• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт двигуна Джилі Емгранд ЕС7, капремонт ГБЦ, поршневої

Джилі Емгранд ЕС7 – це перший седан D-класу знаменитої китайської автомобільної компанії.

У створенні цього комфортного, досить значних розмірів автомобіля взяли участь багато брендових виробників.

Саме тому нова модель має чимало вузлів і агрегатів від ряду інших компаній.

В комплектації авто передбачені два бензинових двигуна об'ємом 1,5 і 1,8 літра.

Але, незважаючи на високий клас Емгранд ЕС7, як і багато інших моделей має свої слабкі місця.

Як і в інших автомобілях тут можуть траплятися різного роду несправності, в тому числі і з двигуном.

І якщо трапляються серйозні несправності, то доводиться виконувати досить серйозний ремонт двигуна і всіх його частин.

Виконуємо своїми руками капітальний ремонт ГБЦ і поршневої автомобіля Geely Emgrand EC7

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про порядок виконання своїми силами капітального ремонту головки блоку циліндрів, перевірки інших вузлів і поршневої двигуна Джилі Емгранд ЕС7.

 хочемо розповісти про порядок виконання своїми силами капітального ремонту головки блоку циліндрів

  • Так вийшло, що в четвертому циліндрі двигуна нашого автомобіля компресія впала до позначки 0,2 кг/см2. Незважаючи на це, нам вдалося проїхати на двигуні з таким тиском цілих 100 кілометрів.
  • Загалом, є підозра, що в цьому четвертому циліндрі прогорів клапан.

загалом, є підозра, що в цьому четвертому циліндрі прогорів клапан.

  • Тому доведеться розбирати ГБЦ з метою заміни прогорілого клапана, а також ремонт і поршневої групи.
  • Тут з-за занадто великої витрати масла (на 10 тис. км йде приблизно 4,5 літра) доведеться замінити маслоз'ємні компресійні кільця.
  • Ну і по ходу можна перевірити натяг цепа, якого не так давно міняли і сьогодні часом чути від нього дзвін.
  • Отже, перш ніж приступити до зазначеного ремонту, піднімаємо перед автомобіля і встановлюємо його на дерев'яні бруски, щоб можна було працювати під автомобілем.

піднімаємо перед автомобіля і встановлюємо його на дерев'яні бруски

  • Крім того, знімаємо праве переднє колесо, для того, щоб отримати доступ до шківа колінвала, а також, щоб можна було зняти передню кришку ГРМ.
  • Крім того, потрібно від'єднати живлення від акумулятора і злити масло з двигуна.
  • А також злити охолоджуючу рідину з радіатора і блоку циліндрів.
  • Тепер потрібно від'єднати від двигуна всю електричну проводку.
  • Для цього просто потрібно скрізь відстебнути засувки, на яких вона тримається.

Для цього просто потрібно скрізь відстебнути засувки,

  • В засувці просто потрібно віджати прапорець засувку вгору і потягнути на себе.
  • Для того, щоб від'єднати провід форсунки досить потягнути сіру фішку вгору.

щоб від'єднати провід форсунки досить потягнути сіру фішку вгору.

  • Під нею видно фіксатор з лапкою. Натискаємо її і просто виймаємо штекер форсунки.
  • Фішку можна одягнути назад зверху, щоб не втратити.
  • Крім того, від'єднуємо дроти від стартера і від датчиків Джилі Емгранд ЕС7.
  • Далі нам належить зняти клапанну кришку, а тому виймаємо свічкові дроти і знімаємо їх разом з котушкою запалення, що на головці.
  • Це дасть можливість нам не переплутати потім дроти при збірці.
  • А, щоб зняти котушку, досить відкрутити два болта невеликих.

А, щоб зняти котушку, досить відкрутити два болта невеликих.

  • І після цього вільно знімаємо клапанну кришку, а також паливну рампу з форсунками.

І після цього вільно знімаємо клапанну кришку,

  • При цьому форсунки потрібно виймати обережно, оскільки вони пластикові і їх легко можна поламати.
  • Мотор у нас виявився грязнуватий.

Мотор у нас виявився грязноват.

  • Це результат економії коштів і застосування низькосортного масла, так як була велика його витрата.
  • Далі від'єднуємо три шланга дросельної заслонки.

Далі від'єднуємо три шланга дросельної заслінки.

Після цього відкручуємо шість болтів і гайок кріплення колектора.

  • А також одну внизу під ним потрібно не забути.

А також одну внизу під ним потрібно не забути.

  • І після цього знімаємо колектор.
  • Прокладка на колекторі практично завжди змінюється.

Прокладка на колекторі практично завжди змінюється.

