Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна порогу Шевроле Авео, видаляємо іржу і обробляємо від корозії

Одним із привабливих і дуже необхідних елементів нижньої частини кузова автомобіля Шевроле Авео є його пороги.

Це не просто частина кузова або елемент тюнінгу, а необхідна деталь, яка утримує окремі частини корпуса, забезпечуючи його цілісність, охороняє низ кузова від згубного впливу вологи, пилу, бруду, піску і інших дрібних часток на його лакофарбове покриття.

Крім того, пороги надають формі кузова автомобіля закінченого та стильного вигляду, а також надають допомогу при посадці і висадці з автомобіля.

У зв'язку з тим, що ці складові кузова автомобіля розташовані в самому його низу і постійно контактують з вологою, вони більшою мірою схильні до корозії, ніж інші частини.

Тому за ними потрібен постійний контроль і додаткова обробка спеціальними антикорозійними матеріалами.

Заміна та обробка антикорозійними матеріалами в гаражних умовах порогу Chevrolet Aveo

Запропонована стаття розповідає про те, яким чином можна самостійно замінити або обробити антикорозійними матеріалами поріг автомобіля Шевроле Авео.

 яким чином можна самостійно замінити або обробити антикорозійними матеріалами поріг

  • Отже, поріг нашого автомобіля вже піддавався ремонту.
  • На нього наносили шпаклівку зверху після обробки поверхні засобом «Гравітекс».

наносили шпаклівку зверху після обробки поверхні засобом «Гравитекс».

  • Як видно, іржа все одно пішла по порогу.
  • Крім того, місцями з'явилися вже й відверті дірки.

Крім того, місцями з'явилися вже й відверті дірки.

  • Така гнітюча картина є по всьому порогу, тому ми прийняли рішення замінити цей поріг на новий.
  • Для цієї мети придбали новий і недешевий поріг, але на жаль, він вже покрився іржею.

Для цієї мети придбали новий і недешевий поріг,

  • У зв'язку з цим нам доведеться здерти з нього повністю фарбу до металу і обробляти повторно.
  • Але, це буде потім.
  • А поки ми з допомогою болгарки вирізаємо старий поріг на кузові автомобіля і бачимо, що там практично все з'їла вже іржа.

 з допомогою болгарки вирізаємо старий поріг на кузові автомобіля

  • Машині вже 10 років і, судячи по великій кількості піску всередині порога, вона їздила весь час по міським дорогам.
  • Крім того, іржа тут з'явилася буквально по всій довжині порога.

Крім того, іржа тут з'явилася буквально по всій довжині порога.

  • Не в кращому стані і підсилювач.
  • Він також весь покритий іржею, а всередині чимало піску, особливо в задній його частині.
  • Звичайно, його теж варто було б замінити, але ми не знайшли такого в продажу, тому міняти не будемо.
  • А поки беремо новий поріг, підрізаємо його для того, щоб він міг стати замість відрізаного і вліз за розміром на Шевроле Авео.

 беремо новий поріг, підрізаємо його для того, щоб він міг стати замість відрізаного

  • Для цього ж зрізаємо його верхню частину.

Для цього ж зрізаємо його верхню частину.

  • І тепер, для того, щоб можна було його знову пофарбувати, обробляємо всередині сірим скотч-брайтом.

обробляємо всередині сірим скотч-брайтом.

  • Набиваємо риску і потім обробляємо поріг всередині епоксидним грунтом, який, якщо вірити написаному, відмінно справляється з іржею і вологою.

Набиваємо ризику і потім обробляємо поріг всередині епоксидним грунтом

  • Цей грунт буде захищати наш поріг від вологи і передчасної появи іржі.
  • А іржу, що вже з'явилася, ми просто вилучимо наждачним папером.

А вже з'явилася іржу ми просто вилучимо наждачним папером.

  • Крім того, нам потрібно вкоротити наявний у нас поріг приблизно на 3 мм
  • Це пов'язано з тим, що крило не дасть нам вставити такий поріг на місце.

