Шевроле Авео заміна гальмівного циліндра, гальмівної трубки

Як відомо, на автомобілі Шевроле Авео встановлена гальмівна система гідравлічного типу.

Спереду автомобіль укомплектований гальмами дискового типу, а ззаду – барабанними.

Виходячи з цього на кожному з коліс автомобіля встановлені гальмівні циліндри, які за допомогою жорстких трубок і гнучких шлангів з'єднані з головним гальмівним циліндром, а також педаллю управління системою.

Функціонування системи забезпечується завдяки наявності всередині трубопроводу спеціальної гальмівної рідини.

Гальмівне зусилля в системі створюється рідиною, що знаходиться всередині трубопроводу і циліндрів, яка змушує гальмівні колодки розжиматися і тиснути на гальмівний барабан, що обертається.

Це якщо говорити про гальма задніх коліс автомобіля.

На передніх колесах роль барабана виконує гальмівний диск.

Цілком зрозуміло, що для створення відповідного тиску в системі гальм, весь трубопровід повинен бути цілісним і не мати жодних ушкоджень.

Гальмівні колодки також повинні мати відповідну товщину і форму.

Все це може бути можливим в результаті постійного контролю стану системи та її складових, а також своєчасної їх заміни.

Виконуємо самостійно заміну гальмівного циліндра, а також гальмівних трубок Chevrolet Aveo

У пропонованій статті ми вирішили розповісти про те, як можна самостійно замінити задній гальмівний циліндр, а також заодно і гальмівну трубку на Шевроле Авео.

як можна самостійно замінити задній гальмівний циліндр

  • Отже, ми вирішили замінити задній гальмівний циліндр.

Отже, ми вирішили замінити задній гальмівний циліндр.

  • Крім того, замінимо гальмівну трубку.

Крім того, замінимо гальмівну трубку.

  • А також виконаємо реставрацію гальмівного щита.

А також виконаємо реставрацію гальмівного щита.

  • Для початку робіт знімаємо гальмівний барабан.

Для початку робіт знімаємо гальмівний барабан.

  • Для цього добре підійде хороша і потужна викрутка, краще дві.
  • Часто можна зустріти картину, коли барабан додатково прикручується двома болтикам М16 під викрутку.

барабан додатково прикручується двома болтикам М16 під викрутку.

  • Ми ж вважаємо, що робити цього не варто, тому, що користі від цих болтів практично ніякої, але при розбиранні можна додати собі чимало проблем, коли ці болтики закиснуть і заіржавіють.
  • Після цього відкрутити їх практично неможливо.
  • Після зняття барабана, можна відразу приступати до заміни гальмівного циліндра, не знімаючи при цьому навіть колодки.

Після зняття барабана, можна відразу приступати до заміни гальмівного циліндра,

  • Однак, ми цього робити не будемо, оскільки в планах розібрати все, очистити від іржі гальмівний щит і пофарбувати його.
  • І тому знімаємо гальмівні колодки автомобіля Шевроле Авео.

знімаємо гальмівні колодки автомобіля Шевроле Авео.

  • Після цього, з допомогою двох звичайних цвяхів і двох шайб ми перетискаємо гальмівний шланг.

з допомогою двох звичайних цвяхів і двох шайб ми перетискаємо гальмівний шланг.

  • Робиться це з тією метою, щоб уникнути витікання гальмівної рідини під час заміни гальмівного циліндра.

Робиться це з тією метою, щоб уникнути витікання гальмівної рідини

  • З практики ми знаємо, що при заміні гальмівного циліндра часто буває так, що гальмівна трубка сильно закисає і відкрутити її практично неможливо.

гальмівна трубка сильно закисає і відкрутити її практично неможливо. 11

  • Тому, заздалегідь випереджаючи події і для підстраховки ми запаслися двома гальмівними трубками на обидві сторони.
  • До того ж ми збираємося виконувати ремонт відразу з обох сторін.
  • Тільки з цих міркувань ми придбали гальмівну трубку на ліву сторону.

Тільки з цих міркувань ми придбали гальмівну трубку

  • І точно таку ж купили і для установки на праву сторону.

