• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна заднього сайлентблока переднього ричага Чері Тігго

Для з'єднання окремих елементів підвіски автомобіля Чері Тіго призначені ричаги.

Це суцільнометалеві деталі, що мають спеціальну форму. На кінцях вони мають спеціальні отвори для з'єднання з іншими деталями підвіски.

В автомобілі Чері Тіго на передній підвісці встановлені два ричаги (лівий і правий), що забезпечують цілісність конструкції підвіски.

Всередині кожного отвору ричага запресовані спеціально виготовлені прогумовані вироби.

Називаються вони гумовометалеві шарніри або сайлентблоки.

Кожен сайлентблок являє собою дві металеві втулки, які вільно вставляються одна в іншу. А між ними встановлюється гумовий прошарок.

Сучасні методи виготовлення цих виробів дозволяють встановлювати замість гумових поліуретанові вставки.

Така конструкція сайлентблоків та їх установка в отвори на кінцях ричага дозволяє багато в чому пом'якшити коливання, що передаються під час руху автомобіля між деталями підвіски.

Крім того, вони дають можливість зробити такі коливання практично безшумними.

Як правило, після 50 тисяч кілометрів пробігу перевіряють візуально всі сайлентблоки, в тому числі і на передньому важелі підвіски.

При виявленні тріщин у гумі, відшарувань або інших пошкоджень, сайлентблок підлягає заміні.

Міняємо самостійно в домашніх умовах задній сайлентблок переднього ричага Chery Tiggo

У цій статті ми вирішили розповісти про те, як можна у себе в гаражі замінити задній сайлентблок переднього ричага автомобіля Чері Тіго.

як можна у себе в гаражі замінити задній сайлентблок переднього важеля

  • Отже, в нашому автомобілі виникла проблема: в районі передньої підвіски під час руху чути стукіт. Виявити відразу його не вдалося, навіть незважаючи на візит до майстрів на автосервіс.
  • І це при тому, що раніше вже ми замінили Шрус.
  • В результаті ми прийшли до висновку, що потрібно зняти передній ричаг і поміняти парочку його сайлентблоків, насамперед задній.
  • Після цього встановити його на місце і перевірити під час руху.
  • Якщо стукіт не пропаде, значить проблема, швидше за все, в опорній подушці двигуна.
  • Для того, щоб зняти передній ричаг відкручуємо гайку на шаровій опорі.

як можна у себе в гаражі замінити задній сайлентблок переднього важеля

  • А потім, у відсутності спеціального знімача, одна людина вставляв ломик між ричагом і втулкою шарової, намагаючись видавити її вниз.

один чоловік вставляв ломик між важелем і втулкою кульової, намагаючись видавити її

  • А друга людина в цей час наносить удари молотком по самому ричагу або по наставці.

А друга людина в цей час наносив удари молотком по самому важелю

  • Потім відкручуємо гайку на передньому кінці ричага.

Потім відкручуємо гайку на передньому кінці важеля.

  • Після цього гайку внизу на самому ричагу.

Потім гайку внизу на самому важелі.

  • А за нею знімаємо повністю ричаг передньої підвіски автомобіля Чері Тіго.
  • При візуальному огляді задній сайлентблок ричага має ще нормальний вигляд.
  • Але варто вставити в нього монтажку і злегка натиснути, як гума тут же відстає від втулки.

Але варто вставити в нього монтажку і злегка натиснути, як гума тут же відстає від втулки.

  • Отже, такий сайлентблок підлягає заміні.
  • Для того, щоб його замінити, потрібно спочатку вибити старий сайлентблок.
  • Тому ставимо ричаг з цим сайлентблоком на спеціальну підставку, діаметр якої трохи більше діаметра зовнішньої втулки сайлентблока.

Тому ставимо важіль з цим сайлентблоком на підставку

  • Зверху ставимо другу наставку, діаметр якої дорівнює діаметру зовнішньої втулки.