нам потрібно вкоротити наявний у нас поріг приблизно на 3 мм.

  • До того ж, якщо добре придивитися, то можна побачити, що саме штампування цього порогу не особливо-то і рівне.

сама штампування цього порогу не особливо-то і рівна.

  • Тому доведеться шпаклівкою трохи вирівнювати.
  • В зв'язку з цим покриваємо грунтовкою і після того, як просохне будемо приварювати на місце.
  • А тим часом зрізаємо все зайве на автомобілі і підганяємо під розмір наявного порога.

зрізаємо все зайве на автомобілі і підганяємо під розмір наявного порога.

  • Іншими словами, готуємо все до установки. Щоб новий поріг можна було приварювати в стик.
  • Правда, він трохи по кантикам не збігається з кузовом машини, але доведеться якось пристосовуватися.
  • Отже, ми встановили поріг на своє місце. Його ми приварили і зачистили.

Отже, ми встановили поріг на своє місце.

  • При детальному його огляді можна побачити стик в самому початку.

При детальном его осмотре можно увидеть стык в самом начале.

  • Далі все підійшло ідеально, але ще далі трохи не збіглися кантики, як вже говорилося вище, тому трохи зачистили, а решту зробимо за допомогою шпаклівки.

трохи зачистили, а решту зробимо з допомогою шпаклівки.

  • Внизу, під середньою стійкою, довелося трохи відступити і зробити шов трохи нижче, щоб не псувати саму рамку автомобіля Шевроле Авео, на якій набитий номер кузова.

під середньою стійкою, довелося трохи відступити і зробити шов трохи нижче

  • Спереду, під передньою аркою колеса з торця приварили латку зверху і одну таку ж зсередини поставили.

Спереду, під передньою аркою колеса з торця приварили латку зверху

  • Крім того, сам поріг ми не тільки вкрили грунтовкою зсередини, але і змастили спеціальною мастикою.
  • Теж саме спробуємо зробити потім і з підсилювачем, через наявні в його корпусі отвори.
  • Так і під порогом новим можна подекуди дістати.

Так і під порогом новим можна подекуди дістати.

  • А поки, за допомогою наявного компресора очистимо повністю поріг від старої грунтовки, оскільки на ній вже місцями з'явилася іржа.

допомогою наявного компресора очистимо повністю поріг від старої грунтовки,

  • Ну, і ось готовий результат нанесення грунтовки на поріг і подальшої обробки його «Гравітексом».

результат нанесення грунтовки на поріг і подальшої обробки його «Гравитексом».

  • Також відповідним чином оброблений і торець порогу під колісною аркою.

відповідним чином оброблений і торець порогу під колісною аркою.

  • Треба сказати, що цим спецзасобом «Гравитекс» ми обробили поріг скільки могли для того, щоб максимально можна було продовжити термін його служби.
  • Ну, і ось як виглядає результат нашої роботи вже після фарбування.

Ну, і ось як виглядає результат нашої роботи вже після фарбування

  • Зсередини підсилювач обробили наскільки це було можливим, оскільки там дуже багато іржі і його варто було б просто замінити.

Зсередини підсилювач обробили наскільки це було можливим

  • Перехід на задній арці вийшов непоганий.

Перехід на задній арці вийшов непоганий.

  • Зсередини теж вийшло непогано і причепитися особливо нема до чого.

Зсередини теж вийшло непогано і причепитися особливо не до чого.

  • Отож загалом поріг нами успішно замінений і загальний вигляд вийшов в принципі нормальним.

загальний вигляд вийшов в принципі нормальним.

  • На цьому розповідь про те, як можна замінити поріг автомобіля Шевроле Авео і обробити його від іржі підійшов до кінця.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна порогу Шевроле Авео, видаляємо іржу і обробляємо від корозії"

Відгуки: 0




Корпус для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Крило для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

.