І точно таку ж купили і для установки на праву сторону.

  • Крім того, новий гальмівний циліндр прикручується до гальмівного щита двома болтиками на 6, для чого в ньому є два відповідні отвори.

новий гальмівний циліндр прикручується до гальмівного щита двома болтиками на 6,

  • Однак, гальмовий циліндр, що встановлений на нашому автомобілі Шевроле Авео, насправді тримається на одному болтику і в ньому є тільки один отвір.
  • Тому нам довелося в гальмовому щиті зробити додатково ще один отвір.
  • Отже, за допомогою головки на 10 із зворотнього боку щита, де встановлена пружина, відкручуємо у кого один, а у кого два болтика, що утримують гальмівний циліндр.

 відкручуємо у кого один, а у кого два болтика, утримують гальмівний циліндр.

  • Після цього також необхідно викрутити ще один болтик, який призначений для спуску рідини або повітря.

Після цього також необхідно викрутити ще один болтик,

  • Далі знімаємо з гальмівного циліндра гумки, які нам можуть стати в нагоді, і знімаємо з посадкового місця нарешті сам циліндр.

знімаємо з посадкового місця нарешті сам циліндр.

  • Тепер нам потрібно відкрутити від нього гальмівну трубку.
  • Для цього добре використовувати один з двох спеціальних трубочних ключів

Для цього добре використовувати один з двох спеціальних трубочных ключів

  • Саме з їх допомогою можна уникнути пошкодження гальмівної трубки.
  • Це в тому випадку, якщо у вас не виявиться запасний трубки.
  • Один з ключів – це ключ затискного типу. З його допомогою трубки відкручуються практично завжди.
  • Інший ключ – посилений, спеціально призначений для відкручування трубок.
  • Він трохи поступається першому, але теж добре допомагає знімати трубки.
  • Саме таким ключем скористаємося і ми.

Саме таким ключем скористаємося і ми.

  • Одягаємо його на грані штуцера і тепер утримуючи його будемо намагатися провертати, тільки не цей ключ, а сам циліндр.
  • Для цього ми його заздалегідь і відкрутили.
  • По іншому це робити не можна, оскільки, як правило, штуцер сильно прикипає до циліндра і при спробі його провернути дуже велика ймовірність пошкодити гальмівну трубку.
  • Однак, у нас і такий метод не дав результату, тому, що штуцер сильно прикипів.
  • Тому вирішили за допомогою газового пальника його трохи нагріти.

Тому вирішили за допомогою газового пальника його трохи нагріти.

  • І тільки після цього штуцер нам піддався.
  • Тому викрутили з нього циліндр і таким чином зняли.
  • Після цього, в принципі, можна на його місце встановлювати новий циліндр.
  • Але краще цього не робити, а спробувати розворушити сам штуцер.

спробувати розворушити сам штуцер.

  • Для цього його ще раз трохи підігрівають і потім обережно скручують частково з трубки, домагаючись, щоб він вільно обертався.
  • Робиться це для того, щоб мати можливість штуцер добре почистити за допомогою щітки по металу.
  • І потім обробити це з'єднання будь-яким високотемпературним мастилом.
  • І тільки після цього закрутити штуцер назад і після цього встановлювати вже новий циліндр. Таким чином нам вдалося зберегти стару гальмівну трубку.
  • Але, нам це не потрібно, оскільки ми все одно придбали нові обидві трубки, до того ж ця трубка має не зовсім нормальний стан, тому ми вирішили краще її замінити.
  • Для цього із зворотного боку трубки одним ключем притримуємо стопорне кільце на кронштейні кріплення цієї трубки, а іншим ключем відкручуємо її і знімаємо.

спробувати розворушити сам штуцер.

  • Після цього, для того, щоб мати можливість почистити і пофарбувати гальмівний щит ми відкручуємо його разом зі ступицею.
  • Для цього нам потрібно за допомогою головки на 14 і тріскачки відкрутити чотири болта з тильної сторони від пружини Шевроле Авео.

