Ремонт пічки Джилі СК, усуваємо холодне повітря з радіатора пічки

В холодну пору року пічка відіграє чи не найголовнішу роль у влаштуванні всього автомобіля Джилі СК.

І це не дивно, оскільки для комфортного перебування у салоні такого автомобіля потрібне тепле повітря.

Його гостра необхідність зумовлена не тільки потребою зігрітися особам, які перебувають в салоні, а також і міркуваннями безпеки пересування на авто.

Сюди входить і обігрів стекол, підігрів сидінь, а також ряд інших функцій.

Однак, як і багато інших деталей, пічка автомобіля може виходити з ладу і давати в салон тільки холодне повітря або ж взагалі перестає працювати.

Звичайно, це непростий пристрій і для усунення несправностей в ній потрібно звертатися до фахівців, відвідавши автосервіс.

Хоча, при наявності певного досвіду і необхідного інструменту, а також додаткових підручних засобів можна вирішувати ці питання і у себе у гаражі.

Ремонтуємо самостійно пічку автомобіля Geely CK

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самому, без відвідування автосервісу, усунути подачу тільки холодного повітря, а також інші несправності в пічці Джилі СК.

Щоправда, повинні попередити, що наша розповідь не призначена для початківців автовласників такого авто.

наша розповідь не призначений для початківців автовласників такого авто.

  • Потрібно відразу чесно визнати, що в цьому автомобілі якість печі залишає бажати кращого
  • Ось і у нас робота пічки стала все гірше і гірше, поки вона зовсім не перестала працювати.
  • Цим, власне кажучи, і було викликано зняття цього пристрою.
  • Підтвердженням такої її роботи можуть бути показники градусника всередині автомобіля.

Підтвердженням такої її роботи можуть бути показники градусника

  • Це при температурі за бортом -5 градусів, двигун прогрітий і працює досить давно, що підтверджує показник вологості на цьому градуснику.
  • Тому ми приступаємо до розбирання, для того, щоб дістатися до пічки і всіх елементів системи опалення з метою з'ясувати і виявити несправність.
  • Отже, зняли кермо, панель приладів, всі підрульові перемикачі та пластикові частини кожуха на рульовій колонці.

зняли кермо, панель приладів, всі підрульові перемикачі та пластикові частини кожуха

  • Також повністю розібрали центральну консоль.

Також повністю розібрали центральну консоль.

  • І крім того, зняли пластик, що знаходиться зверху на подушці безпеки, якої насправді тут не виявилося.

 зняли пластик, знаходиться зверху на подушці безпеки

Ну і демонтували бардачок.

  • Крім того, нам довелося зняти обшивку правої і лівої стійки.

Крім того, нам довелося зняти обшивку правої і лівої стійки.

  • Тепер ми також відсунули підлокотник і зняли весь пластик, що розташований навколо ручки перемикання передач КПП.

зняли весь пластик, що розташований навколо ручки перемикання передач

 відкручуємо два болта нижнього кріплення торпедо

  • Наступним став механізм управління пічкою Джилі СК.
  • Ми знімаємо два троса, один з яких розташований справа від центральної консолі.

знімаємо два троса, один з яких розташований справа від центральної консолі.

  • А інший трос, точно такий же – ліворуч від консолі.

А інший трос, точно такий же, зліва від консолі.

  • Також роз'єднуємо три роз'єми на механізмі нагрівника.

Також роз'єднуємо три роз'єми на механізмі нагрівника.

  • І після цього знімаємо сам механізм управління пічкою.

І після цього знімаємо сам механізм управління пічкою.

  • Його тепер потрібно почистити, всю змазку змити, після чого нанести нову.
  • Хочеться також зауважити, що добре, якщо при виконанні такого ремонту є такий чоловік, який вже має досвід виконання таких робіт.
  • Оскільки існує велика ймовірність, що людина, що не має досвіду, під час зйомки може пошкодити сам механізм.
  • Ну і далі знімаємо торпеду автомобіля.Її демонтаж можливий лише спільно зі стяжною трубою.
  • Для цього потрібно відкрутити по 3 болта верхнього кріплення з кожної сторони.