Зверху ставимо другу наставку,

  • А на цю наставку встановлюємо звичайний домкрат.

А на цю наставку встановлюємо звичайний домкрат.

  • І всю цю конструкцію встановлюємо під міцну металеву рейку преса, яку потрібно жорстко зафіксувати.

І всю цю конструкцію встановлюємо під міцну металеву рейку преса,

  • Потім домкратом трохи все це розпираєм, щоб конструкція трималася жорстко і не розвалилася.
  • І потім поступово починаємо тиснути пресом.
  • В результаті домкрат осідає, видавлюючи при цьому сам сайлентблок через наставку.
  • Коли сайлентблок вилітає з втулки ричага, конструкція вся розсипається.

Коли сайлентблок вилітає з втулки важеля, конструкція вся розсипається.

  • При огляді вибитого сайлентблока можна переконатися, що вигляд у нього не дуже і нормальний.

При огляді вибитого сайлентблока можна переконатися, що вигляд у нього не дуже

  • Точно таким же методом ми скористаємося для запресовування нового сайлентблока, попередньо, щоправда, зачистивши і промазавши отвір на самому ричагі.

таким же методом ми скористаємося для запресовування нового сайлентблока,

  • Тепер, для того, щоб видавити другий сайлентблок, діаметр якого на багато менше заднього, придумуємо інше пристосування.

придумуємо інше пристосування.

  • Тут болти вставлені в підставку для того, щоб її при випрессовці не повело в бік.
  • А зверху, в іншу трубку вставлений болт, на який ми і будемо тиснути пресом.

в іншу трубку вставлений болт, на якій ми і будемо тиснути пресом.

  • І далі знову ставимо домкрат, розпираємо під рейкою і тиснемо.

І далі знову ставимо домкрат, розпирає під рейкою і тиснемо.

  • Що стосується правого сайлентблока, то при натисканні на нього гума відстає ще більше, ніж у заднього.

 при натисканні на нього гума відстає ще більше, ніж у заднього.

  • Тому ми практично впевнені, що стукіт був саме із-за цих гумометалевих шарнірів Чері Тіго.
  • Після цього приступаємо до запресовування нових втулок.
  • Для цього почистили отвір ричага, задали подовжню лінію по центру і змастили отвір литолом.

завдали подовжню лінію по центру і змастили отвір литолом.

  • Потім зверху встановлюємо новий шарнір, таким чином, щоб мітка на ньому збігалася з нанесеною на ричазі лінією.

Потім зверху встановлюємо новий шарнір,

  • Після цього знову споруджуємо знайому конструкцію.
  • Правда попередньо краще акуратно трохи забити сайлентблок вручну, щоб він правильно став на своє місце.
  • А вже після цього запрессовуєм до кінця за допомогою преса.

А вже після цього запрессовываем до кінця з допомогою преса.

  • Запресований сайлентблок повинен виступати над ричагом на 12 мм.
  • Тепер готовий ричаг встановлюємо на своє місце.
  • При цьому, якщо вже ми зняли ричаг, то попутно замінюємо і шарову опору.

якщо вже ми зняли важіль, то попутно змінюємо і кульову опору.

  • При складанні всі болти, гайки і різьблення бажано змастити хоча б відпрацюванням і тоді при наступному ремонті вам легше буде їх відкручувати.
  • Отже, встановили ричаг з новими сайлентблоками на своє місце, зібрали все, як годиться і перевірили під час руху. Стукіт припинився.
  • Це говорить про те, що стукіт був все-таки з-за сайлентблоків важеля передньої підвіски.
  • Не виключено, що доповнювала весь цей шум і шарова опора, яка також могла трохи підстукувать.
  • На цьому наш ремонт по заміні втулок переднього важеля автомобіля Чері Тіго закінчено.   
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна заднього сайлентблока переднього ричага Чері Тігго"

Відгуки: 0




.