• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Міняємо ремінь ГРМ Чері Тіго двигун 1.8 Актеко (Acteco)

Після проведеного в 2010 році рестайлінгу кросовер китайської автокомпанії Chery Тіго отримав в комплектації двигун марки Acteco об'ємом 1,5 і 1,8 літра.

Так вийшло, що спільним у цих агрегатах виявилася система ГРМ.

Як і раніше, при проведенні ТО в числі обов'язкових до виконання пунктів значилася заміна деяких елементів цього механізму.

Як правило, такий вид ремонту доручалвся досвідченим фахівцям, які на спеціалізованих сервісних станціях виконували такі заміни.

Але, як виявилося, при бажанні це з успіхом можна виконати і самому в гаражі.

Виходить чимала економія коштів, та й їхати нікуди не треба.

Самостійно міняємо ремінь ГРМ агрегату Acteco 1,8 на Chery Tiggo

У цій статті мова піде про заміну ременя ГРМ своїми силами на Ацтеко 1,8 літра, встановленого на автомобілі Чері Тіго.

мова піде про заміну ременя ГРМ своїми силами на Ацтеко 1,8 літра

  • Відповідно до рекомендації по обслуговуванню автомобіля Чері Тіго, його виробник рекомендує ремінь ГРМ міняти після 40 тис. кілометрів пробігу.
  • Разом з ним, як правило, виконується заміна роликів механізму.
  • Але це не обов'язково, оскільки бувають випадки, коли ремінь вже досить зношений, а ролики при цьому в нормальному стані і не створюють при роботі двигуна ніякого шуму.
  • Перш, ніж приступити до виконання такого виду ремонту фахівці крім самого нового ременя ГРМ з обвідним і натяжним роликами, радять запастися ключами на 16 і 18, а також пристроями у вигляді штиря або болта і спеціально виготовленої пластини.
  • Крім того, неодмінно потрібні й шестигранники. Краще всього, якщо це буде спеціальний набір інструментів.
  • Отже, для початку зриваємо гайки на передньому правому колесі, після чого піднімаємо домкратом автомобіль і встановлюємо його на надійну підставку.

для початку зриваємо гайки з переднього правого колеса,

  • Після цього ричаг КПП встановлюємо на п'яту передачу і затягуємо стоянкове гальмо.
  • Відкручуємо повністю гайки і знімаємо колесо спереду праворуч.
  • Крім того, за допомогою домкрата трошки піднімаємо двигун автомобіля.

з допомогою домкрата трошки піднімаємо двигун автомобіля.

  • Для того, щоб замінити ремінь ГРМ нашого двигуна потрібно до нього спочатку дістатися.
  • Тому, перш за все, знімаємо розширювальний бачок.
  • Для цього від'єднуємо від нього трубочку і потім відкручуємо три болта кріплення, та знімаємо сам бачок.

 відкручуємо три болта кріплення і знімаємо сам бачок.

  • Далі нам потрібно від'єднати опору двигуна.
  • Так, як він утримується домкратом, то можна сміливо відкручувати чотири болта і дві гайки, на яких кріпиться ця опора.

можна сміливо відкручувати чотири болта і дві гайки

  • Тепер знімаємо пластмасовий захист двигуна, а потім і підкрилок на правому колесі.
  • В результаті ми отримуємо доступ знизу до механізму і до ременя приводу ГРМ автомобіля Чері Тіго, зокрема.

 отримуємо доступ знизу до механізму і до ременя приводу ГРМ

  • Після цього за допомогою ключа на 16 трохи прокручуємо болт на ролику проти годинникової стрілки і послаблюємо ремінь генератора.
  • Тим самим отримуємо можливість зняти його.
  • А потім відкручуємо цей же болт, але за годинниковою стрілкою і знімаємо ролик.

А потім відкручуємо цей же болт, але за годинниковою стрілкою і знімаємо ролик.

  • Далі демонтуємо механізм натягувача також.
  • Це нам потрібно тому, що під цим механізмом знаходиться один з болтів кріплення кожуха ременя ГРМ.
  • Крім того, ми отримуємо можливість перевірити стан підшипників, немає чи на них механічних ушкоджень, а також люфтів.
  • Викручуємо захований під натягувачем болт, з допомогою якого утримується кожух і далі знімаємо його.
  • За цим знімаємо обвідний ролик і шків колінвала.
  • При цьому болт його не варто відкручувати повністю.