з допомогою головки на 14 і тріскачки відкрутити чотири болта з тильної сторони

  • Звичайно, при цьому здорово заважає пружина і глушник, але діватися нікуди, і доводиться це робити.
  • З великим трудом нам все ж вдалося відкрутити ці чотири болта.

з допомогою головки на 14 і тріскачки відкрутити чотири болта з тильної сторони

  • Для цього довелося стукати по гайок і гріти їх, але все ж відкрутили.
  • Після цього знімаємо ступицю і сам щит з півосі.

Після цього знімаємо маточину і сам щит з півосі.

  • До речі, там же довелося викрутити і датчик АВС.
  • Саме через нього ми і не змогли придбати новий щит гальмівний для заміни, оскільки у продажу чомусь не вдалося знайти таку деталь з отвором під такий датчик.
  • Просто існують різні модифікації автомобілів.
  • Крім того, на щиті нам ще необхідно від'єднати трос ручного гальма.
  • Для цього спочатку виймаємо стопорне кільце.

Для цього спочатку витягуємо стопорне кільце.

  • І потім вже вільно витягуємо сам трос.
  • Ну, і тепер вже можна від'єднати цапфу ступиці від щита.
  • Її просто вибивають із зворотнього боку, після чого вона вільно виймається.

Його просто вибивають із зворотного боку

  • Тепер можна добре побачити, в якому стані знаходиться сам гальмівний щит.

Тепер можна добре побачити, в якому стані знаходиться сам гальмівний щит.

  • Він весь покритий іржею, тому ще на якийсь час його стане, звичайно, але це не так довго, як хотілося б.
  • Тому ми вирішили за допомогою піскострумної установки обробити цей щит, щоб видалити всю іржу.
  • Після цього покрити його оцинкуванням і зверху ще й пофарбувати.
  • Але перед цим не забудьте знайти і очистити заводський номер на щиті, з тим, щоб можна було його сканувати.

 не забудьте знайти і очистити заводський номер на щиті

  • В результаті ви можете отримати наступний VIN-код, за яким у майбутньому можна буде замовити такий же щит для заміни.

В результаті ви можете отримати наступний VIN-код,

  • Отже, ми обробили за допомогою піскоструменю гальмівний щит.

Отже, ми обробили з допомогою піскоструменю гальмівний щит.

  • Заодно обробили й цапфу ступиці Шевроле Авео.

Заодно обробили й цапфу маточини Шевроле Авео.

  • Ну і також саму ступицю піддали такій же обробці.

Ну і також маточину піддали такій же обробці.

  • Правда оцинковувати її ми після цього не станемо, так як всередині її є підшипник і поміщати її у ванну з кислотою дуже небезпечно тому.
  • Після цього, у спеціальній посудині готуємо хлорид цинку.

Після цього, у спеціальній посудині готуємо хлорид цинку.

  • Потім негативний дріт від зарядного пристрою чіпляємо на деталь, в даному випадку щит.

Потім негативний дріт від зарядного пристрою чіпляємо на деталь

  • І занурюємо його в хлорид цинку.

І занурюємо його в хлорид цинку.

  • Наступним кроком буде включення самого зарядного пристрою.

Наступним кроком буде включення самого зарядного пристрою.

  • А до його плюсового контакту під'єднуємо цинкову банку від батарейки.

 А до його плюсового контакту під'єднуємо цинкову банку від батарейки.

  • І потім занурюємо цю банку в ємність з кислотою.

І потім занурюємо цю банку в ємність з кислотою.

  • Напруга на зарядному пристрої при цьому відразу піднімається.
  • І таким чином відбувається весь процес оцинковки деталі.
  • Після цього обробляємо щит спеціальною грунтовкою.

Після цього покриваємо щит спеціальною грунтовкою.

  • І покриваємо з балончика звичайною термостійкою фарбою.

І покриваємо з балончика звичайної термостійкою фарбою.

  • В результаті отримуємо готовий пофарбований гальмівний щит Шевроле Авео.

У результаті отримуємо готовий пофарбований гальмівний щит Шевроле Авео.