  • Це пов'язано з тим, що в процесі експлуатації вона грубіє і після цього вже не в змозі нормально обжимать ходи колектора.
  • І тепер, через відкриті отвори після зняття колектора ми зможемо побачити і клапана двигуна Джилі Емгранд ЕС7.

через відкриті отвори після зняття колектора ми зможемо побачити і клапана

  • Через них ми можемо спостерігати, що в перших трьох камерах згоряння сухо, а от у четвертій все блищить, оскільки клапан не працював і там повно мастила.
  • Отже, піднімаємо за допомогою домкрата трохи двигун і в такому стані відкручуємо три болта кріплення його передньої подушки.

відкручуємо три болта кріплення його передньої подушки.

  • А далі знімаємо ремінь ГРМ і його натягувач, що утримується одним болтом.

А далі знімаємо ремінь ГРМ і його натягувач,

  • Попутно перевіряємо стан ролика на натягувачі і при необхідності замінюємо.
  • Далі від'єднуємо генератор і знімаємо також водяну помпу.
  • Справа в тому, що за помпою є ще один болт кріплення передньої подушки двигуна.
  • А без її зняття ми ніяк не зможемо зняти передню кришку.
  • Крім того, після цього ми зможемо поставити цю подушку назад на своє місце і опустимо домкрат під двигуном.
  • І тоді зможемо також відкрутити і піддон масляний двигуна.
  • І при знятті помпи дуже важливо запам'ятати розстановку її болтів.
  • Справа в тому, що вони мають різну довжину і при складанні, якщо переплутати їх місцями, то можна запросто пошкодити передню кришку двигуна.
  • Ну і ось, передню кришку ми зняли і тепер залишається тільки відкрутити насос ГУР.

передню кришку ми зняли і тепер залишається тільки відкрутити насос ГУР.

  • Це найбільш незручна операція, але робити її потрібно.
  • Не забудьте також перед зняттям передньої кришки вивернути шпильку натягувача.

перед зняттям передньої кришки вивернути шпильки натяжителя.

  • В іншому випадку вона не дасть нам зняти передню кришку.
  • Само собою, не забувайте зняти і сам натягувач цепу, а також перевірити його роботу.

Само собою, не забувайте і зняти сам натягувач ланцюга

  • У нас при знятті, він виявився заклиненим
  • Отже, ми зняли цеп і передню кришку двигуна, а також прискорювачі натягувача.

зняли ми ланцюг і передню кришку двигуна, а також прискорювачі натяжителя.

  • З іншого боку двигуна від'єднали всі патрубки і обробили засобом WD-40 всі болти прийомних «штанів» до каталізаторів.

З іншого боку двигуна від'єднали всі патрубки

  • І так, як болти на «штанях» глушника відкрутити практично неможливо.

І так, як болти на «штанях» глушника відкрутити практично неможливо.

  • То в цьому випадку спробуємо зняти ГБЦ разом з «штанами».
  • В результаті відкрутили ми приймальні «штани» від каталізатора.

У результаті ми відкрутили приймальні «штани» від каталізатора.

  • А після цього почали відкручувати кришки валів або бугеля і в результаті виявилося, що з них затягнутими виявилися лише другий та перший.

А після цього почали відкручувати кришки валів або бугеля

  • Третій, четвертий і п'ятий взагалі прокручувалися руками.

Третій, четвертий і п'ятий взагалі прокручувалися руками.

  • Особливо це стосується третього, який практично був не затягнутий.
  • Це, що стосується випуску. На впуску всі бугеля виявилися затягнутими.
  • Кришки валів мають відповідну нумерацію, але ми для страховки розкладемо їх у такому ж порядку, як вони стояли на двигуні.

розкладемо їх у такому ж порядку, як вони стояли на двигуні.

  • У такому випадку ми гарантовано не перепутаем їх при установці.
  • І після цього виймаємо вали c регуляторами фаз: распредвал впуску і випуску Джилі Емгранд ЕС7.

І після цього виймаємо вали c регуляторами фаз

  • І також розкладаємо їх на столі в тому порядку, як вони стояли на двигуні.
  • Тут же перевіряємо ліжку распредвалів на предмет наявності задирів.

Тут же перевіряємо ліжку распредвалів на предмет наявності задирів.

  • Природно вони є, але не настільки істотні.
  • Ну і тепер можемо відкручувати ГБЦ.
  • Але, перевертати її не поспішайте, оскільки потрібно спочатку вибрати звідти шайби, які залишилися після відкручування бугелів.
  • Їх просто важко відразу з болтами витягувати.

Їх просто важко відразу з болтами витягувати.

  • А також і стаканчики штовхачів.

А також і стаканчики штовхачів.

