• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Грейт Вол Хувер 2.0 дизель міняємо ремінь ГРМ і ремінь генератора на пробігу 87 тис. км

Починаючи з 2005 року китайська автомобільна компанія Great Wall почала виробництво свого першого позашляховика, орієнтованого безпосередньо на країни Європи.

У зв'язку з цим в салоні цього автомобіля немає такого стійкого запаху пластику, як в інших моделях виробництва Піднебесної.

А сидіння мають оббивку з досить якісної шкіри.

Новий позашляховик отримав у комплектацію три різних типи двигунів, один з яких - GW4D20 є оригінальним, виробництво якого було налагоджено на китайському заводі GWM за сприяння знаменитої фірми Bosch.

Це дизельний агрегат, в якому, як і в інших двигунах внутрішнього згоряння, ГРМ є його «серцем».

При наявності потрібного інструменту і певного досвіду заміну ремінного приводу ГРМ на Хувер Н5 може виконати будь-який власник.

Міняємо самостійно ремінь ГРМ і генератора на автомобілі Great Wall Hover H5

Як відомо, виробник рекомендує проводити заміну ременя ГРМ на автомобілі Грейт Волл Хувер після 60 тис. кілометрів пробігу.

заміну ременя ГРМ на автомобілі Грейт Волл Ховер після 60 тис.

  • Але, це лише рекомендації виробника, а на практиці все буває по-різному.
  • Ми ж вирішили виконати такий вид ремонту після пробігу 87475 кілометрів.

Ми ж вирішили виконати такий вид ремонту після пробігу 87475 кілометрів.

  • Отже, всю роботу починаємо зі зняття воздуховода, для чого відкручуємо два його болта.

всю роботу починаємо зі зняття воздуховода

А також знімаємо хомут на його патрубку.

  • В результаті, відкрутивши і демонтувавши повітропровід, ми отримали доступ до ременів двигуна.

демонтувавши повітропровід, ми отримали доступ до ременів двигуна.

  • При цьому ремінь ГРМ знаходиться ще й під пластмасовою кришкою, яку нам доведеться зняти.
  • Тому переходимо спочатку до зняття ременя, до якого у нас є доступ.І перший з них – це ремінь генератора.
  • Для того, щоб його зняти, одягаємо на вороток перехідник на середній квадрат.

 одягаємо на вороток перехідник на середній квадрат.

  • Потім вставляємо цей квадратик в натяжний ролик і намагаємося крутити за годинниковою стрілкою.
  • При цьому сам ролик зсувається в сторону і тим самим послаблює натяг ременя.

сам ролик зсувається в сторону і тим самим послаблює натяг ременя.

  • Це дає нам можливість без особливих зусиль зняти ремінь генератора автомобіля Грейт Вол Хувер.

Це дає нам можливість без особливих зусиль зняти ремінь генератора

  • Далі відкручуємо 8 болтів, на яких кріпиться кришка ременя ГРМ.

Далі відкручуємо 8 болтів, на яких кріпиться кришка ременя ГРМ.

  • І після цього знімаємо цю кришку.

І після цього знімаємо цю кришку.

  • Під нею нам відкривається доступ до ременя ГРМ.

Під нею нам відкривається доступ до ременя ГРМ.

  • Тепер, для того, щоб відкрутити середню кришку ременя ГРМ, беремо подовжену головку на 13.

щоб відкрутити середню кришку ременя ГРМ, беремо подовжену головку на 13.

  • Іншою тут навряд чи вийде зробити.
  • Після цього відкручуємо чотири болтика по периметру цієї кришки, а також ролик.

відкручуємо чотири болтика по периметру цієї кришки, а також ролик.

  • А далі відкручуємо ще один, п'ятий болтик, який знаходиться під цим роликом.
  • Однак, тут є одна проблема.
  • Справа в тому, що ролик утримується за рахунок довгого болта і витягнути після того, як його відкрутили не вдасться, оскільки цей болт разом з роликом впирається у вентилятор.

болт разом з роликом впирається у вентилятор.

  • Була задумка зняти цей ролик разом з середньої кришкою, але це не вдалося зробити, оскільки під натягувачем ременя генератора є ще болти, що утримують цю кришку.

 під натягувачем ременя генератора є ще болти, що утримують цю кришку.

  • Тому нам потрібно відкрутити цей самий натягувач ременя генератора.
  • Для цього використовуємо головку на 13.

