далі з допомогою болгарки ми акуратно робимо надріз на внутрішній втулкі підшипника, що залишилася на хвостовику ступиці.

встановлюємо ступичный сайт під прес і выпрессовываем саму маточини переднього колеса

  • А після цього затискаємо ступицю в лещата і за допомогою молотка і зубила збиваємо цю втулку остаточно.

 з допомогою молотка і зубила збиваємо цю втулку

  • І потім нам знадобилося виколупати стопорне кільце підшипника в поворотному кулаці.
  • Для цього нам довелося його нагрівати, лити на нього WD-40 і потім з допомогою молотка і викрутки все ж вдалося це кільце витягнути.

виколупати стопорне кільце підшипника в поворотному кулаці.

  • Тепер ми беремо новий підшипник і за допомогою викрутки спробуємо вийняти його внутрішню втулку.

Тепер ми беремо новий підшипник

  • А після того, як нам це вдалося, додаємо в підшипник трохи мастила.

 додаємо в підшипник трохи мастила.

  • Ну і тепер за допомогою наставки і кувалди ми вибиваємо підшипник з поворотного кулака.

ми вибиваємо підшипник з поворотного кулака

  • Після цього, як все вибили з поворотного кулака, приступаємо до запресовування нового підшипника в поворотний кулак.

 приступаємо до запресовуванні нового підшипника в поворотний кулак.

  • Спочатку акуратно робимо це за допомогою одного молотка.
  • А потім ставимо наставку і кувалдою забиваємо підшипник на його посадочне місце.

 кувалдою забиваємо підшипник на його посадочне місце.

  • Зверху підшипника встановлюємо стопорне кільце.

Зверху підшипника встановлюємо стопорне кільце.

  • А далі, з допомогою спеціально підібраної наставки і оправки ми будуємо споруда для запресовування ступиці в поворотний кулак.

будуємо споруда для запресовування маточини в поворотний кулак.

  • І за допомогою кувалди далі запресовуєм ступицю переднього колеса Чері Тіго на своє місце.
  • Після того, як у нас це вийшло, ми прикручуємо на своє місце гальмівний диск.

ми прикручуємо на своє місце гальмівний диск.

  • І потім, встановлюємо поворотний кулак зі ступицею на стійку амортизатора.

встановлюємо поворотний кулак з маточиною на стійку амортизатора.

  • При цьому звертаємо увагу на раніше зроблені позначки.
  • Після того, як виставили кулак по мітках, затягуємо гайки на болтах.

Після того, як виставили кулак по мітках, затягуємо гайки на болтах.

  • Далі прикручуємо шарову опору і ставимо на місце скобу.

Далі прикручуємо кульову опору і ставимо на місце скобу.

  • Тепер вставляємо гальмівні колодки.

Тепер вставляємо гальмівні колодки.

  • І одягаємо на своє місце супорт.

І одягаємо на своє місце супорт.

  • Далі вставляємо і затягуємо його напрямні болти.

Далі вставляємо і затягуємо його напрямні болти.

  • Слідом за цим прикручуємо датчик АВС.

Слідом за цим прикручуємо датчик АВС.

  • Далі вставляємо палець рульового наконечника під втулку і закручуємо на нього гайку.

 вставляємо палець рульового наконечника під втулку

  • Ну і на останок закручуємо ступичну гайку.

Ну і на останок закручуємо ступичную гайку.

  • Тепер можна одягати колесо і експлуатувати автомашину далі.
  • На цьому нашу розповідь про заміну підшипника передньої ступиці автомобіля Чері Тіго можна вважати закінченою.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна підшипника передньої ступиці Чері Тіго"

Відгуки: 0




.