  • Вони всі однакові, маркування 584 на дні у всіх стоїть і ніяких інших підписів ніде немає.
  • Тому виймаємо їх, складаємо по порядку і відповідно підписуємо, щоб не переплутати потім.
  • І тільки тепер можна перевернути головку блоку циліндрів і подивитися на камеру згорання четвертого циліндра.

 тепер можна перевернути головку блоку циліндрів

  • Візуально тут відразу видно, що випускний клапан четвертого циліндра прогорів, причому відразу в двох місцях.
  • Що радує, так це те, що сідло клапана, судячи по всьому, збереглося в цілісності.
  • На головці стоїть досить непогана суцільнометалева прокладка, яку можна ще використовувати.

На голівці стоїть досить непогана суцільнометалева прокладка

  • Ми взяли ще спеціальне пристосування, призначене для рассухарювания і засухарювания клапанів.
  • І щоб його закріпити взяли шматок гладкої арматури і за допомогою декількох дюймових хомутів, в яких просвердлили отвори на 6 і ввернули туди болти, закріпили її на головці.
  • Для цього болти в хомутах вставили в отвори для болтів кріплення клапанної кришки

. Для цього болти в хомутах загорнули в отвори

  • На цю арматуру з допомогою такого ж хомута приєднали і сам рассухарюватель, який тепер вільно рухається по арматурі.
  • Отже, ми почистили клапана і притерли їх.
  • Старий клапан з четвертого циліндра, як і передбачалося має прогоряння в двох місцях.

клапан з четвертого циліндра, як і передбачалося має прогорання

  • А притирання робили за допомогою сталевого стрижня, один кінець якого вставлений в шуруповерт, а на другий одягнений шматок гумового шланга.
  • В нього вставляємо залишки старого клапана і вмикаємо інструмент.
  • Одягаємо сухарі ми наступним чином: беремо чашку і вставляємо туди відразу два сухарі.

беремо чашку і вставляємо туди відразу два сухарі.

Далі вставляємо цю чашку на пружину.

  • І потім беремо наше пристосування, наставляємо, одним пальцем притримуємо сухарики і вдавлюємо пружинку.

пристосування, наставляємо, одним пальцем притримуємо сухарики і вдавлюємо пружинку.

  • На всю цю процедуру витрачається зовсім мало часу.
  • Клапана регулюються за наступним принципом:

Клапана регулюються за наступним принципом:

  • Де А – це товщина штовхача, який повинен бути;
  •        – це товщина старого штовхача;
  •        – фактичний клапанний зазор.
  • В результаті на впуску зазор клапана повинен становити 0,23 мм, а на випуск – 0,32 мм
  • Однак наші виміри за допомогою мікрометра показали, що вони практично збігаються з тими цифрами, які є на денці кожного штовхача.
  • Тому випливає, що не обов'язково заміряти їх товщину, а досить керуватися цифрами на дні самих штовхачів.
  • Тепер приступаємо до примірки поршневих кілець.
  • Одразу хочемо зауважити, що кільця повинні бути оригінальними або аналоговими, але саме для Джилі Емгранд ЕС7, а не для інших моделей цієї марки. Тому, що інші просто не підійдуть.
  • При огляді кілець звертайте увагу на наявність на них маркування двигуна, для поршнів якого вони призначені.
  • Також для перевірки нових кілець вставляємо одне з них в циліндр двигуна і вимірюємо величину зазору.

вставляємо одне з них в циліндр двигуна і вимірюємо величину зазору.

  • Поруч в циліндрі стоїть старе кільце, у зазор якого входить будь-щуп.
  • За правилами нове кільце потрібно з допомогою поршня осадити в циліндр на глибину 1,5-2,0 див.

Поруч в циліндрі стоїть старе кільце, у зазор якого входить будь-щуп.

  • По нормі зазор на першому компресійному кільці повинен бути в межах 0,25-0,40.
  • У нас же в утворився в результаті зазор влазить тільки щуп на 0,25.

У нас же в утворився в результаті зазор влазить тільки щуп на 0,25

  • З великими труднощами, правда, увійшов і щуп на 0,30. А на 0,35 вже не влазить.
  • І це при тому, що пробіг у нашого двигуна Джилі Емгранд ЕС7 становить 165 тис. кілометрів.
  • Крім того, на дотик в циліндрах вироблення ніякого не відчувається.
  • Що стосується вкладишів, то на них теж потрібно перевіряти маркування двигуна, тому, що можуть бути деталі на марку Джилі, але тільки не на модель Емгранд ЕС7.
  • Перед установкою треба добре почистити поршня і з допомогою шматка старої кільця сумлінно потрібно прочистити всі канавки на них.
  • При цьому потрібно бути обережним, щоб не подряпати сам поршень.