Для цього використовуємо головку на 13.

  • В результаті зняли ми натягувач ременя генератора.

В результаті зняли ми натягувач ременя генератора.

  • Після цього довелося відкрутити також один з верхніх болтів нижньої кришки захисного кожуха ременя ГРМ.

 довелося відкрутити також один з верхніх болтів нижньої кришки

  • І тільки після цього вдалося зняти середню кришку кожуха захисту ременя ГРМ автомобіля Грейт Вол Хувер разом з роликом ременя його генератора.

після цього вдалося зняти середню кришку кожуха захисту

  • І тепер нам залишається зняти тільки нижню кришку кожуха захисту ГРМ.

І тепер нам залишається зняти тільки нижню кришку кожуха захисту ГРМ.

  • Але, перш ніж це зробити, нам необхідно виставити на двигуні мітки положення його колінвала у верхній мертвій точці.
  • Для цього нам знадобиться головка на 22

Для цього нам знадобиться головка на 22

  • Вставляємо її в шків колінвала.

Вставляємо її в шків коленвала.

  • На самому двигуні є мітки у вигляді нулів.

На самому двигуні є мітки у вигляді нулів.

  • А на шківі коленвала також є мітка спеціальна.
  • Тому прокручуємо поступово колінвал ключем до тих пір, поки ця мітка не співпаде з нулями на самому двигуні.

Тому прокручуємо поступово колінвал ключем

  • Одночасно дивимося на шків колінвала.
  • На ньому також є мітка у вигляді невеликого отвору.

На ньому також є мітка у вигляді невеликого отвору.

  • А під цим шківом на двигуні також є мітка – невеликий отвір такого ж діаметру.

А під цим шківом на двигуні також є мітка

  • Тепер беремо звичайне свердло діаметром на 5 і вставляємо його в отвір на шківі.
  • При цьому свердло повинно потрапити прямо в поглиблення на блоці циліндрів.

свердло повинно потрапити прямо в поглиблення на блоці

  • Якщо цього не відбувається, то підкручуємо ще трохи колінвал.
  • В результаті добиваємося стану, коли вгорі на распредвалу збіглися отвори, а внизу мітка на шківі колінвала також збіглася з нулем на блоці.

а внизу мітка на шківі коленвала також збіглася з нулем на блоці.

  • Це говорить про те, що вали двигуна знаходяться у верхніх мертвих точках.
  • Після цього можемо приступати до демонтажу останньої – нижньої частини захисного кожуха ременя ГРМ.
  • Для цього головкою на 13 відкручуємо ролик внизу.

Для цього головкою на 13 відкручуємо ролик внизу.

  • І після цього потрібно буде відкрутити ще два болта.
  • Це два болта на 8, один з яких знаходиться біля шківа коленвала.

 Це два болта на 8, один з яких знаходиться біля шківа коленвала.

  • А другий також внизу, але на іншій стороні кришки.

А другий також внизу, але на іншій стороні кришки.

  • Ну, а після цього потрібно ще зняти шків коленвала Грейт Вол Хувер.

Ну, а після цього потрібно ще зняти шків коленвала Грейт Вол Ховер.

  • Він утримується чотирма болтами на 10, які ми і відкручуємо.
  • Для того, щоб при цьому не прокрутився сам колінвал, надягаємо на нього ключ з головкою на 21 і притримуємо для підстраховки.
  • Шків може трохи прикипіти і не зніматися після того, як відкрутите болти, тому його можна додатково обстукати молотком по колу.
  • І після цього знімаємо акуратно шків, не зачіпаючи колінвал.

І після цього знімаємо акуратно шків, не зачіпаючи колінвал.

  • І тепер ще потрібно відкрутити один болт, який знаходиться в самому низу, під шківом валу.

І тепер ще потрібно відкрутити один болт,

  • Потім ми вже можемо вільно зняти нижню кришку захисного кожуха ГРМ.

можемо вільно зняти нижню кришку захисного кожуха ГРМ.

  • Тепер нам потрібно послабити ремінь ГРМ, для того, щоб його можна було зняти.
  • Для цього там передбачений натягувач, для ослаблення якого потрібні ключ з головкою на 13 і шестигранник.

передбачено натягувач, для ослаблення якого потрібні ключ з головкою на 13

  • Після цього за допомогою шестигранника провертаємо його проти годинникової стрілки до упору і послаблюємо ремінь.

