Деу Ланос передній амортизатор і передня опора амортизатора поради по заміні

Амортизатори в автомобілі Деу Ланос призначені, в першу чергу, для того, щоб згладжувати удари, які отримує автомобіль і його підвіска від контакту з дорожнім полотном під час руху.

Іншими словами, забезпечують комфортне пересування в автомобілі.

Крім того, що важливо, амортизатори забезпечують керованість автомобіля під час руху його по нерівностях і вибоїнах дорожнього полотна, а також при поворотах.

Виходячи із цього випливає, що ці пристрої потрібно завжди утримувати в справності, оскільки вихід з ладу загрожує не тільки зниженням комфортності пересування і а і безпеки.

Міняємо самостійно вкладиші стійок передніх амортизаторів Daewoo Lanos

Пропонована стаття присвячена заміні своїми руками вкладишів стійки переднього амортизатора автомобіля Деу Ланос.

 заміні своїми руками вкладишів стійки переднього амортизатора

  • Отже, у нас застукала стійка переднього амортизатора і тому ми прийняли рішення замінити в ній сам амортизатор або вкладиш, як деякі грамотно його називають.

 застукала стійка переднього амортизатора і тому ми прийняли рішення замінити в ній сам амортизатор

  • Для цього нам потрібно зняти колесо виставити автомобіль на надійну підставку, якщо немає підйомника. Після цього потрібно відкрутити гайку Шруса, також відкрутити шарову опору, рульову тягу і два болти кріплення супорта, для чого використовуємо внутрішній шестигранник.
  • Супорт, після того, як ми його відкрутили, потрібно підвісити на пружину чи в інше місце, щоб уникнути зайвого і непотрібного прокачування гальм, а також просто, щоб він нам не заважав.

Супорт, після того, як ми його відкрутили, потрібно підвісити на пружину і в інше місце

  • Також поклали Шрус, після того, як відкрутили його гайку.

 Також поклали Шрус, після того, як його відкрутили гайку.

  • Відкрутивши гайку шарової опори, ми вичавили її вниз ногою з  посадкового місця.

ми вичавили її вниз ногою з її посадкового місця.

Відкрутивши гайку рульового наконечника, також потрібно його вибити

 є варіант відкрутити всю тягу на рульовій колонці автомобіля.

  • Вона тримається за допомогою одного болта з гранями на 15.
  • І, після того, як все це розібрали, можемо спокійно знімати і витягувати стійку амортизатора автомобіля Деу Ланос.
  • При огляді добре видно біля верхнього торця корпусу амортизатора і його сальника сліди засохлого масла.

 біля верхнього торця корпусу амортизатора і його сальника сліди засохлого масла.

  • Це свідчення того, що масло звідси витікало, а одже сам амортизатор став непридатним.
  • Саме тому й чути було стукіт від нього. Отже, сам амортизатор потрібно замінити.
  • Для цього затискаємо стійку в лещатах, беремо накидний ключ на 19 і відкручуємо центральну гайку кріплення стойки.

беремо накидний ключ на 19 і відкручуємо центральну гайку

  • Якщо вона не відкручується сама, а прокручується разом з амортизатором, то можна затиснути його шток, оскільки ми його все одно будемо викидати.
  • Після цього пробуємо відкрутити
  • У цьому випадку головне не пошкодити пильник і не обламати фіксатори.

У цьому випадку головне не пошкодити пильовик і не обламати фіксатори.

  • При цьому гайку повністю відкручувати не варто, а лише трохи.
  • І тепер для того, щоб можна було зняти опорний підшипник і звільнити пружину, затискаємо її в спеціально сконструйований знімач.

пружину, затискаємо її в спеціально сконструйований знімач.

  • З його допомогою стискаємо пружину і коли стійка стала вільною, відкручуємо повністю її центральну гайку.

 стійка стала вільною, відкручуємо повністю її центральну гайку.

  • Ну і тепер можемо вільно знімати опорний підшипник і шайбу, яка є під ним.

Ну і тепер можемо вільно знімати опорний підшипник і шайбу,

  • А далі вже відпускаємо знімач, звільняючи тим самим пружину.

А далі вже відпускаємо знімач, звільняючи тим самим пружину.

  • Прибираємо після цього знімач і знімаємо зі штока пружину.

Прибираємо після цього знімач і знімаємо зі штока пружину.

  • Після цього знімаємо стійку з лещат і молотком акуратно обстукуєм верхню частину її корпусу.

знімаємо стійку з лещат і молотком акуратно обстукиваем верхню частину її корпусу.

  • Це робиться для того, щоб послабити різьбу, яка, як правило, сильно закипає, іржавіє і тому важко піддається відкручуванню.
  • Далі затискаємо стійку в лещатах і за допомогою трубного ключа відкручуємо вкладиш або амортизатор Деу Ланос і виймаємо його.

 затискаємо стійку в лещатах і з допомогою трубного ключа відкручуємо вкладиш

  • Після цього беремо новий вкладиш, в нашому випадку це вкладиш б/у, але в хорошому стані, і встановлюємо його на місце старого.

беремо новий вкладиш, в нашому випадку це вкладиш б/в,

  • Ми вважаємо, що оригінальні деталі б/у набагато кращі багатьох нових, до того ж і вартість їх відчутно нижче нових
  • Отже, закручуємо гайку на вставленому вкладиші стійки.

Отже, закручуємо гайку на вставленому вкладиші стійки

  • При цьому перевіряємо за шток, щоб він не бовтався, а сам вкладиш став на своє посадочне місце.
  • Після цього знову беремо наш розвідний трубний ключ і затискаємо остаточно гайку на вкладиші.

 затискаємо остаточно гайку на вкладиші.

  • При цьому гайку цю потрібно затягувати сумлінно, щоб у амортизатора не було люфту, і він знову не бовтався і не стукав.
  • Далі ставимо стійку у вертикальне положення і починаємо зворотну збірку.
  • Потім встановлюємо її на своє місце і також збираємо автомобіль в зворотному порядку.
  • На цьому наша стаття про заміну вкладиша на передній стійці амортизатора автомобіля Деу Ланос закінчена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Деу Ланос передній амортизатор і передня опора амортизатора поради по заміні"

Відгуки: 0




Амортизатори для ремонту Деу Ланос:

Гайка для ремонту Деу Ланос:

Шрус для ремонту Деу Ланос:

Шарова опора для ремонту Деу Ланос:

Супорт для ремонту Деу Ланос:

Пружина для ремонту Деу Ланос:

Стійка стабілізатора для ремонту Деу Ланос:

Наконечник рульовий для ремонту Деу Ланос:

Тяга для ремонту Деу Ланос:

Рульова колонка для ремонту Деу Ланос:

.