Деу Нексія міняємо шток КПП, бовтається куліса коробки передач

Однією з головних складових трансмісії автомобіля Деу Нексія є КПП.

Вона призначена для того, щоб можна було мати можливість перемикати передачі під час руху автомобіля і тим самим змінювати крутний момент і частоту обертання ведучих коліс.

Це робиться тому, що двигун автомобіля не в змозі по своїй конструкції видати необхідні значення цих двох величин для забезпечення нормального руху авто.

Саме тому КПП забезпечує передачу крутного моменту і обертання коліс в інших значеннях, ніж це може забезпечити сам двигун.

Перемикати передачі в коробці дає можливість спеціальний привід під назвою куліса.

До її складу входить ричаг-перемикач, а також шток. З'єднуючи їх між собою, куліса і дає можливість керувати роботою коробки.

Міняємо власноруч шток КПП і ремонтуємо кулісу на Daewoo Nexia

У цій статті ми вирішили розповісти про те, як можна самому поміняти шток в КПП, а також усунути люфт куліси коробки передач Деу Нексії.

 як можна самому поміняти шток в КПП, а також усунути люфт лаштунки

  • Отже, в автомобілі, якому чотири роки і пробіг становить 165 тис. кілометрів став досить сильно бовтатися ричаг, яким перемикаються передачі.

став досить сильно бовтатися важіль, яким перемикаються передачі. 2

  • Мало того, що люфт в ричага є при установці його в нейтральне положення, так і при включенній передачі також ричаг бовтається, як по горизонталі, так і по вертикалі.

при включенні передачі також важіль бовтається

  • Вся проблема полягає в будові самої коробки.
  • На цьому автомобілі встановлена КПП такого типу, в якій встановлено т. н. «вертоліт»».
  • Так ось, цей пристрій має у складі чимало пластикових деталей. І коли вони зношуються виникає ось така картина.
  • Така вібрація ричага не тільки доставляє незручності при перемиканні передач, складно знайти потрібну і можна включити зовсім іншу, але і включаються вони з сторонніми неприємними хрусткими звуками.
  • Це свідчить про знос синхронізатора.
  • А якщо він полетить, то можливо доведеться міняти всю коробку передач.
  • Потрібно відзначити, що така несправність на цьому автомобілі сталося не вчора.
  • Приблизно на 150 тис. кілометрів пробігу ми вже поміняли «вертоліт» у коробці автомобіля.
  • Проте очікуваних результатів це не принесло. Ричаг і далі продовжував сильно хитатися.
  • Тож, стає цілком очевидним, що потрібно міняти шток.
  • А знаходиться він в самій коробці перемикання передач.
  • Але, купувати його нам не довелося, оскільки в гаражі ми знайшли кришку від нашої КПП з ричагом.

в гаражі ми знайшли кришку від нашої з важелем КПП.

  • Виймати його звідти ми не стали і вирішили так з кришкою і поміняти.
  • Сам він розташований під прокладкою поряд з механізмом вибору передач. Всередині його утримує штифт.
  • А зовні в місці виходу з кришки запресований сальник.

А зовні в місці виходу з кришки запресований сальник.

  • Він перешкоджає витоку масла з коробки передач Деу Нексія.
  • Якщо уважніше подивитися на цей шток, то можна побачити, що сальник у нього ще нормальний, оскільки немає патьоків масла.
  • Крім того, посадкові місця на ньому також не розбиті.

Крім того, посадкові місця на ньому також не розбиті.

  • При огляді видно, що ці місця круглої форми, а не овальної. Сам шток також не разбовтаний.
  • Тому йдемо від'єднувати таку кришку на нашій коробці.
  • Для цього потрібно від'єднати шток від "вертольота".
  • Робиться це дуже просто: натискається на засувку, яку видно на самій коробці.

Робиться це дуже просто: натискається на засувку,

  • Вона звільняє палець, який можна тепер просто витягнути вгору.

Вона звільняє палець, який можна тепер просто витягнути вгору.

  • При складанні все виконується в зворотній послідовності.
  • Отже, тепер теж саме, тільки на практиці. Знімаємо засувку на КПП.

Знімаємо засувку на КПП.

  • Далі виймаємо вже сам палець.

Далі виймаємо вже сам палець.

  • При цьому і палець, і руки забруднені маслом. Це говорить про те, що з коробки є досить конкретний витік масла.
  • Після того, як ми від'єднали шток від «вертольота», ми може знімати повністю кришку.

ми може від'єднувати повністю кришку.

  • Вона кріпиться на чотирьох болтах, які потрібно відкрутити.
  • Це добре видно на запасній кришці.

Це добре видно на запасний кришці.

  • Отже, відкручуємо чотири болта, після цього дивимося яка частина проводки буде заважати навколо кришки.
  • В тому місці стоїть роз'єднати наявні роз'єми і відвести проводу в бік.
  • Потім потихеньку витягуємо кришку зі штоком з коробки і виймаємо її вгору.

 витягуємо кришку зі штоком з коробки і виймаємо її вгору.

  • При цьому треба не забути витягнути разом з кришкою і прокладку.
  • Після цього оглядаємо кришку і визначаємо характер пошкодження, щоб знати, що саме доведеться ремонтувати або міняти.
  • У нашому випадку вийшло так, що прийшов в непридатність палець на штоку кришки коробки передач Деу Нексія.
  • На ньому є вироблення, а посадочні місця або отвори в штоку в цілком нормальному стані.
  • Тому, швидше за все, ми замінимо палець на цій кришці і сальник на штоку. Ну і, природно, прокладку.
  • Після цього вся ця конструкція буде встановлена в зворотному порядку на своє місце.
  • На цьому наша розповідь про порядок заміни штока на коробці перемикання передач автомобіля Деу Нексія підійшов до кінця.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Деу Нексія міняємо шток КПП, бовтається куліса коробки передач"

Відгуки: 0




КПП для ремонту Деу Нексія:

Ричаг для ремонту Деу Нексія:

Синхронізатор для ремонту Деу Нексія:

Кришка для ремонту Деу Нексія:

Прокладки для ремонту Деу Нексія:

Сальник для ремонту Деу Нексія:

Палець для ремонту Деу Нексія:

Болти для ремонту Деу Нексія:

.