Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремінь ГРМ Чері Кімо, як встановити і виставити мітки після зняття головки блоку циліндрів

З 2007 року китайський автогігант Chery почав випуск нового хетчбека Чері Кімо.

Це компактний передньопривідний автомобіль класу А, який завдяки своїм розмірам швидко завоював популярність у багатьох автолюбителів Європи, в тому числі і України.

Тому і з'явилися скоро модифікації цієї моделі.

Одним з основних систем двигуна Чері Кімо, втім, як і інших двигунів внутрішнього згоряння, є його газорозподільний механізм.

Він забезпечує постійну роботу двигуна, завдяки своєчасній подачі паливної суміші в циліндри, а також відведення відпрацьованих газів.

В силу характера свого функціоналу в ГРМ найчастіше підлягають заміні ролики, а також приводний ремінь ГРМ.

Заміна ременя ГРМ самостійно. Встановлення міток на валах після зняття ГБЦ на Chery Kimo

У цій статті ми розповімо про те, як самостійно виставити мітки на валах двигуна після зняття ГБЦ в процесі заміни ременя ГРМ на Чері Кімо.

самостійно виставити мітки на валах двигуна після зняття ГБЦ

  • Проблема, яка намалювалася паралельно із заміною ременя ГРМ, вилилася в потрапляння охолоджувальної рідини в циліндри двигуна.
  • У зв'язку з цим нам довелося зняти головку блоку циліндрів.
  • Між нею і блоком циліндрів була встановлена прокладка «металлокомплект», на якій утворилася тріщина сорочки водяного охолодження в циліндр.

 встановлена прокладка «металлокомплект», на якій утворилася тріщина

  • Утворилася вона якраз навпроти другого циліндра.
  • У зв'язку з цим ми і знімали ГБЦ, а також паралельно профрезерували площину прилягання колектора.
  • Після цього встановили головку на місце і тепер нам потрібно одягнути ремінь ГРМ і зібрати після цього двигун.

 встановили голівку на місце і тепер нам потрібно одягнути ремінь ГРМ

  • Спеціально для фіксації розподільних валів при виконанні цієї операції ми виготовили металеву лінійку або планку.

 ми виготовили металеву лінійку або планку.

  • Отже, распредвали ми виставили заздалегідь, так як шківи до цього з них знімалися і мітки, які виставлялися раніше білим маркером, тепер нам ні до чого.

Отже, распредвали ми виставили попередньо

  • При цьому распредвали фіксуються з допомогою, виготовленої нами, лінійки.
  • Вона вставляється в отвори на торцях валів, які повинні бути строго паралельні горизонтальній площині ГБЦ.
  • І лінійка буде спиратися на цю площину.
  • Тепер під стартером двигуна знаходимо пробку і викручуємо її.

Тепер під стартером двигуна знаходимо пробку і викручуємо її.

  • Туди, замість неї ми вкручуємо спеціальний болт, за допомогою якого будемо фіксувати положення колінвала.
  • Для цього прокручуємо його і фіксуємо цим болтом.
  • Після цього, викрутивши свічки запалювання, перевіряємо щоб всі поршні в циліндрах двигуна Чері Кімо знаходилися в одному і тому ж положенні.

 перевіряємо щоб всі поршні в циліндрах двигуна

  • На той випадок, коли у вас немає спеціального болта для фіксації коленвала, є ще один спосіб зробити це. Однак при цьому потрібно бути дуже точним.
  • Для цього знаходимо на шківі колінчастого валу мітку у вигляді риски на одному з отворів.
  • І потрібно домогтися такого положення, щоб ця риска була строго паралельна площині масляного картера.

щоб ця ризику була строго паралельній площині масляного картера.

  • Отже, після того, як ми зафіксували вали, одягаємо ремінь ГРМ.
  • Натягуємо його за допомогою натяжного ролика і після цього видаляємо нашу лінійку з розподільних валів.
  • Прокручуємо двигун таким чином, щоб вали виконали кілька обертів і перевіряємо роботу ГРМ і його ременя.
  • При цьому потрібно врахувати, що виступи на розпредвалах повинні бути направлені один до одного таким чином, щоб був відкритий доступ до болтів.

виступи на розподілвалами повинні бути направлені один до одного

  • Після цього збираємо повністю двигун і запускаємо його.

Після цього збираємо повністю двигун і запускаємо його.

  • При цьому сам агрегат повинен прогрітися до робочої температури, після чого потрібно перевірити показання панелі приладів.

 сам агрегат повинен прогрітися до робочої температури,

  • Якщо на ній не горить помилка або чек ГРМ, значить ремінь встановлений правильно і сам газорозподільний механізм Чері Кімо нами зібраний правильно.
  • На цьому наш ремонт закінчений.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремінь ГРМ Чері Кімо, як встановити і виставити мітки після зняття головки блоку циліндрів"

Відгуки: 1


Евгений

Спасибо за полезные советы, замену ремня ГРМ делал по вашей инструкции!




Циліндр для ремонту Чері Кімо:

ГРМ для ремонту Чері Кімо:

Ролик для ремонту Чері Кімо:

Ремінь ГРМ для ремонту Чері Кімо:

Головка блоку циліндрів для ремонту Чері Кімо:

Прокладки для ремонту Чері Кімо:

Колектор для ремонту Чері Кімо:

Распредвал для ремонту Чері Кімо:

Шків для ремонту Чері Кімо:

Вал для ремонту Чері Кімо:

.