Передньопривідний седан класу С Джилі МК – це другий автомобіль одноіменного китайського виробника, який потрапив на вітчизняний ринок.
Враховуючи вартість і якість, можна сказати, що це вийшов непоганий автомобіль, головне-не схожим ні на який інший.
А оригінальність дизайну кузова і безпека зробили його улюбленцем багатьох автолюбителів.
Рульове керування машини забезпечується гідравлічною рульовою рейкою, при повороті керма яка перетворює його в поворот коліс в горизонтальній площині.
Такий пристрій цього механізму дає можливість багато в чому гасити поштовхи і удари від потрапляння коліс в нерівності дорожнього полотна, а також полегшує виконання самого повороту.
Але, з іншого боку, додало клопоту власнику можливим підтіканням мастильної рідини.
Ремонтуємо самостійно рульову рейку Geely MK
У цій статті ми розповімо про те, як правильно самому виконати ремонт рульової рейки Джилі МК і усунути підтікання масла.

- Отже, однією з причин, що спричинили ремонт рульової рейки нашого автомобіля є протікання її клапана.

- Це одне зі слабких місць цього механізму, оскільки його клапан потребує додаткового захисту у вигляді якогось пильника.
- Конструктори авто чомусь про це не задумалися.
- Загалом, приступаємо до розбирання самої рейки.
- Для цього і для зручності затискаємо пристрій в лещата і потім за допомогою ріжкового ключа на 13 відкручуємо трубки.

- При цьому потрібно врахувати, щоб полегшити процес зняття трубок, щоб їх не погнути, краще відручувати їх одночасно з обох сторін.

- І не втратьте гумові ущільнювальні кільця, що встановлені під штуцерами трубок.
- Після цього, за допомогою шестигранника на 17 відкручуємо пробку підтискного барильця.


- Далі відкручуємо за допомогою шестигранника на 6 два болтика, що розташовані з одного і з іншого боку рейки Джилі МК.

- І після цього, акуратно, за допомогою мідної або дерев'яної наставки збиваємо корпус клапана.

- Цю операцію треба виконувати дуже акуратно, щоб не пошкодити сам корпус, оскільки він виготовлений з дюралюмінію.
- Після цього знімаємо цю частину пристрою і поки відкладаємо в сторону.

- Тепер відкручуємо кріплення, розташоване з іншого боку трубки рульової рейки.

- Під цим кріпленням, після його зняття, можна побачити прорізь, в якому встановлено стопорне кільце.
- Для того, щоб його витягнути, потрібно мати спеціально виготовлений ключ.

- Якщо його немає, то можна скористатися звичайними зворотними круглогубцями.
- Вставляємо наявний ключ в трубу і прокручуємо трохи кільце, що його було видно в прорізь.
- Потім викруткою злегка піддіваємо його через цей прорізь і продовжуємо одночасно ключем прокручувати.

- Робимо це до тих пір, доки кільце стопорне не вийде назовні через зазначену прорізь.
- Ну і тепер можна витягнути з труби заглушку з сальником і разом з валом.

- Далі знімаємо з валу заглушку з сальником.

- І перевіряємо сам вал на наявність механічних пошкоджень і подряпин.
- Якщо він в нормальному стані, то відкладаємо його поки в сторону.
- А тим часом вузол клапана з золотніками затискаємо добре в лещатах.

- За допомогою тієї ж мідної накладки і молотка вибиваємо вал з цього пристрою.
- Після цього знімаємо пристрій з лещат і виймаємо вал в зборі клапана рульової рейки Джилі МК.

- Тепер другу частину цього вузла вставляємо також в лещата і підбираємо відповідну наставку.


- Потім знімаємо цю частину з лещат і поки відкладаємо в сторону.
- А в лещата затискаємо щойно вийнятий вал і за допомогою круглогубців знімаємо стопорне кільце.

- Після цього за допомогою знімача знімаємо підшипник з валу.

- Під ним є кільце, яке ми також знімаємо і сам сальник.

- Потім беремо вже праву втулку, також затискаємо її в лещата і за допомогою хорошої потужної викрутки вибиваємо з неї спочатку стопорне кільце.

- А потім, таким же чином, і сам сальник витягуємо.

- Після цього, беремо раніше відкладену в бік трубу рульової рейки і затискаємо її в лещата для того, щоб витягти сальник.

- Він знаходиться в самому незручному місці – посередині самої труби
- Тому беремо приготовану спеціально трубку діаметром приблизно ½ дюйма і довгою також близько 50см.

- Вставляємо її в трубу, впираємось в сальник і вибиваємо його.

- У нас він вилетів буквально після першого ж удару. Але так буває далеко не завжди.
- На цьому розбирання наше закінчене.
- Тепер беремо малий вал або вал з клапанного пристрою і шліфуємо на ньому посадочне місце сальника.

- Після цього приступаємо до зворотнього збирання.
- Для цього ми заздалегідь придбали спеціальний ремкомплект.
- Проте в ньому чомусь виявився лише сальник на малий вал з одного боку і сальник більше розміром з іншого його боку.
- А також два сальника для основного вала і на цьому все.

- Але, діватися нікуди, тому приступаємо до зворотнього збирання.
- На цьому наша розповідь про те, як можна відремонтувати самому рульову рейку автомобіля Джилі МК закінчена.