Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Джилі МК ремонт рульової рейки, потекла рейка через сальник

Передньопривідний седан класу С Джилі МК – це другий автомобіль одноіменного китайського виробника, який потрапив на вітчизняний ринок.

Враховуючи вартість і якість, можна сказати, що це вийшов непоганий автомобіль, головне-не схожим ні на який інший.

А оригінальність дизайну кузова і безпека зробили його улюбленцем багатьох автолюбителів.

Рульове керування машини забезпечується гідравлічною рульовою рейкою, при повороті керма яка перетворює його в поворот коліс в горизонтальній площині.

Такий пристрій цього механізму дає можливість багато в чому гасити поштовхи і удари від потрапляння коліс в нерівності дорожнього полотна, а також полегшує виконання самого повороту.

Але, з іншого боку, додало клопоту власнику можливим підтіканням мастильної рідини.

Ремонтуємо самостійно рульову рейку Geely MK

У цій статті ми розповімо про те, як правильно самому виконати ремонт рульової рейки Джилі МК і усунути підтікання масла.

як правильно самому виконати ремонт рульової рейки

  • Отже, однією з причин, що спричинили ремонт рульової рейки нашого автомобіля є протікання її клапана.

ремонт рульової рейки нашого автомобіля є текти її клапана.

  • Це одне зі слабких місць цього механізму, оскільки його клапан потребує додаткового захисту у вигляді якогось пильника.
  • Конструктори авто чомусь про це не задумалися.
  • Загалом, приступаємо до розбирання самої рейки.
  • Для цього і для зручності затискаємо пристрій в лещата і потім за допомогою ріжкового ключа на 13 відкручуємо трубки.

затискаємо пристрій в лещата і потім за допомогою ріжкового ключа на 13 відкручуємо трубки.

  • При цьому потрібно врахувати, щоб полегшити процес зняття трубок, щоб їх не погнути, краще відручувати їх одночасно з обох сторін.

 краще окручивать їх одночасно з обох сторін.

  • І не втратьте гумові ущільнювальні кільця, що встановлені під штуцерами трубок.
  • Після цього, за допомогою шестигранника на 17 відкручуємо пробку підтискного барильця.

за допомогою шестигранника на 17 відкручуємо пробку підтискного барильця.

Потім витягуємо звідти пружину і поршень.

  • Далі відкручуємо за допомогою шестигранника на 6 два болтика, що розташовані з одного і з іншого боку рейки Джилі МК.

відкручуємо за допомогою шестигранника на 6 два болтика

  • І після цього, акуратно, за допомогою мідної або дерев'яної наставки збиваємо корпус клапана.

за допомогою мідної або дерев'яної наставки збиваємо корпус клапана

  • Цю операцію треба виконувати дуже акуратно, щоб не пошкодити сам корпус, оскільки він виготовлений з дюралюмінію.
  • Після цього знімаємо цю частину пристрою і поки відкладаємо в сторону.

Після цього знімаємо цю частину пристрою

  • Тепер відкручуємо кріплення, розташоване з іншого боку трубки рульової рейки.

 відкручуємо кріплення, розташоване з іншого боку трубки

  • Під цим кріпленням, після його зняття, можна побачити прорізь, в якому встановлено стопорне кільце.
  • Для того, щоб його витягнути, потрібно мати спеціально виготовлений ключ.

щоб його витягнути, потрібно мати спеціально виготовлений ключ.

  • Якщо його немає, то можна скористатися звичайними зворотними круглогубцями.
  • Вставляємо наявний ключ в трубу і прокручуємо трохи кільце, що його було видно в прорізь.
  • Потім викруткою злегка піддіваємо його через цей прорізь і продовжуємо одночасно ключем прокручувати.

викруткою злегка піддягаємо його через цей проріз і продовжуємо одночасно ключем прокручувати.

  • Робимо це до тих пір, доки кільце стопорне не вийде назовні через зазначену прорізь.
  • Ну і тепер можна витягнути з труби заглушку з сальником і разом з валом.

