У базову комплектацію автомобіля китайського виробництва Джилі МК входить і кондиціонер.
Це великий плюс, оскільки тепер в салоні цього автомобіля завжди буде очищене повітря і при бажанні потрібної температури в будь-який час року.
Мало того, вам не доведеться вдихати часом досить задушні і неприємні запахи від працюючого двигуна (підгорілого олії) або відпрацьованих газів.
Але, все це ми отримаємо в тому випадку, якщо кондиціонер працює в штатному режимі, без жодних зупинок, ривків і ін
Тому не завадило б власнику такого автомобіля знати основні несправності цього пристрою, а також вміти їх самостійно усувати, оскільки автосервіс не завжди може бути поруч.
Ремонтуємо самостійно датчик тиску в кондиціонері автомобіля Geely MK
У пропонованій вашій увазі статті ми хочемо розповісти про те, як можна самому відремонтувати датчик тиску в кондиціонері автомобіля Джилі МК.

- Отже, у нас оказія трапилася невелика.
- Справа в тому, що автомобіль купувався нами взимку і тоді кондиціонер просто ніхто не перевіряв.
- А от цього літа захотілося включити, а він виявився неробочим.
- Тобто, зовсім не працював при включенні його на центральній консолі.
- Природньо, насамперед перевірили запобіжники, які встановлені в салоні автомобіля.
- Там перший запобіжник, що на 7,5 А відповідає за роботу цього пристрою.
- Проте він тут в порядку.
- Після цього перевірили запобіжники під капотом.
- Тут червоний запобіжник на 10А встановлений в ланцюгу кондиціонера.

- Він також виявився цілим. Додатково перевірили реле середнє.

- Воно забезпечує включення кондиціонера і також виявилося справним.
- Одним словом, електричий ланцюг кондиціонера в повному порядку.
- Але сам він при цьому не функціонує.
- Перевірили на станції наявність фреону. Там сказали, що кондиціонер абсолютно порожній.
- Тобто, відкрутити верхню пробку і сказали, що система кондиціонера абсолютно порожня.

- Там же виконали опресовування. Виявилося, що всі трубки цілі в системі, тому, що нікуди нічого не виходить.
- Крім цього, виявилося, що в кондиціонері тут є ще одна пробка внизу.

- Але, від колишнього власника мені дісталася тут не просто пробка, яка закручується, як зазвичай, на Джилі МК.
- Отвір пробки закрито якоюсь нісенітницею.
- Ми поставили туди надійну пробку, оскільки цілком можливо, що через цю пробку весь фреон і втік.
- Їхати і заправляти фреон нам чомусь не хотілося. До того ж – це не дуже дешева процедура.
- І потім компресор кондиціонера також не включається.
- Тому немає гарантії, що після заправки кондиціонер зможе запрацювати.
- А даремно витрачатися на фреон, щоб потім після заправки приступати до ремонту кондиціонера, не хотілося.
- Тому вирішили діяти, що називається, навмання.
- Під'їхали до електрика і попросили перевірити датчик тиску фреону або холодоагенту в кондиціонері.
- Ми його витягли, там виявилося чотири контакти всередині.

- А в іншій частині такі ж чотири вусики.

- Сам цей датчик, забезпечуючи тиск в системі, виконує роль своєрідного контролера.
- При малому або надмірно високому тиску в системі кондиціонера він просто не включає компресор.
- Тим самим він захищає мережу і всі деталі кондиціонера від виходу з ладу.
- Так от, в електрика ми взяли шматок дроту, вставили його в один з контактів, знявши попередньо фішку датчика, і почали по черзі з'єднувати один контакт з усіма іншими по черзі.

- В результаті при замиканні однієї з пар контактів, компресор раптом запрацював.
- А не включався він з тієї причини, що в системі немає фреону.
- Тепер же ми впевнені, що якщо заправити кондиціонер фреоном, то він неодмінно запрацює.
- Ми ж раніше цього не знали, та й в інтернеті жодної інформації на цей рахунок немає.
- Знайомі також не змогли назвати причини «поломки» кондиціонера.
- Тому ми і вирішили тепер заправити кондиціонер фреоном, будучи впевненими, що він після цього неодмінно включиться.
- На цьому наша розповідь про ремонт самому кондиціонера закінчено.