за допомогою шестигранника провертаємо його проти годинникової стрілки

  • Потім ми просто знімаємо ремінь з роликів і шківів.
  • Тепер, заодно ми вирішили замінити і обвідний ролик ременя ГРМ.

Тепер, заодно ми вирішили замінити і обвідний ролик ременя ГРМ.

  • Він кріпиться одним болтом, який ми викрутили за допомогою головки на 16.
  • Встановлюємо на місце новий обвідний ролик і затягуємо назад, використовуючи для цього динамометричний ключ.
  • І тепер одягаємо новий ремінь ГРМ. Після того, як одягли, потрібно його натягнути.
  • Для цього знову вставляємо шестигранник в натяжний ролик і провертаємо його тепер вже за годинниковою стрілкою до тих пір, поки стрілка, яка є на натягувачі з внутрішнього його боку, не збіглася зі спеціальною міткою.

 поки стрілка, яка є на натягувачі з внутрішньої його боку, не збіглася зі спеціальною міткою.

  • В такому положенні і затягуємо центральний болт натягувача.

В такому положенні і затягуємо центральний болт натяжителя.

  • Після того, як натягнули ремінь ГРМ, перевіряємо стан наших міток.
  • На распредвалу мітка зі свердлом повинна збігатися з поглибленням на блоці.
  • Крім того, має збігатися мітка і на колінвале Грейт Вол Хувер.

Крім того, має збігатися мітка і на коленвале Грейт Вол Ховер.

  • Якщо все у нас дотримано, то можна запустити двигун для перевірки.
  • Ремінь повинен крутитися вільно і без заїдань.
  • Після цього, встановлюємо на місце нижню кришку захисного кожуха ременя ГРМ.
  • При цьому, лівий верхній болт її не закручуємо для того, щоб можна було край кришки відігнути і вставити середню кришку.
  • Потім вставляємо середню кришку захисного кожуха.

Потім вставляємо середню кришку захисного кожуха.

  • Прикручуємо її, а також нижній болт не забуваємо на нижній кришці.
  • Також попутно міняємо і ролик ГРМ.

Також попутно міняємо і ролик ГРМ.

  • Далі встановлюємо на місце шків колінвала.
  • Для цього потрібно, щоб отвір, що є на ньому, співпав з точно таким же, що і на колінвалі.

отвір, що є на ньому, співпало з точно таким же, що і на коленвале.

  • Крім того, на шківі є мітка, яка повинна збігатися з міткою на блоці двигуна.

на шківі є мітка, яка повинна збігатися з міткою на блоці

  • Після цього закручуємо чотири болти його кріплення.
  • Тепер, по ходу роботи ми вирішили поміняти також натягувач ременя генератора.

ми вирішили поміняти також натягувач ременя генератора.

  • На ньому є направляюча невелика, якій потрібно потрапити в отвір на двигуні.
  • Це ми і зробили з новим натягувачем, встановивши його на місце.

Це ми і зробили з новим натягувачем, встановивши його на місце.

  • При цьому, він став жорстко і вже прокрутити його навколо своєї осі неможливо.
  • Тому і закріплюємо його в такому положенні.
  • Потім одягаємо ремінь генератора.
  • Але, перш, ніж його натягнути, одягаємо верхню кришку захисного кожуха ременя ГРМ.

одеваем верхнюю крышку защитного кожуха ремня ГРМ.

  • После того, как установили и прикрутили верхнюю кришку защитного кожуха ремня ГРМ, нам необхідно натянути ремінь генератора.
  • Для цього вставляєм ключ з квадратом в натяжний ролик генератора и надавлюєм на нього, рухаючи в бік шківа колінвала.

ставляем ключ с квадратом в натяжной ролик генератора

  • Після цього поправляєм ремінь и відпускаєм натягувач. Все, ремінь генератора натягнутий так, як потрібно.
  • Ну, і на закінчення, не забуваємо поставити на місце повітрязбірник.

Ну, и в завершение, не забываем установить на место воздухозаборник.

  • И на цьому все.
  • Наш ремонт по заміні ременя ГРМ і ременя генератора на дизельному двигуні об'ємом 2,0 літра автомобіля Great Wall Hover успішно завершено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Грейт Вол Хувер 2.0 дизель міняємо ремінь ГРМ і ремінь генератора на пробігу 87 тис. км"

Відгуки: 0




.