 треба бути обережним, щоб не подряпати сам поршень.

  • Головку клапанів до цього ми також перебрали, відрегулювали клапана і лише на впуску чотири з них відпустили на 1 мікрон від норми.
  • Це зроблено навмисне, щоб не допустити швидкого прогару клапанів.
  • Установка кілець виконується за схемою, яка дана в посібнику з експлуатації автомобіля.
  • Щоб правильно встановити маслос'емниє кільця, потрібно взяти його в руку і стиснути посередині.
  • В результаті має утворитися опуклість типу будиночка.

У результаті має утворитися опуклість типу будиночка.

  • Отож, «дах» цього умовного будиночка або пік опуклості повинні знаходиться вгорі поршня.
  • Якщо кільце встановити навпаки на поршень, то воно не буде працювати правильно.
  • Одягнувши всі кільця на поршень, з допомогою спеціального пристосування опускаємо його в циліндр.

поршень, з допомогою спеціального пристосування опускаємо його в циліндр.

  • Також не забуваємо ставити вкладиші на шатуни.
  • Після цього затягуємо кришки шатунів також у порядку і з зусиллям за спеціально встановленою схемою.
  • Далі беремо піддон і добре очищаємо його від масла і бруду.

Далі беремо піддон і добре очищаємо його від масла і бруду.

  • Крім того, потрібно буде його трохи підрихтувати, так як під час знімання довелося трохи погнути.
  • Вже дуже щільно він сидів, начебто не на герметику, а на холодної зварюванні.
  • Ну і після цього встановлюємо його на місце.
  • Перш, ніж встановити ГБЦ двигуна Джилі Емгранд ЕС7 на своє місце в обов'язковому порядку потрібно з допомогою ганчірочки перевірити всі отвори під болти, щоб у них не залишилося олії, води або чого-небудь іншого.

допомогою ганчірочки перевірити всі отвори під болти

  • Звичайно, в ідеалі це робиться з допомогою компресора, але раз його немає, то застосовуємо ганчірочку.
  • Якщо ж цього не робити, то потім ці болти можуть просто розірвати блок.
  • Встановлюємо після цього головку на своє місце і перш ніж закрутити в неї болти, потрібно з допомогою пінцета в ці місця укласти шайби.

 потрібно з допомогою пінцета в ці місця укласти шайби.

  • Просто тому, що болти разом з шайбами туди просто потім не влізуть.
  • Мало того, самі болти перед установкою трохи змастіть маслом.
  • І після установки ці болти також затягуються за спеціальною схемою з використанням спеціального інструменту – торекса.

І після установки ці болти також затягуються за спеціальною схемою

  • Сила затяжки також спеціально встановлена в керівництві з ремонту.
  • Тому потрібно використовувати динамометричний ключ.
  • Після цього ставимо на місце вали.
  • Тут також потрібно знати, що для того, щоб на шестернях і шківі збіглися мітки, потрібно, щоб поршень першого циліндра перебував у верхній мертвій точці, а кулачки першого циліндра на валах повинні дивитися один на одного і трохи вгору.

кулачки першого циліндра на валах повинні дивитися один на одного і трохи вгору.

  • І далі одягаємо на місце ланцюг, колінвал прокручуємо два рази і перевіряємо збіг міток після цього.
  • Потім очищаємо передню кришку ГРМ, змащуємо герметиком і встановлюємо на місце.

передню кришку ГРМ, змащуємо герметиком і встановлюємо на місце.

  • Далі встановлюємо на місце передню подушку двигуна.
  • Слідом за цим ставимо на місце і помпу.
  • При цьому не забуваємо, що вона кріпиться двома короткими і чотирма довгими болтами.

вона кріпиться двома короткими і чотирма довгими болтами.

  • При цьому, короткі болти закручуємо у великі відливи передньої кришки.
  • А великі проходять крізь кришку в блок циліндрів.
  • Тепер ставимо насос ГУР, натягувач ланцюга, колектор, генератор.
  • З'єднуємо «штани» з приймальною трубою і збираємо все в зворотному порядку.
  • Закінчивши повністю збірку, заливаємо масло в двигун і антифриз, скільки увійде.
  • Після цього пробуємо заводити.
  • Двигун не відразу, але запустився і став працювати нормально.
  • В ході його роботи ми поступово по мірі відходу у систему доливаємо охолоджуючу рідину і даємо можливість опрацювати двигуну до тих пір, поки не включиться вентилятор.
  • На цьому наш ремонт двигуна, поршневий і ГБЦ автомобіля Джилі Емгранд ЕС7 можемо вважати успішно виконаним.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт двигуна Джилі Емгранд ЕС7, капремонт ГБЦ, поршневої"

Відгуки: 0




.