Однією з головних складових трансмісії автомобіля Деу Нексія є КПП.
Вона призначена для того, щоб можна було мати можливість перемикати передачі під час руху автомобіля і тим самим змінювати крутний момент і частоту обертання ведучих коліс.
Це робиться тому, що двигун автомобіля не в змозі по своїй конструкції видати необхідні значення цих двох величин для забезпечення нормального руху авто.
Саме тому КПП забезпечує передачу крутного моменту і обертання коліс в інших значеннях, ніж це може забезпечити сам двигун.
Перемикати передачі в коробці дає можливість спеціальний привід під назвою куліса.
До її складу входить ричаг-перемикач, а також шток. З'єднуючи їх між собою, куліса і дає можливість керувати роботою коробки.
Міняємо власноруч шток КПП і ремонтуємо кулісу на Daewoo Nexia
У цій статті ми вирішили розповісти про те, як можна самому поміняти шток в КПП, а також усунути люфт куліси коробки передач Деу Нексії.

- Отже, в автомобілі, якому чотири роки і пробіг становить 165 тис. кілометрів став досить сильно бовтатися ричаг, яким перемикаються передачі.

- Мало того, що люфт в ричага є при установці його в нейтральне положення, так і при включенній передачі також ричаг бовтається, як по горизонталі, так і по вертикалі.

- Вся проблема полягає в будові самої коробки.
- На цьому автомобілі встановлена КПП такого типу, в якій встановлено т. н. «вертоліт»».
- Так ось, цей пристрій має у складі чимало пластикових деталей. І коли вони зношуються виникає ось така картина.
- Така вібрація ричага не тільки доставляє незручності при перемиканні передач, складно знайти потрібну і можна включити зовсім іншу, але і включаються вони з сторонніми неприємними хрусткими звуками.
- Це свідчить про знос синхронізатора.
- А якщо він полетить, то можливо доведеться міняти всю коробку передач.
- Потрібно відзначити, що така несправність на цьому автомобілі сталося не вчора.
- Приблизно на 150 тис. кілометрів пробігу ми вже поміняли «вертоліт» у коробці автомобіля.
- Проте очікуваних результатів це не принесло. Ричаг і далі продовжував сильно хитатися.
- Тож, стає цілком очевидним, що потрібно міняти шток.
- А знаходиться він в самій коробці перемикання передач.
- Але, купувати його нам не довелося, оскільки в гаражі ми знайшли кришку від нашої КПП з ричагом.

- Виймати його звідти ми не стали і вирішили так з кришкою і поміняти.
- Сам він розташований під прокладкою поряд з механізмом вибору передач. Всередині його утримує штифт.
- А зовні в місці виходу з кришки запресований сальник.

- Він перешкоджає витоку масла з коробки передач Деу Нексія.
- Якщо уважніше подивитися на цей шток, то можна побачити, що сальник у нього ще нормальний, оскільки немає патьоків масла.
- Крім того, посадкові місця на ньому також не розбиті.

- При огляді видно, що ці місця круглої форми, а не овальної. Сам шток також не разбовтаний.
- Тому йдемо від'єднувати таку кришку на нашій коробці.
- Для цього потрібно від'єднати шток від "вертольота".
- Робиться це дуже просто: натискається на засувку, яку видно на самій коробці.

- Вона звільняє палець, який можна тепер просто витягнути вгору.

- При складанні все виконується в зворотній послідовності.
- Отже, тепер теж саме, тільки на практиці. Знімаємо засувку на КПП.

- Далі виймаємо вже сам палець.

- При цьому і палець, і руки забруднені маслом. Це говорить про те, що з коробки є досить конкретний витік масла.
- Після того, як ми від'єднали шток від «вертольота», ми може знімати повністю кришку.

- Вона кріпиться на чотирьох болтах, які потрібно відкрутити.
- Це добре видно на запасній кришці.

- Отже, відкручуємо чотири болта, після цього дивимося яка частина проводки буде заважати навколо кришки.
- В тому місці стоїть роз'єднати наявні роз'єми і відвести проводу в бік.
- Потім потихеньку витягуємо кришку зі штоком з коробки і виймаємо її вгору.

- При цьому треба не забути витягнути разом з кришкою і прокладку.
- Після цього оглядаємо кришку і визначаємо характер пошкодження, щоб знати, що саме доведеться ремонтувати або міняти.
- У нашому випадку вийшло так, що прийшов в непридатність палець на штоку кришки коробки передач Деу Нексія.
- На ньому є вироблення, а посадочні місця або отвори в штоку в цілком нормальному стані.
- Тому, швидше за все, ми замінимо палець на цій кришці і сальник на штоку. Ну і, природно, прокладку.
- Після цього вся ця конструкція буде встановлена в зворотному порядку на своє місце.
- На цьому наша розповідь про порядок заміни штока на коробці перемикання передач автомобіля Деу Нексія підійшов до кінця.