Як відомо, на автомобілі Шевроле Авео встановлена гальмівна система гідравлічного типу.
Спереду автомобіль укомплектований гальмами дискового типу, а ззаду – барабанними.
Виходячи з цього на кожному з коліс автомобіля встановлені гальмівні циліндри, які за допомогою жорстких трубок і гнучких шлангів з'єднані з головним гальмівним циліндром, а також педаллю управління системою.
Функціонування системи забезпечується завдяки наявності всередині трубопроводу спеціальної гальмівної рідини.
Гальмівне зусилля в системі створюється рідиною, що знаходиться всередині трубопроводу і циліндрів, яка змушує гальмівні колодки розжиматися і тиснути на гальмівний барабан, що обертається.
Це якщо говорити про гальма задніх коліс автомобіля.
На передніх колесах роль барабана виконує гальмівний диск.
Цілком зрозуміло, що для створення відповідного тиску в системі гальм, весь трубопровід повинен бути цілісним і не мати жодних ушкоджень.
Гальмівні колодки також повинні мати відповідну товщину і форму.
Все це може бути можливим в результаті постійного контролю стану системи та її складових, а також своєчасної їх заміни.
Виконуємо самостійно заміну гальмівного циліндра, а також гальмівних трубок Chevrolet Aveo
У пропонованій статті ми вирішили розповісти про те, як можна самостійно замінити задній гальмівний циліндр, а також заодно і гальмівну трубку на Шевроле Авео.

- Отже, ми вирішили замінити задній гальмівний циліндр.

- Крім того, замінимо гальмівну трубку.

- А також виконаємо реставрацію гальмівного щита.

- Для початку робіт знімаємо гальмівний барабан.

- Для цього добре підійде хороша і потужна викрутка, краще дві.
- Часто можна зустріти картину, коли барабан додатково прикручується двома болтикам М16 під викрутку.

- Ми ж вважаємо, що робити цього не варто, тому, що користі від цих болтів практично ніякої, але при розбиранні можна додати собі чимало проблем, коли ці болтики закиснуть і заіржавіють.
- Після цього відкрутити їх практично неможливо.
- Після зняття барабана, можна відразу приступати до заміни гальмівного циліндра, не знімаючи при цьому навіть колодки.

- Однак, ми цього робити не будемо, оскільки в планах розібрати все, очистити від іржі гальмівний щит і пофарбувати його.
- І тому знімаємо гальмівні колодки автомобіля Шевроле Авео.

- Після цього, з допомогою двох звичайних цвяхів і двох шайб ми перетискаємо гальмівний шланг.

- Робиться це з тією метою, щоб уникнути витікання гальмівної рідини під час заміни гальмівного циліндра.

- З практики ми знаємо, що при заміні гальмівного циліндра часто буває так, що гальмівна трубка сильно закисає і відкрутити її практично неможливо.

- Тому, заздалегідь випереджаючи події і для підстраховки ми запаслися двома гальмівними трубками на обидві сторони.
- До того ж ми збираємося виконувати ремонт відразу з обох сторін.
- Тільки з цих міркувань ми придбали гальмівну трубку на ліву сторону.

- І точно таку ж купили і для установки на праву сторону.

- Крім того, новий гальмівний циліндр прикручується до гальмівного щита двома болтиками на 6, для чого в ньому є два відповідні отвори.

- Однак, гальмовий циліндр, що встановлений на нашому автомобілі Шевроле Авео, насправді тримається на одному болтику і в ньому є тільки один отвір.
- Тому нам довелося в гальмовому щиті зробити додатково ще один отвір.
- Отже, за допомогою головки на 10 із зворотнього боку щита, де встановлена пружина, відкручуємо у кого один, а у кого два болтика, що утримують гальмівний циліндр.

- Після цього також необхідно викрутити ще один болтик, який призначений для спуску рідини або повітря.

- Далі знімаємо з гальмівного циліндра гумки, які нам можуть стати в нагоді, і знімаємо з посадкового місця нарешті сам циліндр.