потрібно відкрутити по 3 верхнього болта кріплення з кожної сторони

  • При цьому, проводку ми не чіпаємо, тому, що вона залишається на місці в автомобілі.
  • До цього ми змушені були зняти і блок комфорту, який розташований ліворуч від водія під торпедою.
  • Там роз'єднали чотири роз'єми. І також праворуч у районі вентилятора від'єднали ще два роз'єми.
  • Якщо це не зробити перед зняттям торпеди, то можна просто пообривати ці дроти.
  • Далі знімаємо короб самої печі.

Далі знімаємо короб самої печі.

  • Він кріпиться чотирма болтами, які добре видно.
  • З правого боку до короба кріпиться радіатор кондиціонера.

З правого боку до короба кріпиться радіатор кондиціонера.

  • Його кріплення в принципі просте, але тим не менш через нього добре сифонит повітря.
  • Після цього уважно переглядаємо все під консоллю, чи немає де патьоків води або мокрих місць. Особливо варто звернути увагу на стан стяжних планок між пічкою Джилі СК і кондиціонером.
  • Там не повинно бути ніяких поривів чи інших пошкоджень, так як під ними досить непогано може проходити повітря.
  • В самому коробі печі є радіатор грубки.

У самому коробі печі є радіатор грубки.

  • Для того, щоб цей радіатор зняти, потрібно розібрати весь короб печі.

щоб цей радіатор зняти, потрібно розібрати весь короб грубки.

  • Тримається він за рахунок стяжних ламелей.
  • Розбирати потрібно акуратно і уважно, щоб нічого не пошкодити, і потім все поставити на своє місце.
  • Якщо порівняти старий, знятий тільки що нами радіатор пічки і новий, придбаними, то за розмірами вони однакові за винятком товщини.
  • Старий виходить приблизно в три рази товще нового.

Старий виходить приблизно в три рази товще нового.

  • І це незважаючи на те, що каталожний номер у них один і той же.
  • Але ми його все одно встановимо, оскільки у нього гарний прохідний перетин всередині.
  • Він навряд чи заб'ється, а швидше потече або проржавіє.
  • Просто доведеться його гарненько ущільнювати, тим більше, що вже такий досвід є встановлення подібного роду радіатора на Чері Джаги.
  • Ну і тепер виникла проблема з заслонкою «Тепло-Холод» в коробі пічки.
  • Як виявилося, в положенні «тепло» вона не доходить повністю до кінця.

в положенні «тепло» вона не доходить повністю до кінця.

  • Точно така ж ситуація і при установці заслонки в положення «холод».
  • В результаті виходить, що заслонка ніколи повністю не перекриває подачу холодного або гарячого повітря. Потрібно додавати засллнку.
  • Крім того, доводиться одночасно усувати якісь халепи. Приміром, заслонка обдування стекол.
  • Як на правій, так і на лівій стороні внизу є направляючі з пластику.
  • Так от, заслонка вже практично не відкривалася.
  • А після того, як ми повністю прибрали (вирізали) цей пластик, заслонка стала вже більш-менш відкриватися.

 заслінка стала вже більш-менш відкриватися.

  • Отже, з боку прилягання заслонки, яка регулює подачу холоду-тепла, ми використали трохи поролону, посадивши його на спеціальний клей.

 ми використовували трохи поролону, посадивши його на спеціальний клей.

  • Заслонка після наших змін стала щільно закриватися і щілини, яка була до цього, тепер більше немає.
  • Заслонка в результаті щільно закривається.

Заслінка в результаті щільно закривається.

  • Це дасть можливість влітку включати нормально кондиціонер на Джилі СК, а не отримувати суміш холодного і гарячого повітря.
  • А взимку відповідно в салон не буде доступу холодного повітря.
  • Також з'явилися питання і до механізму управління заслонками.
  • Тут на ньому є шматочок наклеєної фольги, яка при перемиканні западала, і заслонка повністю не відкривалася або не перекривалася.

заслінка повністю не відкривалася або не перекривалася.