 теперь можно вытащить из трубы заглушку с сальником и вместе с валом.

  • Далі знімаємо з валу заглушку з сальником.

Далі знімаємо з валу заглушку з сальником.

  • І перевіряємо сам вал на наявність механічних пошкоджень і подряпин.
  • Якщо він в нормальному стані, то відкладаємо його поки в сторону.
  • А тим часом вузол клапана з золотніками затискаємо добре в лещатах.

вузол клапана з золотниками затискаємо добре в лещата.

  • За допомогою тієї ж мідної накладки і молотка вибиваємо вал з цього пристрою.

тієї ж мідної накладки і молотка вибиваємо вал в цьому пристрої.

  • Після цього знімаємо пристрій з лещат і виймаємо вал в зборі клапана рульової рейки Джилі МК.

знімаємо пристрій з лещат і виймаємо вал в зборі клапана

  • Тепер другу частину цього вузла вставляємо також в лещата і підбираємо відповідну наставку.

 вставляємо також в лещата і підбираємо відповідну наставку.

Після цього вибиваємо звідти сальник з підшипником.

  • Потім знімаємо цю частину з лещат і поки відкладаємо в сторону.
  • А в лещата затискаємо щойно вийнятий вал і за допомогою круглогубців знімаємо стопорне кільце.

 зажимаем только что вынутый вал и с помощью круглогубцев снимаем стопорное кольцо.

  • Після цього за допомогою знімача знімаємо підшипник з валу.

після цього за допомогою знімача знімаємо підшипник з валу.

  • Під ним є кільце, яке ми також знімаємо і сам сальник.

Під ним є кільце, яке ми також знімаємо і сам сальник.

  • Потім беремо вже праву втулку, також затискаємо її в лещата і за допомогою хорошої потужної викрутки вибиваємо з неї спочатку стопорне кільце.

Потім беремо вже праву втулку, також затискаємо її в лещата

  • А потім, таким же чином, і сам сальник витягуємо.

А потім, таким же чином, і сам сальник витягуємо.

  • Після цього, беремо раніше відкладену в бік трубу рульової рейки і затискаємо її в лещата для того, щоб витягти сальник.

 для того, щоб витягти сальник

  • Він знаходиться в самому незручному місці – посередині самої труби
  • Тому беремо приготовану спеціально трубку діаметром приблизно ½ дюйма і довгою також близько 50см.

Тому беремо приготовану спеціально трубку

  • Вставляємо її в трубу, впираємось в сальник і вибиваємо його.

Вставляємо її в трубу, впираємось в сальник і вибиваємо його.

  • У нас він вилетів буквально після першого ж удару. Але так буває далеко не завжди.
  • На цьому розбирання наше закінчене.
  • Тепер беремо малий вал або вал з клапанного пристрою і шліфуємо на ньому посадочне місце сальника.

беремо малий вал або вал з клапанного пристрою і шліфуємо

  • Після цього приступаємо до зворотнього збирання.
  • Для цього ми заздалегідь придбали спеціальний ремкомплект.
  • Проте в ньому чомусь виявився лише сальник на малий вал з одного боку і сальник більше розміром з іншого його боку.
  • А також два сальника для основного вала і на цьому все.

https://asiacentr.com.ua/ua/section_geely_mk__podshipnik/

  • Але, діватися нікуди, тому приступаємо до зворотнього збирання.
  • На цьому наша розповідь про те, як можна відремонтувати самому рульову рейку автомобіля Джилі МК закінчена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Джилі МК ремонт рульової рейки, потекла рейка через сальник"

Відгуки: 0




Рейка Рульова для ремонту Джилі МК:

Клапана для ремонту Джилі МК:

Пильники для ремонту Джилі МК:

Трубка для ремонту Джилі МК:

Пробка для ремонту Джилі МК:

Поршень для ремонту Джилі МК:

Болти для ремонту Джилі МК:

Кріплення для ремонту Джилі МК:

Заглушки для ремонту Джилі МК:

.