- Тепер нам потрібно відкрутити від нього гальмівну трубку.
- Для цього добре використовувати один з двох спеціальних трубочних ключів

- Саме з їх допомогою можна уникнути пошкодження гальмівної трубки.
- Це в тому випадку, якщо у вас не виявиться запасний трубки.
- Один з ключів – це ключ затискного типу. З його допомогою трубки відкручуються практично завжди.
- Інший ключ – посилений, спеціально призначений для відкручування трубок.
- Він трохи поступається першому, але теж добре допомагає знімати трубки.
- Саме таким ключем скористаємося і ми.

- Одягаємо його на грані штуцера і тепер утримуючи його будемо намагатися провертати, тільки не цей ключ, а сам циліндр.
- Для цього ми його заздалегідь і відкрутили.
- По іншому це робити не можна, оскільки, як правило, штуцер сильно прикипає до циліндра і при спробі його провернути дуже велика ймовірність пошкодити гальмівну трубку.
- Однак, у нас і такий метод не дав результату, тому, що штуцер сильно прикипів.
- Тому вирішили за допомогою газового пальника його трохи нагріти.

- І тільки після цього штуцер нам піддався.
- Тому викрутили з нього циліндр і таким чином зняли.
- Після цього, в принципі, можна на його місце встановлювати новий циліндр.
- Але краще цього не робити, а спробувати розворушити сам штуцер.

- Для цього його ще раз трохи підігрівають і потім обережно скручують частково з трубки, домагаючись, щоб він вільно обертався.
- Робиться це для того, щоб мати можливість штуцер добре почистити за допомогою щітки по металу.
- І потім обробити це з'єднання будь-яким високотемпературним мастилом.
- І тільки після цього закрутити штуцер назад і після цього встановлювати вже новий циліндр. Таким чином нам вдалося зберегти стару гальмівну трубку.
- Але, нам це не потрібно, оскільки ми все одно придбали нові обидві трубки, до того ж ця трубка має не зовсім нормальний стан, тому ми вирішили краще її замінити.
- Для цього із зворотного боку трубки одним ключем притримуємо стопорне кільце на кронштейні кріплення цієї трубки, а іншим ключем відкручуємо її і знімаємо.

- Після цього, для того, щоб мати можливість почистити і пофарбувати гальмівний щит ми відкручуємо його разом зі ступицею.
- Для цього нам потрібно за допомогою головки на 14 і тріскачки відкрутити чотири болта з тильної сторони від пружини Шевроле Авео.

- Звичайно, при цьому здорово заважає пружина і глушник, але діватися нікуди, і доводиться це робити.
- З великим трудом нам все ж вдалося відкрутити ці чотири болта.

- Для цього довелося стукати по гайок і гріти їх, але все ж відкрутили.
- Після цього знімаємо ступицю і сам щит з півосі.

- До речі, там же довелося викрутити і датчик АВС.
- Саме через нього ми і не змогли придбати новий щит гальмівний для заміни, оскільки у продажу чомусь не вдалося знайти таку деталь з отвором під такий датчик.
- Просто існують різні модифікації автомобілів.
- Крім того, на щиті нам ще необхідно від'єднати трос ручного гальма.
- Для цього спочатку виймаємо стопорне кільце.

- І потім вже вільно витягуємо сам трос.
- Ну, і тепер вже можна від'єднати цапфу ступиці від щита.
- Її просто вибивають із зворотнього боку, після чого вона вільно виймається.

- Тепер можна добре побачити, в якому стані знаходиться сам гальмівний щит.

- Він весь покритий іржею, тому ще на якийсь час його стане, звичайно, але це не так довго, як хотілося б.
- Тому ми вирішили за допомогою піскострумної установки обробити цей щит, щоб видалити всю іржу.
- Після цього покрити його оцинкуванням і зверху ще й пофарбувати.
- Але перед цим не забудьте знайти і очистити заводський номер на щиті, з тим, щоб можна було його сканувати.

- В результаті ви можете отримати наступний VIN-код, за яким у майбутньому можна буде замовити такий же щит для заміни.

- Отже, ми обробили за допомогою піскоструменю гальмівний щит.

- Заодно обробили й цапфу ступиці Шевроле Авео.

