Для того, щоб утримувати і притискати колодки до гальмівного диска при гальмуванні на автомобілі Джилі МК призначений супорт.
Це спеціальний пристрій – єдиний з рухомих деталей гальмівної системи автомобіля, а тому від його функціонування і стану безпосередньо залежить робота всієї гальмівної системи автомобіля.
Утримується супорт на ступиці колеса за допомогою скоби, на кінцях якої є втулки.
Як вже зазначалося, супорт – рухома деталь і рухається він під впливом власних поршнів.
При натисканні на педаль гальма в циліндрі гальмівною рідиною створюється тиск, що змушує поршень рухатися.
Він притискає колодки до гальмівного диска, а сам супорт відходить трохи в бік.
Після того, як педаль відпускається, тиск в циліндрах падає і їх поршні повертаються у вихідне положення.
При цьому супорт також повертається назад і утримує самі колодки.
Так от, рух супорт здійснює за рахунок направляючих, які рухаються в зазначених втулках на скобі.
В силу своєї специфічної роботи, а також у зв'язку з тим, що сам супорт постійно знаходиться в досить суворих умовах, його направляючі завжди повинні мати хороше і в достатній кількості мастило.
А їх пильники надійно захищати від попадання вологи, пилу і бруду в самі втулки.
В іншому випадку направляючі починають іржавіти і можуть заклинити.
А це незмінно приведе до відмови гальмівної системи, що само по собі надзвичайно небезпечно при русі на автомобілі.
Самостійне обслуговування направляючих супорта Geely MK
У цій статті ми розповімо про те, як самому можна зняти, почистити і змастити направляючі супорта автомобіля Джилі МК.

- Отже, піднімаємо колесо, на якому будемо виконуватися ремонт направляючих і знімаємо колесо.

- Для виконання запланованого ремонту нам варто відразу запастися двома ключами на 14.

- Мастилом і рідиною для промивання будь-якою.

- А також викруткою і шматочком ганчірки для протирання.

- І тепер приступаємо безпосередньо до ремонту.
- Спочатку за допомогою двох ключів зриваємо і відкручуємо верхню направляючу супорта Джилі МК.

- А після цього, точно також, нижню направляючу.

- І в результаті витягуємо два болта.

- Після цього можемо зняти центральну частину супорта.

- При цьому колодки тримаються на гальмівному диску в скобі і не падають.

- Тепер викручуємо направляючі.

- Вони повинні прокручуватися вільно і легко рухатися всередині втулок.

- Якщо ж цього не відбувається, це свідчить про те, що направляючі мають мало мастила або багато бруду.
- В результаті вони вже залипли або близкі до цього.
- У будь-якому випадку витягуємо їх для миття та чищення і змащення.

- А в самі втулки бризкаємо очисною рідиною, яку ми заздалегідь заготовили.

- Вона добре роз'їсть іржу, яка там з'явилася.
- І почекавши кілька хвилин, беремо ганчірочку з викруткою і ретельно прочищаємо втулку направляючої.

- Отже, почистили гарненько направляючі.

- При необхідності можна придбати ремкомплект для супортів і поміняти пильники направляючих.

- Також можна в середину втулок направляючих, після того, як їх почистили, набити мастила.

- Ну і самі направляючі гарненько змастити мастилом.

- І після цього вставляємо їх на місце.

- Далі очищаємо щіткою, компресором або іншим способом зняту частина супорта Джилі МК.

- При необхідності можна поміняти в ньому також пильник і потім ставимо цей супорт на місце.
- А після цього знову закручуємо на місце його болти.

- При цьому, кожен з болтів закручуємо і затягуємо по черзі.
- Після того, як встановили остаточно супорт, прокручуєм ступицю.

- Вона повинна прокручуватися вільно і без ривків або заклинювання.
- Якщо все добре, значить супорт встановлений правильно.
- Взагалі, такий вид ремонту краще всього проводити під час сезонної зміни гуми.
- Після того, як переконалися, що все в нормі, можна ставити назад колесо.

- При цьому потрібно знати, що колесо краще ставити на автомобіль піднятий, так як тоді колесо стає на своє місце, плюс ще потім центрується колесо.
- А вже затягувати болти краще, коли автомобіль вже встановлений на землю.
- І на цьому ремонт, чищення і змащення напрямних супорта автомобіля Джилі МК можна вважати закінченим.