  • Попутно знайшли невеликі сліди корозії на склянці пружини і тому також опрацювали його піскоструминним пристроєм, далі покрили тією ж грунтовкою і пофарбували термостійкою фарбою.

далі покрили тієї ж грунтовкою і пофарбували термостійкою фарбою.

  • Точно таку ж обробку виконали і на корпусі майданчика, на який кріпиться гальмівний щит.

Точно таку ж обробку виконали і на корпусі майданчика,

  • Ну і тепер можна приступати до зворотного збірці.
  • При цьому скрізь вирішили встановлювати нові гайки і шайби, а всі різьби змащувати високотемпературним мастилом з тією метою, щоб ніде не кидалася іржа.

При цьому скрізь вирішили встановлювати нові гайки і шайби,

  • Для змащування використовуємо спеціальну змазку для супортів МС 1600.

Для змазування використовуємо спеціальну змазку для супортів МС 1600.

  • Це пов'язано з тим, що в цьому вузлі завжди все гріється і досить висока температура буває.
  • Змащуємо і цапфу маточини, після чого встановлюємо її на місце.

Для змазування використовуємо спеціальну змазку для супортів МС 1600.

  • Точно також змащуємо і датчик АВС.

Точно також змащуємо і датчик АВС.

  • Все це робиться лише з тією метою, щоб в наступний раз при розбиранні всі ці з'єднання і деталі можна було легко відкрутити і зняти.
  • З цією ж метою, щоб нічого не іржавіло і не прикипало, ми придбали спеціально болтики з нержавійки.

ми придбали спеціально болтики з нержавійки.

  • Ними будемо прикручувати датчик АВС, гальмівні циліндри і будемо ставити в інші місця, де це можливо.
  • Новий гальмівний циліндр ми також прогрунтовали пофарбували.

Новий гальмівний циліндр ми також прогрунтовали пофарбували.

  • Це добре видно на тлі старого циліндра Шевроле Авео.
  • Також змащуємо і поршні в гальмівному циліндрі, щоб не кидалася на них іржа, а також продовжити термін служби самих поршнів.

Також змащуємо і поршні в гальмівному циліндрі,

  • Для цього використовували спеціальну змазку для супортів, яку застосовують на автомобілях марки Тойота. Таке мастило можна застосовувати і для змащення поршнів.
  • Тепер ми одягаємо на циліндр гумки і ніяка іржа йому не страшна.

Тепер ми одягаємо на циліндр гумки і ніяка іржа йому не страшна.

  • Змащуємо маслом і місце прилягання гальмівного циліндра, оскільки там утворюється іржа і він після цього прикипає.
  • Крім того, змащуємо різьби і штуцера на трубках гальмівних, щоб на з'єднаннях не було іржі і в подальшому можна було легше відкручувати їх.
  • Після того, як гальмівний циліндр і всі трубки встановили, знімаємо затискач з гальмівної шланги і приступаємо до прокачування гальм.
  • А при відсутності штуцера для прокачування зробити це зовсім просто.
  • Для цього пальцями руки здавлюєм через гумки на циліндрі поршня.
  • Пружинка, яка там є всередині, розтискає ці поршня, тим самим затягуючи гальмівну рідину в циліндр. При цьому, ззаду щита пальцем іншої руки при стисканні поршнів відкриваємо отвір прокачного штуцера
  • А коли відпускаємо поршня, то отвір цей закриваємо.

А коли відпускаємо поршня, то отвір це закриваємо.

  • Якщо ви хочете закачати рідину самопливом, то для цього достатньо відкрити кришку головного гальмівного циліндра.
  • Після цього, під впливом сили тяжкості рідина сама потече в гальмівний циліндр на колесі.
  • І далі продовжуємо всю іншу зборку в зворотному порядку.
  • На цьому заміна гальмівного циліндра і гальмівної трубки на задньому колесі Шевроле Авео буде вважатися закінченою.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Шевроле Авео заміна гальмівного циліндра, гальмівної трубки"

Відгуки: 0




Циліндр для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Трубка для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Шланг для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Педалі для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Колодки для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Барабан гальмівний для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Диски тормозні для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Шайба для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Пружина для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Кронштейн для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

.