При цьому болт його не варто відкручувати повністю.

  • Демонтуємо верхній і нижній внутрішні кожухи ГРМ, викрутивши з допомогою шестикутника три болти.

Демонтуємо верхній і нижній внутрішні кожухи ГРМ

  • Далі від'єднуємо все, що буде заважати нам зняти клапанну кришку.
  • З цією метою від'єднуємо всі високовольтні дроти, викручуємо свічки запалювання і знімаємо датчик детонації.
  • Після цього від'єднуємо трубку відводу картерних газів.
  • І потім, коли нам вже нічого не заважає, відкручуємо усі болти і після чого знімаємо кришку клапанів.

відкручуємо усі болти і після чого знімаємо кришку клапанів.

  • Після цього нам потрібно зафіксувати всі вали.
  • Для цього знадобляться наша пластина, щоб зафіксувати розпредвали, а також штир, з допомогою якого заклиним колінвал.
  • Отже, провертаєм вали до тих пір, поки прорізи в торцях роспредвалів не стали строго горизонтально.

 до тих пір, поки прорізи в торцях распредвалів не стали строго горизонтально.

  • Тільки тоді можна вставити нашу пластину, уперши її в блок циліндрів.
  • У такому положенні роспредвали не зможуть ніяк обертатися.

У такому положенні распредвали не зможуть ніяк обертатися.

  • На шківах також повинні співпасти маленькі мітки.

На шківах також повинні співпасти маленькі мітки.

  • Крім того, коли знімаєте шків колінвала, також поставте позначку.
  • Повинна бути відповідна позначка і на самому колінвалі.
  • При цьому вона повинна стояти горизонтально і спрямована в бік руху автомобіля Чері Тіго.
  • Для того, щоб зафіксувати колінвал в такому положенні, потрібно відкрутити внизу біля номера двигуна болт у вигляді заглушки і замість нього закрутити наш болт або вставити стрижень.

відкрутити внизу біля номера двигуна болт у вигляді заглушки і замість нього закрутити наш болт

  • У випадку зі стрижнем, він повинен виступати ззовні на 2-3 див.
  • При цьому поршня двигуна повинні знаходиться все в одному і тому ж положенні.
  • І ось тепер, коли всі вали у нас закріплені, послаблюємо болт кріплення натяжного ролика і, вставивши шестигранник у внутрішню частину, відкручуємо до ослаблення ременя газорозподільного механізму.
  • І тепер його можна спокійно знімати.

І тепер його можна спокійно знімати.

  • Далі беремо новий ремінь і акуратно одягаємо його на місце.
  • При цьому ремінь виходить дуже ослабленим. Отже, його необхідно підтягнути.
  • Для цього знову вставляємо шестигранник всередину натяжного ролика і крутимо до збігу його прапорця з прорізом на ньому.

знову вставляємо шестигранник всередину натяжного ролика і крутимо

  • У цьому положенні болтом фіксуємо ролик.
  • Однак, у верхній частині ремінь все одно залишається дещо ослабленим, і він ніяк не може набратися, оскільки не дають це зробити його зуби і зуби шківів на валах.
  • Тому відпускаємо трохи болти кріплення шківів розподільних валів і прокрутимо їх небагато.
  • Самі ж роспредвали при цьому будуть залишатися на місці, оскільки ми їх заклинили пластиною.
  • А щоб запобігти при відкручування шківів прогинанню пластини, притримуйте колінвал ключем.
  • Після того, як відпустили шківи розподільних валів, з допомогою все того ж натяжного ролика натягуємо добре ремінь і знову фіксуємо ролик.
  • Далі перевіряємо всі мітки і викручуємо болт з вікна коленвала або витягуємо штир.
  • Також закручуємо шківи розподільних валів і виймаємо пластину.
  • Тепер можна провернути кілька разів колінвал і подивитися збіглися мітки на валах і в якому положенні всі поршні.
  • Якщо все нормально, значить ремінь ГРМ встановлений правильно. І після цього можемо приступати до зворотнього збирання в зворотному порядку.
  • На цьому наша розповідь про заміну ременя ГРМ автомобіля Чері Тіго підійшла до кінця.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Міняємо ремінь ГРМ Чері Тіго двигун 1.8 Актеко (Acteco)"

Відгуки: 0




.