- Ну і також саму ступицю піддали такій же обробці.

- Правда оцинковувати її ми після цього не станемо, так як всередині її є підшипник і поміщати її у ванну з кислотою дуже небезпечно тому.
- Після цього, у спеціальній посудині готуємо хлорид цинку.

- Потім негативний дріт від зарядного пристрою чіпляємо на деталь, в даному випадку щит.

- І занурюємо його в хлорид цинку.

- Наступним кроком буде включення самого зарядного пристрою.

- А до його плюсового контакту під'єднуємо цинкову банку від батарейки.

- І потім занурюємо цю банку в ємність з кислотою.

- Напруга на зарядному пристрої при цьому відразу піднімається.
- І таким чином відбувається весь процес оцинковки деталі.
- Після цього обробляємо щит спеціальною грунтовкою.

- І покриваємо з балончика звичайною термостійкою фарбою.

- В результаті отримуємо готовий пофарбований гальмівний щит Шевроле Авео.
-

- Попутно знайшли невеликі сліди корозії на склянці пружини і тому також опрацювали його піскоструминним пристроєм, далі покрили тією ж грунтовкою і пофарбували термостійкою фарбою.

- Точно таку ж обробку виконали і на корпусі майданчика, на який кріпиться гальмівний щит.

- Ну і тепер можна приступати до зворотного збірці.
- При цьому скрізь вирішили встановлювати нові гайки і шайби, а всі різьби змащувати високотемпературним мастилом з тією метою, щоб ніде не кидалася іржа.

- Для змащування використовуємо спеціальну змазку для супортів МС 1600.

- Це пов'язано з тим, що в цьому вузлі завжди все гріється і досить висока температура буває.
- Змащуємо і цапфу маточини, після чого встановлюємо її на місце.

- Точно також змащуємо і датчик АВС.

- Все це робиться лише з тією метою, щоб в наступний раз при розбиранні всі ці з'єднання і деталі можна було легко відкрутити і зняти.
- З цією ж метою, щоб нічого не іржавіло і не прикипало, ми придбали спеціально болтики з нержавійки.

- Ними будемо прикручувати датчик АВС, гальмівні циліндри і будемо ставити в інші місця, де це можливо.
- Новий гальмівний циліндр ми також прогрунтовали пофарбували.

- Це добре видно на тлі старого циліндра Шевроле Авео.
- Також змащуємо і поршні в гальмівному циліндрі, щоб не кидалася на них іржа, а також продовжити термін служби самих поршнів.

- Для цього використовували спеціальну змазку для супортів, яку застосовують на автомобілях марки Тойота. Таке мастило можна застосовувати і для змащення поршнів.
- Тепер ми одягаємо на циліндр гумки і ніяка іржа йому не страшна.

- Змащуємо маслом і місце прилягання гальмівного циліндра, оскільки там утворюється іржа і він після цього прикипає.
- Крім того, змащуємо різьби і штуцера на трубках гальмівних, щоб на з'єднаннях не було іржі і в подальшому можна було легше відкручувати їх.
- Після того, як гальмівний циліндр і всі трубки встановили, знімаємо затискач з гальмівної шланги і приступаємо до прокачування гальм.
- А при відсутності штуцера для прокачування зробити це зовсім просто.
- Для цього пальцями руки здавлюєм через гумки на циліндрі поршня.
- Пружинка, яка там є всередині, розтискає ці поршня, тим самим затягуючи гальмівну рідину в циліндр. При цьому, ззаду щита пальцем іншої руки при стисканні поршнів відкриваємо отвір прокачного штуцера
- А коли відпускаємо поршня, то отвір цей закриваємо.

- Якщо ви хочете закачати рідину самопливом, то для цього достатньо відкрити кришку головного гальмівного циліндра.
- Після цього, під впливом сили тяжкості рідина сама потече в гальмівний циліндр на колесі.
- І далі продовжуємо всю іншу зборку в зворотному порядку.
- На цьому заміна гальмівного циліндра і гальмівної трубки на задньому колесі Шевроле Авео буде вважатися закінченою.