З 2005 року китайські виробники почали випуск нового досить компактного седана Джилі СК.
Він став результатом успішної роботи фахівців з Піднебесної і корейського автогіганта Деу Інтернешнл.
Потрібно відзначити, що цей автомобіль вийшов, як і багато інших моделей китайців, досить неоднозначним.
Одне лише у ньому безперечно – це оптимальне співвідношення ціни з якістю.
Багато різного було сказано про цей автомобіль, як про переваги, так і недоліки.
Чимало розмов прослідувало про ті чи інші методи ремонту і усунення різних неполадок.
Але ось уже минуло два роки, як Джилі СК припинили випускати, а кількість питань щодо ремонту та обслуговування авто не зменшується.
Вчимося самостійно усувати неполадки в автомобілі Geely CK
У пропонованій статті ми розповімо про деякі варіанти усунення неполадок у двигуні, ходовій частині і електриці автомобіля Джилі СК.

- Отже, перш за все питання, що стосуються електрики.
- Першим іде запитання щодо кольорів проводів на OBD-сканері автомобіля і їх розташування.
- Значить, якщо дивитися прямо на OBD-сканер, що встановлений зліва від водія на торпеді, то картина буде виглядати наступна.

- Перевертаємо сканер вниз на 180 градусів.

- В результаті отримуємо: четвертий зліва по рахунку контакт – це чорний провід, який йде на корпус.
- Далі в тій же лінії сьомий за рахунком – зелений з жовтим провід.
- І, нарешті 16 контакт або PIN – це провід білий з зеленим.

- Все, більше ніяких проводів не потрібно для роботи сканера.
- Якщо є четвертий, то його просто потрібно від'єднати.
- Тепер, що стосується будови двигуна.
- Деяких власників цікавить призначення бачка зі щупом, який встановлений між двигуном і повітряним фільтром.
- Ну, першим, що кидається в очі – це щуп масляний біля двигуна.

- З його допомогою перевіряють рівень масла у двигуні автомобіля. Правда, бачка тут ніякого немає.
- Трохи далі від двигуна і трохи нижче є ще один бачок з кришкою.

- Це бачок рідини ГУР.
- Якщо відкрутити цю кришку, то там всередині також є щуп з відмітками, з допомогою якого визначають рівень масла в гідропідсилювачі.
- На торпеді автомобіля Джилі СК, трохи нижче OBD-сканера є ричаг відкривання капота.

- Так, ось, що робити, якщо він зламався?
- Для цього необхідно буде зняти пластикову панель, на якій встановлено цей ричаг.

- Вона кріпиться на засувках, тому зняти її не складе великих труднощів.
- Під цією панеллю вже буде видно сам ричаг, його механізм і можна буде легко виявити в ньому несправність, після чого усунути її.
- Бувають випадки, коли перестає працювати кнопка обігріву заднього скла.
- Вона розташована на панелі торпеди автомобіля.

- Для того, щоб до неї дістатися, треба зняти довгу і вузьку рейку, яка закриває усі три кнопки, в тому числі і обігріву скла.

- Вона кріпиться на спеціальних кліпсах.
- Після її зняття ви також отримаєте доступ до всіх трьох кнопок і зможете усунути виниклу несправність саме кнопки обігріву заднього скла автомобіля Джилі СК.
- Часто власники цікавляться причинами, які можуть призвести до несправності кондиціонера.
- Так от, якщо він не включається, то це можуть бути дві основні причини: або закінчився газ в системі кондиціонування, або зламався компресор.
- Перш за все, перевірте, чи немає підтікання попереду під радіатором біля трубопроводу.

- Там встановлений сальник, і він може вийти з ладу. В результаті через нього може виникнути підтікання.
- Крім того, під капотом, біля передньої стійки амортизатора є спеціальний оглядовий лючок.

- Через нього можна при включеному кондиціонері визначити наявність газу в системі.
- Якщо при його відкритті з'являються повітряний бульбашки – значить газу вже немає або він закінчується і немає відповідного тиску в системі.
- Якщо ж нічого немає, тоді все нормально з цим.
- Далі переходимо до ходової частини автомобіля.
- Однією з проблем власники китайського Джилі СК визначили хрускіт або писк в районі переднього колеса, який не зникає навіть у тому випадку, коли машина просто котиться по дорозі.
- Швидше за все, вирішення цієї проблеми полягає у виході з ладу підшипника ступиці колеса.
- Для остаточного діагнозу досить зняти колесо або просто підняти на домкрат трохи і прокрутити рукою.
- Якщо чується цей хрускіт або писк, значить дійсно пошкодився підшипник.
- До речі, що стосується коліс. На Джилі СК чудово підходять колеса від Шевроле Авео.

- У них відстань між шпильками (4х100) ідеально підходить до нашого авто.
- Отже, якщо підняли колесо і при провертанні хрускіт і писк тривають, то знімаємо колесо.
- Після цього виймаємо шплінт з ступичної гайки ключем на 32 відкручуємо її.

- Там треба подивитися, можливо відсутнє мастило на підшипнику, тому додайте спеціального мастила для підшипників.
- Наступною причиною хрускоту може бути супорт.
- Насамперед, це направляючі супорта.

- Вони можуть остаточно закиснути або в них утворилося вироблення.
- Якщо є вироблення, то планка в результаті вільно бовтається і створює тим самим стукіт.

- Для вирішення цієї проблеми потрібно виточити нові направляючі або встановити новий супорт.
- Для того, щоб зняти супорт і перевірити, потрібно відкрутити два болта ключем на 13, що розташовані з внутрішнього боку зверху і знизу його корпусу.


- Тепер можемо знімати колодки, якщо буде потрібно, але це не обов'язково.
- І, головне, що ми зможемо тепер витягнути направляючі супорта.

- Заодно і перевіряємо, закисли вони чи ні. Крім того, пробуємо рукою їх похитати всередині втулки.
- Якщо є відчутний люфт при цьому, значить необхідно виточувати нові напрямні.
- У тому випадку, якщо все в порядку, то вичищаємо все і промиваємо, після чого знежирюємо, беремо нове мастило спеціально для супортів і наносимо знову.
- В даному випадку ми взяли мастило фірми Xado, не маючи при цьому жодної інформації про неї.

- Отже, ми змазали напрямні новї мастилом, вона виявилася зеленого кольору.
- Далі вставляємо їх на своє місце і провертаєм, щоб мастило потрапило всередину добре.
- Після цього збираємо і ставимо на своє місце супорт автомобіля Джилі СК.
- Взагалі, таку профілактику потрібно проводити регулярно і тоді ніякого хрускоту у вас не буде.
- Що стосується підшипника ступиці, то існує ще один спосіб визначити напевно вийшов ладу він чи проблема в іншому.
- Для цього потрібно в процесі руху при включеній передачі повернути кермо вліво.
- Якщо справа чути писк, значить підшипник дійсно там зламався.
- І навпаки, при повороті керма вправо, зліва може лунати писк.
- Тоді треба знімати ступицю і випрессовувати підшипник.
- Після цього запресовувати туди новий і все збирати в зворотному порядку.
- Ось це основні і ті, що часто зустрічаються несправності автомобіля Джилі СК.