Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Джилі МК не працює кондиціонер, причина вийшов з ладу датчик тиску кондиціонера

У базову комплектацію автомобіля китайського виробництва Джилі МК входить і кондиціонер.

Це великий плюс, оскільки тепер в салоні цього автомобіля завжди буде очищене повітря і при бажанні потрібної температури в будь-який час року.

Мало того, вам не доведеться вдихати часом досить задушні і неприємні запахи від працюючого двигуна (підгорілого олії) або відпрацьованих газів.

Але, все це ми отримаємо в тому випадку, якщо кондиціонер працює в штатному режимі, без жодних зупинок, ривків і ін

Тому не завадило б власнику такого автомобіля знати основні несправності цього пристрою, а також вміти їх самостійно усувати, оскільки автосервіс не завжди може бути поруч.

Ремонтуємо самостійно датчик тиску в кондиціонері автомобіля Geely MK

У пропонованій вашій увазі статті ми хочемо розповісти про те, як можна самому відремонтувати датчик тиску в кондиціонері автомобіля Джилі МК.

як можна самому відремонтувати датчик тиску в кондиціонері

  • Отже, у нас оказія трапилася невелика.
  • Справа в тому, що автомобіль купувався нами взимку і тоді кондиціонер просто ніхто не перевіряв.
  • А от цього літа захотілося включити, а він виявився неробочим.
  • Тобто, зовсім не працював при включенні його на центральній консолі.
  • Природньо, насамперед перевірили запобіжники, які встановлені в салоні автомобіля.
  • Там перший запобіжник, що на 7,5 А відповідає за роботу цього пристрою.
  • Проте він тут в порядку.
  • Після цього перевірили запобіжники під капотом.
  • Тут червоний запобіжник на 10А встановлений в ланцюгу кондиціонера.

червоний запобіжник на 10А встановлений в ланцюгу кондиціонера.

  • Він також виявився цілим. Додатково перевірили реле середнє.

Він також виявився цілим. Додатково перевірили реле середня.

  • Воно забезпечує включення кондиціонера і також виявилося справним.
  • Одним словом, електричий ланцюг кондиціонера в повному порядку.
  • Але сам він при цьому не функціонує.
  • Перевірили на станції наявність фреону. Там сказали, що кондиціонер абсолютно порожній.
  • Тобто, відкрутити верхню пробку і сказали, що система кондиціонера абсолютно порожня.

 сказали, що система кондиціонера абсолютно порожня.

  • Там же виконали опресовування. Виявилося, що всі трубки цілі в системі, тому, що нікуди нічого не виходить.
  • Крім цього, виявилося, що в кондиціонері тут є ще одна пробка внизу.

 виявилося, що в кондиціонері тут є ще одна пробка внизу.

  • Але, від колишнього власника мені дісталася тут не просто пробка, яка закручується, як зазвичай, на Джилі МК.
  • Отвір пробки закрито якоюсь нісенітницею.
  • Ми поставили туди надійну пробку, оскільки цілком можливо, що через цю пробку весь фреон і втік.
  • Їхати і заправляти фреон нам чомусь не хотілося. До того ж – це не дуже дешева процедура.  
  • І потім компресор кондиціонера також не включається.
  • Тому немає гарантії, що після заправки кондиціонер зможе запрацювати.
  • А даремно витрачатися на фреон, щоб потім після заправки приступати до ремонту кондиціонера, не хотілося.
  • Тому вирішили діяти, що називається, навмання.
  • Під'їхали до електрика і попросили перевірити датчик тиску фреону або холодоагенту в кондиціонері.
  • Ми його витягли, там виявилося чотири контакти всередині.

Ми його витягли, там виявилося чотири контакту всередині.

  • А в іншій частині такі ж чотири вусики.

А в іншій частині такі ж чотири вусики.

  • Сам цей датчик, забезпечуючи тиск в системі, виконує роль своєрідного контролера.
  • При малому або надмірно високому тиску в системі кондиціонера він просто не включає компресор.
  • Тим самим він захищає мережу і всі деталі кондиціонера від виходу з ладу.
  • Так от, в електрика ми взяли шматок дроту, вставили його в один з контактів, знявши попередньо фішку датчика, і почали по черзі з'єднувати один контакт з усіма іншими по черзі.

 почали по черзі з'єднувати один контакт з усіма іншими по черзі.

  • В результаті при замиканні однієї з пар контактів, компресор раптом запрацював.
  • А не включався він з тієї причини, що в системі немає фреону.
  • Тепер же ми впевнені, що якщо заправити кондиціонер фреоном, то він неодмінно запрацює.
  • Ми ж раніше цього не знали, та й в інтернеті жодної інформації на цей рахунок немає.
  • Знайомі також не змогли назвати причини «поломки» кондиціонера.
  • Тому ми і вирішили тепер заправити кондиціонер фреоном, будучи впевненими, що він після цього неодмінно включиться.
  • На цьому наша розповідь про ремонт самому кондиціонера закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Джилі МК не працює кондиціонер, причина вийшов з ладу датчик тиску кондиціонера"

Відгуки: 0




Датчики для ремонту Джилі МК:

Запобіжники для ремонту Джилі МК:

Капот для ремонту Джилі МК:

Реле для ремонту Джилі МК:

Пробка для ремонту Джилі МК:

Трубка для ремонту Джилі МК:

Компресор для ремонту Джилі МК:

.