  • В результаті в тому місці стирався шматочок пластику і повністю відвалювався.
  • Ми виправили цю справу, відрізавши трохи фольги, а також приклеївши потрібний шматочок пластику.
  • Звичайно, тут все почистили, змастили також і відрегулювали роботу всього механізму.
  • Після того, як все відремонтували і відрегулювали зазвичай ми змащуємо механізм весь двома мастилами.
  • Спочатку це рідке силіконове проникаюче мастило, а потім вже просто літол.

Спочатку це рідка силіконова проникаюча мастило, а потім вже просто літол.

  • В результаті механізм буде працювати легко, плавно і без жодних заїдань.
  • До речі, кому цікаво – ось каталожний номер радіатора пічки, який ми шукали і в результаті знайшли, але значно тонше.

ось каталожний номер радіатора грубки, який ми шукали і в результаті знайшли

  • Також привели в порядок механізм на стороні, де переключається тепло холод.

привели в порядок механізм на стороні, де переключається тепло холод.

  • Тут ми також все почистили і гарненько змастили тими ж двома видами мастил.
  • Легкість і правильність ходу перевіряємо пальцем руки.
  • Далі, місце між кондиціонером і коробом пічки ми утеплили і ущільнили за допомогою звичайної шумоізоляційної стрічки.

місце між кондиціонером і коробом пічки ми утеплили і ущільнили

  • Тепер не буде так сіфонить в салон автомобіля.
  • Цією плівкою обробили вентилятор, оскільки тут також є багато щілин.

Цієї плівкою обробили вентилятор

  • Навколо посадочного місця вентилятора обробили герметиком, тому, що іншим способом там нічого зробити не можна.
  • Ми викинули також алюмінієву стрічку з поролоном, що з'єднувала короб печі і короб кондиціонера.
  • З-під неї також сильно завжди потрапляло холодне повітря в салон.

Ми викинули також алюмінієву стрічку з поролоном,

  • Замість нього ми обклеїли це місце спеціальними матеріалами та спеціальними клеями.

Замість нього ми обклеїли це місце спеціальними матеріалами

  • В результаті все стало набагато надійніше і ніде не залишилося ніяких щілин, через які могло би потрапляти повітря.
  • Після цього добре б мати компресор, щоб заповнити всі ці порожнечі повітрям і перевірити на предмет виходу повітря в салон.
  • Взагалі, шумоізоляційну плівку ми наклали скрізь, де це можливо було, на всі стики і з'єднання під торпедою Джилі СК.
  • Це робилося для того, що б звести до мінімуму просікання повітря у салон.

для того, що б звести до мінімуму просекание повітря у слон.

  • Без зняття торпеди всі ці роботи ми якісно зробити не змогли б ніяк.
  • Крім того, у нас вийшло ще додатково попрацювати і над шумоізоляцією салону.
  • Для цього ми завернули всі роз'єми в плівку, щоб вони не створювали під час руху зайвого шуму.

Для цього ми завернули всі роз'єми в плівку,

  • Місця прилягання торпеди до скла також обклеїли шумоізоляційною плівкою.

Місця прилягання торпеди до скла також обклеїли шумоізоляційної плівкою.

  • Контакт між нижнім воздуховодом і стяжною трубою, а вірніше в простір між ними також поклали таку ж плівку.

 у простір між ними також поклали таку ж плівку.

  • Також обтягуємо і всі з'єднання плівкою, щоб не було зайвих шумів.

Також обтягуємо і всі з'єднання плівкою

  • Це всі саморізи, болти і засувки.
  • Ну і після проведення усіх цих робіт приступаємо до збирання, яке виконуємо в зворотному порядку.
  • На цьому заміна пічки і усунення надходження холодного повітря в салон автомобіля Джилі СК закінчені.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт пічки Джилі СК, усуваємо холодне повітря з радіатора пічки"

Відгуки: 0




Стікло для ремонту Джилі СК:

Сидіння для ремонту Джилі СК:

Панель приладів для ремонту Джилі СК:

Перемикачі для ремонту Джилі СК:

Рульова колонка, руль для ремонту Джилі СК:

Бардачок для ремонту Джилі СК:

Болти для ремонту Джилі СК:

Кріплення для ремонту Джилі СК:

Торпеда для ремонту Джилі СК:

.