Прокладка клапанної кришки Шевроле Авео. Тече масло з-під кришки клапанів

Всім автовласникам добре відома ситуація, коли з-під кришки клапанів двигуна автомобіля жене масло.

Як правило, в цьому випадку знімають кришку клапанів двигуна і змінюють під нею прокладку, оскільки основна причина найчастіше криється саме в її якості.

Точно така ситуація цілком може виникнути і в автомобілі Шевроле Авео.

Сьогодні авторинок представлений прокладками клапанної кришки виробництва багатьох виробників, як добре відомих, так і не дуже.Але ось, кому з них віддати перевагу – однозначної відповіді не існує.

Все залежить від випадку, способу і якості установки, а також від багатьох факторів.

Проте, встановлювати прокладку все ж потрібно і тому багато хто приходить до якогось свого висновку шляхом простих експериментів або банального підбору.

Міняємо самостійно прокладку кришки клапанів Chevrolet Aveo

У даній статті ми розповімо про те, яким чином можна самостійно усунути протікання масла з-під кришки клапанів на Шевроле Авео.

яким чином можна самостійно усунути текти масла з-під кришки клапанів

  • Отже, нами був придбаний автомобіль Шевроле Авео, на якому з-під кришки клапанів постійно підтікає масло.
  • Колишній власник розповів, що нічого з цим не може вдіяти, оскільки вже кілька разів міняв прокладку під кришкою і все одно з'являються патьоки масла.

все одно з'являються патьоки масла.

  • Але, як завжди, цьому мало вірилося, а хотілося ще й самому спробувати навести в цьому вузлі порядок, оскільки невідомо, як там раніше встановлювали прокладку і яку.
  • Загалом хотілося докласти до вирішення цієї проблеми і свою руку.
  • Потрібно відзначити, що відразу після придбання авто на його борту нами було встановлено ГБО.

відразу після придбання авто на його борту нами було встановлено ГБО.

  • В підсумку зняли ми клапанну кришку і виявили під нею стандартну прокладку, яка була посаджена, судячи з усього, на герметик.

зняли ми клапанну кришку і виявили під нею стандартну прокладку

  • При огляді і перевірці на дотик можна зробити висновок, що прокладка використовувалася не дешева і знаходиться в цілком нормальному стані.

прокладка використовувалася не дешева

  • Чому ж «труїть» масло з-під кришки, залишається загадкою.
  • У всякому разі ми вирішили ставити нову прокладку виробництва компанії Corteco і без використання герметика.
  • Це проста і недорога прокладка, на вигляд зовсім не вражаюча.

ми вирішили ставити нову прокладку виробництва компанії Corteco

  • І взагалі, ми вирішили провести такий невеличкий експеримент над своєю машиною Шевроле Авео.
  • Суть його полягає в тому, що ми встановимо зараз прокладку під кришку клапанів фірми Corteco і будемо експлуатувати автомобіль.
  • Якщо вона не буде тримати, а буде «труїти», ми її змінимо і встановимо прокладку іншого виробника. Після цього далі продовжимо використовувати автомобіль у звичному режимі.
  • Якщо масло знову буде підтікати з-під цієї прокладки – знову поміняємо.
  • І будемо робити це до тих пір, поки не знайдемо виріб такого виробника, який буде добре утримувати масло в двигуні.
  • Крім того, після консультацій з фахівцями було встановлено, що в кришці клапанів є спеціальні отвори, зроблені в окремих її фрагментах.
  • Це, так званий, сепаратор.

Це, так званий, сепаратор.

  • Так от, цей сепаратор потрібно завжди тримати у чистоті, тобто ці отвори повинні бути чистими, тому, що через них сепаратор фільтрує масло, що знаходиться у двигуні автомобіля.

через них сепаратор фільтрує масло, що знаходиться у двигуні автомобіля.

  • В результаті масло з кришки повинно стікати назад в ГРМ двигуна.

В результаті масло з кришки повинна стікати назад в ГРМ двигуна.

  • Гази під тиском повинні виходити через трубочку, що на кришці, на впуск колектора.

Гази під тиском повинні виходити через трубочку, що на кришці

  • В результаті під кришкою клапанів не повинен створюватись надмірний тиск, що і є причиною підтікання масла з-під прокладки.
  • У нашому ж автомобілі Шевроле Авео, при знятті кришки клапанів сепаратор був повністю забитий. Причому довелося докласти чимало зусиль, щоб пробити і почистити всі його отвори.
  • При огляді самої кришки клапанів були, звичайно, виявлені невеликі сліди деформації, але не настільки критичні.

 були, звичайно, виявлені невеликі сліди деформації,

  • Тому на першому етапі нашого експерименту почистимо і вимиємо сумлінно кришку, встановимо нову прокладку, затягнемо кришку з встановленим інструкцією зусиллям і будемо спостерігати.
  • Якщо в процесі подальшої експлуатації з'явиться підтікання масла – міняємо прокладку на виріб іншого виробника. І так до тих пір, поки не припиниться підтікання масла.
  • Якщо ж все-таки не вдасться добитися цього, перепробувавши всі існуючі прокладки, в цьому випадку будемо міняти кришку клапанів.
  • Швидше за все, проблема може полягати саме в ній.
  • А поки нашу розповідь про експеримент з прокладкою кришки клапанів двигуна автомобіля Шевроле Авео можна вважати закінченою.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Прокладка клапанної кришки Шевроле Авео. Тече масло з-під кришки клапанів"

Відгуки: 0




Кришка для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Клапана для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Прокладки для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Сепаратор для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

ГРМ для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Колектор для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

.